Äärioikeisto ja -vasemmisto Suomessa

  • 884 565
  • 8 574

Staffan

Jäsen
Suosikkijoukkue
DIF Hockey
Lienen tämän Lapin poikien lapsuksen voi tähän ketjuun laittaa: Vastaanottokeskuksen lipputankoon vietiin natsilippu - Iltalehti

Onko tämän perusteella syytä ajatella, että Tornion vastaanottokeskuksen asiakkaisiin kohdistuu nyt jonkilainen uhka? Mitä suurimmalla todennäköisyydellä ei.
Onko tällainen mautonta ja kaikin puolin tympeää? No aivan varmasti.

Kaikkea sitä ihmiset kiljupäissään keksii.

Edit; LaTe_Show ehätti ensin
 
Viimeksi muokattu:

KemmiK

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Esitin eriävän mielipiteen väitteeseen, joka mielestäni oli järjetön yhdellä keskustelupalstalla, niin heti tuli rasistikortti. Väite oli tyyliin että Suomessa on tilaa ja saumoja toiselle 5 miljoonalle ihmiselle, joka tarkoitti siis maahanmuuttajia.
Kirjoitin näin: "Vastustan hallitsematonta maahanmuuttoa. Vastustan mamujen tekemiä rikoksia ja raiskauksia. Kannatan työperäistä maahanmuuttoa ja maan taloustilanteeseen ja väkimäärään sopivassa suhteessa olevaa pakolaisten ottoa. Nyt Suomeen tulee liikaa maahanmuuttajia. Kannatan ottamaan miehiä, naisia ja lapsia oikeassa suhteessa. Nyt huomattava enemmistö on miehiä ja se ei ole oikein. Islam ja isis on oikeita uhkia. Heidän tavoitteena on vallata Eurooppakin juuri näin kun tällä hetkellä tapahtuu. Aiheutetaan konflikteja ja he tietävät sillä tavalla saavansa aina joukkojaan mm. Eurooppaan. Mamujen mukana tulee kokoajan radikaaleja islamisteja ja isiksen tyyppejä."
Kuulun omasta mielestä maltillisiin maahanmuuttokriittisiin.
 
Suosikkijoukkue
Suomen suurin ja kaunein
Onko tämän perusteella syytä ajatella, että Tornion vastaanottokeskuksen asiakkaisiin kohdistuu nyt jonkilainen uhka?

Ei. Toisaalta jos tämä tapahtuisi Malminkatu 26:ssa niin paikkaa vartioisi poliisit sarjatuliasein. Ainoastaan helvetin typerää toimintaa. Voin kuvitella millaisia elämäm koululaisia tämänkin tempauksen takana on.
 

Barnes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tasuno Tasalakki
Tyylikästä. Mutkunmutkunmuu! Tämäkin oli vain maltillinen maahanmuuttokriitikko joka ei edes käyttänyt väkivaltaa. Hauska käytännön pila vain.
Nämä natsilippuääliöt eivät ole maltillisia maahanmuuttokriitikoita vaan rasisteja/muuten vain tolloja. Maltillisia maahanmuuttokriitikoita ovat ihan tavalliset suomalaiset, jotka yksinkertaisesti haluavat kehittää maahanmuuton epäkohtia.

Rohkenen väittää, että selkeä enemmistö suomalaisista kuuluu maltillisiin maahanmuuttokriitikoihin.
 

Dee Snider

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jatkoaika Cancer Fighters
Tyylikästä. Mutkunmutkunmuu! Tämäkin oli vain maltillinen maahanmuuttokriitikko joka ei edes käyttänyt väkivaltaa. Hauska käytännön pila vain.

Eikös Torniossa ole jonkun verran näitä SVL-tyyppejä? Eli hyvin todennäköisesti näiden kiljunatsien tekosia. Täysin aivokuollutta toimintaa.
 
Suosikkijoukkue
Suomen suurin ja kaunein
Eikös Torniossa ole jonkun verran näitä SVL-tyyppejä? Eli hyvin todennäköisesti näiden kiljunatsien tekosia. Täysin aivokuollutta toimintaa.

Lainaukset meni nyt vikaan. Henkilökohtaisesti uskon että tällä teolla ei ole kytköksiä SVL lainkaan. Enneminkin jonkun elämäntapatyöttömän päähänpisto. Näille aatteille on paljon enemmän tukijoita kuin kukaan haluaisi uskoa.
 

Daespoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hameenlinna Moderators
Voi olla, että multa on mennyt jotain ohi, mutta onko joku väittänyt, että Andersson ja kumppanit olisivat objektiivisia?

Voi olla että minultakin on jotain mennyt ohi mutta onko kukaan Vihreissä tai Vasemmistosta koskaan myöntänyt/sanonut että Andersson & co eivät ole objektiivisia? En ole kyllä tällä palstalla nähnyt ko. puolueiden kannatajilta moista mutta kuten sanoin, on voinut mennä ohi.

Joo, aluksi näytti siltä, mutta harmittavasti ei antanut Villen puhua rauhassa. En tykkää siitä, että huudetaan päälle. Tosin tuo juuri äsken mainittu koulutusleikkauspointti oli hyvä. Villellä tonnin seteli ilmeenä.

V.Niinistön ilme oli tosiaan ns. priceless, taisi rattaat lyödä tyhjää siinä vaiheessa kun mitään edes yritystä väittää vastaan ei tullut.

Ja tuo koulutusleikkauspointti on sinänsä vanhaa tietoa, itse olen tälläkin palstalla maininnut sen useasti. Joku nohevampi median edustaja olisi asian jo nostanut esiin nyt kesällä mutta ehkä se on liikaa pyydetty.

Ensiksi on kysyttävä palstalaisilta että minkä studion lattioita ja millä tavalla Benkku keskustelukumppaneillaan lattiaa pyyhki.

Beni moppasi Niinistöllä keskustelun tilana toimineen studion lattian useaan otteeseen.

1) Koulutusleikkaukset (mistä täälläkin on puhuttu ainakin allekirjoittaneen toimesta jo kesällä), Niinistö oli hyväksymässä isompia leikkauksia silloin mutta nyt esitetyt leikkaukset ovat jotain saatanasta seuraavia

2) Listojen tekeminen, Vihreät laatineet nyt kesällä useamman listan muiden puolueiden politiikoista. Pata, kattila jne.

3) Ääripäät, Niinistö teki osasta Persuista ääripään ja sanoi ettei muita ääripäitä ole. Beni korjasi osuvasti että Niinistö itse on vaahdonnut asiasta ja tehnyt itsestään toisen ääripään.

Tuo oli klassinen moppaus ja Niinistö ihan aiheesta näytti siltä kun oli juuri tullut ulos pyykinpesukoneesta.

Argumentaatiotasolla Ben ei ollut sen vahvempi kuin muutkaan. Toisaalta en nyt hirveän yllättynyt ole tästäkään koska missään nimessä ei ole kysymys uudesta ilmiöstä.

Pitää olla aika vitun pihalla ja/tai omata vahvat värilasit jos tuollaisen kuvan keskustelusta sai.

Mahtoi tiettyä kokkeliosastoa sattua ja vituttaa, kun Benkku vastasi Lauran puolesta ja puolusti Putkosta. Nythän pitäisi mutkupoliisien kiljua kitarisat heiluen täällä Zyzzen mutkuttelusta, mutta hiljaista on. Villeltä meinasi päästä pikku poru, kun Ben heitti noista Vihreiden koulutusleikkauksista. "Kun sä olit itse ministerinä, leikattiin koulutuksesta enemmän kuin nyt. Silloin oli pakko, nyt oppositiossa ne on sun mielestä arvovalintoja." Loistavaa, Ben!

Jos jotain tiettyä kokkeliosastoa satutti ja vitutti niin hyvä niin, minä nautin tuosta eeppisestä beat downista joka solulla. Moraalin ylivartijaksi mielellään asettuva V.Niinistö ei ilmeisesti osannut tätä odottaa (oli kuulemma lähetyksen loputtua käynyt kyselemässä Beniltä mistä nyt tuulee) ja siltä se näyttikin, ilmeisesti oli odottanut asetelmaa Ville+Huli-Pave vs. Persu, Benin pysytellessä neutraalina. Niinistön ilme oli kuin Mikko Elorannalla joskus 2001 kun Chris Neil tulikin ilman hanskoja kimppuun vaikka Mikko oli rohkeasti heittänyt kilpparit ja huutanut kimakalla äänellä "me no fight!"

Kävin Niinistön face-sivulla ja peppukipeillä vihruilla on melkoinen uhriutuminen siellä käynnissä. Naistoimittajaa solvataan ja Zyzze saa osakseen tasokkaita Alzheimer-vertauksia. Todella tyylikästä keskustelua älymystöltä.

Jep, somessa Zysse sai näiltä tietyiltä valistuneilta suvaitsevaisilta ryhmiltä aikamoista kyytiä, hasidit, neoconit, uunit yms. mainittu.

Oikeasti .. siis oikeasti? Et näe mitään eroa listalla, joka kerätään poliittisten päättäjien avoimien mielipiteiden ilmasujen avoimesta datasta vs. listasta, joka kerätään ei listallaolevien, vaan listan kerääjän mielipiteen pohjalta.

Olet taas jälleen kerran niin vitun pihalla mutta tämähän ei ole uutta.

Tässä Vihreän langan artikkeli:

Muukalaisvastaiset nousivat perussuomalaisissa marginaalista vallan ytimeen | Vihreä Lanka

Siellä vedetään ihan surutta listan kerääjän näkemyksen pohjalta ns. muukalaisvastaisia ja kuulemma tämän ilmiön normalisoinnin aloittivat Kari Rajamäki ja Zysse.

En odota että vastaat tähän vaan juokset karkuun niinkuin aina.

Onko tommonen loogisen ymmärtämisen opetus lopetettu peruskoulussa, vai WTF täällä taas tapahtuu. Ollaan tasolla jäätelönsyönti lisää hukkumiskuolemia... toisaalta sehän kai onkin tarkotus, huutaa ja meuhkata omaa kantaa niin kauan, että faktat jää kuulematta.

Tässä on kyllä taas yksi eeppinen tahattoman itseironian multihuipentuma.

Ja kyllä, äärioikeisto on se ongelma, kommarit on oikeesti marginaalissa.

Taas täysin väärin. Poliittiset ääriliikkeet ovat ongelma, ei vain äärioikeisto. Suomessa äärivasemmisto on aiheuttanut paljon enemmän tuhoa kuin äärioikeisto, tämä vain tuppaa unohtumaan sinulta. Tai siis tuppaisi unohtumaan jos edes tajuaisit sitä.

Ei ole olemassa mitään Benin mainitsemaa 'maltillista maahanmuuttokriityisyyttä' niin kauan kun se retoriikka Benilläkin hokee valheita totuutena (ankkurilapset tai vetovoimatekijät).

Mikä näissä on valheellista? Nyt, kerrankin elämässäsi, pistä faktaa pöytään.

... ja komppaajien määrä kasvaa. Jossain vaiheessa se kasvaa tarpeeksi, että porukasta löytyy niitä, jotka ottaa aseet käsiin ja sit taas mennään Eurooppa

Herätys, paskaa on jo vasemmiston toimesta puhuttu sen verran että Euroopassa on aseet kaivettu jo kauan sitten, Europolin tilastot kertovat karua tarinaa vasemmistoterrorista viimeisten vuosikymmenten aikana.

Anarkistit ovat vain tuhonneet omaisuutta, mutta eivät äärioikeiston lailla ole pahoinpidelleet ihmisiä.

Täyttä paskaa. Äärivasurit ovat pahoinpidelleet poliisia ja poliisin käyttämiä hevosia, kiakkoviaraille oli ohjeistettu mm. miten rampautetaan hevonen iskemällä oikeaan paikkaan kavion yläpuolelle.

Benkun populistimutkuttelurapalaa. Onhan siihen on helppo samaistua. Maltilliseen. Hyi ääripersut ja äärivihreät.

Heh. Beni veti faktoilla Niinistön täysin solmuun ja sitten sinä itket täällä jostain "populistimutkuttelusta", täysin ilman faktoja (jälleen kerran).
 
Suosikkijoukkue
Suomen suurin ja kaunein
Huumorimiehiä tämä @Daespoo

Ainoa mitä Benkku teki oli mutkutteli. Mitäs sitä nyt muuta kuin suojelemaan hyödyllistä idioottipuoluetta joka syö vaalilupauksensa kökkäreiden kädestä. Se että joku epävirallinen puoluelehti on joskus listannut propellihattuja sen perusteella että kieltävätkö he tieteelliset tosiasiat, eivät ole verrannollisia työmiäsbuttkosen listoihin joissa sananvapaudesta säksättävät puuhastelijat listaavat heihin kriittisesti suhtautuvia poliitikkoja. Vähän jos älyä jopa vähäistänsäkin käyttäisi niin ymmärtäisi eron. Sitten kun ideologia ajaa järjen edellä niin ei ymmärrä eroa.

Vastaa minulle yhteen kysymykseen. Onko joku muu puolue milloin viimeksi listannut heitä arvostelleiden poliitikkojen nimiä mustalle listalleen?


Öyhöttäjien mielestä varmasti vaalikoneetkin ovat mustia listoja kun niissä kerätään poliitikkojen kantoja eri kysymyksiin. En minä tästäkään enää jaksa yllättyä.
 
Viimeksi muokattu:

Mauri-Antero

Jäsen
Suosikkijoukkue
-

Mun mielestä hyvä provokaatio. Lisää vain tällaista. Taitaa vastaava tempaus kertoa, että Suomen kansa on kerta kaikkiaan vain kyllästynyt. Viimeinen sammuttaa valot. Forssa oli kenties ensimmäinen esimerkin näyttäjä siitä, että meillä on myös omat mielipiteet. Ihmiset on eriarvoisia, kaikki ei todellakaan ole samalla viivalla. Mutta huonompikin ihminen esim. romani voi todistaa olevansa olla kunnon kansalainen.
 
Suosikkijoukkue
Suomen suurin ja kaunein
Mun mielestä hyvä provokaatio. Lisää vain tällaista. Taitaa vastaava tempaus kertoa, että Suomen kansa on kerta kaikkiaan vain kyllästynyt. Viimeinen sammuttaa valot. Forssa oli kenties ensimmäinen esimerkin näyttäjä siitä, että meillä on myös omat mielipiteet. Ihmiset on eriarvoisia, kaikki ei todellakaan ole samalla viivalla. Mutta huonompikin ihminen esim. romani voi todistaa olevansa olla kunnon kansalainen.

Tässä on nyt esimerkki siitä mistä on puhuttu. Eli natsilippujen vetäminen itsenäisen Suomen salkoon on hyvä provokaatio. Tämä väki on se kaikista pelottavin osa. Tupauunot jotka suorittavat tätä "hyvää provokaatiota" on kärpäsen paska verrattuna siihen joka siunaa ja hyväksyy tällaisen toiminnan. Tämä on se porukka joka voi tuoda aidon diktatuurin Suomeen vaikkei sen vaara ole tällä hetkellä niin akuutti.
 

Daespoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hameenlinna Moderators
Ainoa mitä Benkku teki oli mutkutteli.

Heh. Beni tuhosi Niinistön 100-0 ja teidän vastaus on mutkuttelu. Niinistö voisi käyttää tuota seuraavien vaalien jälkeen, "TULI ISO MUTKU!"

Mitäs sitä nyt muuta kuin suojelemaan hyödyllistä idioottipuoluetta joka syö vaalilupauksensa kökkäreiden kädestä.

Tässä lauseessa ei ollut mitään muuta kuin sinun henkilökohtaista antipatiaa, nolla sisältöä.

Se että joku epävirallinen puoluelehti

Virta päälle El Mutku, Vihreä Lanka on Vihreiden puoluelehti, nimellisesti itsenäinen mutta käytännössä Vihreiden puoluelehti joka toimii Vihreiden puoluetoimiston tiloissa.

on joskus listannut propellihattuja sen perusteella että kieltävätkö he tieteelliset tosiasiat vai eivät ole verrannollisia työmiäsbuttkosen listoihin joissa sananvapaudesta säksättävät puuhastelijat listaavat heihin kriittisesti suhtautuvia poliitikkoja. Vähän jos älyä jopa vähäistänsäkin käyttäisi niin ymmärtäisi eron. Sitten kun ideologia ajaa järjen edellä niin ei ymmärrä eroa.

Jos sinulla olisi yhtään lukutaitoa niin olisit huomannut että samainen aviisi on listannut "muukalaisvastaisia" toimittajan henk.koht. näkemyksen perusteella.

Ja siinä että joku puolue listaa heihin kriittisesti suhtautuvia poliitikkoja, toimittajia tai tutkijoita ei ole mitään väärää, se on täysin osa demokratiaa ja sananvapautta.

Vastaa minulle yhteen kysymykseen. Onko joku muu puolue milloin viimeksi listannut heitä arvostelleiden poliitikkojen nimiä mustalle listalleen?

En tiedä onko mutta se on TÄYSIN merkityksetöntä ja kysymykseksi on muutenkin täysin idioottimainen. Vastaa nyt minulle vastaavasti, mitä väliä on sillä jos joku puolue listaa heitä arvostelleita poliitikkoja? Ja mistä tämä musta lista tulee, ei kai sitä ole Persujen toimesta kutsuttu mustaksi listaksi?

Öyhöttäjien mielestä varmasti vaalikoneetkin ovat mustia listoja kun niissä kerätään poliitikkojen kantoja eri kysymyksiin. En minä tästäkään enää jaksa yllättyä.

Minä en jaksa yllättyä siitä ettet osaa lukea.
 
Suosikkijoukkue
Suomen suurin ja kaunein
Vastaa nyt minulle vastaavasti.

Vastaan sinulle kun sinä vastaat minulle. Huomasithan itsekin kiertäneesi minun kysymykseeni. Säälittävää, niin säälittävää vaikka osasinkin jotain tällaista sinulta odottaa. Yksi kysymys mutta ei vastausta. On siis täysin merkityksetöntä missä kontekstissa listat tehdään. Ainoastaan sillä on merkitystä että joku MUUKIN on joskus tehnyt täysin erilaisen listan. Eikä edes puhuta puolueista kuten uskomatonta kyllä sait esille tuoduksi.

Esitän kysymyksen uudestaan. Vastaisitkohan tällä kertaa jotain muuta kuin känädä tai katsokaa jänis.


Vastaa minulle yhteen kysymykseen. Onko joku muu puolue milloin viimeksi listannut heitä arvostelleiden poliitikkojen nimiä mustalle listalleen?
 

Daespoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hameenlinna Moderators
Vastaan sinulle kun sinä vastaat minulle. Huomasithan itsekin kiertäneesi minun kysymykseeni. Säälittävää, niin säälittävää vaikka osasinkin jotain tällaista sinulta odottaa. Yksi kysymys mutta ei vastausta.

Opettele lukemaan nyt jo pikku hiljaa, tämä on vähän kuin keskustelisi kivettyneen puun kanssa. Minä vastasin sinulle, tässä vielä vastaukseni uudestaan, boldattuna ja alleviivattuna:

En tiedä onko

Nyt vastaatko minun kysymykseeni.

On siis täysin merkityksetöntä missä kontekstissa listat tehdään.

Kiitos tästä. Eli kun Vihreiden puoluelehti on listannut vastapuolta useammin niin konteksti on täysin merkityksetöntä ja se on sinusta täysin tuomittavaa.

Ainoastaan sillä on merkitystä että joku MUUKIN on joskus tehnyt täysin erilaisen listan.

Olen eri mieltä, ei sillä ole merkitystä muuten kuin niiden osalta jotka syyttelevät muita listoittamisesta, tämä saa heidät näyttämään tyhmiltä. Toki Vihreät ja Vasemmisto tekevät sen aika usein noin muutenkin.
 
Suosikkijoukkue
Suomen suurin ja kaunein
Ei jumalauta. Tämä on ihan täysin henkilökohtainen mielipide. Ei siis vihreiden eikä edes vasemmiston mielipide. Mutta nimimerkki @Daespoo ei ole nyt kahteen kertaan hänelle esitettyyn kysymykseen vastata. Mutkunmutkunmuutkin. Ei helvetti. Onneksi ei väitellä samalla puolella koska häpäiset jopa toverisi. Kolmas kerta, sama kysymys.



Vastaa minulle yhteen kysymykseen. Onko joku muu puolue milloin viimeksi listannut heitä arvostelleiden poliitikkojen nimiä mustalle listalleen?


Voisit vastata kysymykseen, että tiettävästi ei

Mutta sehän olisi sekä kiusallinen sekä veljespiirin keskuudessa "väärä vastau".


Kukaan siis ei ole rauhan aikana tehnyt vastaavia listauksia kuin persreiät. Silti on saattanut jotain selllaista ajatella. Ei voi tietää. Äiteeskin hymyilee sulle.


IVALLISESTI
 
Viimeksi muokattu:

JypFabu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp
Maltillinen maahanmuuttokriittisyys on maahanmuuton ongelmien esiinnostamista eikä mitään väkivaltaan yllyttävää. Väkivaltaan yllyttävä muukalaisvastaisuus on sitä fasismia, maltillinen mamukriittisyys ei ole fasismia, tämä on itsestäänselvää.

Niinhän tuo aluksi verhottiin nimellä juutalaiskysymys. Kehiteltiin ties mitä "kaikki juutalaiset Madagaskarille" suunnitelmia ja ihan ilman väkivaltaa luotiin viholliskuvaa, juuri samoin kuin toimitaan näissä mielipidemuokkaustalkoissa nytkin. Se eskaloitui silloin ja se tulee eskaloitumaan nytkin. Nämä kiertoilmaisut ja "hyväksyttävät määritelmät" on liiankin tuttuja historiasta ja aivan samoja nyt. Jos esim. täällä muka joku ns. "mmk" (maltillinen maahanmuuttokriitikko) on oikeasti olemassa, miksi keskustelu heidän osaltaan keskittyy vainoa pakoon lähteneiden nimittelyyn erilaisin halveksivin termein ja käytännössä heidän ihmisarvonsa halveksimiseen. Sen sijaan, että pohtisi todellisia asioita tilanteen suhteen. On aivan täytistä ajanhukkaa lässyttää paikallisesta avustamisesta tilanteessa, jossa se on mahdotonta. Lähialueillakaan ei paljon kukaan pysty enempää aikaan saamaan, niihin on jo pakkautunut miljoonia ihmisiä. Sitä paitsi vitsin omaisesti tämä "maltillisten kriitikkojen" puolue on kuristanut pois ne vähätkin resurssit, millä sitä apua olisi edes himppunen ollut mahdollista viedä. Siksi nämä löpinät "viedään apu paikanpäälle" kuulostavat sekä vittuilulta, että tyhjien tynnyreiden kolinalta. Mikäli sitä "maltillista" olisi oikeasti edes olemassa, täällä vaadittaisiin, että meidän ulkoministerimme olisi neuvottelemassa ja lobbaamassa täydellä tarmolla, että euroopan on luotava turvalliset saapumispisteet kriisialueilta pakeneville, jotta ihmissalakuljetusta edes vähän saataisiin aisoihin ja tilkittyä, eikä vetämässä kivikylän nakkeja jossain raveissa. Kaikkinaiset upotetaan niiden paatit horinat on ajatuksetonta diibadaabaa, eikä miltään osin relevanttia pohdintaa mmk väelle, mikäli sellaisia olisi edes olemassa. Koska tilannne on mikä on, se ei kiukuttelemalla muutu toiseksi. Aikuinen ihminen tämän tajuaa, eli on tehtävä optimaalisin tulos niissä olosuhteissa jossa on. Siis keskityttävä kritisoimaan ja etsimään parannuksia kotoutusprosessiimme, sekä olemassa oleviin resursseihin, onko riittävät? Todella, "mamukriittisyys" ei välttämättä ole fasismia, mutta rasismia se on ja retoriikka on sama kummallakin.
 

Daespoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hameenlinna Moderators
Ei jumalauta. Tämä on ihan täysin henkilökohtainen mielipide. Ei siis vihreiden eikä edes vasemmiston mielipide. Mutta nimimerkki @Daespoo ei ole nyt kahteen kertaan hänelle esitettyyn kysymykseen vastata. Mutkunmutkunmuutkin. Ei helvetti. Onneksi ei väitellä samalla puolella koska häpäiset jopa toverisi. Kolmas kerta, sama kysymys.



Vastaa minulle yhteen kysymykseen. Onko joku muu puolue milloin viimeksi listannut heitä arvostelleiden poliitikkojen nimiä mustalle listalleen?


Heh. Kaikki jotka lukevat tätä keskustelua ovat nähneeni minun vastaukseni jo kahteen otteeseen. Vastataan sinun kysymykseesi kolmanne kerran.

EN-TIEDÄ-ONKO. Tämä siis tarkoittaa etten tiedä onko joku muu puolue listannut heitä arvostelleiden poliitikkojen nimiä minkään väriselle listalle.

Jos tätä erittäin suoraa vastausta et vieläkään tajua, en voi auttaa sinua.

Ei oikeasti pitäisi olla näin vaikeata edes sinulle.
 
Suosikkijoukkue
Suomen suurin ja kaunein
Heh. Kaikki jotka lukevat tätä keskustelua ovat nähneeni minun vastaukseni jo kahteen otteeseen. Vastataan sinun kysymykseesi kolmanne kerran.

EN-TIEDÄ-ONKO. Tämä siis tarkoittaa etten tiedä onko joku muu puolue listannut heitä arvostelleiden poliitikkojen nimiä minkään väriselle listalle.

Jos tätä erittäin suoraa vastausta et vieläkään tajua, en voi auttaa sinua.

Ei oikeasti pitäisi olla näin vaikeata edes sinulle.

Okei. Voi olla. Et ole kovin taitava ilmaisemaan itseäsi. Mitä jos vastaisit ja lainaisit tätä kysymystä. Jos et kykene niin kyllä ne sinunkin kaverit ymmärtää millä levelillä liikutaan.


Vastaa minulle yhteen kysymykseen. Onko joku muu puolue milloin viimeksi listannut heitä arvostelleiden poliitikkojen nimiä mustalle listalleen?
 
Suosikkijoukkue
Suomen suurin ja kaunein
EN-TIEDÄ-ONKO. Tämä siis tarkoittaa etten tiedä onko joku muu puolue listannut heitä arvostelleiden poliitikkojen nimiä minkään väriselle listalle.
Eli tietääksesi EI OLE YKSIKÄÄN PUOLUE TOIMINUT RAUHAN AIKANA KUTEN ajattelet. Lukitsetko vastauksen? Ymmärräthän viimeistään nyt että vertailut on ollut yhtä surkuhupaisia kuin kysymykseni kiertely lainausta välttelemällä. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan :---D
 

Fordél

Jäsen
Sori vaan, mutta jos tässä joku on surkuhupaisaa niin se Action Bronson sun inttäminen. Mitäs jos vastauksen sijaan lukitsisit itsesi vähäksi aikaa johonkin? Tai kilauttaisit edes kaverille?

No joo se huumorista, mutta onhan tämä keskustelu mennyt melkoisen hupaisaksi. Vaikea nähdä, että tässä keskustelussa löydetään mitään yhteistä. Jopa Uskotko Jumalaan-ketjussa nähtiin paikoin lähentymisiä, mutta täällä poterot sen kuin vain syventyvät.
 
Suosikkijoukkue
Suomen suurin ja kaunein
Sori vaan, mutta jos tässä joku on surkuhupaisaa niin se Action Bronson sun inttäminen. Mitäs jos vastauksen sijaan lukitsisit itsesi vähäksi aikaa johonkin? Tai kilauttaisit edes kaverille?

Huikeaa. Mihin muuten lukitsisin itseni mielipiteineni? Miksi valtioksi @Fordél haluaa sitä kutsua? Ettei vahinkoja kävisi. Onhan se surkuhupaisaa kun kun puheille vähän perustetta kysellään. Hyihyi.
 

Daespoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hameenlinna Moderators
Okei. Voi olla. Et ole kovin taitava ilmaisemaan itseäsi. Mitä jos vastaisit ja lainaisit tätä kysymystä. Jos et kykene niin kyllä ne sinunkin kaverit ymmärtää millä levelillä liikutaan.


Vastaa minulle yhteen kysymykseen. Onko joku muu puolue milloin viimeksi listannut heitä arvostelleiden poliitikkojen nimiä mustalle listalleen?

Nyt joudun kilauttamaan kaverille tai ainakin kysymään muilta palstalaisilta.

Jos luette tämän keskustelunvaihdon niin olenko oikeasti missannut jonkun kysymyksen mihin en ole vastannut?

Mielestäni olen nyt kolmesti vastannut selkeästi, alleviivauksin ja boldauksin tähän AB:n kysymykseen mutta ei näytä kelpaavan hänelle. Auttakaa nyt vähän.

Eli tietääksesi EI OLE YKSIKÄÄN PUOLUE TOIMINUT RAUHAN AIKANA KUTEN ajattelet. Lukitsetko vastauksen? Ymmärräthän viimeistään nyt että vertailut on ollut yhtä surkuhupaisia kuin kysymykseni kiertely lainausta välttelemällä. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan :---D

Rauhan aikana? Mistäs tämä tuli? Kävitkö googlettamassa ja löysit jonkun vasemmistopuolueen listauksen ja nyt pitää vähän seiffata?

Mutta vastaukseni on edelleen kyllä (neljännen kerran).

Vastaatko nyt minun kysymykseeni ja toisena kysymyksenä, missä kohtaa kiertelin kysymystäsi lainausta välttelemällä kun olen nimenomaan tuohon lainaukseen vastannut jo useamman kerran?
 

Daespoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hameenlinna Moderators
Huikeaa. Mihin muuten lukitsisin itseni mielipiteineni? Miksi valtioksi @Fordél haluaa sitä kutsua? Ettei vahinkoja kävisi. Onhan se surkuhupaisaa kun kun puheille vähän perustetta kysellään. Hyihyi.

Osaako joku tulkita tämän viestin? Mikä on on tämä valtio mistä AB puhuu? Mistä vahingosta tässä puhutaan? Mille puheille vähän perustetta kysellään? Vetääkö AB nyt jallu-huuruissa jotain klingonia?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös