Mainos

Vitutusketju

• 10 701 530
  • 56 253
Vituttaa kun höntsäsarjassa yhdessä jengissä on joka vitun kerta sama Lady Byng Memorial Trophy - kandidaatti joka taklaa selästä, kampittaa ennen laitaa tai tekee muuta vitun idioottimaista.

Schwein

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
hieno urheilupäivä tänään. Ei vittu. Norskit vie taas kaikki saatanan hiihtolajit ja IFK jatkaa vahvaa kevätvirettään. Vittu että vituttaa taas.

Accompagnato

Jäsen
Suosikkijoukkue
Peliitat, sympatiat Pelsuille ja HPK:lle
Tämä on kuin omalta näppäimistöltä. Meillä tuona saatanan koneena toimii vain Canon. Tuosta mikrosirusta olen kuullut parisen vuotta sitten, kun tuli yleltä tämä suuri hehkulamppuhuijaus dokumentti missä hieman avattiin kapitalistista ajattelutapaa, missä tuotteet tehdään kestämään vain tietyn ajan ja tällä tavoin varmistetaan sitten markkinatalouden toimiminen. Tulostinyhtiöt taisi tuota mikrosirua selitellä, että jonkinlainen "mustesäiliö" täyttyy tuon tietyn tulostuskerran jälkeen. Tämähän on täyttä huuhaata ja Youtubessa juurikin on videoita myös siitä miten tämän mikrosirun saa irroitettua.

Sehän on nykyään halvempaa ostaa aina uusi mustekasettitulostin, kun alkaa niitä kasetteja vaihtamaan. Etenkin tapauksissa, missä kaikkien kasettejen täytyy olla kunnossa tulostakseen. Tulostimia saa 30-40 e:llä ja kasettien hinnat alkavat sieltä 25€/kpl.

Dokumentti avaa kyllä hienosti tätä länsimaista auvoa. Kannattaa katsoa ja siis uhrata pikkuista vaille tunti tällä asialle. Tiesitkö muuten Kulkija, että sen Epsoniin asennetun sirun voi resetoida? Sekin neuvo ko. dokumentista, jos olisi ollut hyvä tehdä tv-sarja.

Höylis

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Kivahan se on alkaa katsella koulun sähköposti ja huomata että vittu siellähän on joku tentti menny vituiksi. Kiinnostus maanantaita kohti huipussaan.

Dev

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tietysti kun pitäisi olla yhteydessä tonne poliisiin ja kaivaa sivuilta puhelinnumeroita, niin siellä on jotkut uudistukset menossa ja koko ajan tulee "404 sivua ei löytynyt".

Ei täällä sattuisi olemaan kenellekään tietoa, että pystyykö tollasen rikosilmoitus jäljennöksen/todistuksen noutamaan ihan vaan suoraan poliisilaitokselta, kun kävelee sisään? Mä olen tässä nyt yli kolmisen viikkoa odotellut, että sellanen tulisi postissa, kun se on sähköpostilla kahteen kertaankin jo tilattu, mutta ei vittu näy eikä kuulu. Ja mistään SP osoitteesta ei myöskään vastata kysymyksiin. Ja nyt en saa poimittua mitään puhelinnumeroitakaan tuolta, kun sivut ei toimi.

Durable

Jäsen
Tietysti kun pitäisi olla yhteydessä tonne poliisiin ja kaivaa sivuilta puhelinnumeroita, niin siellä on jotkut uudistukset menossa ja koko ajan tulee "404 sivua ei löytynyt".

Ei täällä sattuisi olemaan kenellekään tietoa, että pystyykö tollasen rikosilmoitus jäljennöksen/todistuksen noutamaan ihan vaan suoraan poliisilaitokselta, kun kävelee sisään? Mä olen tässä nyt yli kolmisen viikkoa odotellut, että sellanen tulisi postissa, kun se on sähköpostilla kahteen kertaankin jo tilattu, mutta ei vittu näy eikä kuulu. Ja mistään SP osoitteesta ei myöskään vastata kysymyksiin. Ja nyt en saa poimittua mitään puhelinnumeroitakaan tuolta, kun sivut ei toimi.
Kyllä mulla aikakin toimii poliisin sivut. Tässä vielä numero jos haluat soittaa sinne: 0295 470 011

Rattlehead

Jäsen
Suosikkijoukkue
Gundit
Hammaskipu. On muuten hammas, joka on juurihoidettu viitisen vuotta sitten. Ymmärtääkseni sen ei edes pitänyt olla mahdollista ellei hermot ole sitten ole jostain syystä kasvaneet takaisin...

Bunder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Coyotes, Thrashers
Nyt on käytetty MTV Total tarjoukset ja tästä johtuen kanavamäärä on kasvanut suureksi, kun on Nelosen kanavapakettia, on Viasatia ja on Maikkari totalia. Kanavien läpiselaamiseen menee aikaa ikuisuus ja patterit ovat kovassa kulutuksessa, kun soneran lagisen digiboxin kanssa pistelen NHL pelejä päälle. Niin... jos ne näkyvät.

Śmierć

Jäsen
Suosikkijoukkue
NY Islanders & Frans Nielsen + Karhu HT
Jaa... meni sähköt, vaikka tuulta ei ole nimeksikään.

Hukkaviiva

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Pikkuhiljaa rupee vituttaa toi vetojen osumattomuus. Tänäänkin oli Kärpät-JYP pelin lopussa tilanne, että kärppien maalilla ois tullu 125€ ja jypin maalilla 60€, ni yllättäen kumpikaan ei tehny vaikka kärpät pelas yli 2min ilman maalivahtia. Koko vitun kevään ollu tommosta samanlaista, ois ihan kiva ku joskus kääntyis osumaks lopussa.

Yläpesä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Kiasman uuden johtajan Haapalan ääni Ylen haastattelussa. Yleensäkin nariseva ääni on erittäin rasittava, mutta kun se yhdistetään vielä homonuottiin ja laiskaan hesalaiseen artikulaatioon, on lopputulos vituttava. Opetelkaa ihmiset puhumaan reilusti ilman äänen kuristamista. Menkää puheterapeutille.

Schwein

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Kiasman uuden johtajan Haapalan ääni Ylen haastattelussa. Yleensäkin nariseva ääni on erittäin rasittava, mutta kun se yhdistetään vielä homonuottiin ja laiskaan hesalaiseen artikulaatioon, on lopputulos vituttava. Opetelkaa ihmiset puhumaan reilusti ilman äänen kuristamista. Menkää puheterapeutille.

Enpä voisi olla enempää samaa mieltä. Vitun raivostuttavan oloinen hinttari. Mutta sopii Kiasmaan kuin kulli peräreikään.

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
Koskahan oppis huolehtimaan kaikista pikkuosista mitä tulee kaikenlaisten asennustarvikkeiden mukana. Nyt taas jotain pientä ruuvia hukassa. Hip vitun hei, taas saa patentoida.

Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Koskahan oppis huolehtimaan kaikista pikkuosista mitä tulee kaikenlaisten asennustarvikkeiden mukana. Nyt taas jotain pientä ruuvia hukassa. Hip vitun hei, taas saa patentoida.

Tähän erittäin vahva sama! Mutta jos on yhtään optimistin vikaa, niin kevyt ongelmanratkaisukyky ja kädentaidot kohenevat mukavasti kun hukkailee tilpehöörejä. Mutta jos taas käy niin että setistä puuttuu jo valmiiksi osia, niin vitutus vie kyllä voiton eikä mistään tule mitään. Yhden nippelin takia ei viitsisi lähteä reklamoimaankaan, toisaalta vituttaa ruveta sooloilemaankaan kun ei kerta ole itse hukattukan, kele.

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
Tähän erittäin vahva sama! Mutta jos on yhtään optimistin vikaa, niin kevyt ongelmanratkaisukyky ja kädentaidot kohenevat mukavasti kun hukkailee tilpehöörejä. .
Hankalaa myös se että kun hukkaa pienen ruuvin itse, niin saa sitten miettiä että mistä uusi tilalle. Nyt siis hukassa ruuvi joka ilmeisesti pitää sulakepesässä jollain tavalla sulaketta ja auton virtajohtoa paikallaan. (Autohifiä siis rassaan)

Vaihtoehtona ilmeisesti ettiä joko uusi ruuvi taikka sitten ottaa kolvi käteen ja pistää umpeen. Jälkimmäinen aiheuttaa toki kivoja kirosanoja ja kiertoilmauksia sulakkeen palaessa ja sen vaihdon eteen tullessa.

rosba70150

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Perkele. Miks mun stadis kasvaneilla frendeillä ei kellään oo ajokorttii tai sit ne ei uskalla ajaa? Joutuu taas sunnuntaina ajamaan muuttoautoo. Ajamisessa ei sinänsä mitään, mutta se meinaa ettei huomenna voi törpötellä ja tajusin just etten myöskään pysty juomaan muuttokaljoi vasta kun oon palauttanu pakun. Vituttaa

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Tänä iltana lähti kortti kuivumaan, voi vitun vitun vittu. Kotkasta otin vauhtia, ja tuli Porvoon motarin talvirajoituksilla niin mehevä ylitys, että käräjillekin pääsee, jos ihmeitä ei tapahdu. Poliisit kirjasivat kyllä lieventäviä asianhaaroja, kuten hyvä keli ja vähäinen liikenne, mutta saas nähdä, mitä syyttäjä tuumaa. Poliisit jo varoittivat, että Porvoon syyttäjällä on vahva oma tahto, eikä tämä aina ole kovin vakuuttunut heidän raporteistaan. Sakot ovat mallia "I've got four digits hanging at the end of my name", ja siitä selviää maksamalla, mutta eniten vituttaa ajokielto. Ajan autoa seuraavan kerran aikaisintaan silloin, kun uimavedet ovat lämpimät ja ihmiset ovat lomalla. Jos huonompi tuuri käy, ajan autoa seuraavan kerran silloin, kun lehdet ovat jo tippuneet puusta. Ja kuten poliisit sanoivat, niin yritä nyt ihan oikeasti välttää ajamista, koska jos narahdat, niin et aja ainakaan vuoteen ja tulee muutakin shittiä. Pisteet hienoille poliiseille, vaikka vituttikin.

Tästä tuleekin mieleen ne miljonäärit, jotka vinkuvat paskalehdissä sakoista. Äskettäinkin joku nevahöörd-tissiposki-miljonääri itki, kuinka kauheaa on, kun tulee kymmenien tuhansien sakot. Vittuako niistä sakoista! Minäkin ne hoitelen. Tuo ajokielto on kaikkein pahin, ja se on kaikille sama. Miljonäärillä on varaa ajella taksilla, mutta itse joudun nyt vaivaamaan parempaa puoliskoani kuskin hommilla monta kuukautta. On onni, että emäntä on reipas autonainen ja hyvä kuski, joka uskaltaa ajaa Stadissa missä vain, mutta vituttaahan se silti. Ainakin kuukausien kuittailu on tiedossa, jos ei muuta.

Oijennus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
@nummenkallio hölmöydestä rangaistaan.

Itse opin kerrasta, kun tuli 12 päiväsakkoa.

Viimeksi muokattu:

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
@nummenkallio hölmöydestä rankaistaan.

Itse opin kerrasta, kun tuli 12 päiväsakkoa.

Kiitoksia lohduttavista sanoista. Itse en vielä pikkusakoista oppinut, koska ne olivat kuin kärpäsen paska Itämeressä. Toki jos niitäkin kerää tarpeeksi tietyn ajan sisällä, tulee ajokieltoa. Sain minäkin niitä kirjeitä, joissa tästä varoiteltiin, mutta isommat rangaistukset pystyin sentään vielä välttämään.

Mutta hölmöyttähän tämä kaikki on, olet siinä aivan oikeassa. Päiväsakoille en ollut tätä ennen vuosiin mennyt, mutta nyt tuli kova opetus. Olen jo vuosia päästellyt motarilla kovaa ylinopeutta ja naureskellut, että koskaan ei tule tutkaa vastaan. No, nyt tuli, eikä enää naurata. Ja vaikka sakot kuitataan rahalla, niin ajokielto puree meikäläiseenkin. Vituttaa.

Oijennus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
@nummenkallio
Tarkoitus ei ollut vittuilla. Varmasti tämä asia vituttaa sinua ja niin pitääkin, ei se muuten oikeasti rangaistukselta tuntuisi.

Itse en mikään ammattikuski ole, mutta noin 40 000 kilometriä tulee ajettua vuodessa, joten jotain on liikenteessä tullut vuosien mittaan tullut nähtyä. On se moottoritie, hiekkatie tai mikä vain, niin kyllä ne rajoitukset siellä syystä on. Näin aurinkoisina päivinä ne voi kyseenalaistaa, mutta siitä huolimatta niitä rajoituksia pitää arvostaa. Tässä maassa menee ihan liikaa henkiä ja peltiä sen vuoksi, että rajoituksia ei noudateta.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy