Noppafemma
Jäsen
Vituttaa kun höntsäsarjassa yhdessä jengissä on joka vitun kerta sama Lady Byng Memorial Trophy - kandidaatti joka taklaa selästä, kampittaa ennen laitaa tai tekee muuta vitun idioottimaista.
Tämä on kuin omalta näppäimistöltä. Meillä tuona saatanan koneena toimii vain Canon. Tuosta mikrosirusta olen kuullut parisen vuotta sitten, kun tuli yleltä tämä suuri hehkulamppuhuijaus dokumentti missä hieman avattiin kapitalistista ajattelutapaa, missä tuotteet tehdään kestämään vain tietyn ajan ja tällä tavoin varmistetaan sitten markkinatalouden toimiminen. Tulostinyhtiöt taisi tuota mikrosirua selitellä, että jonkinlainen "mustesäiliö" täyttyy tuon tietyn tulostuskerran jälkeen. Tämähän on täyttä huuhaata ja Youtubessa juurikin on videoita myös siitä miten tämän mikrosirun saa irroitettua.
Sehän on nykyään halvempaa ostaa aina uusi mustekasettitulostin, kun alkaa niitä kasetteja vaihtamaan. Etenkin tapauksissa, missä kaikkien kasettejen täytyy olla kunnossa tulostakseen. Tulostimia saa 30-40 e:llä ja kasettien hinnat alkavat sieltä 25€/kpl.
Kyllä mulla aikakin toimii poliisin sivut. Tässä vielä numero jos haluat soittaa sinne: 0295 470 011Tietysti kun pitäisi olla yhteydessä tonne poliisiin ja kaivaa sivuilta puhelinnumeroita, niin siellä on jotkut uudistukset menossa ja koko ajan tulee "404 sivua ei löytynyt".
Ei täällä sattuisi olemaan kenellekään tietoa, että pystyykö tollasen rikosilmoitus jäljennöksen/todistuksen noutamaan ihan vaan suoraan poliisilaitokselta, kun kävelee sisään? Mä olen tässä nyt yli kolmisen viikkoa odotellut, että sellanen tulisi postissa, kun se on sähköpostilla kahteen kertaankin jo tilattu, mutta ei vittu näy eikä kuulu. Ja mistään SP osoitteesta ei myöskään vastata kysymyksiin. Ja nyt en saa poimittua mitään puhelinnumeroitakaan tuolta, kun sivut ei toimi.
Kyllä mulla aikakin toimii poliisin sivut. Tässä vielä numero jos haluat soittaa sinne: 0295 470 011
Kiasman uuden johtajan Haapalan ääni Ylen haastattelussa. Yleensäkin nariseva ääni on erittäin rasittava, mutta kun se yhdistetään vielä homonuottiin ja laiskaan hesalaiseen artikulaatioon, on lopputulos vituttava. Opetelkaa ihmiset puhumaan reilusti ilman äänen kuristamista. Menkää puheterapeutille.
Koskahan oppis huolehtimaan kaikista pikkuosista mitä tulee kaikenlaisten asennustarvikkeiden mukana. Nyt taas jotain pientä ruuvia hukassa. Hip vitun hei, taas saa patentoida.
Hankalaa myös se että kun hukkaa pienen ruuvin itse, niin saa sitten miettiä että mistä uusi tilalle. Nyt siis hukassa ruuvi joka ilmeisesti pitää sulakepesässä jollain tavalla sulaketta ja auton virtajohtoa paikallaan. (Autohifiä siis rassaan)Tähän erittäin vahva sama! Mutta jos on yhtään optimistin vikaa, niin kevyt ongelmanratkaisukyky ja kädentaidot kohenevat mukavasti kun hukkailee tilpehöörejä. .