Onnellisuusketju

  • 1 292 046
  • 7 895

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | isn't
Ethän sä voi Defensefirst olla tosissasi? Mieti nyt itse: häkää, tervaa ja nikotiinia niistä lisäaineettomista tulee niistäkin. Plus tietysti huima määrä muitakin myrkkyjä ja epäpuhtauksia, jos kohta niitä onkin vähemmän kuin tavallisessa mallussa.

Mun mielestäni tärkeämpi syy lopettaa tupakointi on päästä riippuvuudesta, sairaudesta ja aivopesusta irti. Ei tämä lopettaminen ole ollut lainkaan vaikeaa. Siihen pitää vain osata suhtautua oikein: mistään ei joudu luopumaan ja tupakointi on kaikin puolin ikävä sairaus, josta ei saa yhtään mitään.

Kannattaa lukea Allen Carrin EASYWAY to stop smoking (suom. Stumppaa tähän). Siinä on aivan toisenlainen näkökulma tupakoinnin lopettamiseen, joka todellakin toimii.
 

Bourque#77

Jäsen
Suosikkijoukkue
LA Kings|Big Bad Bruins |NUFC |FC Barcelona|KTP
Vanha koiramme reagoi hyvin tulehduskipulääkkeeseen + muihin rohtoihin ja kulkee täysin linkuttamatta.
 

Wolves

Jäsen
Kannattaa miettiä vielä uudestaan, nykyään kun saa myös terveellistä tupakkaakin. Manitou, Lucky Strike, Smart ja Valkea North State ovat lisäaineettomia, itsekin pohdin aikani lopettamista mutta kun terveelliset vaihtoehdot tulivat markkinoille tajusin ettei ole mitään järkeä lopettaa.

Terveellistä tupakkaa? Kylläpä on poikaa viety kuin litran mittaa.
 

Nick Neim

Jäsen
Mun hyvä, ilmeisesti entinen sarkasmitutkani on nähtävästi kokonaan rikki. Kuvittelin tuon Defensefirstin viestin olevan täyttä läppää, mutta kaveri onkin ilmeisesti tosissaan.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Sain töitä. Hyvin pienimuotoista ja osa-aikaista, mutta töitä kuitenkin. Saa siitä muutaman sata euroo kuukaudessa, joten iso lisä tähän nykyiseen ansioon.
 

Mr.Fox

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS respektit: HIFK ja Ässät
Ketju, johon tulee kirjoitettua aivan liian vähän ja aivan liian harvoin. Onnellisuus koostuu pienistä asioista. Juuri nyt:

- paahdettu ruisleipä (Reissumies), jonka päällä mm. tuoretta lehtisalaattia
- Moccamasterilla keitettyä Juhlamokkaa
- palanpainikkeeksi vielä hieman Supersalmiakkia

Joo-o, makuaistini on varmasti juntti! Ihan joka paikassa nämä maut eivät olekaan niin itsestäänselvyyksiä, niin kyllä näitä vain suomalaisena kaipaa. HK:n Sinistä ei juuri nyt sattunut olemaan, mutta takuuvarmasti olisin sitäkin siivuttanut tuohon ruisleivän päälle.
 

Hereworth

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Joni Puurula, Flyers
Olipas mahtava ilta, vanhojen fuksikavereiden kanssa tuli tehtyä pitkälti samoja juttuja kuin muutama vuosi sitten. Voisin sanoa olevani onnellinen, kyllähän se kivalta tuntui uskotella itselleen olla yhä huoleton fuksi, jonka suurin huolenaihe on se, missä halvimmat drinkit kulloinkin ovat saatavissa.

Huomenna herännen karuun todellisuuteen, ja vastuutakin pitäisi ottaa.
 

Ankkakaani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Olipas mahtava ilta, vanhojen fuksikavereiden kanssa tuli tehtyä pitkälti samoja juttuja kuin muutama vuosi sitten. Voisin sanoa olevani onnellinen, kyllähän se kivalta tuntuu vieläkin olla huoleton fuksi, jonka suurin huolenaihe on se, missä halvimmat drinkit kulloinkin ovat saatavissa.

Huomenna herännen karuun todellisuuteen, ja vastuutakin pitäisi ottaa.

voi juma, vooi juma, voooi juma! ps s s s
 

Minor

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Väsynyt, mutta onnellinen. Päiväunilla toisella puolella nukkuu 4 päivän ikäinen juniori ja toisella puolella 4 vuotias poika. Ei tässä itse osaa nukkua, väsyttää pirusti, mutta olo on onnellinen.
 

Crapbag

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, NY Rangers, Southampton, Fc Jazz, A's..
Väsynyt, mutta onnellinen. Päiväunilla toisella puolella nukkuu 4 päivän ikäinen juniori ja toisella puolella 4 vuotias poika. Ei tässä itse osaa nukkua, väsyttää pirusti, mutta olo on onnellinen.

Onnittelut vauvasta!

Itse tuli aamulla tirautettua jokunen kyynel kun tyttö syntyi maailmaan, suunnaton helpotus tällä kertaa kun sekä äiti että lapsi ovat molemmat "normaalissa" kunnossa ko. operaation jälkeen. Oivoi, olen totta vie onnellinen nyt!
 

Minor

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Onnittelut vauvasta!

Itse tuli aamulla tirautettua jokunen kyynel kun tyttö syntyi maailmaan, suunnaton helpotus tällä kertaa kun sekä äiti että lapsi ovat molemmat "normaalissa" kunnossa ko. operaation jälkeen. Oivoi, olen totta vie onnellinen nyt!

Kuin myös, onnea vauvasta!

Kaksi edellistä operaatiota ovat olleet sekä äidille että lapsille aika rankkoja, nyt kun tämä kolmas meni kaikin puolin loistavasti niin ei voi olla kuin suunnattoman onnellinen.
 

Bunder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Coyotes, Thrashers
Pesukoneen toiminta teki onnelliseksi. Aikaisemmin kone on näyttänyt siltä, että hajoaa hetkellä, millä hyvänsä tai ainakin porautuu lattiasta lävitse., mutta tänään se pesi pyykit like a boss.
Kun pesukone pyykkejä pyörittää, se jokaisen tyypin pöyristää. Pesukone pyykkejä pyörrytti. Niin se meitä kaikkia hyödytti. Se jatkossakin pyykkejä pyörrittäköön ja kaikki ilosta hyörittäköön.
 

Girardi #5

Jäsen
Suosikkijoukkue
NY Rangers ja Kalapa
Kyllä näin Isänpäivänä on aihetta onnellisuuteen kun vaimo ja tytöt ovat minua muistaneet herkuilla ja pienillä lahjoilla, sekä antavat löysää kotihommista. :)
 
Suosikkijoukkue
Reilu peli ja Putinin vastaisuus
Tein muutama päivä sitten ammatinvalinta testin oikotiellä. Tulokset: 1; näyttelijä 2; muusikko 3; kirjoittaja.

Onneksi olen ihan tavallinen, kuukausi"palkkainen" julkissektorin päivätyöläinen. Roolia saan vetää tuomaroidessani, laulaa milloin huvittaa ja kirjoitella Jatkoaikaan.
 

KiVi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nanna Karalahti
Roolia saan vetää tuomaroidessani.
Kun nyt vaikutat suurin piirtein täysjärkisen oloiselta kirjoitustesi perusteella, selitä, mikä ajaa ihmisen tuomaroimaan. Miksi ihmetellä vierestä, miten muilla on hauskaa ja pilata sitten muiden ilo vähän väliä viheltelemällä päin persettä ja olemalla näkemättä puolia koiruuksista?
 
Suosikkijoukkue
Reilu peli ja Putinin vastaisuus
Kun nyt vaikutat suurin piirtein täysjärkisen oloiselta kirjoitustesi perusteella, selitä, mikä ajaa ihmisen tuomaroimaan. Miksi ihmetellä vierestä, miten muilla on hauskaa ja pilata sitten muiden ilo vähän väliä viheltelemällä päin persettä ja olemalla näkemättä puolia koiruuksista?

Lajina on salibandy. Se keskittymisen imu ja onnistumisen kyllä kohdalle osuessa sen tuottama tyydytys. Ei mua koskaan ole vedetty turpaan tai syljetty.

edit. Onnellisuutta vähentää Lumian omalaatuinen ja -pöinen tekatintuotto.

edut 2. Eiköhän jonkinlainen esilläolon kutsumus löydy, kuten edellä mainittu ammatinvalintatestin tuloksetkin viittaavat. Paskaako sitä kiistämään. Nautin siitä.
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös