Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 343 278
  • 66 863

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Ei tää oma piha ole sittenkään hassumpi paikka makoilla ja tehdä ”etäpäivää”. Aurinko paistaa, kokis on kylmää ja vähän tuuleekin, ei ole turhan kuuma. Silmänruokaakin on, molemmille silmille. Okei, pikkuisen tuo liikenne kuuluu. Kaikkea ei voi vaatia. Kävin parturissakin, samalla alessa ja en niin alessa.”Säästin”. No, se on halpaa kun rahalla pääsee.

Ja kyllä mä tänään olen ihan töitäkin tehnyt.
 

Spuddie

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, littipeukku IPK:lle, KuPS
Voi elämyspuisto minkä tilaisuuden tuo IFK:n Lessio antaa juontajalle. Ensi kaudella kuullaan noin 480 kertaa Alkion ja muiden suusta miten Lessio antaa oppitunnin.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Onkohan minulla ollut vähän tylsää rallileskenä kun tänään rakensin tekniikkalegoista kaivinkoneen. Oli kyllä hankalaa saada ne kaikki "hydrauliikkaletkut" survottua oikeisiin paikkoihin. Legoilla on kiva rakentaa välillä. Olen sillä tavalla rajoitettu että teen (yleensä) aina ohjeen mukaan. Mutta on hauskaa penkoa laatikoita ja löytää se puuttuva pala. Toisaalta on turhauttavaa kun jotain pientä pätkää, jota tarvii jatkaakseen, ei löydy. Huvinsa kullakin?
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Ihmeellistä kyllä minun on ikävä miestäni. Luulin että olen sen kaiken yläpuolella kun minulta ne tunteet puuttuvat. Menin alas nukkumaan kun ylhäällä on niin lämmin... Täällä on vähän viileämpää, 23,9 näyttää mittari. Täällä vain makaan sohvalla ja katselen kattoa jossa oksakuviot kertoo minulle tarinaa.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Täällä vain makaan sohvalla ja katselen kattoa jossa oksakuviot kertoo minulle tarinaa.

Voisin kertoa tähän kohtaan hassun jutun. Muuan pariskunta lähti Kreikkaan lomalle ja palatessa tyttö oli yhtä hymyä. Siinä sitten vähän kysellessä tuliko nähtyä mitään tai sillä lailla.

"Joo, hotellihuoneen katto."

Ja siis tämä tarina on tosi.
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Mikähän näitä ihmisiä vaivaa kun ne nukkuu jo kolmatta tuntii, eiks siinä mee elämän aikaa hukkaan. Mää heräsin ja laitoin saunan tuleen. Nyt katon laineiden liplatusta ja kuuntelen Janne Tulkkia. Kohta saunaan, potkasin yhtä kyrpää jo et lähtee mukaan, kai se herää viimestään kun heitän kassit naamalle.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Mikähän näitä ihmisiä vaivaa kun ne nukkuu jo kolmatta tuntii, eiks siinä mee elämän aikaa hukkaan. Mää heräsin ja laitoin saunan tuleen. Nyt katon laineiden liplatusta ja kuuntelen Janne Tulkkia. Kohta saunaan, potkasin yhtä kyrpää jo et lähtee mukaan, kai se herää viimestään kun heitän kassit naamalle.

Tiedän tunteen. Nuorempana kiskottiin korvasta ja sitten oli pakko herätä. Vanhempana on taas pakko antaa levätä, niin se maailma vain muuttuu.

Mene kylpyyn, siellä on aika mukavaa yksinkin. Menisin, jos voisin. Olen betoniviidakon vanki, mutta onneksi näiden maassa saa hakea lisää kaljaa kelloon katsomatta. Kohta suoritan retken.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Oli kyllä hankalaa saada ne kaikki "hydrauliikkaletkut" survottua oikeisiin paikkoihin.
Giggity!, sanois G. Quagmire ja takuulla auttas varmasti. Kuten saletisti joku naapurin setäkin kun viälä kerrot ettei kukko oo juuri nyt tunkiolla vaan jyskälässä.

Kohta saunaan, potkasin yhtä kyrpää jo et lähtee mukaan, kai se herää viimestään kun heitän kassit naamalle.
Vanha kunnon teabagging. Oi niitä aikoja kun itsekin nuorna miehnä heräsi usein kesäiseltä oksennuksen kastelemalta mökkinurtsilta hyvän toverin kusenpolttamat luumusäkit nenänpäällä. Tapasin aina kahmaista koko pakaasin hampaiden väliin ja näykkäistä veljellisesti. Lopulta tämä perinne johti siihen että enoni kastroitiin koska hänen kuulansa alkoivat märkiä ja olivat aivan riekaleina. Hyvät muistot jäi meille molemmille kummiskin. Tämän kesäisen hyvänmielentarinan saattelemana, hyvää viikonloppua vaan kaikille.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Minkä takia intialaisten aksenttia on niin hankala ymmärtää?
Ite oon kans miättiny että onkohan niillä krooninen nuha? Vai johtuuko se siitä paskanhajusta joka on ks. maan ominaisuustuoksu? Ai doud nou. Diid aa verrri diffculd kwettönd forra forrridna.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Minkä takia intialaisten aksenttia on niin hankala ymmärtää?

Se on aivan omista taidoista kiinni. Nykyisessä projektissa on tiiminvetäjänä oikein ihana vanhempi intialaisrouva ja ei siinä mitään ongelmaa ole häntä ymmärtää.

Kävin kerran Savossa ja Suomen rajan takana Karjalassakin. Ei ollut helppoa se, vaikka näennäisesti sama kieli olikin.
 

tankero

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Arvaa minkä ikäinen mä oon? Siis ei saatana. Kuka lähtee tohon jos joku nainen kysyy.
Tästä tuleekin mieleen, kun oltiin kavereiden kanssa laivalla. Siellä sitten jossain kohtia turistiin jonkun äiti-tytär kaksikon kanssa ja pyysi arvaamaan äidin iän. Kaveri veikkasi jotain 57 ja itse pelimiehenä reilusti alakanttiin 43....45 taisi olla. Ihan hottis tytär edelleen vokotteli kaveria ja seurasin kateellisena vierestä itkien tuoppiini. Myöhemmin tyydyin kääntämään pääni, kun äiti koitti kisutella.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Tästä tuleekin mieleen, kun oltiin kavereiden kanssa laivalla. Siellä sitten jossain kohtia turistiin jonkun äiti-tytär kaksikon kanssa ja pyysi arvaamaan äidin iän. Kaveri veikkasi jotain 57 ja itse pelimiehenä reilusti alakanttiin 43....45 taisi olla. Ihan hottis tytär edelleen vokotteli kaveria ja seurasin kateellisena vierestä itkien tuoppiini. Myöhemmin tyydyin kääntämään pääni, kun äiti koitti kisutella.

43 on mun perusvastaus tommosiin kysymyksiin, kerran osuin jopa oikeaan. Sehän oli sitten perässä mutten innostunut yhtään. Se oli kai vuotta 2004. Ei musta oo koskaan hottikset ollu kiinnostunut. "Mä lähenkin nyt ton kanssa" on tullut kuultua liian usein.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
43 on mun perusvastaus tommosiin kysymyksiin, kerran osuin jopa oikeaan. Sehän oli sitten perässä mutten innostunut yhtään. Se oli kai vuotta 2004. Ei musta oo koskaan hottikset ollu kiinnostunut. "Mä lähenkin nyt ton kanssa" on tullut kuultua liian usein.

Miksi käännät veistä haavassa. Olisin pienenä saanut 42-vuotiaalta blondilta, mutta sammuin hänen alleen. Nykyään hän olisi jo viisikymppinen. Kyllä, haluaisin vieläkin.
 

euron kolikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers
Helvetti että on tulllu lomalla kulutettua rahaa. Ja tässä pitäisi vielä pakolliset asumisen kustannukset maksaa. No pitänee vetää matalalla profiililla viimeinen lomaviikko. Onneks sit pääsee taas takas töihin ja normaaliin arkeen.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Aamupäivällä kävin suolla lakassa, hitto että tuli hiki. Ja lakkoja oli aika vähän mutta ihan kuntoilumielessä parin tunnin suolla tarpominen teki hyvää. Hyötyliikuntaa. Kotiin tultuani tein uuniin kesäkurpitsa"lasagnen". Ihan hyvää siitä tuli. Katselin jonkin vanhan Wallander-leffan. Että menee se lauantai näinkin.

Mutta kerro meille kattosi tarinoita, sillä mieleni ei voi ajatella omia ajatuksiaan nyt,
Nukahdin ennen kuin ehdin kertoa tarinoita. Mutta löytyy tuolta ainakin koiran takaa-ajama orava ja häkistä karannut kala.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Niin paljon kun hävettääkin niin mun on pakko tunnustaa että olen syntyjäni Suomen kommareimmasta pitäjästä eli Nokialta. En tosin ole asunut sielä n.25 vuoteen. Mutta tiedän sielä olevan viihtymiskeskus nimeltään Iisoppi. Ei kai teillä, parahin @Iisoppi , ole mitään siteitä tuohon Jumalan hylkäämään haureuden pesään...?
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Niin paljon kun hävettääkin niin mun on pakko tunnustaa että olen syntyjäni Suomen kommareimmasta pitäjästä eli Nokialta. En tosin ole asunut sielä n.25 vuoteen. Mutta tiedän sielä olevan viihtymiskeskus nimeltään Iisoppi. Ei kai teillä, parahin @Iisoppi , ole mitään siteitä tuohon Jumalan hylkäämään haureuden pesään...?

On meillä jokaisella menneisyytemme, vaikkakin on todettava, että tämä oli aika paha.

Tappara-fanitus saa syvempiä merkityksiä, kun tiedetään, että on lähtöjään jostain kamalasta mestasta.
 

Ralph

Jäsen
Niin paljon kun hävettääkin niin mun on pakko tunnustaa että olen syntyjäni Suomen kommareimmasta pitäjästä eli Nokialta.
Ei siinä ole mitään hävettävää. Enemmän häpeäisin Tappara-fanitusta. Itse olen Nokialta myöskin, mutta onneksi sivistynyt eli vältin Tapparan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös