Mä kyllä arvostan sua keskustelijana, kuten olen ääneen sanonut ennenkin, vaikka välillemme harvoin syntyykin yhteisymmärrystä. En minä noista sinun viesteistäsi ole löytänyt vastauksia kysymyksiini, siksi on täytynyt kysyä. Valitettavaa, jos se sinusta vaikuttaa flametukselta ja kirsikanpoiminnalta. Sillähän siitä päästään että laitat mut ignore-listalle niin kuin nuo edellisetkin fiksut keskustelijat (mjr, floikkari) joiden argumentteja et ole ymmärtänyt.Ehdottomasti nimimerkki kahden suunnan sentteri, joka ennen myös nimimerkkinä harto tunnettiin. Ei siinä mitään, jos mielipiteet ovat outoja tai typeriä, ei kaikkien kanssa voikaan (onneksi) olla samaa mieltä asioista eikä keskusteluakaan synny palstalla vain samanmielisten kanssa. Mutta se, että kyseinen tyyppi ei edes viitsi lukea viestejä kokonaan, vaan jo viestin puolivälissä tai pahimmillaan ekan lauseen jälkeen vastaa siihen kysyäkseen jotain, vaikka vastaus siihen kysymykseen olisi löytynyt jo heti kun olisi viitsinyt lukea sen viestin loppuun asti. Tai sitten se poimii yhden lauseen koko viestistä, siis pois kontekstista, jolloin koko lauseen merkitys muuttuu ihan täysin. Tai jopa ymmärtää jonkun asian ihan täysin tarkoituksella ihan täysin väärin, jotta vain saisi oikein kunnon väännön käyntiin. En ymmärrä moista.
Muutenkin ko. kirjoittaja tyyli on vain ja ainoastaan, siis pelkästään provosoida ja flamettaa, mutta ilmeisesti se on sitten nykypalstalla sallittua? Muuta ei voi päätellä siitä, että viime aikoina on ollut aika monta tapausta, jossa siihen provosointiin ja flametukseen kyllästynyt vastapuoli antaa yhden sanan takaisin, tyyliin "idiootti" ja heti heilahtaa vähintään viikon banni. Ja flamettaja/provosoija senkun jatkaa.
Sama. Mielestäni vääristä mielipiteistä voisi antaa bannia.Klose16. Perustelut löytyvät viestihistoriasta, joka on luvalla sanoen, öö, no värikäs. Ei ole pahemmin jääkiekosta kirjoitellut, World Cupia taisi hivenen kommentoida, mutta siihenpä se taitaakin jäädä, kun suurin osa ajasta menee kirkko- ja homoasioista keskustellessa. Olkoon vaikka minkälainen vakaumus tai vastaava, siitä huolimatta en kyllä voi ymmärtää Klose16:n voimakkaita näkemyksiä joita onkin ehtinyt parissa viikossa palstalle esittelemään.
Kyllä näkemyksiä maailmaan mahtuu, mutta olisi kiva jos näkemysten esittäjät kykenisivät edes auttavasti loogiseen keskusteluun. Klose16:lle tällaista taitoa ei luoja suonut.
Tämä oli syy miksi luovutin alkuunsa Klosen suhteen. Aivan sama mitä sanot, sitä ei kuitenkaan noteerata mitenkään vaan jatketaan saman mantran hokemista. Lisäksi ärsyttää että vaikka taustalla on selkeästi jonkinlainen uskonnollinen vakaumus ei sitä voi sanoa suoraan vaan käytetään toinen toistaan typerämpiä kiertoargumentteja.
Erityinen negamaininta sympaattisen ja arvostetun futaajan nimen omimisesta.
Kuten olen ennenkin muotoillut, täällä ei mielestäni ole ei-arvostettuja nimimerkkejä. Korkeintaan jokunen dorka, mutta arvostan sitä että muutama dorka tuo väriä. Sitä paitsi tietty osa jengistä on aina dorkia, ei tilastollisessa tosiasiassa ole mitään ihmettelemistä tai paheksumista.En osaa nimetä Kirjoittelijaa vähiten arvostamakseni palstalaiseksi, mutta jonkin sortin käänteinen scholl hän on. Siksipä otan hänet pääsääntöisesti huumorilla. Kuten schollilla, myös Kirjoittelijalla on joskus pointti jutuissaan, mutta pääasiassa on alkanut huvittaa tuo provoilu. Aivan yhtä legendaarinen hahmo hän ei kuitenkaan ole kuin edesmennyt arjalaisemme speedoissaan.
Kirjoittelija. Vittu että osaa olla katkera ihminen: koko ajan muna vinossa ja jalat väärinpäin perseessä. Pelkkää kyynistä pillitystä viestistä toiseen sekä vittuilua milloin mistäkin. Välillä toki muistetaan mainita kuinka ikävää on olla köyhä 32 000:n euron nettotuloilla. Yhtään positiivisesti latautunutta viestiä en tältä parkumaijalta muista.
Olin melko varma naiden viestien myota, etta Kirjoittelija on ollut taas linnan juhlat -ketjussa kertomassa miten Yhdysvalloissa on koyhien helpompi paasta opiskelemaan kuin Suomessa, ja oikeaan osuin. Itse vaansin taman kanssa samasta asiasta viime vuonna ja tulin siihen tulokseen, ettei moisen vankaajan kanssa kannata keskustella. Laittaa sormet korviin ja hokee mantraa, jonka on jostain leffasta oppinut. Todellisuuden kanssa hanen kasityksillaan on valitettavan vahan tekemista.
Sinallaan erikoista, kun vaikuttaa muuten jutuiltaan ihan fiksulta kirjottajalta. Ilmeisesti joku katkeruus vaan hamartaa juttuja. Ei mene vahiten arvostamieni kirjoittajien joukkoon, mutta valttelen vastailua kun tiedan, etta vankaamiseksi menee kuitenkin.