Vitutusketju

  • 10 540 234
  • 56 130

KiVi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nanna Karalahti
@Kendo26

Missä asiayhteydessä ja millä tyylillä lausuma annettiin? Näkisin, että näillä voisi olla jopa ratkaisevaa merkitystä reaktiota valittaessa.
 

Iso-Olli

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
@KiVi

Juteltiin niitä näitä ja kerroin hänelle, että eilen ei saanut suljettua kuudelta, kun asiakkaita oli vielä ostoksilla. Tähän hän tokaisi, että kylläpäs suljette liikkeen aikaisin, että hän laittaisi pidemmät aukioloajat. Hän tietää hyvin, että jo tämän hetkisillä aukioloajoilla tulee nuo edellisessä viestissä mainitsemani työajat täyteen. Hän itse tekee toimistotyötä arkipäivisin 8-16. Olen ainakin itse jo aivan äärirajoilla näillä työmäärillä, vaikka fyysisesti työ ei raskainta olekaan ja väitän, että hän ei pystyisi olemaan paikallani paria viikkoa pidempään. Kaiken kruunasi se, kun hän kysyi hetken kuluttua, että aionko pitää kesälomaa, vaikka tietää varsin hyvin, että kesällä teen suuren osan vuoden tienesteistä, enkä todellakaan ole pitämässä kesälomaa. Juhannusta lukuunottamatta. Sama ihminen ihmettelee aina, kun en ole jossain sen muksujen synttäreillä tai milloin missäkin kissanristiäisissä, vaikka tietää että olen töissä. En ole enää pitkään aikaan vastannut hänen viesteihinsä, joissa kutsuu johonkin, koska pidän niitä silkkana vittuiluna.

Sekava viesti tuli, mutta kai siitä jonkun käsityksen saa.
 

KuumaaKamaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Anteeks vaan, mutta nyt alkaa lopullisesti keittämään ylitte. Erosta on öööö, 1,5 vuotta aikaa ja tää yks jaksaa vielä pommittaa mua mitä hurjemmilla viesteillä. Täyttä radiohiljasuutta oon pitäny viime kesästä asti. Syksyllä tuli yllätysvierailulle kun halus puhua. Kehotuksista huolimatta eipäs lähtenyt vaikka niin halusin. Siitä lähtien on tasaisesti päivittänyt oman elämänsä tilannetta mun puhelinnumeroon vaikka noh, kiinnostus on tasan nolla. Aiemmin oon pystyny suhtautuu huumorilla noihin, mut alkaa olla kyllä mitta täys. Mihin näistä pitää ilmottaa eteenpäin? Ei tää muuten oikeesti lopu.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Mihin näistä pitää ilmottaa eteenpäin?
Laita viesti että sinun numerosi menee nyt estoon ja aseta puhelimesta numero estoon numeron asetuksista. Ymmärtääkseni tuo estää myös viestit, ei vain puheluita. Itse onneksi joutunut näissä turvautumaan vain puhelinmyyjiin. Sitten vaan lähestymiskieltoa jos alkaa ovikelloa soittamaan seuraavaksi.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Vittu tälle päivälle oli Tallinnan päiväristeily, mutta kuinkas kävikään. Vähän ennen lähtöä katsoin ton varausnumeron ylös ja samalla huomasin ettei tossa ollutkaan se normi XPRS lähtö 11.30 vaan ruotsinlaiva Gabriellalla 10.30. Hitto kännissä varasin joskus keskellä yötä ja unohdin. Itse asiassa silloin piti varata 20.5. risteily, mutta vahingossa tuli kesäkuulle, joten varasin uuden toukokuulle kun en jaksanut soitella mihinkään numeroihin. Tälle ei alun perin pitänyt edes lähteä, mutta onhan tässä viikko odoteltu vesi kielellä ja tippa mulkunnokassa. Koko eilisenkin päivän oli fiilis että nyt on pilluaatto.
 

Rontti

Jäsen
Suosikkijoukkue
paska kiekko
Kyllä korpeaa ja vituttaa samaan aikaan. Neljättä viikkoa koipi kipsissä, reipas pari viikkoa vielä jäljellä ja nyt saatana sain vielä jonkun flunssankin. Hengitys pihisee vaaka-asennossa ja nokka valuu kirkasta (ei se laulaja) räkää. On kyllä kaapissa Captain Morgan -pullo, otan yhden totin illalla, josko vähän auttaisi vaikka käsittääkseni alkoholia pitäisi ennemminkin välttää, kun joku flunssa on päälläns. Ihan sama, kun olen tosiaan luotettavilta tahoilta kuullut, että yksi tai kaksi lämmintä illalla ja aamulla on parempi.

Mistäköhän vitusta tällainen flunssa voi tulla, kun en ole talosta astunut pihalle ihmisten ilmoille moneen viikkon juur lainkaan, kele.
 

Blöö

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, Blues, Kiekko-Espoo
Sanois nyt toi Niinistö, että demokraattisten maiden on suojauduttava diktatoorisen Venäjän uhalta. Eikä vaan pyörittelisi asioita.
 

UnenNukkuja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aika moni, kunhan on turkulainen
Mistäköhän vitusta tällainen flunssa voi tulla, kun en ole talosta astunut pihalle ihmisten ilmoille moneen viikkon juur lainkaan, kele.

Samaa kirosin, en ole koskaan ollut allergiseksikaan tuomittu. Heräsin nokkosihottumaan parina yönä ja niistin ja yskin kerran jos toisen. Olikin kuivuus syynä kaikkeen, katosi oireet, kun vettä satoi.
 

Wiljami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, sympatiaa muuhun Savoon ja Kaakonkulmalle
Minulla vitutuksen aiheena joku helvetin tuperkkeli, viikonlopusta lähtien ollut jonkunlaista yskää (kuitenkin melko harvakseltaan ja arvelin että varmaan hiekkapölystä tms ainoastaan johtunut), innostui sitten eilen illalla ja yöllä meni kuutisen tuntia iltakymmenenestä eteenpäin että keuhkoputkea yritin köhiä pellolle minuutin välein. Eikä torpalla tietenkään minkäänlaisia lääkkeitä (edes tiukkaa alkoholia) niin piti yrittää turruttaa sitten paikkoja syömällä chilisoosia suoraan purkista (piri-pirin ja srirachan sekoitus itse asiassa tuntui jopa tepsineen hetkellisesti tai sitten tuohon auttoi että kurkku yleensä hieman kostui). Tällaistakin tietysti aika turha lähteä lääkärille edes näyttämään kun heräämisen jälkeen ei kuitenkaan ole tullut yskittyä kuin pariin otteeseen (irroitti muutaman köntillisen iloisen neonvihreää kokkaretta) ja muuten ei kipeä olo ole (paitsi että viime yön jäljiltä keuhkoputki kipeänä mikä säteilee korvaan).
 

olkikuukkeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Carolina Hurricanes, NHL:n suomalaiset
Vittusaatana. Huomasin passin vanhentuneen ja suurempia miettimättä suuntasin verkkokauppaan ottamaan euron passikuvat, jotta voisi laittaa uutta passihakemusta vireille. No, tarjous euron kuvasta oli voimassa 13.00 asti ja olin tiskillä 13.01. Kympin maksoi. Kuvat sai mukaan vain fyysisesti, joten ajattelin kärsiväni ja jonottavani poliisiasemalla sähköisen hakemuksen sijaan. No, ei siellä voi hakea kuin pikapasseja. Sähköiseen hakemukseen ei voi jättää kuvia paikan päälle, joten uuteen kertaan kuvaukseen ja näillä jo ottamillani kuvilla ei voi edes persettä pyyhkiä kun ovat niin pikkuisia ja turhan jäykkää paperia.

Omaa tyhmyyttä, mutta vituttaa silti!
 

Mechalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Idän ihme, Honka
Jussi Salonoja on pelkkä narsisti joka ei ole eläessään tehnyt töitä menestyksensä eteen. Toivon totisesti että tämä hänen uusin projektinsa menee NIIN pahasti persuksilleen että mies VIHDOINKIN heräisi Ruususen unestaan ja tajuaisi mitä tuli TAAS tehtyä. Olen ollut jo vuosia sitä mieltä ettei Jussi Salonojasta ole seurannut MITÄÄN hyvää - ja kas kummaa, olin TAAS KERRAN oikeassa.
 

SamSal

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vilpas
Jussi Salonoja on pelkkä narsisti joka ei ole eläessään tehnyt töitä menestyksensä eteen. Toivon totisesti että tämä hänen uusin projektinsa menee NIIN pahasti persuksilleen että mies VIHDOINKIN heräisi Ruususen unestaan ja tajuaisi mitä tuli TAAS tehtyä. Olen ollut jo vuosia sitä mieltä ettei Jussi Salonojasta ole seurannut MITÄÄN hyvää - ja kas kummaa, olin TAAS KERRAN oikeassa.

Eiköhän ne Valavuoren kanssa juoni Unitedin 3-4 vuodessa nurin ja siinä saadaan Honkakin taas tiputettua pari divaria alemmas.
Turku taisi väistää luodin, kun Han siirtyi idemmäs.
 

Mechalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Idän ihme, Honka
Eiköhän ne Valavuoren kanssa juoni Unitedin 3-4 vuodessa nurin ja siinä saadaan Honkakin taas tiputettua pari divaria alemmas.
Turku taisi väistää luodin, kun Han siirtyi idemmäs.
Toi lafka murenee jo vuodessa, sanokaa mun sanoneen.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Brittien lähtö vituttaa ankarasti! Kuinka vitun Dilleä jengiä voi olla, että uskoo Boris Johnsonia tai UKIPia vastoin vakavasti otettavia asiantuntijoita.

Henkilökohtaisestikin vitutttaa, jos käy niin että Lontoossa käyminen vähenee, olen tavannut käydä siellä tosi paljon. Elokuussa menen taas, ja jos ei muuta, niin nämä höntit taisivat ainakin kusta punnan arvon, niin meneepähän vähemmän rahaa...
 

Voittaja

Jäsen
Kyllähän tuo äänestystulos vituttaa ja reippaasti. Vanhukset ja rasistit(ei aina eri asia) sekä typerät lampaat jotka seuraa noita populisteja tekivät nuorten(en enää itse kuulu tähän joukkoon) tulevaisuuden hyvin epämiellyttävän näköiseksi. Johnson, Farage, May, Gove, Murdoch etc., voi saatanan saatana. Saapa nähdä miten työjuttujen kanssa tässä lähitulevaisuudessa käy, ei nyt pitäisi olla isoa ongelmaa mutta jotenkin tästä tulee mieleen sellainen tatchermainen helvetti kaikkinensa, mutta tällä kertaa rasistisin piirtein, eli joutuuko sitä finskikin häipymään täältä muille maille jossain vaiheessa. Enkä todellakaan ole ainoa töissä joka heräs aamulla melkoiseen epäuskoon mitä vittua just tapahtui.
 

euron kolikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers
Vituttaa ihmiset, joiden kanssa ei voi keskustella mistään poliittisista asioista ilman, että tulee jotain salaliittoteoria paskaa. Eteenkin jos kansa äänestää heidän mielestään väärin, niin se tarkoittaa automaattisesti vaalivilppiä.

Eräskin ystäväni manaillut koko viikon, kuinka EU ei anna brittien erota unionista ja tuo kansanäänestys on pelkkää silmänlumetta. Mutta yllättäen tänään ääni kellossa olikin muuttunut ja näköjään saimmekin rehelliset vaalit. Ja kun mä en jaksa jankata. Kuuntelen paasausta aikani ja sopivassa välissä vaihdan keskustelunaihetta.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Kuka perkeleen tunari keksi, että USB tai siis mini sellainen on hyvä idea lataamaan puhelimia ja muita härpäkkeitä. Vitut ole! Se on ihan hyvä tiedonsiirtoon, mutta laturina ne kaksi pientä pinniä on aivan sysi paska idea... just sai heittää 3 johtoa roskikseen kun ei ne paskat kestä mitään, Nokia oli aikaansa edellä laturiensa kanssa, taaksepäin on menty ja hei EU keksi että tehdään siitä standardi, kyllä taas karvakätiset kauppiaat hieroi niitä karvaisia käsiään yhteen ja hihitteli tätä kuunnellessaan. VITTU!
 

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Kuka perkeleen tunari keksi, että USB tai siis mini sellainen on hyvä idea lataamaan puhelimia ja muita härpäkkeitä. Vitut ole!

Mullakin oli joskus sellainen puhelin jota ladattiin mini-usb -johdolla enkä kyllä muista, että laturin tai puhelimen latautumisen kanssa olisi ikinä ollut mitään ongelmia. Nyt taitaa olla toinen tai kolmas puhelin menossa jota ladataan micro-usb -johdolla, eikä niidenkään kanssa ole ikinä ollut mitään ongelmaa. Epäilen, että sulla on käynyt ihan saatanan huono tuuri noiden kanssa, tai sitten käytät niitä jotenkin väärin.

Käsittääkseni muuten tuo mini-usb ei ikinä muodostunut standardiksi, kun taas micro-usb on tainnut niin tehdä.

mini-usb

micro-usb
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Mullakin oli joskus sellainen puhelin jota ladattiin mini-usb -johdolla enkä kyllä muista, että laturin tai puhelimen latautumisen kanssa olisi ikinä ollut mitään ongelmia. Nyt taitaa olla toinen tai kolmas puhelin menossa jota ladataan micro-usb -johdolla, eikä niidenkään kanssa ole ikinä ollut mitään ongelmaa. Epäilen, että sulla on käynyt ihan saatanan huono tuuri noiden kanssa, tai sitten käytät niitä jotenkin väärin.

Käsittääkseni muuten tuo mini-usb ei ikinä muodostunut standardiksi, kun taas micro-usb on tainnut niin tehdä.

mini-usb

micro-usb
No joo allekirjoittaneen virhe, _o/ käsi ylös virheen merkiksi, micro tuo on nimeltään. Onhan mulla siis esim. kamerassa se mini versio. Mutta koitappas tunkea se johto sinne sen 100 kertaa viikossa niin ymmärrät mistä puhun. Allekirjoittaneella noissa laitteissa on kiinni 2 puhelinta, tabletti, 2 sähkötupakkaa, bluetooth-kaiutin, power bankki... noita johtoja kytken edes ja takaisin kymmeniä kertoja päivässä ja noi paskat hajoaa aivan järkyttävällä tahdilla. Ihan oikeasti siellä on 2 pienen pientä pinniä mistä toinen on maa ja toinen on virta. Loput ne pinnit on sitä USB dataa varten. Vanhoissa nokioissa tai vaikka läppäreissä se maa ja virta on aivan jäätävän kokoisia. Ei noita ole tehty kestämään, ei varsinkaan tuossa tarkoituksessa.

Lisäksi se vastaanotin on luokkaa onneton pieni rimpula. Tabletista vaihdettiin jo tuo USB portti, kun ei se kestänyt, sähkötupakasta hajosi jo samanlainen, kaks kännyä ei ota kunnolla kontaktia ja se tabletti on hajoamassa uudestaan... hyvin menee ja ei ole heitelty mitään, on suojakalvoista asti kaikki ihan priimana pidettyä, mutta kun tunkee sitä alle millin paksua pinniä toiseen satoja ja tuhansia kertoja niin se nyt vaan on fakta että se jossain vaiheessa pettää. Samaten ne pienet korotukset, mitkä toimii tavallaan jousina siinä liittimessä pettää ja ne liittimet alkaa irtoilla, mikä aiheuttaa lisää päänvaivaa ja rasitusta systeemille. Ne kun on tehty kanssa niin pieniksi pikku jousiksi, että se fysiikka sanoo että se metalli nyt vaan väsyy jatkuvasta edestakasin liikkeestä ja puolet ajasta levossa ja rasituksessa, noin pieni metalli ei vaan jaksa.
 
Viimeksi muokattu:

penaz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toverit, Inter, Pohjoiskaarre
Laitoin radio puheen puheen päälle, kun tänään on Inter-SJK. Mutta siellä joku vitun vimpeli pelaa kepupalloa.
 

UnenNukkuja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aika moni, kunhan on turkulainen
Turku on aina ylpeydenaiheeni, mutta tänään iski vitutus, kun ei naisena päässytkään rennolle lenkille jokirantaan. Asun hankalasti keskustan ja Portsan rajamailla löytääkseni muuta yhtä mieluisaa reittiä (joka ei vaadi liikaa suunnittelua). Ja tietenkin, tänään käynnissä Paavo Nurmi Gamesiin yhtä jos toista kuvausta, ja tämä meikitön arkisissa ei-muotivaatteissa hörhöillyt nainen kaiken joukossa.
 

Opatsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, BVB, NHL, Snooker
Aamulla heräsin aivan karmeaan pohjekramppin ja vielä näin muutaman tunnin jälkeenkin on pohje kipeä. Eipä ole tullut pahemmin tämmöisistä vaivoista aikaisemmin kärsittyä, mutta ilmeisesti ikä tuo näitäkin mukanaan. En tykkää.
 

Aunt Wang

Jäsen
Suosikkijoukkue
Brommapojkarna, John Eichel
Aamulla heräsin aivan karmeaan pohjekramppin ja vielä näin muutaman tunnin jälkeenkin on pohje kipeä. Eipä ole tullut pahemmin tämmöisistä vaivoista aikaisemmin kärsittyä, mutta ilmeisesti ikä tuo näitäkin mukanaan. En tykkää.

Vanha vihje väittää, että nesteytys auttaa kramppeihin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös