Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 348 423
  • 66 870

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Oijoij taas vanhat muistot tulvivat mieleeni ja herättivät kysymyksen teille kanssakirjoittajille.

Onko teillä tullu kesken penetraation tai muun seksileikin semmosta oloa tai onko tapahtunut jotain kesken hässimisen että ei vaan pysty jatkamaan?

Mulle on useempaakin kertaan. Mainitsen kaksi.

69 asennossa silloiselta fuckbuddylta pääsi aika hävyttömän hajuinen pieru. Kelatkaa kun tuijotat toisen persreikää ja sieltä se mädäntynyt kananmuna tulee. Hyi vittu. Noh, nolona oli kyllä tyttökin, sekin meinas tukehtuu.

Toinen kerta olikii sitten siinä vaiheessa kun riisuin naista aseista ja olin suunnittelemassa lontoon puhelua. Tyttö ei ollu varmaan pessy värkkiään viikkokausiin. Oli niin haiseva yllätys että katsoin parhaaksi poistua takavasemmalle.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Tänään keräsin muutaman litran mustikoita pakkaseen minulle ja miehelle. Niistä saa marjat muutamaan jogurttiin, kiisseliin ja piirakkaan. Tänään keräämistä haittasi vähän itikat kun aamuyöllä satoi vähän.

Kasvihuoneelta tulee kurkkua ja tomaattia omaksi tarpeeksi. Ja salaatit kukoistaa lavoissa. Uusia perunoita on syöty pari viikkoa ja hyviä on voin ja sillin kanssa ja muutenkin. Ekan erän tilliä jo pakastin.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Empä oo ikinä kuullu tuommosesta peruna silli yhdistelmästä.
Kyllä se minun suvussa on ollut aika must, en edes osaa kyseenalaistaa kun on niin hyvää. Kai täällä on joku muukin joka tajuaa sillin ja uuden potun liiton. Ja silli on muutenkin hyvää.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Kyllä se minun suvussa on ollut aika must, en edes osaa kyseenalaistaa kun on niin hyvää. Kai täällä on joku muukin joka tajuaa sillin ja uuden potun liiton. Ja silli on muutenkin hyvää.
Silli on ihan helvetin pahaa. Sen jalompi muoto on silakka, mikä taas on helvetin hyvää, varsinkin uusien pottujen kanssa. Kiitos vaan teille joilla ei ole makuaistia, niin silakkaa ei enää saa, tai kilohinta on sairas ja tota paskasilliä hyllyt täys.

Kiitti vaan, aikanaan silakkaa sai hyvin. Ja kyllä, olen katkera.
 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Mä olen kuulemma pikkupenskana syönyt silliä, tai näin ainakin porukat väittää. Join tosin myös kermaa suoraan purkista. Molemmille: hyi helvetti.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Tottakai silliä ja uutta peunaa alkuruoaksi, ja sitten vasta pihvit ja muut. Hyvää on. Toki esim himo- tai lasimestarin silakatkin on hyviä mutta ne yhdistän enemmän jouluun kuin kesään.
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Silli ja uusi peruna tai silli ja kovaksi keitetty kananmuna-yhdistelmät kyllä toimivat, vaikken yleisesti ottaen ole kalaruokien ystävä. Paitsi graavilohen ja kylmäsavustetun lohen.

Ken Stringfellow sanoi taannoin keikallaan olevansa työstämässä teema-albumia rakkaudestaan "Finnish herringiin" - sen nimeksi tulee "Silli Love Songs". Mahtaako koskaan ilmestyä.
 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
On muuten hyvä tuo YLE Puheelta tuleva uusi kesäohjelma, Sakari Sirkkasen vetämä M/S Jazz. Tämä piti pistää sinne Yle Puheen ketjuun, mutta oli niin hirveä penkominen, että menköön tänne. Ohjelman teema siis ei ole pelkästään Jazzia, vaan musiikista yleisesti ja tämä ohjelma tuli mieleen siitä, että @arvee postasi tuonne "kuuntelussa juuri nyt"-ketjuun viestin.

En muista, oliko Puhe sinulla uudistuksien myötä lähes boikotissa, mutta kyseistä kanavaa ainakin kovasti muinoin kuunnelleena saataisi sinua kiinnostaa. Vahva suositus.
 

arvee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi Fineland, North Atlantic Hawks, EU, Jokerit
@Useful Idiot tnx mate. Yle Puhe ei ole sinänsä boikotissa, en vain juurikaan sitä enää seuraa eli kiitos vinkistä! Pitääpä kuunnella, Sakari Sirkkanen on hyvä politiikkaradiomies, mutta myös käsittääkseni oikea musiikkimieskin.
 

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
kaadoin läppärini päälle kaljaa. paskoin tiilejä, mutta luultavasti selvisin säikähdyksellä. Kirjoittelija oli mukava kaiffari. Modet on HOMOJA
 

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Siis uudet perunat ja miksei nyt perunat kuin perunat, mitkä on keitetty tillivedessä ja siihen viereen sinappisilliä, niin makunystyrät saa sellaista sulateltavaa että väkisinkin vetää hymyn huuleen. On se vaan niin hyvää. Ja moni nimimerkki paljasti sen, että on VALTAVA AUKKO sivistyksessä, kun ei ollut joko maistanut tai edes kuullut moisesta herkusta.

Edit. nyt kun lukaisin uudelleen taaksepäin, niin eihän se ollutkaan kuin @sämpylä89 joka ei ollut kansanherkusta tietoinen. Hyvä että sen, siis sämpylä89:in naamaan on pierastu. Olkoon ja käyköön se rangaistuksena kulinarisesta tietämättömyydestä.
 
Viimeksi muokattu:

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Siis uudet perunat ja miksei nyt perunat kuin perunat, mitkä on keitetty tillivedessä ja siihen viereen sinappisilliä, niin makunystyrät saa sellaista sulateltavaa että väkisinkin vetää hymyn huuleen. On se vaan niin hyvää. Ja moni nimimerkki paljasti sen, että on VALTAVA AUKKO sivistyksessä, kun ei ollut joko maistanut tai edes kuullut moisesta herkusta.

Edit. nyt kun lukaisin uudelleen taaksepäin, niin eihän se ollutkaan kuin @sämpylä89 joka ei ollut kansanherkusta tietoinen. Hyvä että sen, siis sämpylä89:in naamaan on pierastu. Olkoon ja käyköön se rangaistuksena kulinarisesta tietämättömyydestä.
Nyt kovasti ihmettelen. Tuus nyt @sämpylä89 ite selittään. Ja ota varaperunan sillit mukaan, siis sellaiset jotka voi syödä.
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Mä lupaan joku päivä paikata tän aukon mun sivistyksessä ja kokeilla tuota kauhistuttavaa yhdistelmää. Näin etukäteen ei kuulosta miltään makujen sinfonialta, mut annan mahdollisuuden vaikka en ole ikinä ollut tietoinen tästä. Tuo kuulostaa samalle kun laittas ketsuppia maksalaatikkoon.
 

Zodiac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thunder Bay Bombers
Silli on kyllä karmeaa ja aivan helvetin yliarvostettua evästä. Toinen on silakat. Hyi saatana.
 

Zodiac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thunder Bay Bombers
Mä lupaan joku päivä paikata tän aukon mun sivistyksessä ja kokeilla tuota kauhistuttavaa yhdistelmää. Näin etukäteen ei kuulosta miltään makujen sinfonialta, mut annan mahdollisuuden vaikka en ole ikinä ollut tietoinen tästä. Tuo kuulostaa samalle kun laittas ketsuppia maksalaatikkoon.

Ketsupin on oltava ehdottomasti felix. Muut merkit on suolesta. Menee täällä purnukka viikossa heittämällä jos nyt ei kumminkaan ihan maksalaatikkoon.

Lisätään vielä että itselläni on kumma tapa että käytän ketsuppia todella paljon mutten grillimakkaran kanssa. Olen outo tapaus ilmeisesti :)
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Lisätään vielä että itselläni on kumma tapa että käytän ketsuppia todella paljon mutten grillimakkaran kanssa. Olen outo tapaus ilmeisesti
Et oo ainut outolintu koska mäkin teen samalla tavalla, ketsuppi ei kuulu makkaran päälle.

Mulla on yks tuttu joka työntää kaurapuuroonkin ketsuppia, mun mielestä karkaa jo vähän liian irstaaks yhdistelmäks, niinku ketsuppu maksalaatikko, ja niinku perunat ja silli.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Ketsuppi ei todellakaan kuulu makkaran päälle. Silloin kun olin nuori ja komea (nykyisin vain ja) käytin aika paljon ketsuppia. Nykyisin en käytännössä yhtään, satunnaisen makaronilaatikon kanssa joo. Jos sellaisen jääkaappiin ostan, niin vanhaksi ne tuppaa menemään.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Silli on kyllä karmeaa ja aivan helvetin yliarvostettua evästä. Toinen on silakat. Hyi saatana.
Nyt hyi hyi, älä sä silakkaa, tuota jumalten ruokaa käy haukkumahan. Muutoin on päähäsi salama pamahtamahan.

Minä syytän Holkerin Harria, sen takia tämä jumalten luomus ei enää ruokapöytiämme komista, vaan ne samat sinappisillit tehdään nykyään siitä kitkeränmakuisesta pikkuveljestä, nimeltä silli. Kukaan saatana viiniäkään juo kypsyttämättä. Sama koskee sillin ja silakan eroa, toiset haluaisi viiniä, vaan ei saa ja rahvaalle tungetaan kiljua ja ne tyhmät ostaa.

Ja ennen kuin joku turhan tärkeä väittää niin sillissä on enemmän rasvaa, miksi se maistuu allekirjoittaneesta pahalle. Silakka on oikeasti yleensä se vähän pienempi ja vähempirasvainen. Siksi minä ja turkistarhojen ketut syödään silakkaa.
 

Zodiac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thunder Bay Bombers
Et oo ainut outolintu koska mäkin teen samalla tavalla, ketsuppi ei kuulu makkaran päälle.

Mulla on yks tuttu joka työntää kaurapuuroonkin ketsuppia, mun mielestä karkaa jo vähän liian irstaaks yhdistelmäks, niinku ketsuppu maksalaatikko, ja niinku perunat ja silli.

Perunoiden sekaan livautan monesti salaa ketsuppia myös. Se on vaan niin perkeleen hyvää. Suolakurkut(itse purkitetut) on toinen herkku mihin olen jäänyt koukkuun. Samoin rieska. Ai perkele kun tulikin nälkä heti.
 

Zodiac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thunder Bay Bombers
Nyt hyi hyi, älä sä silakkaa, tuota jumalten ruokaa käy haukkumahan. Muutoin on päähäsi salama pamahtamahan.

Minä syytän Holkerin Harria, sen takia tämä jumalten luomus ei enää ruokapöytiämme komista, vaan ne samat sinappisillit tehdään nykyään siitä kitkeränmakuisesta pikkuveljestä, nimeltä silli. Kukaan saatana viiniäkään juo kypsyttämättä. Sama koskee sillin ja silakan eroa, toiset haluaisi viiniä, vaan ei saa ja rahvaalle tungetaan kiljua ja ne tyhmät ostaa.

Ei maistu silakat ei. Joskus jossain köyhissä häissä erehdyin niitä lautaselleni nappaamaan ja oli karmea kokemus nieleskellä väkisin. Ruotojakin oli ihan vitusti tai sitten kuvittelin vain. Just ja just selvisin vessaan yrjölle. Mutta toki makuasioitahan nämä on. Rosolli on toinen mikä saa pakin kääntymään ympäri. Kuka voi tykätä rosollista aikusten oikeasti? Maistuu ihan paskalle koko soosi.
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Perunoiden sekaan livautan monesti salaa ketsuppia myös.
Eikös ketsuppi kuulu perunoiden joukkoon? Mun mielestä kuuluu, oon ainaki ite laittanu aina. Vaikka spagetti jauhelihakastikkeessa on itessään jo tomaattikastiketta niin silti laitan myös ketsuppia.

Oot oikeessa, nälkä tässä tulee kun käy läpi näitä skenaarioita.
 

Zodiac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thunder Bay Bombers
Eikös ketsuppi kuulu perunoiden joukkoon? Mun mielestä kuuluu, oon ainaki ite laittanu aina. Vaikka spagetti jauhelihakastikkeessa on itessään jo tomaattikastiketta niin silti laitan myös ketsuppia.

Oot oikeessa, nälkä tässä tulee kun käy läpi näitä skenaarioita.

Kuuluu tottakai. Spagettiin ehdottomasti ja vielä siinä tekovaiheessa sinne kastikkeeseen löräys niin johan on bueno. Siihen voirieska kylkeen kalkkuna, juusto ja suolakurkku kertoimella niin aijai. Lasillinen maitoa kruunaa koko komeuden.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös