Onnellisuusketju

  • 1 291 443
  • 7 895
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Vituiksi elämä lopulta menee, ennemmin tai myöhemmin, yleensä ennemmin ja jos myöhemmin niin osuu erityisen kovaa, mutta kannattaa nauttia vielä kun voi.

Kuule :D Mulla on aivan riittävästi kokemusta siitä kun elämä romahtaa ja kaikki menee vituiksi. En pidä enää mitään itsestäänselvyytenä
 

Fordél

Jäsen
Työrintamalla hyvin rankka kevät takana, mutta juuri tällä sekunnilla alkaa loma. Tästä sekä pumppu että sipuli kiittävät. Olen onnellinen.
 

Räpylätassu

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, KuPS, Avalanche
Uusimman brittitutkimuksen mukaan, urheilun seuraaminen tuhoaa onnellisuutesi. Tutkimus väittää, että tappiosta saatu tuska on kaksi kertaa voimakkaampi, kuin voitosta saatu ilo. Linkki Washington Postin uutiseen aiheesta

Toronto Maple Leafsin kannattajat ovat tämän jo tietäneet pitkään tosin. "This team is ruining my life!" -Steve Dangle.
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Kämpän lämpötila on laskenut noin 23 asteeseen. Viimeiset pari viikkoa se on tähän aikaan illasta ollut vähintään kolme astetta korkeampi...
 

Gemondo

Jäsen
Kämpän lämpötila on laskenut noin 23 asteeseen. Viimeiset pari viikkoa se on tähän aikaan illasta ollut vähintään kolme astetta korkeampi...

Kyllä kelpaisi. Täällä on 27C tähän aikaan, joka tuntuu jo ihan siedettävältä jokapäiväisen +30 asteen jälkeen.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Liigakausi alkaa kolmen päivän päästä! Mikä sais mut vielä onnellisemmaks, ois jos ens kevään finaaleissa ei kohtais Tappara ja Kärpät.

Oon myös onnellinen, et Pelsun A-junnut johtaa omaa sarjaansa puhtaalla pelillä viiden kierroksen jälkeen. Harvinaista herkkua meikäläisille.
 

Patapakka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Liigakausi alkaa kolmen päivän päästä!

Tämä on kyllä vallan erinomainen syy meille jatkoaikalaisille olla onnellinen.

Onhan se vaan tosi hienoa, että melkein puolen vuoden tauon jälkeen mennään taas ihan tosissaan! Lapsena sitä ei millään malttanut odottaa kesän yli, nykyään on jo helpompaa. Mutta kyllä edelleen juuri näinä päivinä joka vuosi on sellainen tietty kutkuttava jännitys omassa mielessä ja kehossa.
 

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
Olen onnellinen, ettei lätkäkausi ole vielä alkanut. Onnellisuutta varjostaa, että se alkaa ensi viikolla Mestiksessä. Saisi alkaa myöhempään. Vähemmän otteluita, enemmän panosta per ottelu. Ei sillä, että Mestiksen yhdelläkään ottelulla olisi mitään panosta, koska nousta ei voi kuin saunakabineteissa ja/tai rahatukku kourassa oikeille ihmisille. Pudota toki voi, eli onhan sikäli panosta, mutta nousta ei. Toisaalta eipä ole SM-liigassa panosta senkään vertaa. Sitten ihmetellään yleisömäärien laskua ja pohditaan, että onkohan syynä se, ettei ottelutapahtuma ole ainutlaatuinen spektaakkeli jossa villihevoset nussivat sirkusklovneja jäällä ilotulitusrakettien säihkeessä, pitänee siis panostaa ottelutapahtumaan.
 

Bunder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Coyotes, Thrashers
Kahden viikon sisään telkkarista Räikkösen voitto ja Laineen Hat trick. Joskus urheilu jumalatkin hymyilevät
 

HokiJone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Luleå HF
Yhdyn edelliseen viestiin. Hattrick Laine sinetöi myös neljän kohteen pitkävetovoiton.
 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Uudet duunit alkaa 19pvä. Alkoholi on suurimmaksi osaksi jäänyt, tosin tänään työhaastattelun jälkeen hain rehellisen kopan Nobelaneria kihlatun kanssa, kun faktaksi työsoppari muuttui. Taisi olla noin kymmenen viikkoa tipatonta ja nautin suunnattomasti joka hetkestä. En muutenkaan mikään arkijuopottelija ole ollut, mutta mukavaa kun on puuhaa arkisin bänditoiminnan lisäksi ja samalla saa jotain rahaa käteenkin. Tällä hetkellä asiat rullaa.
 

Malkkinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Kohta alkaa peli ja mulla on uus kaveri jonka kanssa katella. 4 vuorokautta vanha tytär tuhisee tyytyväisenä vieressä ja isi ei voisi olla yhtään onnellisempi. Sääli häntä kohtaan että sukulaiset on sanoneet kovasti isänsä näköiseksi, onneksi nimeni ei ole Jorma
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Kohta alkaa peli ja mulla on uus kaveri jonka kanssa katella. 4 vuorokautta vanha tytär tuhisee tyytyväisenä vieressä ja isi ei voisi olla yhtään onnellisempi. Sääli häntä kohtaan että sukulaiset on sanoneet kovasti isänsä näköiseksi, onneksi nimeni ei ole Jorma
Toivottavasti nimesi on Sulo. Onnea uudelle elämälle.
 

koukku

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Kohta alkaa peli ja mulla on uus kaveri jonka kanssa katella. 4 vuorokautta vanha tytär tuhisee tyytyväisenä vieressä ja isi ei voisi olla yhtään onnellisempi. Sääli häntä kohtaan että sukulaiset on sanoneet kovasti isänsä näköiseksi, onneksi nimeni ei ole Jorma

Paljon onnea teille kaikille! Itsellä lähes sama tilanne, poika vähän reilu kaksi viikkoa vanha, ja katsottiin sekä eilen että toissapäivänä NHL-jääkiekkoa näin miesten kesken. Vaikea tuota fiilistä on tosiaan pukea sanoiksi, sitä vaan myhäilee onnellisena.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Paljon onnea teille kaikille! Itsellä lähes sama tilanne, poika vähän reilu kaksi viikkoa vanha, ja katsottiin sekä eilen että toissapäivänä NHL-jääkiekkoa näin miesten kesken. Vaikea tuota fiilistä on tosiaan pukea sanoiksi, sitä vaan myhäilee onnellisena.

Ihan vain sen verran, että älä hänelle NHL:aa näytä. Kotimainen SM-liiga tarvitsee uusia kannattajia ja se on yllättävän nuori ikä missä rakastuu lopullisesti johonkin eikä sitä voi koskaan muuttaa.

Teoriassa voisi ajatella jokaisen saavan päättää itse, mutta ei se niin mene. Isänmaidosta se tulee.
 

koukku

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ihan vain sen verran, että älä hänelle NHL:aa näytä. Kotimainen SM-liiga tarvitsee uusia kannattajia ja se on yllättävän nuori ikä missä rakastuu lopullisesti johonkin eikä sitä voi koskaan muuttaa.

Teoriassa voisi ajatella jokaisen saavan päättää itse, mutta ei se niin mene. Isänmaidosta se tulee.

Joo jonkun verran tulee pakkosyötettyä sekä JYPiä että jalkapallon puolelta KPV:tä, muuten saa valita vapaasti. Hieno päivä myös futiksen puolella, kun vihreät nousi liigaan!
 

Bunder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Coyotes, Thrashers
Ihan vain sen verran, että älä hänelle NHL:aa näytä. Kotimainen SM-liiga tarvitsee uusia kannattajia ja se on yllättävän nuori ikä missä rakastuu lopullisesti johonkin eikä sitä voi koskaan muuttaa.

Teoriassa voisi ajatella jokaisen saavan päättää itse, mutta ei se niin mene. Isänmaidosta se tulee.
Eikö olisi hyvä samantien näyttää jotakin raveja tai Remontti Reiskaa, niin tylsät arkisetkin asiat tuntuisivat sen jälkeen juhlalta?
Onhan se toki ihan totta, että jos pienestä pitäen tottuu NHL kiekon huumaan niin joku @FASlapsi :n arvostama Ville Koho voi maistua melkoisen harmaalta. Kun taas pakotetaan katsomaan Mestistä tai Liigaa niin Änäristä tulee sellainen kielletty hedelmä, jota sitten salaa pimeässä huoneessa katsellaan, silmät ilosta hehkuen
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Olipas kiva viikonloppu landella. Pihaa kuntoon talven varalle, sienestystä, saunomista, hyvää safkaa. Junttimaisesti pelattiin korttiakin. Ja ilman ainoatakaan alkoholiannosta. Ei edes saunaolutta.
 

Malkkinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Ihan vain sen verran, että älä hänelle NHL:aa näytä. Kotimainen SM-liiga tarvitsee uusia kannattajia ja se on yllättävän nuori ikä missä rakastuu lopullisesti johonkin eikä sitä voi koskaan muuttaa.

Teoriassa voisi ajatella jokaisen saavan päättää itse, mutta ei se niin mene. Isänmaidosta se tulee.
Sitten kun osataan itse päättää niin tehdään mitä halutaan, siihen asti katsellaan isin mielestä parasta. Miksi näyttäisin sellaista mitä en itse halua katsoa? Puhumattakaan siitä mitä musiikkia kuunnellaan, mutta ei lähretä ny siihe.
 

Vahva tunne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Onpas tämä ketju painunut alas. Mutta siis itse asiaan, tulin kyllä todella onnelliseksi tästä viestistä tänään :
"Hyvät Huoltajat,
Lapsenne on hyväksytty Kaivokselan koulun englanninkieliselle luokalle alkaen 8.8.2019."

Oli nimittäin vähän epävarma olo tuosta kun tyttö oli äitilleen kertonut pääsykokeen jälkeen (satuin olemaan itse Lappeenrannassa tentissä samana päivänä) että pari kysymystä oli mennyt ihan ohi ja joku kysymys oli ollut sellainen, että käytännössä kaikki viittasivat kun tarvitsivat apua eikä kukaan valvoja ehtinyt tytärtäni opastamaan (ja lasteni äiti tuosta vielä seuraavana päivänä valitti jotain englanninkielisistä luokista vastaavalle apulaisrehtorille).

Lisäksi hymyilyttää se että nimimerkki @abianos tykkäsi tästä samasta aiheesta kertovasta julkaisustani facessa ja näin jälkikäteen myös se, että pääsin sennumiitissä tapaamaan kyseisen nimimerkin taustalla vaikuttavan henkilön.
Onnea ja menestystä! Joskus tuli asuttua Kaivokselassa, kiva paikka.
 

Kole13

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Vaimo pystyi jättämään vanhan ammattinsa taakseen ja sai mahdollisuuden opiskella aivan uuden tilalle, vielä niin että pystyy taloudellisestikin keskittymään täysillä opiskeluun ilman pakkoa tehdä töitä samalla. Toki työt tulee mukaan kuvioon kunhan opiskelut ovat hiukan edenneet.
 

Vahva tunne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Onnellinen fiilis on oikeastaan joka yö, kun pimeys laskeutuu, muu väki painuu unten maille ja minä touhuan rauhassa tietsikalla sekä luurilla kaikenlaista musiikkia kuunnellessa. Tästä on tullut jo oikeastaan tapa, mitä toteutan usein myös arkiöisin. Terveydelle hyväksi? No eipä välttämättä... mutta upeaa fiilistähän tässä haetaan, ja sen onnistuessa on kaikki hyvin. Varsinkin kun nyt on viikon mittainen loma, niin voi valvoa pitkäänkin, jos haluaa.

En ole juuri nyt siis onnellinen mistään yhdestä tietystä asiasta, vaan fiilis on yleensäkin sen verran loistava, että koen itseni onnelliseksi. Kirjoituskanavatkin aukeavat usein yön laskeutuessa ja kun se on yksi mielipuuhiani, niin kyllä kelpaa. Onnelliseksi myös tulen ajatellessani muutaman kuukauden kuluttua alkavaa kesää... ehdottomasti suosikkivuodenaikani ja lämpöä saa omaan makuun olla reippaastikin. Sitten saa aamupäivällä nautiskella makean aamupalan auringonvalossa terassilla, iltapäivällä voi käydä keskustassa tai kavereiden kanssa touhuta jotain kesäsään ollessa mitä mielettömin ja kaiken kruunaa illalla suoritettava pyörälenkki pitkin pohjois-Poria, kun on hieman viileämpää ja taivas hieman tummenee, mutta kirkkaus säilyy, pimeä ei laskeudu.

Ei jumpe, tuli onnellinen olo pelkästään tuon kaiken kirjoittamisesta... näihin kuviin, näihin tunnelmiin. Tämä kappale ansaitsee lisää volyymia. Eläköön rock!

Edit: kesä on vuodenaika, ei kuukausi... pieni moka näppäimistön liekehtiessä.
Hyvä junnu, juuri noin. Kesällä kaikki rokkaa, jopa vanhana. Lämpö sulattaa jopa jäätyneet luut, nyt ootellaan. Jiihaa!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös