Just nyt katselen vaihteeksi sieltä Wheel of the Worstia.Komea saavutus, onneksi olkoon. Vaivannäköä se paskankin tunkeminen lihamyllyn läpi vaatii. Milloin muuten viimeksi katsoit RedLetterMediaa? Teikäläinenhän ehdotti sitä meikälle kuukausi sitten yöketjussa.
Syytän sinua palstan yleisestä tasosta.13 000 viestiä. Asiaa ei ole ollut kertaakaan. Saavutukseni hetkellä tahdon kiittää levy-yhtiötäni, läheisiäni, guruani, äitiäni, manageriani, terapeuttiani, ja kaikkia muita joiden siivellä olen tänne asti päässyt.
Tämän viestin myötä tasan 550 viestiä tullut raapusteltua Jatkoaikaan ja nopealla matematiikalla tämä tekee ~ 9.5 viestiä päivässä tänne, kun takana on 57 päivää kirjoitusoikeuksia.
Historiani palstalla on toistaiseksi vielä lyhyt, mutta pyrin jatkossakin olemaan äänessä, jotta allekirjoittanut voisi vahingossa muistiin vaikka jäädä.
Oho tonni mennyt jo rikki. Kamalaa tämmönen viestittely.500 tulee nyt täyteen. Paljon on ehditty kirjoittaa ja toivottavasti paljon on vielä edessä.
Kova on tuo sinunkin tahtisi ollut viime aikoina. Laskin ihan mielenkiinnosta myös omani. Yhteensä olen ollut palstalla 65 päivää joten tahti on ollut 16,6 viestiä päivässä. Toisaalta kirjoitin ensimmäisen viestini vasta 10.4 eli 48 päivää sitten. Jos tuolla laskee, niin tulos on 22,5.Rikoin kahden tonnin rajapyykin 13. maaliskuuta, ja nyt 28. toukokuuta tulee täyteen kolme tonnia. Noin 76 päivää kului 1000 viestin kirjoittamiseen, eli tämän kevään tahti on ollut suunnilleen 13 viestiä päivässä. Koko palstauran päivittäinen keskiarvo on sellaiset 3,7 viestiä.
Eli pidemmittä puheitta, Punamustan viesti numero 3000.
Ei pelkoa siitä, ettemme rakastaisi. Olet hieno mies, hyvä kirjoittaja sekä osa palstan mukavaa kiekkokerhoa. Sinua arvostaa jo moni nimimerkki, minä mukaan lukien.
Tämä viesti ei ole merkkipaaluviestiä nähnytkään, mutta olen nyt kirjoittanut viidessä päivässä 123 viestiä sen jälkeen, kun rikoin tiistaina kolmen tonnin rajapyykin. Tätä menoa neljä tonnia särkyy siis noin 35 päivän kuluttua, eli heinäkuun alussa. Katsotaan, onnistuuko.
Siis joko sää lopetat? Voitteko Lukko jotain?Viesti #1300 ja kausikaan ei ole vielä alkanut.
Ihan vielä valitettavasti ette pääse minusta eroon.
Siis joko sää lopetat? Voitteko Lukko jotain?
Aivan, pian on pitsiturnaus.