Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 336 903
  • 66 854
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Jessus. Joko kaikki on totisinta totta, tai olen Jim Carrey elokuvasta Truman Show. Ai mistä tiedän? No, totuus sattuu eniten ja kun harrastan totuutta, niin olen koko ajan törmäyskurssilla kaikkien kanssa.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
En ole törmäyskurssilla, mutta minulle esitettiin kysymys kuka oli Ruotsin maalissa 95. Tämähän nyt siis johtuu siitä, kun sain tietooni sen ei niin hyvän elokuvan näytetyn eilen Suomen teeveessä.

Ilman vaihtoehtoja ei ole mitään mahdollisuutta tietää ja ei varmaan muutenkaan. Epäilisin jonkun ruotsalaisen siellä olleen, mutta en tiedä muita kuin Tommy Salon. Eli onko mahdollista tämän olevan joku jekku ja se oli sielläkin.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Ai saatana. Itse ketjun olen avannut ja käskenyt ihmisten tänne kirjjoittaa, olkoon asia mikä tahansa. No nyt on tilanne, että ei oikeasti ole edes asiaa, mutta tarve "jutella" on melkoinen. Kysymys kuuluukin, että rikonko ketjun ideaa nyt, kun jauhan vaan tyhjää, kun haluan huomiota?
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
No, totuus sattuu eniten ja kun harrastan totuutta, niin olen koko ajan törmäyskurssilla kaikkien kanssa.
Itse olen tiettävästi lievästi autistinen (ei diagnosoitu) ja vaikka minulle on vuosia koitettu päähän paukuttaa "valkoisten valheiden" hyvyyttä niin sanon asiat suoraan jos minulla on niistä mielipide. Jos läheisen sovitettama kolttu on kamala niin sanon niin. Jos joku idea on tyhmä niin tyrmään sen suoraan. Jos en halua että mies lähtee kavereiden kanssa ulos niin sanon että et mene. Ne jotka tuntee minut hyväksyy sen, ne jotka ei tunne kunnolla pitää minua yleensä töykeänä ja vittumaisena ihmisenä. En minä tarkoituksella ole ilkeä, en vain osaa muodostaa ympäri pyöreitä, ehkä lievästi kielteisiä vastauksia vaan sanon aika suoraan mitä ajattelen. Se ei aina ole hyvä...
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Tuossahan ei tosiaan mitään ongelmaa olekkaan, kuten varmasti itsekkin huomasit. Elämä on tällaista ettei mihinkään stabiiliin tilaan pääse kuin vihanneksena, jona toivottavasti ei tarvitse koskaan olla.

No joo, se on kyllä totta varmaan että elämässä ei ole mikään pysyvää ja täytyy olla valmis muuttamaankin. Nykyään kun ei saa niitä vakihommia niin vain. Tai en tiedä onko niitä koskaan saanut mutta nykyään ei ainakaan.

Mutta vähän tuo muuttaminen askarruttaa. Jo yhden kerran muuttaminen, saati jos niitä muuttoja joutuu tekemään vielä kaksikin lyhyessä ajassa. Tuolta kirkon kautta voi saada muutto-apua mutta auttaako nekään jatkuvasti?

No, tänään on vapaapäivä sitten kuitenkin. En hae töitä tänään. Tänään pitäisi alkupäivästä tehdä joka viikottainen siivous asuntoon, käydä kaupassa jne. Pitäisi päättää grillaanko tänään vai en? Täällä kuntoutuskeskuksessa on grilli kuumana joka lauantai, omat eväät pitää vain itse kustantaa. Tänä keväänä ja kesänä en ole vielä kertaakaan grillannut mutta nyt sitten mietin grillaisinko tänään?

Toisaalta kun ei ole varaa tällä hetkellä grillata oikein muuta kuin halpaa kyrsää mutta olisihan sekin välillä hyvää. Jatkuvasti grillattuna makkaran grillaaminen on junttiketjun kamaa mutta kai se välillä menee?
 

Glove

Jäsen
Ai saatana. Itse ketjun olen avannut ja käskenyt ihmisten tänne kirjjoittaa, olkoon asia mikä tahansa. No nyt on tilanne, että ei oikeasti ole edes asiaa, mutta tarve "jutella" on melkoinen. Kysymys kuuluukin, että rikonko ketjun ideaa nyt, kun jauhan vaan tyhjää, kun haluan huomiota?

Ei sillä niin väliä. Taitaa jokainen joskus kaivata juttuseuraa. Itse ainakin ja kun sitä ei muuten ole niin pitää kirjoitella kaikkea puuta heinää nettiin.
 

Valapatto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Onneksi oli tuossa paikallisen juottolan edessä vahvassa laitamyötäisessä Suomen peliä odotellut ukkeli. Jäin siihen hetkeksi jutulle niin avautui, että matsi alkaa jo joskus neljän maissa eikä vasta ysiltä. Olisi lipsahtanut muuten varmaan ohi peli.
 

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ei auta mikään. Tässä sohvalla olisi niin kiva peiton alla kipristellä varpaitaan pidempäänkin, mutta pakko se on raahautua ylös ja viedä pojat (koirat) lenkille, jotta ehtii hyvissä ajoin takaisin ennen peliä. Hyvää päivänjatkoa kaikille.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
En tiedä liittyykö suoraan peliin, mutta nyt on kevätsiivous tehty. Kyllä, pesin myös lattiat.

Vielä pitää viimeistelyhommat tehdä, vaikka muuten on kaikki hyvin. Samanlaisia kuin joku Kapo Kako vai mitä niitä on.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Jaaha jaaha, mihinköhän aikaan sitä laittaisi saunan lämpiämään... Kai tuon pelin voisi katsoa kokonaan. Mutta kun ei tiedä meneekö jatkoerään tai jopa rankkareihin. Jos eläisi riskillä ja laittaisi saunan kuuden jälkeen lämpiämään...
 

Valapatto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Jaaha jaaha, mihinköhän aikaan sitä laittaisi saunan lämpiämään... Kai tuon pelin voisi katsoa kokonaan. Mutta kun ei tiedä meneekö jatkoerään tai jopa rankkareihin. Jos eläisi riskillä ja laittaisi saunan kuuden jälkeen lämpiämään...

Tota kai sitä saunaa voi tarvittaessa pitää lämpimänä myös mahdollisen jatkoajan tai rankkareidenkin ajan?
 

El Gordo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Jaaha jaaha, mihinköhän aikaan sitä laittaisi saunan lämpiämään... Kai tuon pelin voisi katsoa kokonaan. Mutta kun ei tiedä meneekö jatkoerään tai jopa rankkareihin. Jos eläisi riskillä ja laittaisi saunan kuuden jälkeen lämpiämään...

Laita vaan kuudelta, mä laitan vartin myöhemmin niin ei tule virtapiikkiä sähköverkkoon. Vai lämmitätkö puilla? Sitten ei kai ole niin väliä.
 

Nick Neim

Jäsen
Laita vaan kuudelta, mä laitan vartin myöhemmin niin ei tule virtapiikkiä sähköverkkoon. Vai lämmitätkö puilla? Sitten ei kai ole niin väliä.
Hyvä, että tuli luettua tätä ketjua. Käyn nappaamassa puhelimen pois latauksesta hieman ennen kuutta.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Tota kai sitä saunaa voi tarvittaessa pitää lämpimänä myös mahdollisen jatkoajan tai rankkareidenkin ajan?
No mutta kun pinnat menee niin kuumiksi kun pitkään lämmittää. Ja puutakin menee niin paljon. Mutta totta ettei se sauna ns. sieltä mihinkään karkaa vaikka peli menisi jatkoille... Kunhan Suomi vaan voittaisi!!!

lämmitätkö puilla? Sitten ei kai ole niin väliä.
Puilla lämpiää meillä, älä sähköverkosta huolehdi...
 

Reverent

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Itse olen tiettävästi lievästi autistinen (ei diagnosoitu) ja vaikka minulle on vuosia koitettu päähän paukuttaa "valkoisten valheiden" hyvyyttä niin sanon asiat suoraan jos minulla on niistä mielipide. Jos läheisen sovitettama kolttu on kamala niin sanon niin. Jos joku idea on tyhmä niin tyrmään sen suoraan. Jos en halua että mies lähtee kavereiden kanssa ulos niin sanon että et mene. Ne jotka tuntee minut hyväksyy sen, ne jotka ei tunne kunnolla pitää minua yleensä töykeänä ja vittumaisena ihmisenä. En minä tarkoituksella ole ilkeä, en vain osaa muodostaa ympäri pyöreitä, ehkä lievästi kielteisiä vastauksia vaan sanon aika suoraan mitä ajattelen. Se ei aina ole hyvä...

Pidän myös rehellisistä mielipiteistä, mutta joskus kannattaa käyttää sitä pelisilmää ja miettiä pari hetkeä, ennen kun paukauttaa mielipiteensä suoraan ilmoille. Jos haluan tieten tahtoen loukata jotain, voin tietty möläyttää suoraankin, mutta yleensä mietin sekunnin, ennen kun kritiikkiä annan. Tunnen pari ihmistä, joilla on tapana jatkuvasti laukoa ikäviä asioita epäsopivissa tilanteissa päin naamaa. Ja jos asiasta huomauttaa, niin vastaus on, että mä vaan oon tällanen enkä voi sille mitään.. Rehellisyys kunniaan, mutta tahdikkuudellansakin on paikkansa.
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
HPK ja Leijonat sen ovat tänä vuonna vaihteeksi osoittaneet, miten urheilussa edetään silloin tällöin pitkälle ennakkoon heikommillakin nimillä.
Se on nimenomaan urheilun syvintä ydintä; nimillä ja/tai rahalla ei onneksi aina voiteta.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Tämä kevät on uskomattomien tarinoiden kevät! Ensin HPK kaatoi kotoisessa liigassamme Tepsin, Tapparan ja vielä Kärpätkin ja juhli lopulta mestaruutta. Sitten Suomi on voittanut nyt ensin Ruotsin ja sitten Venäjän. Kullaltahan tämä haiskahtaa?

Sanoin ennen Venäjä-peliä että kyllähän Venäjä paperilla ylivoimainen on mutta niin piti olla lätkässä jo niin monen muunkin joukkueen mutta kuinkas on käynyt? Painotin sitä että varsinkin tämä kevät on osoittanut että ei näitä pelejä pelkästään paperilla ratkaista ja nytkin kävi näin. Loistavaa!!

Huomenna on sitten tuplakultajuhlat vai? Ensin Kauhajoki voittaa Suomen mestaruuden koripalloilussa ja sitten Suomi voittaa lätkän MM-kultaa? Jos Etelä-Pohjanmaalla yhtään myös MM-lätkä kiinnostaa niin kyllähän Pohjanmaa on sekaisin huomenna!

Ja taitaa olla taas Vilperikin. Jos jokainen suosikkijengini päättää tällä kaudella kautensa mestaruuteen niin kyllä sitä saisi olla taas tosi onnellinen. Jos olisi rahaa niin tekisi ensin reissun Kauhajoelle ja sitten maanantaina Helsinkiin torille! Mutta ei taida olla varaa kyllä kuin mahdolliseen reissuun Helsinkiin, mutta onneksi on edes siihen rahaa.

Minulle tuli muuten lastenhoitokeikka täksi päiväksi. Siskolta lähti porukkaa harrasteteatterin loppujuhliin ja minä sain tulla viettämään aikaa siskon pojan kanssa. Siskon poika niin helppohoitoinen että kyllähän tämä on aina kivaa saada viettää aikaa hänen kanssaan. Arvokasta aikaa.

On ollut viime aikoina puolin ja toisin kaikkea muuta niin kyläilyt siskon perheen luona jääneet keväälläkin vähemmälle mutta nyt sitä aikaa kyläilyyn vähän yllättäenkin järjestyi. Kivaa niin. Aika mennyt mukavasti MM-lätkää vahdaten ja pleikkaa pelaamalla.
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Kun kävin alkuillasta kaupassa, jonossa seuraavana ollut noin 40-50-vuotias nahkatakkinen mieshenkilö osti 24-packin Koffia, Tex Willerin, Jaffaa ja karkkia. Tex Willer -lehden takia kiinnitin huomiota muihinkin ostoksiin liukuhihnalla.

Yleisesti ottaen jotenkin sympaattiset hankinnat lauantai-iltaan. Varsinkin, kun en ole koskaan nähnyt, että kukaan ostaisi Tex Willeriä. Tuli samalla mieleen se Kummelin "VIHKO AUKI!" -sketsi.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Tota kai sitä saunaa voi tarvittaessa pitää lämpimänä myös mahdollisen jatkoajan tai rankkareidenkin ajan?

Oliko se nyt siis niin, että Iisoppi on naispuolinen. Ei varmaan sitten ymmärrä, että sauna saattaa olla päällä vaikka seitsemän tuntia, vaikka ei olisi peliäkään. Joskus sinne ei kukaan mene ja se sammuu itsestään. Sitten se laitetaan uudelleen päälle.
 

El Gordo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Kun kävin alkuillasta kaupassa, jonossa seuraavana ollut noin 40-50-vuotias nahkatakkinen mieshenkilö osti 24-packin Koffia, Tex Willerin, Jaffaa ja karkkia. Tex Willer -lehden takia kiinnitin huomiota muihinkin ostoksiin liukuhihnalla.

Yleisesti ottaen jotenkin sympaattiset hankinnat lauantai-iltaan. Varsinkin, kun en ole koskaan nähnyt, että kukaan ostaisi Tex Willeriä. Tuli samalla mieleen se Kummelin "VIHKO AUKI!" -sketsi.

Olisin ostanut myös pullon tequilaa ja colttiin panoksia, mutta eivät myyneet. Hornan lieskat!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös