Vähiten arvostamasi nimimerkit

  • 300 939
  • 1 411

TomiP

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp, Suomi
@TomiP sinä savustat ihmisiä ulos tuolla floodaamisellasi. Mielipiteitä ja väitteitä tulee kuin liukuhihnalta ja kun niistä yrittää keskustella tyydyt johonkin latteaan one-lineriin ja jatkat uudella hihasta vedetyllä ässällä.

Case 1: väitit, että demareilla oli ensimmäiset naiskansanedustajat. Linkitin Wikipedia-artikkelin jossa oli lista muista samaan aikaan valituista muiden puolueiden naisedustajista. Totesit tähän "Pitäähän väite paikkansa. Väite ei kiellä, että muilla ei olisi ollut naisedustajia. Totuus, että naisilla oli SDP:ssä paljon suurempi merkitys kuin muissa puolueissa.". Ja eikun uutta provoa koukkuun.

Case 2: Matti Putkonen. Syytit persuja siitä että sen taustahahmona on tuomittu raiskaaja. Kun kerroin että teon hetkenä hän oli SDP:n jäsen ja tärkeä taustavaikuttaja demareissa, totesit että hän oli rivijäsen. Kun sinua korjatttiin monen nimimerkin toimesta että raiskauksen jälkeen hän toimi SDP:läisissä liitoissa ja vaikutti suuresti kahden demari-pj:n valintaan yli 20 vuoden ajan totesit että ei saanut palkkaa demareilta. Ja eikun uuutta provoa koukkuun.

Case 3. Väitit että persut vihaavat muita puolueita enemmän kuin muut vihaavat persuja. Linkitin uutisen jossa kerrottiin jatkuvista iskuista Persujen puoluetoimistoon. Totesit että pikku töhrimistä joka ei ole vakavaa. Kun huomautin että töhriminen alkanut tapahtua vasta kun kahdesti paskaksi kivetetyt ikkunat peitettiin laudoilla ja kysyin montako kertaa Kepun tai Demarien puoluetoimistoon ollaan isketty viime vuosina totesit aivan absurdin kommentin että "on Suomessa demareita tapettu paljon enemmän kuin persuja.". Tämä on aivan chewbacka-puolustus kamaa joka kieltämättä toimi minuun. Ja eikun seuraavaan provoon

Jos mietitään trolli-syytöksiä sinua kohtaan, niin olet ilmoittanut suosikkijoukkueeksesi JYPin. Et ole kirjoittanut sen palstalle kertaakaan kuten et ole kirjoittanut kertaakaan Liigapalstalle. Myöskään Mestiksestä ei löydy ainuttakaan TomiP:n viestejä.

Sanot toiseksi suosikiksesi Suomen maajoukkueen. Kansainvälinen kiekkopalstalta ei löydy yhtään viestiäsi kuten ei myöskään Yleisestä Jääkiekosta.

Olet kirjoittanut 1 107 viestiä neljän kuukauden jatkoaika-aikasi aikana (varmaan tämän postauksen aikana se on noussut parilla viestillä) joista kaikki Vapaaseen Keskusteluun.

Miksi olet jääkiekkopalstalla jos jääkiekko ei hirveästi kiinnosta?

Ei varmasti ole kaikki vapaaseen keskusteluun. Lähes kaikki kommenttini muu urheilu -osiolle. Olen intomielin yksilöurheilumies. Joukkuelajeista en suuresti välitä. Kysy pois palstan hiihtomiehiltä olenko kirjoittanut esim. hiihdosta. Taisin olla palstan aktiivisin maastohiihdosta kirjoittaja talvella.

Totuus on, että yhtään persua ei ole koskaan tapettu tai pahoinpidelty persuuden takia. Tuskin persu on koskaan saanut edes kenkää persuuden takia. Turha väittää, että persuja sorsitaan Suomessa. Persut itkevät jostain saatanan toimistotalon ikkunasta, jonka 15-vuotiaat pojanklopit käyvät hajottamassa ihan piruttaan. Paskahousuja ovat persut, jos he pojankloppeja pelkää.
 
Viimeksi muokattu:

Runtulin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
@TomiP on kyllä hyvä trolli, mutta jotenkin pidän tästä nimimerkistä, vaikka 99% ollaan erimieltä, ja hän haukkuu kaikki muut paitsi samanmieliset.

@TomiP on kunnon provo, mutta perustelee kuitenkin usein mielipiteensä. Kyseessä on tohtori (luultavasti tekniikan, koska on haukkunut lähes kaikki muut tieteenalat), joka on pesunkestävä demari. Lisäksi tämä tohtorismies on kova keksimään hassuja nimityksiä kanssakirjoittajista, kuten mainittu persuperse.

Hänen provonsa on kuitenkin kohtuullisen laadukasta ja kyllähän sieltä perustelut tulee. Joku kysyikin, kiinnostaako tätä tohtorismiestä jääkiekko ollenkaan. Siihen ei ole vielä saatu vastausta.
 

Barnes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tasuno Tasalakki
Joku kysyikin, kiinnostaako tätä tohtorismiestä jääkiekko ollenkaan. Siihen ei ole vielä saatu vastausta.
Itse asiassa kyllä on:

Jääkiekko kiinnostaa maajoukkuetasolla. Halusin tälle palstalle laadukkaan yksilöurheilukeskustelun takia. Nykyään tällaisia palstoja on vähän. Olen ollut varsin aktiivinen keskustelija yksilöurheilupuolella (osio muu urheilu). Nyt on seuraamieni yksilöurheilulajien puolesta vähän luppoaikaa. Talvilajit ovat loppuneet, mutta yleisurheilu ei ole kunnolla vielä alkanut.

TomiP ei ole missään nimessä vähiten arvostamani kirjoittaja, koska hän tuottaa hyvää analyysia hiihtolajeista. Politiikkapuolella meno on toki aivan liian kärjistävää, mikä on sääli, koska herralla näyttäisi olevan paljonkin ymmärrystä maailman menosta.
 
Ei saatana. En mäkään persuista tykkää, mutta väitätkö ihan tosissasi, että kun heitä ei ole tapettu persuuden vuoksi, ei heitä ole syrjittykään?
Ainakaan minun korviini ei ole tällaista syrjintää kantautunut. Syrjintähän on rikos (perustuslaki, yhdenvertaisuuslaki, työsopimuslaki, rikoslaki...), kai nyt sellaista olisi edes tutkittu, ellei jopa tuomittu, jos sellaista esiintyisi?
Sen sijaan olen huomannut perussuomalaisten, esim. tämän Sebastian Tynkkysen, käyttävän syrjintä-termiä aivan liian laveasti. Vähän kuten suvaitsevaisuus-termiäkin. Jos joku on eri mieltä, ja jopa sanoo sen ääneen Hesarissa tai homobaarissa, niin ei se nyt jumalauta mitään syrjintää tai suvaitsemattomuutta ole.
 

Kanerva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vegas Golden Knights
Onpas täällä kumma inkvisitio käynnissä.

Musta tuntuu, että TomiP ei ole yhtään sen kummempi kirjoittaja tai provosaattori kuin monet muutkaan. Mielipide taitaa olla vaan väärä.
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Onpas täällä kumma inkvisitio käynnissä.

Musta tuntuu, että TomiP ei ole yhtään sen kummempi kirjoittaja tai provosaattori kuin monet muutkaan. Mielipide taitaa olla vaan väärä.
Kun kerrostaloon saapuu uusi lapsi, niin leikkipaikalla syntyy aina jonkinmoinen pulina. Jos se ampuu vielä ritsalla, niin vähän isompi pulina.

Kyllä tänne aina joku elämäntapaopposition edustaja sekaan mahtuu,
 

Kyynikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK / HJK + Porin Ässien sympatiakannattaja
Kun kerrostaloon saapuu uusi lapsi, niin leikkipaikalla syntyy aina jonkinmoinen pulina. Jos se ampuu vielä ritsalla, niin vähän isompi pulina.

Kyllä tänne aina joku elämäntapaopposition edustaja sekaan mahtuu,

Mielipiteet ovat kuin persreikiä, jokaisella omansa. Tämähän on keskustelupalsta jossa kaikilla on yhtäläinen oikeus kirjoittaa omia ajatuksiaan ja mielipiteitään, joskin moderaattorit voi olla eti mieltä, mutta silti. Eihän asioiden tarvitse koskea edes politiikkaa ilman että palstajeesukset saapuvat kertomaan miten vääriä omat mielipiteet joskus on. Riittää kun yrittää kriittisesti kirjoitella eräästä Utj;sta.
 

H.Incandenza

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, KuPS, SiiPe, Chelsea FC
Musta tuntuu, että TomiP ei ole yhtään sen kummempi kirjoittaja tai provosaattori kuin monet muutkaan. Mielipide taitaa olla vaan väärä.

On TomiP kyllä vähän keskimääräistä ärhkämpi ja tuotteliaampi. Mielipiteet ovat aika ääriasennossa eikä leppoisasta suvaitsevaitsevaisuudesta ole tietoakaan. Mutta voi olla, että vaalit ovat vain tämän kirvoittaneet. Sanovat, että kirjoittaa hyvin hiihdosta. Sitä pitää kyllä arvostaa. En pitäisi rikoksena, ettei kirjoita kiekkojuttuja. Itsekään en juurikaan kirjoita kiekkosta. Ehkä pari viestiä KalPan osioon joskus. Seuraan kyllä jonkin verran Liigaa ja maajoukkuetta vaikka en kovin aktiivisesti. Enemmän tulee seurattua jalkapalloa, yleisurheilua ja hiihtoa juurikin. Mutta kun tämöä palsta nyt on aktiivisimpia ja varmaankin tasokkaimpia keskustelupalstoja niin tätä tulee seurattua.
 
Suosikkijoukkue
Reilu peli ja Putinin vastaisuus
Tarinankertoja. Uskomaton viha hyvin monia ihmisiä kohtaan, vaikka kirjoittaja määrittelee itsensä suvaitsevaiseksi. Etenkin Perussuomalaiset ovat herralle erittäin vastenmielisiä ja kaikki Suomen politiikan ongelmat ovat pohjimmiltaan heistä lähtöisin.

No mutta hänhän ei ole sitten yksin! Ei kai Kalliossa muunlaisia ihmisiä asukaan. Ihmiset, joilla on hyvin kirkas käsitys oikeasta ja väärästä eivät useinkaan ole kovin armollisia kanssakansalaisia kohtaan.

Tämä vain ihan mutuhavaintona. Ei liity minun osaltani nimimerkki Tarinankertojaan mitenkään. En viitsi tälle palstalle nimiä asettaa. Itseasiassa luulen, että iso osa niistä tyypeistä ketä voisi harkita tähän kategoriaan päätyisi mieluummin "Eniten sääliä herättävimmät nimimerkit" osioon. Ja edelleenkään en viittaa Tarinankertojaan. Uskon että moni kokee samoin.
 

Melko Huono

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Minä en arvosta nimimerkkiä @JoKP . Hän on pelkästään yhden asian jankkaaja joka yrittää valheilla puolustella omaa kantaansa. Häviää aina keskusteluista kun muut esittävät oikeasti faktaa jotka kumoavat hänen fiktionsa joita yrittää faktana esittää. Tulee viikon tai parin päästä taas uudestaan samojen lauseiden kanssa esiin, jotka edelleen ovat valheita. Jokainen meistä puolustaa totta kai omia näkemyksiään, mutta joskus pitäisi oikeasti hyväksyä faktat faktana ja etsiä muita näkökulmia. Hänen asia on toisaalta ihan hyvä ja ajankohtainen, mutta hän itse pilaa sanomansa omalla "typeryydellään".
 

TomiP

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp, Suomi
Kiitoksia kannustavistakin kommenteista. Persuihin suhtaudun penseästi taustani takia. Olen duunariperheen (paremminkin suvun) ainoa akateeminen. Minun on vaikea uskoa, että persut ajaisivat duunareiden asiaa paremmin kuin perinteiset vasemmistopuolueet. Semminkin, kun halla-aholaiset ovat talouspoliittisesti varsin oikealla. Tästä syystä minun on vaikea ymmärtää miksi duunarit äänestävät persuja. Selvää on, että iso osa persujen kannatuksesta tulee perinteisiltä duunareilta.
 
K

kiwipilot

Minä en arvosta nimimerkkiä @JoKP . Hän on pelkästään yhden asian jankkaaja joka yrittää valheilla puolustella omaa kantaansa. Häviää aina keskusteluista kun muut esittävät oikeasti faktaa jotka kumoavat hänen fiktionsa joita yrittää faktana esittää. Tulee viikon tai parin päästä taas uudestaan samojen lauseiden kanssa esiin, jotka edelleen ovat valheita. Jokainen meistä puolustaa totta kai omia näkemyksiään, mutta joskus pitäisi oikeasti hyväksyä faktat faktana ja etsiä muita näkökulmia. Hänen asia on toisaalta ihan hyvä ja ajankohtainen, mutta hän itse pilaa sanomansa omalla "typeryydellään".

Kuulostaa kyllä tutulta. Hetkinen, etkös sinä ole harrastanut samanlaista toimintaa Jokerit -osiossa jo vuosien ajan?
 

olkikuukkeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Carolina Hurricanes, NHL:n suomalaiset
Musta tuntuu, että TomiP ei ole yhtään sen kummempi kirjoittaja tai provosaattori kuin monet muutkaan. Mielipide taitaa olla vaan väärä.

Mitenkään kantaa ottamatta kenenkään arvostukseen, niin kyllähän tähän ketjuun tosiaan poimitaan aika paljon mielipiteiden vuoksi kuin vaikkapa argumentoinnin kehnouden perusteella. Politiikkaketjuista löytyy kuitenkin ihan hirveän kehnoa tavaraa pilvin pimein (vasemmalla olevat ovat kaikki kateellisia kommareita, ynnä muuta peruskauraa, joka ei varsinaisesti kutsu ketään vastaamaan).
 

Śmierć

Jäsen
Suosikkijoukkue
NY Islanders & Frans Nielsen + Karhu HT
TomiP:n suurin ongelma on se, että vaikka sieltä perusteluita tuleekin, niin ei hyväksy sitten sitä, jos hänen vaillinaiset/väärät tietonsa korjataan. Muutenkin meno on kuin laput silmillä, mutta se sallittakoon. Olettaisin vain, että joskus voisi pyrkiä myös keskusteluun, eikä hakkaamaan muita maanrakoon oman aatteensa tieltä. Ei anna vain kovin fiksua kuvaa ihmisestä.
 

TF-79

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUTO. Pekka Virran nakkipiirakat.
Kiitoksia kannustavistakin kommenteista. Persuihin suhtaudun penseästi taustani takia. Olen duunariperheen (paremminkin suvun) ainoa akateeminen. Minun on vaikea uskoa, että persut ajaisivat duunareiden asiaa paremmin kuin perinteiset vasemmistopuolueet. Semminkin, kun halla-aholaiset ovat talouspoliittisesti varsin oikealla. Tästä syystä minun on vaikea ymmärtää miksi duunarit äänestävät persuja. Selvää on, että iso osa persujen kannatuksesta tulee perinteisiltä duunareilta.
Taitavat duunaritkin olla kypsiä nykymenoon.
Ja ellen väärin muista, vaalitenteissä niin demarit kuin vasemmistokin kannattivat maahanmuuton lisäämistä, koska tarvitaan työvoimaa. Samaan aikaan meillä on satojatuhansia työttömiä. Miten tämä edistää duunarin asiaa?
 

Melko Huono

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kuulostaa kyllä tutulta. Hetkinen, etkös sinä ole harrastanut samanlaista toimintaa Jokerit -osiossa jo vuosien ajan?
Erittäin suurella todennäköisyydellä kyllä. Nyt ei oikein enään ole jaksanut kun eihän siellä kukaan enään kirjoittele. Ainakaan sen perusteella kun kävin etsimässä millaisia otteita Koskinen on finaaleissa esittänyt. Rinnastan siis Jokerit- ja KHL-osion yhdeksi ja samaksi.
 

teroz

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, KPU, Eno Jets & Jan Lundell
Krista Kosonen

Eikun...TomiP, trolli on kuvaava termi ja suvaitsevaisuus - kuten se suomen vasemmiston solidaarisuuskin - on suhteellista. Vai duunariperheen ainoa akateeminen, no tulen minäkin duunariperheen taustasta (vahvasta demarilandiasta) ja olen akateemisen lapun hankkinut. Mutta en ole vielä vastaavaa herätystä kokenut ja itseasiassa olen vierastanut demareita kuin ruttoa koko äänestysikäni, mutta ihan noin suvaitsematon en kuitenkaan heitä kohtaan ole ollut. Onkohan akateeminen koulutus siis mennyt omalta osaltani tämän osalta hukkaan.
 

Kanerva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vegas Golden Knights
Mitenkään kantaa ottamatta kenenkään arvostukseen, niin kyllähän tähän ketjuun tosiaan poimitaan aika paljon mielipiteiden vuoksi kuin vaikkapa argumentoinnin kehnouden perusteella.

Sanomasi lisäksi tää on kauhean kätevä säie heitellä vähän henkilökohtaisuuksia toisille, joista ehkä voisi tulla rankkua muualla. Tää ketju on kuin yläasteen röökipaikka.
 
Kiitoksia kannustavistakin kommenteista. Persuihin suhtaudun penseästi taustani takia. Olen duunariperheen (paremminkin suvun) ainoa akateeminen. Minun on vaikea uskoa, että persut ajaisivat duunareiden asiaa paremmin kuin perinteiset vasemmistopuolueet. Semminkin, kun halla-aholaiset ovat talouspoliittisesti varsin oikealla. Tästä syystä minun on vaikea ymmärtää miksi duunarit äänestävät persuja. Selvää on, että iso osa persujen kannatuksesta tulee perinteisiltä duunareilta.

Persuja äänestetään siksi, että he puhuvat duunarien kieltä. Se on ainoa puolue, josta paskaduunarille saattaa välittyä vaikutelma, että nuo eivät katso meitä halveksuen nenänvartta pitkin, vaikka kuuntelemmekin väärää musiikkia, katselemme vääriä tv-ohjelmia, syömme vääriä ruokia, pukeudumme vääriin vaatteisiin ja olemme muutenkin kauttaaltaan huonoja ihmisiä. Toki esim. Soinin kohdalla tuo on pelkkää teatteria, mutta ainakin hän vaivautuu esittämään että pitää roskasakkia ihmisinä. Joku Arhinmäki ei viitsi edes esittää, ja niinpä vasurit jäivät vaalien väliinputoajiksi. Eivät ihan riittävän trendikkäitä Punavuoreen, mutta eivät riittävän juntteja paskalähiöihin.
 
Viimeksi muokattu:

Radiopää

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Greta Thunberg
Tämä on mielestäni aika hämmentävä kommentti, koska ei paljon Arhinmäkeä tavallisimpaa ihmistä tule poliitikoista mieleen. Soinin kaltaiset rasvaiset siat ovat kaukana siitä perusduunarista, joita minä tunnen ja joihin itsenikin lasken.

Maalaisduunarin on paljon helpompi samaistua persuihin kuin City-Paavoon, joka ymmärtää hyvin vähän Kehä III:n ulkopuolisesta elämästä.
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Maalaisduunarin on paljon helpompi samaistua persuihin kuin City-Paavoon, joka ymmärtää hyvin vähän Kehä III:n ulkopuolisesta elämästä.

Niin, siis vasemmisto on ainakin Helsingissä julistanut itse itsensä eliitiksi ja älymystöksi, juurihan saimme lehdestä lukea mm. Pirkko Saision kommentteja siitä, että kaikki kulttuuriväki ja älykkäämpi kansanosa on vasemmistolaista...

En pidä kovin yllättävänä, että tavallisen karvaperseduunarin on vaikea samaistua tällaiseen sanomaan.
 

Radiopää

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Greta Thunberg
Niin, siis vasemmisto on ainakin Helsingissä julistanut itse itsensä eliitiksi ja älymystöksi, juurihan saimme lehdestä lukea mm. Pirkko Saision kommentteja siitä, että kaikki kulttuuriväki ja älykkäämpi kansanosa on vasemmistolaista...

En pidä kovin yllättävänä, että tavallisen karvaperseduunarin on vaikea samaistua tällaiseen sanomaan.

Ei karvaperseduunari lue Saision kommentteja, joten mielestäni Vasemmistoliiton surkeaan tilanteeseen riittää City-Paavon itähelsinkiläiseen kasvatustapaan kuuluva öykkäröinti. Sitä paitsi, maalaisvasemmistolaiselle on helpompi äänestää perussuomalaisia jo siksi, että persuihin ovat siirtyneet myös perinteiset kepulaiset, joten vastakkainasetteluja ei ole tapahtunut.
 

FutureHockey

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS - Connorit Bedard & McDavid
Mitkä ovat Krista Kososen ja Paavo Arhinmäen nimimerkit palstalla? Ja miksi herroja kirjoitustensa puolesta palstalla niin vähän arvostetaan?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös