Merkkipaaluviestit

  • 236 254
  • 2 637

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers

Oskar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turkulaiset joukkueet, Rantasmikko, Gordon Bombay.
Tämä viesti on numero 1000.

Liityin 28.3.2018 eli melko lähellä oli, että merkkipaalu olisi tullut täyteen vuoden täyttyessä. Ehkä vähän jopa harmittaa kun en huomannut tätä mahdollisuutta.
 

Uncle Leo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, sympatiat altavastaajille
100

Jospa seuraavat 100 olisi enemmän tai vähemmän parempilaatuista. No ei tässä nyt ihan rimoja ole alitettu, joten antaa olla. Samalla mennään.
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Viesti numero 10 000. Vuodesta 2001. Eli 555,555 viestiä per vuosi.

Vauhti hidastunut viime vuosina sitten Jatkoajan synnyn.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
8000 mennyt näköjään rikki. Kaikkea paskaa sitä on tullut tälläkin palstalla jauhettu.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Komea saavutus, onneksi olkoon. Vaivannäköä se paskankin tunkeminen lihamyllyn läpi vaatii. Milloin muuten viimeksi katsoit RedLetterMediaa? Teikäläinenhän ehdotti sitä meikälle kuukausi sitten yöketjussa.
Just nyt katselen vaihteeksi sieltä Wheel of the Worstia.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
13 000 viestiä. Asiaa ei ole ollut kertaakaan. Saavutukseni hetkellä tahdon kiittää levy-yhtiötäni, läheisiäni, guruani, äitiäni, manageriani, terapeuttiani, ja kaikkia muita joiden siivellä olen tänne asti päässyt.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
13 000 viestiä. Asiaa ei ole ollut kertaakaan. Saavutukseni hetkellä tahdon kiittää levy-yhtiötäni, läheisiäni, guruani, äitiäni, manageriani, terapeuttiani, ja kaikkia muita joiden siivellä olen tänne asti päässyt.
Syytän sinua palstan yleisestä tasosta.
 

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tämä on 2003 viestini palstalle ja maaginen 2000 raja on ylitetty. Haluan kiittää kaikkia tykkääjiä ja ne, ketkä ovat raportoineet viesteistäni voivat minun puolestani mennä shortsit jalassa sinne, missä punkkeja esiintyy runsaasti.
 

fewe0

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Senators
2000. viesti tuli skriivailtua hetki sitten. 12 vuottako tähän nyt meni. Välillä on kyllä postaustahti ollut täysin jäissä ja enemmänhän tämä on muuttunut päivittäiseksi lurkkailuksi. Uusia tonneja kohti. Sano.
 

Via Dolorosa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Tämän viestin myötä tasan 550 viestiä tullut raapusteltua Jatkoaikaan ja nopealla matematiikalla tämä tekee ~ 9.5 viestiä päivässä tänne, kun takana on 57 päivää kirjoitusoikeuksia.

Historiani palstalla on toistaiseksi vielä lyhyt, mutta pyrin jatkossakin olemaan äänessä, jotta allekirjoittanut voisi vahingossa muistiin vaikka jäädä.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Tämän viestin myötä tasan 550 viestiä tullut raapusteltua Jatkoaikaan ja nopealla matematiikalla tämä tekee ~ 9.5 viestiä päivässä tänne, kun takana on 57 päivää kirjoitusoikeuksia.

Historiani palstalla on toistaiseksi vielä lyhyt, mutta pyrin jatkossakin olemaan äänessä, jotta allekirjoittanut voisi vahingossa muistiin vaikka jäädä.

Muistiin on jo jäänyt! Tämä on meikäpösilölle viesti numero 13148. En tiedä mitä se merkitsee.

Lukko-faneja on loppujen lopuksi aika vähän, luonnollisista syistä, sillä kuka tahtoisi kannattaa Lukkoa tai esim. Kärppiä, kun maassamme on sellainen seura kuin Helsingin IFK, meidän homohurrien ikioma himon kohde. Ohhoh, tulinko paljastaneeksi, että kuulun ns. valloittajakansan jämiin.
 

SMT

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Ehkä vähän liiankin. No huomenna loppuu jääkiekon katseleminen muutamaksi kuukaudeksi, niin tahti tulee hiipumaan aika rajusti.
 

SMT

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Rikoin kahden tonnin rajapyykin 13. maaliskuuta, ja nyt 28. toukokuuta tulee täyteen kolme tonnia. Noin 76 päivää kului 1000 viestin kirjoittamiseen, eli tämän kevään tahti on ollut suunnilleen 13 viestiä päivässä. Koko palstauran päivittäinen keskiarvo on sellaiset 3,7 viestiä.

Eli pidemmittä puheitta, Punamustan viesti numero 3000.
Kova on tuo sinunkin tahtisi ollut viime aikoina. Laskin ihan mielenkiinnosta myös omani. Yhteensä olen ollut palstalla 65 päivää joten tahti on ollut 16,6 viestiä päivässä. Toisaalta kirjoitin ensimmäisen viestini vasta 10.4 eli 48 päivää sitten. Jos tuolla laskee, niin tulos on 22,5.

Ja ketjun aiheesee: tämä on viesti numero 1082.
 
Suosikkijoukkue
Häviää viimeistään finaaleissa
Mul meni viime yönä 7000 laitettua viestiä rikki, mutta todellinen virstanpylväs siintää vielä edessä, sillä olen vielä vajaa 200 viestiä perässä uskoakseni eniten viestejä tänne foorumille laittanutta Pelicans-kirjoittajaa @Raúl . Tämän jälkeen seuraava tavoite on tietenkin aina niin himoittu kymppitonni, johon uskon yltäväni vuoden 2020 aikana.
 

Via Dolorosa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Ei pelkoa siitä, ettemme rakastaisi. Olet hieno mies, hyvä kirjoittaja sekä osa palstan mukavaa kiekkokerhoa. Sinua arvostaa jo moni nimimerkki, minä mukaan lukien.

Tämä viesti ei ole merkkipaaluviestiä nähnytkään, mutta olen nyt kirjoittanut viidessä päivässä 123 viestiä sen jälkeen, kun rikoin tiistaina kolmen tonnin rajapyykin. Tätä menoa neljä tonnia särkyy siis noin 35 päivän kuluttua, eli heinäkuun alussa. Katsotaan, onnistuuko.

Kiitos kauniista sanoista!

Ihan hirveä tahti sinulla viestien määrässä. Pidättäydyn vieläkin sanoissani, että jätän vapaan keskustelun sivuun ja keskityn lätkään. Syksyllä sitten räjähtää ja tulee itseltäkin enemmän viestejä päivässä.

Toisaalta. Hetkittäin pohdin jopa 1000 viestin täyttyessä eläkkeelle jäämistä jatkoajasta. Varsin lyhyt aikani täällä on ollut erittäinkin mukava ja antoisa, mutta sivuvaikutuksena olen huomannut keskustelupalstan vievän liian paljon omaa aikaani päivästä, jota on erittäin vaikea kontrolloida. Elämä on valintoja ja siihen 1000 viestiin on vielä hyvän verran matkaa, ehkä opin kirjoittelemaan ja seuraamaan palstaa kohtuullisesti, ettei siviilielämä kärsi. Taikka sitten tosiaankin jätän palstan muiden hienojen nimimerkkien haltuun.

Aika näyttää!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös