Siten että ne eivät ole puolueen johdolla tiedossa olleet.
Minä olen valmis vaikka kohtuullisista summista tapahtumaan vedonlyöntiin, että nyt kun tieto on puolueen johdolla niin sitä ei hyväkstytä. Uskallatko siihen lähteä?
Kuten puoluesihteeri Reijo Paananen (ks. kuva liitteenä)?
En kuitenkaan olisi lähtenyt vetoon, miksi olisin kun olin samaa mieltä? Luulen että noilla jutuilla saattaisi tulla lähtö jopa persuista. Kuitenkin on turha väittää että joku on salannut yhteyksiään, jos poseeraa näiden yhteyksiensä kanssa avoimesti sosiaalisessa mediassa. Se, että esim. Tuomioja hehkuttaa ko. herran toimintaa Demarissa ei varmasti kerro siitä, että Erkki tuollaista katselisi hyvällä, vaan siitä ettei tuota juttua varten ole tehty lehtijutun kannalta mielestäni tarpeellista taustatyötä.
Tapaus vertautuu minusta edelleen poseeraamisen osalta case-Immoseen, jossa vaadittiin Soinin päätä vadille. Nyt somessa on jo useamman päivän ollut esiinnostoja mm. Syksy Räsäsen toimesta tämän herran mielipiteistä ja taustoista, enkä näe Soinia lynkanneiden demareiden kerääntyvän joukolla vaatimaan Rinteeltä ulostuloa. Myös Räsäsen twitterissä on nostettu esiin kotimaisten rasistien ja ääriuskonnollisten ryhmien yhteneväinen logiikka ja minusta tältäkin osin vertautuvuus on kohtalainen.
edit: Ja minusta on ihan ok toimia niin, että tutkitaan ennen kuin hutkitaan, mutta kyllähän tuo on melkoista touhua että tällä rekrytoinnilla on oikein henkseleitä paukuteltu julkisuudessa. Muita vaaditaan tilille yhteyksistä ääriryhmiin, mutta sitten paljastuu tällaista. Onko selitys nyt Soinin tavoin se, ettei puolue tai sen johto voi olla vastuussa yksittäisistä jäsenistä, jään mielenkiinnolla seuraamaan. Tämä selitys kun on vähän huonosti monelle kelvannut.
Nyt kuitenkin esim. Ramin lausahdus jonka mukaan taistelumme jatkuu kunnes jokainen Majuus (ilmeisesti halventava nimitys esim. kurdeille ja shioille yms. vääräuskoisille) on poistettu Syyriasta on varmasti SDP:n puoluejohdon ja puoluesihteeri Paanasen tiedossa. Ei kuitenkaan riittänyt suoralta kädeltä tuomitsemiseen. Kokeilkaapa vaihtaa tuohon Syyrian tilalle Suomi ja Majuusin tilalle esim. matu. Mitähän jengi tuumaisi jos tuollaisenkin lausunnon tultua julki kommentoitaisiin vain että "pitää tutkia asiaa".
Liitteet
Viimeksi muokattu: