Vähiten arvostamasi nimimerkit

  • 300 649
  • 1 411

Pipolätkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Dallas
Yhtään kunnon Tanska-analyysia en ole lukenut. Niistä Tanska-hehkutuksista, mitä Steegililtä olen lukenut, niin olettaisin kaverin pystyvän analysoimaan Tanskan tilannetta oikein kunnolla. Yhtään sellaista en ole lukenut.

Sen sijaan esimerkiksi Venäjästä, Tshekistä, Slovakiasta ja Latviasta olen lukenut kirjoittajilta, jotka selvästi ovat omistautuneet suosikkimaalleen.

Nyt olisi Steegilillä paikka tehdä joku kunnon Tanska-analyysi, joka poistaa epäillykseni. Kyllä minäkin osaan muodostaa tanskalaisille olympialaisiin unelmarosterin, mutta en osaa kertoa mitään Tanskan kotimaisesta liigasta jne.

Eri asia, jos kannustaa Tanskan NHL-pelaajia, kuin Tanskaa jääkiekkomaana.
Tästä tuli mieleeni taas keskustelu oikeasta fanittamisesta , eli jonkun mielestä oikea fani seuraa kaikki mahdolliset pelit ja toiselle riittää vähempi. Voihan olla että Steegil fanittaa Tanskaa vain eri tavalla kuin muut esim. Slovakia-kannattajat.
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Minun mielestäni @Steegil (kannattaa tägätä, ettei selän takana puhuta paskaa) ei kyllä tämän ketjun kamaa ole, onhan hän kuitenkin ihan asiallinen kirjoittaja ja uskoisin hänen tietävän, että vaikka meillä on koviakin vääntöjä ollut, niin asioistahan tässä vain kiistellään.

On toki myös selvää, että ainakin minun mieleeni Steegil on liian yksisilmäinen tulkinnoissaan ja tietysti jos on vuosien (vuosikymmenen?) ajan saarnannut suomalaisen jääkiekon alennustilasta, niin vuodesta toiseen jatkuva hurja mitaliputki on varmasti aika raskasta henkisesti. Tämä siis olettaen, että Steegil aidosti on sitä mieltä, mitä palstalla asiakseen esittää.
 

Nick Neim

Jäsen
Tästä tuli mieleeni taas keskustelu oikeasta fanittamisesta , eli jonkun mielestä oikea fani seuraa kaikki mahdolliset pelit ja toiselle riittää vähempi. Voihan olla että Steegil fanittaa Tanskaa vain eri tavalla kuin muut esim. Slovakia-kannattajat.
Nimenomaan näin. Esimerkiksi mä olen käynyt katsomassa tällä kaudella Nordiksella pari peliä ja Hämeenlinnassa muutaman, mutta ei mun kompetenssini riitä noiden parin hassun pelin perusteella tehdä mitään syväluotaavaa analyysia joukkueiden pelitavoista tai pelaajista. Niiden otteluiden perusteella toki mitkä olen nähnyt voisin jotain heittää, mutta yksittäisessä ottelussa on liikaa muuttujia, että lähtisin esimerkiksi pelaajia arvostelemaan.

Ei mulla varsinaista suosikkijoukkuetta ole, mutta kyllä mä silti itseni HIFK- ja HPK-faniksi laskisin. Vaikka en todellakaan näe samaa määrää pelejä mitä useimmat, tai kirjoita lähes joka ottelusta raporttia kuten jotkut täällä palstalla tekevät. Kai se on sitten sitä huonoa fanittamista.
 

Jaws

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, San Jose Sharks, Slovakia, Baltimore Ravens
Jaws on äärimmäisen rasittava nimimerkki. Armeijasta tultuaan pelkkää adhd-tavaraa, eikä se kovin laadukasta sitä ennenkään ollut. 12kk asepalvelus ei olisi ollut huono juttu.

Kyllähän sen ymmärrän, että kirjoitukseni aiheuttavat myös närää palstatovereissa. En kuitenkaan mieltäni tästä pahoita, arvostaa ei tarvitse. Rehellisesti sanottuna en muista lainaamaltani kirjoittajalta ainuttakaan viestiä ulkomuistista, joka on omalla tavallaan ihan hyväkin juttu (pysytellyt neutraalina) ja vastaavasti sääli (palstalle kaivataan myös persoonia). Vähiten arvostamiani nimimerkkejä ei ole, jatkoaikalaisuus on hieno homma ja kunnioitan kaikkia, jotka haluavat mielipiteensä esille tuoda ja sitä myöten ihmisten mielipiteisiin vaikuttaa. Kiitokset siis myös tästä palautteesta, tiedostan itsekin aiheuttavani mielipiteitä puolesta ja vastaan. Haleja silti! Muuksi en lupaa muuttua tällä kertaa, vaikka onkin uusi vuosi, lupausten luvattu aika.

Pöh, olipahan tympeä kommentti.

Kiitos kun puolustat, olet edelleen ihana! :)
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Kaikki te ootte ihan tyhmiä. Ensi vuonna lupaan olla pilkkaamatta, vaikka lahjattomia olettekin. Taidanpa mennä arvostamaan minua Eniten arvostamasi nimimerkit-ketjuun.

Sarkasmihymiö kaiken varalta, -hys-.
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine

Steegil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit 1967-2014, Ducks sympatiat Coyotes & Jets
Yhtään kunnon Tanska-analyysia en ole lukenut. Niistä Tanska-hehkutuksista, mitä Steegililtä olen lukenut, niin olettaisin kaverin pystyvän analysoimaan Tanskan tilannetta oikein kunnolla. Yhtään sellaista en ole lukenut.

Sen sijaan esimerkiksi Venäjästä, Tshekistä, Slovakiasta ja Latviasta olen lukenut kirjoittajilta, jotka selvästi ovat omistautuneet suosikkimaalleen.

Nyt olisi Steegilillä paikka tehdä joku kunnon Tanska-analyysi, joka poistaa epäillykseni. Kyllä minäkin osaan muodostaa tanskalaisille olympialaisiin unelmarosterin, mutta en osaa kertoa mitään Tanskan kotimaisesta liigasta jne.

Eri asia, jos kannustaa Tanskan NHL-pelaajia, kuin Tanskaa jääkiekkomaana.

Analyysien paikka varmaan olisikin, mutta toistaiseksi olen huomannut olevani oikeastaan ainoa, joka Tanskan asioista kiinnostunut (jos olen väärässä niin saa nykiä hihasta!) niin enpä ole jaksanut vaivaa kirjoitella. Eipä noissa Winnipeg Jetsien osioissa näe kauheasti mitään analyysejä. Se tuskin taas johtuu siitä, että faneja ei olisi, mutta kun toisia aktiivisia kirjoittajia on niin vähän niin kuka jaksaa itselleen kirjoitella? Slovakialla ja Venäjällä taas on ainakin muutama aktiivinen kannattaja, jotka kirjoittavat paljonkin niin heidän on varmaan hieman miehekkäämpää vaihdella ajatuksiaan.

En toisaalta väitä, että olisin mikään Tanska-kiekon guru. Syntynyt olen siellä ja perinteisiä sukulaisviisiittejä lukuunottamatta olen viettänyt maassa jotain parisen kuukautta. Tasan yhdessä jääkiekko-ottelussa olen siellä käynyt, joten niiden perusteella on hankala tehdä hirvittävän hienoja analyysejä maan kotoisesta liigasta. Tanskan kannattamisena taas johtuu oikeastaan siitä, että koen jotain hölmöä tunnesidettä syntymämaahani, vaikka kuten jo totesin en kovin kauaa ole siellä elämästäni aikaa viettänyt. Toki osa syy on myös se, että Tanskan puolen sukulaiseni ovat kovia urheilun seuraajia, joiden kanssa tuli nuorempana katsottua erinäisiä arvoturnauksia.

En sitten tiedä kuuluuko tämä purkkaus tähän ketjuun, mutta laitetaa nyt kuitenkin.
 

adetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, Ryan Miller, HPK
Hölmö ketju. Kaikki tuovat oman panoksensa mielipiteillään ja ne ei aina miellytä kaikkia. Mutta nämä ovat vain siitä hyviä, että saadaan keskusteluja aikaiseksi eikä olla naama mutkalla. Ymmärrän toki jos yv:nä tulisi jotain älytöntä, mutta siinäkään tapauksessa ei olisi syytä ainakaan täällä laittaa nimiä esille.
 

Ralph

Jäsen
Tästä tuli mieleeni taas keskustelu oikeasta fanittamisesta , eli jonkun mielestä oikea fani seuraa kaikki mahdolliset pelit ja toiselle riittää vähempi.
Itse näen asian niin, että fanittaminen/kannattaminen on sitä, että seuraa kyisestä fanittamisen kohdetta todella tarkasti (en tarkoita että katsoo kaikki pelit) ja osaa analysoida kyseistä kohdetta sen perusteella. Jos taas sympatisoi jotain, niin silloin seuraa kohdetta sen verran heikosti, ettei voi analysoida sitä.

Jos kerron toivovani Sharksille aina menestystä, mutta en edes osaa nimetä joukkueen päävalmentajaa, silloin en kannusta heitä todella vaan juurikin sympatisoin.

Enkä väitä, että Steegil kuuluu tähän ketjuun, enkä ole niin väittänytkään. Kunhan vain vastasin tuohon esitettyyn Tanska-juttuun.
 
Itse näen asian niin, että fanittaminen/kannattaminen on sitä, että seuraa kyisestä fanittamisen kohdetta todella tarkasti (en tarkoita että katsoo kaikki pelit) ja osaa analysoida kyseistä kohdetta sen perusteella.

Tästä minä olen eri mieltä. Minun mielestäni "fanit" noin keskimäärin ovat sellaista porukkaa, että heiltä on turha odottaa mitään kykyä analyysiin. Tai ainakaan sellaiseen analyysiin, jolla olisi mitään arvoa.
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Tästä minä olen eri mieltä. Minun mielestäni "fanit" noin keskimäärin ovat sellaista porukkaa, että heiltä on turha odottaa mitään kykyä analyysiin. Tai ainakaan sellaiseen analyysiin, jolla olisi mitään arvoa.

Riippuu varmaan aika paljon siitä, että kenelle kyseinen analyysi on suunnattu ja missä asiayhteydessä... minä koen olevani Ässien fani, mutta kykeneväni suhteellisen asiallisesti analysoimaan Ässien tekemisiä, pelitapaa, pelaajistoa tai vaikkapa ylivoimaa Jatkiksen Ässä-osiossa. (tekeminen: suurelta osin hyvää, pelitapa: juurtunut, pelaajisto: puutteita, ylivoima: heikkoa)

Arvoakin koen Ässä-osioon tuottavani, siinä missä moni muukin kirjoittaja. Sikäli mikäli "arvoksi" voi laskea sen, että aiheista keskustellaan omaksi iloksi ja lätkää seuraten.
 
Riippuu varmaan aika paljon siitä, että kenelle kyseinen analyysi on suunnattu ja missä asiayhteydessä... minä koen olevani Ässien fani, mutta kykeneväni suhteellisen asiallisesti analysoimaan Ässien tekemisiä, pelitapaa, pelaajistoa tai vaikkapa ylivoimaa Jatkiksen Ässä-osiossa. (tekeminen: suurelta osin hyvää, pelitapa: juurtunut, pelaajisto: puutteita, ylivoima: heikkoa)

En tiedä miten Isomäessä käyttäydyt, mutta yleisesti vaikutat kirjoittelusi perusteella ihmiseltä, jota kuvaa paremmin sana kannattaja kuin sana fani. "Fani" kuvaa käsitteenä kaikkein parhaiten kirkuvaa teinityttöä, joka on vuorannut huoneensa seinät suosikkinsa julisteilla.
 

Powerplay

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues, Jokerit, NHL
Tästä minä olen eri mieltä. Minun mielestäni "fanit" noin keskimäärin ovat sellaista porukkaa, että heiltä on turha odottaa mitään kykyä analyysiin. Tai ainakaan sellaiseen analyysiin, jolla olisi mitään arvoa.

Jos fanit ovat tuollaisia, niin millainenkohan on sitten Tosifani?
 

Vesuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vyborg Jesters
Daespoo. Minkä ihmeen takia tyyppi hyväksyttiin aikoinaan takaisin? Olen hänen kanssaan hyvinkin monista asioista samaa mieltä, mutta hänen tapansa keskustella ja kohdella keskustelukumppaneita on suorastaan kuvottava.
 

Sinner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin I.F.K (Rikollislauma) , NP#10 DEFC#16
Daespoo. Minkä ihmeen takia tyyppi hyväksyttiin aikoinaan takaisin? Olen hänen kanssaan hyvinkin monista asioista samaa mieltä, mutta hänen tapansa keskustella ja kohdella keskustelukumppaneita on suorastaan kuvottava.
Ymmärrän mitä tarkoitat, mutta itse en näe Daespoon tavassa keskustella mitään eroa esim. "vastapuolen" Tuomaksen,floikkarin tai vaikkapa erkun keskusteluun. Tai on siinä se ero, että Daespoo sanoo suoraan sen mitä nämä rivien välistä vittuilemalla ja itseään jalustalle nostaen. Sen sijaan on täysin yllättäen pakko antaa hieman rispektiä TosiFanille, joka on mielestäni esiintynyt viileästi kuin viilipytty päivän polttavien kysymysten kanssa. Silloinkin kun toinen keskustelija ei ole siihen pystynyt.
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Sen sijaan on täysin yllättäen pakko antaa hieman rispektiä TosiFanille, joka on mielestäni esiintynyt viileästi kuin viilipytty päivän polttavien kysymysten kanssa. Silloinkin kun toinen keskustelija ei ole siihen pystynyt.

TosiFanilla ei ole vaihtoehtoja, mikäli aikoo palstalla pysyä. Mielipiteidensä takia hän on listalla, jolla olevat lähtevät helposti viikon jäähylle vaikka kuvailemattoman linkin takia. Minulle tämä kirjoittaja kuuluu nimenomaan sille listalle, jolla on ne, joita arvostetaan eniten.
 

Vesuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vyborg Jesters
Asioita voi sanoa suoraankin kovin monella eri tavalla. Lisäksi Daespoo keskittyy aivan liikaa henkilöön asioiden sijaan. Joskus kannattaa myös ymmärtää, ettei erimieltä oleva ole ollenkaan välttämättä väärässä. Eri mieltä olevan kanssa voi keskustella ihan sivistyneesti ilman hirveää vääntöä ja hyökkääväisyyttä.
 

Steegil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit 1967-2014, Ducks sympatiat Coyotes & Jets
Olen hänen kanssaan hyvinkin monista asioista samaa mieltä, mutta hänen tapansa keskustella ja kohdella keskustelukumppaneita on suorastaan kuvottava.

erkun järjettömyyksiin joita mies suoltaa "faktoina" on hankala suhtautua mitenkään muuten. Varsinkin, kun miehessä paistaa tässä aiheessa vain vahva trollaamisen maku, koska en usko, että kukaan voisi olla noin kujalla mitä erku on tuossa ketjussa on esittänyt olevansa.

TosiFanillehan toi ketjun lämpeäminen on kuin myöhäinen joululahja. Mies pääsee jankuttamaan sivutolkulla aiheesta, joka häntä selvästi kiinnostaa.
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
MustatKortit luulee tietävänsä kaikesta kaiken,

No, en kai nyt sentään? Itse taas koen tietoni monelta osin kovin vajavaisiksi, joka päivä pitää yrittää jotain uutta oppia. Ikävää siis, jos olet jäänyt tällaiseen käsitykseen, mutta toki kaikkia ei voi miellyttää...
 

Savon Detroit

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, KuPS, Sabres
MustatKortit luulee tietävänsä kaikesta kaiken,

Entäs jos hän tietääkin ?

NASA:n vasta julkaistun salaisen tutkimuksen mukaan (jonka jokainen pöljä osaa hakkeroida jenkkien atk-järjestelmistä, mummoni teki sen eilen kännissä) maapallolla asuvista vieraiden ulkoavaruudesta (vähintään Andromedan galaksi) saapuneitten rotujen edustajista noin 1% asuu suomessa, joten suorassa matemaattisessa hypergeenisessä kaavassa laskettuna myös 1% jatkoajan aktiivisista kirjoittajista sekä lukijoista olisi galaksimme ulkopuolelta. Nämä muukalaiset kykenevät matkustamaan valon nopeudella ja ajassa edestakaisin, muuttamaan olomuotoaan fyysisesti transvekventiivisen solumuutoksen kautta ja heidän keskimääräinen älykkyyosamääränsä on maan mittarissa noin 250 mikä tarkoittaa lähes määrätöntä omaksumisen ja muistin kapasiteettia, eli esimerkiksi nyt vahvasti epäilyksen alle saatettu nimimerkki "mustat kortit" (nimimerkki on nerokas sillä etelänavalta löydetyissä graafisissa piirroksissa luolan seinissä on mustia kortteja joiden matemaattinen yhteenlaskettu summa kerrottuna neliöjuuren viidennellä potenssiluvulla osoittaa suoraan Andromedan galaksiin!) voi olla täysin tietoinen kaikista asioista aivokapasiteettinsa lasketun potentiaalin mukaan samanaikaisesti viidellä tietoisuuden tasolla.

Olisi epäkohteliasta leimata tälläinen miljoonia vuosia meidän tasoamme oleva olemus vähäarvoiseksi nimimerkiksi palstallamme,koska palstamme tekstit onko naisilla häpykarvoja vai ei tai miten paskannat vessassa kattoon menevät säteilynä ihmiskunnan edustajina muiden sivilisaatioitten katsottavaksi ja nämä vieraiden sivilisaatioitten edustajat muodostavat käsityksensä ihmiskunnasta näiden interaktiivisten lähetysten mukaan.
Olla ylpeä homo sapiensin edustaja näiden tarinoidemme ryydittäessä galaktista veljeyttä hymyyn tarvitaan monta rullaa rautalankaa avuksi.
Elämme sotaisia aikoja maapallolla eikä meillä olisi oikeastaan varaa missään päin maailman lehdistöä koko vähiten tai oikeastaan mitenkään arvostettuun nimimerkkiluetteloon, koska meidät voidaan poistaa galaktisten rotujen joukosta kevyellä kädensipaisulla emmekä tiedä kevään liigan mestarin nimeä tai emme näe sitä, että Sport nousi melkein pleijareihin. Buffalonkin tahtoisin nähdä vielä kerran voittavan, kuten viimeisen auringonlaskunkin. KalPan mestaruudesta ei ole enää niin väliä koska Pakarisen paluuseen menee aivan liian kauan ja sitäpaitsi 2 mestiksen mehukannusta saa hitsaamalla yhden liigan kenkälaatikon.
En tahdo kiinnittää huomiota erityisesti mustiin kortteihin tai muihin, mutta selibaattiveli Durable paljasti vahinkomöläytyksellä sen, mitä suurin osa meistä on hiljaa pelännyt koko ajan ja mistä ei saa ääneen puhua: He ovat täällä, miehet mustissa ja korteissa.

Veli Durable, ei mitään hätää: Sinäkin voit olla hyvällä mielellä, koska vastapainoksi tämän yliinhimillisen älyn epäilyksen varjoissa minä taas en löydä pimeässä omaa persettäni tosin hukkasin sen jo niin nuorena etten viitsi enää sytyttää lamppuakaan sitä löytääkseni. Arvostusta taas olen saanut viimeksi sanan varsinaisessa merkityksessä toiselta elävältä olennolta 1957 kun pelastin ukin ulkohuusista tämän takerruttua renkaaseen perseestään mutta eipä tuo testamentissa näkynyt kuin ukin 1.kansakoululuokan hiihtokisan 3.palkintona joka oli saatana vielä alpakkaa eikä hopeaa kun se kaniin krapulassa vein : X

Editaatio: Ihan hyvää negailuahan tämä topikki on, sielun maukkainta ulostetta jolla saa mukavasti korvattua humaanin työn ja hyvät yöunet
so lets shit happen ! : D
 

Barnes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tasuno Tasalakki
Jo johan on! Nyt tässä ketjussa on mainittu minun ehkäpä eniten arvostamani nimimerkki @MustatKortit . Herran kirjoitustyyli toki on mitä on mutta siitäkin huolimatta hänellä on aivan uskomaton tietomäärä erinäisistä asioista.

Jotta palstaveljet saavat hieman kuvaa minun ei-arvostamisistani, niin laitan oman TOP-3 -listan:

1. The Original Jags:

Aivan karmea yhden asian jankkaaja. Tietoa Venäjän kiekosta löytyy huikeasti, mutta mitä sillä tekee, jos kirjoitustyyli keskittyy jatkuvaan provosointiin.

2. VilleLeino:
Omaa suunnattomat värilasit, jotka ovat mitä luultavammin naulattu kys. kirjoittajan silmille. Onkohan kirjoittanut yhtäkään viestiä ilman kärjistämistä?

3. Yläpesä:
Silmitön asenteellisuus paistaa läpi. Jos hänen mielestään vastapuoli ei kykene ymmärtämään hänen kantaansa, niin vielä vähemmän hän ymmärtää eri näkökulmaa.
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Jo johan on! Nyt tässä ketjussa on mainittu minun ehkäpä eniten arvostamani nimimerkki @MustatKortit . Herran kirjoitustyyli toki on mitä on mutta siitäkin huolimatta hänellä on aivan uskomaton tietomäärä erinäisistä asioista....

Kiitoksia luottamuksesta. Minun arvostukseni tai epäarvostukseni liittyy pitkälti mielipiteisiini Venäjästä, näin oletan. Valitettavasti viimeinenkin luottoni itänaapuriin on jo mennyt, joten varmasti kärkkäät juttuni tulevat jatkumaan.

Jokereita jo toisessa ketjussa onnittelin, mitä pelilliseen puoleen tulee, niin todella hieno toimintaa, respect. Tähän jääkin sitten positiiviset asiat KHL-siirrosta, mutt tämä onkin oma mielipide, jokaisella on omansa.

Varmaan tulee entistä enemmän keskittyä ei-jääkiekkoilulliseen keskusteluun, koen sen luontevaksi paikaksi, mutta vaikeaahan se on kokonaan lätkästä olla hiljaakaan, kun se kiinnostaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös