Saksa saavutti upeasti kiekkohistoriansa upeimman kruunun, hiihtoloma alkaa ja kelit suosivat muutenkin. Kaikki on ihan hyvin.
Tänään on (YK:n lanseerama) onnellisuuspäivä joten onnellisuusketju voidaan nostaa. Suomihan on maailman onnellisin maa... Joku tutkimus siitä juuri oli (linkki vie ylen uutiseen onnellisuustutkimuksesta).
Itse olen onnellinen kun olen selvinnyt alhoistani ja elän tasaista omaa elämääni. Pitäisi ymmärtää että on niin paljon osasia onneen vaikka välillä vaan tuntuu hankalalta. Erityisesti haluan nostaa esille kihlattuni joka jaksaa tukea silloin kun on vaikeaa. Hän on elämässäni tärkeä enkä halua menettää häntä.
Voi tuota nuoruutta...Pääsiäisloma alko, sain aamulla sähköpostiin viestin että oon päässyt videohaastatteluvaiheeseen liittyen hakemaani kesätyöhön ja ulkona paistaa arska. Nii ja lauantaina on tiedossa ryyppyilta kun frendi täyttää vuosia. Life's good.
Joskus parinkymmenen vuoden päästä varmasti muistelen vielä tätä ikää lämmöllä. Kyllähän tässä 25v kieppeillä ihminen elää ns. parasta ikää uusien kokemusten etsimisen suhteen. Kiitos, nautin ehdottomasti :)Voi tuota nuoruutta...
Nauti illasta.
Vituiksi elämä lopulta menee, ennemmin tai myöhemmin, yleensä ennemmin ja jos myöhemmin niin osuu erityisen kovaa, mutta kannattaa nauttia vielä kun voi.
Kämpän lämpötila on laskenut noin 23 asteeseen. Viimeiset pari viikkoa se on tähän aikaan illasta ollut vähintään kolme astetta korkeampi...