Tässä ketjussa tunnustamme asioita

  • 133 276
  • 1 235

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kiss Reunion tour 97 Hartwall arenan keikka täytti kaikki omat siihen astiset toivomukset. Sitä ennen -82 ja -88...
Ensimmäinen oli kyllä 1983, olin paikalla. Ei minusta silti Kiss fania tullut silloinkaan.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Tunnustan, hands up. Olen vanha jarru enkä ymmärrä nyky musiikkia.

Kiss Reunion tour 97 Hartwall arenan keikka täytti kaikki omat siihen astiset toivomukset. Sitä ennen -82 ja -88 hävisin kaikki keskustelut vanhempien kanssa keikalle menemisestä. Junnuna kuunneltu, radiosta nauhoitettu tai VHS:lle kopitoitu musiikki pisti arvostamaan rehellistä, muusikkojen toimesta soitettua rokkia.

Tunnustan siis etten millään pysty ymmärtämään nykynuorten musiikkimakua. Miksi puhemusiikki menee ohi vanhan kunnon oikeiden muusikoiden soittaman rockin? Miksi eläviä soittajia ei enää arvosteta? Miksi nykynuoret pitävät bändipaitaa, kenen tuotoksista heillä ei ole hajuakaan? Miksi nykyään mennään katsomaan artisteja, jotka soittavat musiikkinsa USB tikulta?

Tunnustatan etten saatana vaan voi ymmärtää.

Se on kuitenkin hieno nähdä, että vanhat kunnon bändit vetävät paikan täyteen vanhoista faneista.

Sama. Onhan toi ihan kamalan kuuloista kun joku naukuu tyyliin "I wanna love you..." No, olihan kasarilla Bon Jovi, mutta muuten oli vähän älykkäämpää menoa. Ai niin, Poison ja Ratt kans. Mutta Whitesnakekin oli sävellyksissä hyvä vaikka sanoitukset olivat joskus mitä olivat ja sitten tuli 1987, enkä tarkoita Whitesnaken albumia vaan vuotta, kun julkaistaan Appetite for Destruction. Kaikki hyvä toki päättyi grungeen. Hyi vittu.

David Coverdale osaa laulaa. Erinomaisesti. Tuli mieleen.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
David Coverdale osaa laulaa. Erinomaisesti. Tuli mieleen.
Osaa. Joskus 80-luvun puolivälissä tykästyin ukon ääneen. Burn, Stormbringer, varhaiset Whitesnake-levyt... Munakkaalla tyylillä laulava miekkonen, jolla oli tumma ja bluesahtava ääni. Hunajata korville. Sitten tuli 1987-levy, joka oli aikamoinen pettymys. Vittu jotain Toto meets Foreigneria, eunukin uikutusta, syntikkaa, permanentteja, diskanttia, sukkahousuja... Sydän itki verta. Parin vuoden päästä Slip Of The Tongue. Samat tyylirikot ja lisänä vielä Steve Vai, maailman tyylitajuttomin egomaanikkovinguttaja, joka ylisoittamisellaan ja täydellisellä musiikin nyanssien ymmärryksen puutteellaan on onnistunut tuhoamaan jokaisen biisin jota ikinä on soittanut. Maku meni Coverdalen tekemisiin. Silti, vuodet 1974-84 ihan vitun kova rokkikukko.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Kun täällä David Coverdalesta puhuttiin, niin pakko tunnustaa, että minusta Deep Purple Mark IV oli aika kova kokoonpano, vaikka sitä yleisesti haukutaan. Nuori Coverdale oli loistava laulaja, kuten täällä on sanottu, ja Tommy Bolin oli ihan vitun kova kitaristi, joka väläytteli soololevyillään monipuolisuuttaan. Sitten vielä Glenn Hughes. Tuon kokoonpanon ongelma oli ehkä se, että se oli niin erilainen kuin Gillan-Blackmore-vetoiset kokoonpanot. Liian monta korkean profiilin muusikkoa, jotka eivät olleet Gillan ja Blackmore.

Tuo alla oleva pätkä on ihan täyttä zeppeliniä. Tämä on siis kehu.



 
Viimeksi muokattu:

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Rakastan sinua Maria. Sen takia särjin kotini.

Sen tunnustan nyt tällä kertaa.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Jaahas, jatketaan samalla teemalla kuin edellinen postaaja eli rakkaudesta. En ole 26-vuotiaana vielä ikinä ollut ns. vakavassa seurustelusuhteessa. Pientä kipinää on ollut pariin otteeseen, mutta ikinä se ei ole johtanut mihinkään vakavempaan. Jälkikäteen on tosin helppo ymmärtää miksi. Tuleeko asiaan lähiaikoina muutos, sen aika näyttää...
 
Viimeksi muokattu:

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Meillä melkein oli kavereiden kanssa Stormbringer niminen bändi.
Minua yrittivät kalastaa yhteen bändiin solistiksi parille keikalle joskus -91. Tilanne oli se, että muutamalla kaverillani oli coverbändi ja sovitut keikat, mutta laulaja vetäytyi. Ihan rokkiklassikoita ja muuta, taittui minulta, mutta löin vittuillessani pari reunaehtoa. Priestin Desert Plains ja Whitesnaken Don’t Break My Heart Again jos on setissä niin tulen mukaan. Pojat sitten reenasi ne.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Tuosta Suomen alkuperäisen teksti tv:n urheiluosion perustajan kuolemasta tuli mieleen, että minähän olen käytännössä kokonaan lopettanut teksti tv:n käytön. Eipä ole tullut ties miten pitkään aikaan avattua teksti tv:tä. Ja tajusin tämän tosiaan vasta vähän aikaa sitten.
 

Jyväsjemmari

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, D Team
Tuosta Suomen alkuperäisen teksti tv:n urheiluosion perustajan kuolemasta tuli mieleen, että minähän olen käytännössä kokonaan lopettanut teksti tv:n käytön. Eipä ole tullut ties miten pitkään aikaan avattua teksti tv:tä. Ja tajusin tämän tosiaan vasta vähän aikaa sitten.
Mää en oo varmanakaan koskaan käyttänyt teksti-TV:tä. Mihin sitä edes käytetään?
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Tuosta Suomen alkuperäisen teksti tv:n urheiluosion perustajan kuolemasta tuli mieleen, että minähän olen käytännössä kokonaan lopettanut teksti tv:n käytön.
Minulla se oli ahkerassa käytössä Dohan-kisojen aikana mutta lähinnä puhelimen kautta... Sieltä oli hyvä tarkastaa kisojen aikatauluja sekä tarkistaa esim. korkeussuuntaisten lajien tilannetta (välillä se meni ohitse telkkarista) ja muitakin tuloksia. Teksti-teeveen sivut on yksinkertaiset ja niistä on nopea tarkistaa asioita (esim. eilen tarkistin Etelätalon tuloksen kun niin se meni vähän ohi kun innostui jatkoon pääsystä).
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Pakkohan se on tänne tunnustaa mitä jouduin äsken pakon sanelemana tekemään.

Minulle iski armoton virtsahätä kun olin palaamassa jäähallista kotiini. Yritin päästä kerrostalolle päästyäni niin vessaan edes tuonne varastokäytävälle. Sinne kun on nopeampi päästä vessaan kuin asuntooni.

No siinä kun yritin aukaista ovea avaimella niin tunsin kuinka virtsahätä vaan voimistui. Ja oli niin voimakas jo että jos sillä hetkellä en pääsisi vessaan niin housuihini kusisin.

No lähdin nopeasti siitä sitten ulos ja virtsasin kylmänviileästi kerrostalon etupihan puun juurelle.

Minun harmikseni siitä justiin tuli vielä joku taloon sisälle ja varmasti näki minut. En kyllä tiedä tunnistiko minua kuitenkaan kun olin selin häneen.

Näinkö se minun asumiseni täälläkin heti loppuu? Häätökö sitä nyt uhkaa? Vai hätä ei lue lakia?

Olisi pitänyt vessassa käydä jäähallilla mutta luulin että kestän kotiin saakka. Minulla on vähän vaikeuksia aina ollut pidätyskyvyn kanssa tuli sitten perästä ulostetta tai pippelistä virtsaa. Ja näitä noloja tilanteita on kyllä sattunut.
 

Ilmari Ahde

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukiputaan huorakuoro
Pakkohan se on tänne tunnustaa mitä jouduin äsken pakon sanelemana tekemään.

Minulle iski armoton virtsahätä kun olin palaamassa jäähallista kotiini. Yritin päästä kerrostalolle päästyäni niin vessaan edes tuonne varastokäytävälle. Sinne kun on nopeampi päästä vessaan kuin asuntooni.

No siinä kun yritin aukaista ovea avaimella niin tunsin kuinka virtsahätä vaan voimistui. Ja oli niin voimakas jo että jos sillä hetkellä en pääsisi vessaan niin housuihini kusisin.

No lähdin nopeasti siitä sitten ulos ja virtsasin kylmänviileästi kerrostalon etupihan puun juurelle.

Minun harmikseni siitä justiin tuli vielä joku taloon sisälle ja varmasti näki minut. En kyllä tiedä tunnistiko minua kuitenkaan kun olin selin häneen.

Näinkö se minun asumiseni täälläkin heti loppuu? Häätökö sitä nyt uhkaa? Vai hätä ei lue lakia?

Olisi pitänyt vessassa käydä jäähallilla mutta luulin että kestän kotiin saakka. Minulla on vähän vaikeuksia aina ollut pidätyskyvyn kanssa tuli sitten perästä ulostetta tai pippelistä virtsaa. Ja näitä noloja tilanteita on kyllä sattunut.
Väliäkös tuolla, hieman lannoitetta puulle.
 

Introexpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, UKRAINA, LHF
No lähdin nopeasti siitä sitten ulos ja virtsasin kylmänviileästi kerrostalon etupihan puun juurelle.

Minun harmikseni siitä justiin tuli vielä joku taloon sisälle ja varmasti näki minut. En kyllä tiedä tunnistiko minua kuitenkaan kun olin selin häneen.

Näinkö se minun asumiseni täälläkin heti loppuu? Häätökö sitä nyt uhkaa? Vai hätä ei lue lakia?

Olisi pitänyt vessassa käydä jäähallilla mutta luulin että kestän kotiin saakka. Minulla on vähän vaikeuksia aina ollut pidätyskyvyn kanssa tuli sitten perästä ulostetta tai pippelistä virtsaa. Ja näitä noloja tilanteita on kyllä sattunut.
Pääasia että sait pippelin ajoissa pöksyistä. Sulle mitään häätöä moisesta voi tulla, kunhan toki et tavaksi ota ja otat pippelin esiin vain hädän hetkellä. Silloinhan se sallittakoon.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
@vilperi ulkona voi ihan hyvin käydä heittämässä kaarevan kusivanan kunhan ensin etsii sopivan piiloisan paikan. Itse en varmaan kehtaisi ihan kerrostalon sisäänkäynnin vieressä asioitani hoitaa mutta sinä taisit olla jo melko pakkoraossa, joten ei kait siinä sitten muutakaan enää voi, jos toinen vaihtoehto on lorottaa housuihin. Mutta ei hätää, mäkin teen jatkuvasti hölmöja ratkasuja julkisesti ja silti jatkan vaan elämääni :D
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
@vilperi ulkona voi ihan hyvin käydä heittämässä kaarevan kusivanan kunhan ensin etsii sopivan piiloisan paikan. Itse en varmaan kehtaisi ihan kerrostalon sisäänkäynnin vieressä asioitani hoitaa mutta sinä taisit olla jo melko pakkoraossa, joten ei kait siinä sitten muutakaan enää voi, jos toinen vaihtoehto on lorottaa housuihin. Mutta ei hätää, mäkin teen jatkuvasti hölmöja ratkasuja julkisesti ja silti jatkan vaan elämääni :D

Kiitos helpottavista vastauksista @Smitty#41, @Partakus ja @Ilmari Ahde. Jos helpotti lorottaminen pihallekin niin helpotti kyllä vastauksennekin. Heh, siinä mielessä osuva sanavalinta. Jos nyt tässä voi leikkiä laskea. Usein nämä nolot tilanteet kääntyvät ajan myötä sellaisiksi että niille onneksi vain naureskellaan jälkeenpäin, kun on riittävästi kulunut aikaa. Luulen ja ennen kaikkea toivon tässäkin käyvän lopulta niin.

Ensinnäkin olisi pitänyt jo heti jäähallilla käydä vessassa, kun kuitenkin oli jo jonkinlainen hätä jo silloin. Minulla kuitenkin niin lyhyt matka jäähallille ja sieltä luonnollisesti takaisin että siinä ajassa ei ehdi kehittymään varmaankaan sellaista hätää etteikö sitä pystyisi pidättelemään siihen asti kun vessaan pääsee. Eli hädän on pitänyt olla jo hallilla.

Pitää vaan muistaakin jatkossa käydä heti silloin vessassa kun on pienikin hätä ja kun vessassa käyminen on mahdollista. Nämä perinteiset jo lapsena opetetut tavat, kun lähdet kotoa jonnekin niin käy vessassa. Ei ihan tuulesta temmattu opetus vaan kun voi olla sellainen matka edessä (lyhytkin matka) että sinä aikana ei vessaan pääse sitten muualla.

Ja sitten olisi kyllä ehdottomasti pitänyt valita siellä ulkona virtsaamispaikkansa paremmin. Mutta niin kuin jo todettua, hätä oli jo niin iso ja melkein oli tulossa jo housuun että ei siinä ehtinyt kuin hädin tuskin ulos menemään. Ettei ihan joko housuihin tullut tai varmaankin pahimmassa tapauksessa sisätiloihin tullut laskettua virtsaa.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Pelle Miljoona kirjoitti joskus tästä. Oli Göteborgissa Ullevilla Bob Marleyn keikalla, olisiko ollut -80. Kauhealla kyynärpäämeiningillä hommautui eturiviin, ja just kun bändi oli tulossa lavalle niin karmea kusihätä. Vessaan ja takaisin olisi mennyt tunti... Ei kun housuun vaan. Farkkuja saa aina uusia, mutta Marley ei keikkaillut Euroopassa enää ikinä.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Marley ei keikkaillut Euroopassa enää ikinä.
Liekkö ruvennut vituttamaan kun keikoilla kaikenmaailman hipit kuseskelee kännissä housuunsa...
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Pakkohan se on tänne tunnustaa mitä jouduin äsken pakon sanelemana tekemään.

Minulle iski armoton virtsahätä kun olin palaamassa jäähallista kotiini. Yritin päästä kerrostalolle päästyäni niin vessaan edes tuonne varastokäytävälle. Sinne kun on nopeampi päästä vessaan kuin asuntooni.

No siinä kun yritin aukaista ovea avaimella niin tunsin kuinka virtsahätä vaan voimistui. Ja oli niin voimakas jo että jos sillä hetkellä en pääsisi vessaan niin housuihini kusisin.

No lähdin nopeasti siitä sitten ulos ja virtsasin kylmänviileästi kerrostalon etupihan puun juurelle.

Minun harmikseni siitä justiin tuli vielä joku taloon sisälle ja varmasti näki minut. En kyllä tiedä tunnistiko minua kuitenkaan kun olin selin häneen.

Näinkö se minun asumiseni täälläkin heti loppuu? Häätökö sitä nyt uhkaa? Vai hätä ei lue lakia?

Olisi pitänyt vessassa käydä jäähallilla mutta luulin että kestän kotiin saakka. Minulla on vähän vaikeuksia aina ollut pidätyskyvyn kanssa tuli sitten perästä ulostetta tai pippelistä virtsaa. Ja näitä noloja tilanteita on kyllä sattunut.
No eihän toi nyt vielä mitään jos pikkuisen pissii puun juurelle. Meitsille käy välillä näin.
 

Liitteet

  • kanta01.jpg
    kanta01.jpg
    171,6 KB · kertaa luettu: 478

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Näinkö se minun asumiseni täälläkin heti loppuu? Häätökö sitä nyt uhkaa? Vai hätä ei lue lakia?
No ei kai nyt nurkkaan pisasemisesta mitään häätöä saa. Asuminen ei ole kuten jatkoajan keskustelupalsta, jossa ollaan aluksi suurennuslasin alla. Vai onko muuten jollain vuokrafirmoilla nykyään sellasia vuokrasoppareita, missä on vähän niinkuin koeaika eli se on aluksi muutaman kuukauden määräaikainen, kunnes muuttuu toistaiseksi voimassa olevaksi?
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
On ne reseptilääkkeet ja alkoholi vaan hyvä kombo viitaten tuohon @pettter laittamaan kuvaan.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
No eihän toi nyt vielä mitään jos pikkuisen pissii puun juurelle. Meitsille käy välillä näin.
ttu mikä amatööri. 3,5 promillee ja kanttuvei. Peruskänni.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös