Asia, joka ”avautui” minulle

  • 6 746 857
  • 34 009

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
Pahinta tässä on se, että Hans Välimäki lähtee mukaan tällaiseen skeidaan. Laski tuon miseliinikokin arvostus aivan saatanasti.

No eihän se tee tällä hetkellä muuta kuin napsii vaan irtorahat pois kuljeksimasta. Ja en mä nyt sanoisi, että ne Välimäen muutkaan ruokaohjelmat varsinaisesti tätä parempia olisivat olleet.

Välimäksi on kyllä pakosti tämän hetken eniten rummutettu julkkiskokki. En edes muista, onko Suomessa vastaavaa ennen nähty. Ehkä sillon vanhaan Kokkisodan aikaan Sukula ja Syrjänen pääsi lähelle.

Kaikkien aikojen paras suomalainen kokkausohjelma mun mielestä oli se, jossa Kalliala ja Kuosmanen oli sillä mökillä grillaamassa makkaraa koko kesän ajan.
 

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
No eihän se tee tällä hetkellä muuta kuin napsii vaan irtorahat pois kuljeksimasta. Ja en mä nyt sanoisi, että ne Välimäen muutkaan ruokaohjelmat varsinaisesti tätä parempia olisivat olleet.

Olen täysin samaa mieltä. Kun nuo Haasta Hans -mainokset alkoivat pyörimään, niin naureskelin vaimolle, että kappas, Hans Välimäki on uudessa kokkiohjelmassa mukana, kuka olisi uskonut. Mutta kuten totesit, Välimäki harjaa irtorahat itselleen, eikä häntä siitä voi syyttää. Silloin kannattaa takoa, kun rauta on kuumaa. Tota uutta ohjelmaansa en aio jaksoakaan katsoa, mutta eiköhän sillekin silti katsojia löydy. Yhden jakson katsoin sitä Lidlin sponsoroimaa ohjelmaa, mikä grillibileet se nyt olikaan. Täyttä paskaa sekin.
 

KiVi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nanna Karalahti
1) Huvipuistossa on oikeasti hauskaa.

2) Midhillistä saa erinomaisen hyviä hampurilaisia.

3) Hieroja (ei koulu"hieroja") löytää kaikenlaisia jumipisteitä.
 

Savon Detroit

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, KuPS, Sabres
Valkeni että kun joskus päädyn vanhainkotiin, tahdon herätä joka aamu Sepulturan musiikkiin. Täydellä luukutuksella, nupit kaakkoon. Tahdon myös nukahtaa Sepulturan kappaleeseen, lempeään "I see the world, old, Isee the World, deead!" : ( ) kognakki kaupanpäälle : D
 

Eino_Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Tänään kerrottiin, että jollain kotimaisella tv-kanavalla alkaa ohjelmaformaatti johon yleisö sai äänestää esiintymään jo uransa lopettaneita pop-/rock-yhtyeitä. Yksi näistä on Don Huonot. Avautuipa sellainen asia, että bändi on tosiaan joskus lopettanut ja tekee nyt siis eräänlaisen come-backin. Olin siinä uskossa että tämä pumppu keikkailee ja levyttää edelleen, mutta olin väärässä.
 

asyouwere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Helteellä ei kannata käydä kylmässä, vaan kuumassa suihkussa. Paljon viileämpi fiilis tässä nyt istuskella kuin kylmän suihkun jälkeen. En tiedä mistä johtuu.

Voi olla ihan yleistä tietoa, mutta tuli yllätyksenä kun minulle tästä vinkattiin.
 

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Voi olla ihan yleistä tietoa, mutta mulle tuli yllätyksenä kun minulle tästä vinkattiin.

Sama periaate toimii saunan kanssa. Mummontappohelteellä ei tee mieli löylyihin, mutta saunomisen jälkeen helle tuntuu huomattavasti siedettävämmältä.
 
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Helteellä ei kannata käydä kylmässä, vaan kuumassa suihkussa. Paljon viileämpi fiilis tässä nyt istuskella kuin kylmän suihkun jälkeen. En tiedä mistä johtuu.

Voi olla ihan yleistä tietoa, mutta tuli yllätyksenä kun minulle tästä vinkattiin.

Oon höpissyt turhanpäiväsiä hela dagen täällä, mut sanon ny vielä, sun kehon oma jäähdytysjärjestelmä toimii siellä lämpösessä suihkussa ja siksi tulee parempi olo pitkäksi aikaa suihkun jälkeen :)
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Valkeni että kun joskus päädyn vanhainkotiin, tahdon herätä joka aamu Sepulturan musiikkiin. Täydellä luukutuksella, nupit kaakkoon. Tahdon myös nukahtaa Sepulturan kappaleeseen, lempeään "I see the world, old, Isee the World, deead!" : ( ) kognakki kaupanpäälle : D

Tuo kaikki on täysin mahdollista eli ei hätää. Tosin hoitotestamentti on jo valovuosien päässä kun sinä menet hoitokotiin. Eihän lempimusiikin kuunteluun tarvita kuin oma mankka ja omaisten apua hieman. Ei niin vaikeaa siis.
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Risto Asikainen on vastuussa VitaePro-mainoksesta.

Maailmanrauhan näkökulmasta olisi kuitenkin ollut ehkä toivottavampaa, että Maki Kolehmainen olisi kynäillyt ko. "kesähitin". Hypoteettinen Maki-versio olisi nimittäin otettu mitä todennäköisimmin YK:n turvallisuusneuvoston käsittelyyn alta aikayksikön ja tuomittu yksimielisellä päätöslauselmalla rikoksena "ihmisyyttä sekä kaikkea olevaista kohtaan näkyvän valon maailmassa", ja Suomen valtiojohto asetettu näin muodoin pakottavimman kansainvälisen oikeuden nojalla välittömään edesvastuuseen "auditiivisten joukkotuhoaseiden hallussapidosta ja käytöstä omaa kansakuntaa ja siviiliväestöä kohtaan". Tämä puolestaan olisi johtanut vääjäämättä Naton Euroopan-joukkojen ja Venäjän federaation Läntisen sotilaspiirin asevoimien historialliseen yhteisoperaatioon "globaalin vakauden sekä inhimillisen turvallisuuden varmistamiseksi".

Toimii.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
VitaePro-laulu on paras laulu ikinä. Ihan jäätävän hyvät sanat ja muutenkin kova meno. Poscit ja kaijakoot on ihan täyttä paskaa tuohon verrattuna. Varsinkin tuossa lopussa annoksentuplaajan esittämä kysymys. Paras näyttelijäsuoritus sitten (lisääjokuhuonoleffaenkeksi). Olen nähnyt huonompiakin mainoksia. Kuten esimerkiksi kaikki muut VitaePro-mainokset.
 
K

kiwipilot

Avatui juuri, että Jokerien KHL-osio tulee suurella todennäköisyydellä olemaan täyttä kuraa ensi kaudella: TOJ sekä muutama Jokeri -osion pahin vatipää vs. pari porilaista ammattiprovoajaa plus sekalainen joukko muita faneja. Eikä taida ignorekaan auttaa.
 
Avatui juuri, että Jokerien KHL-osio tulee suurella todennäköisyydellä olemaan täyttä kuraa ensi kaudella: TOJ sekä muutama Jokeri -osion pahin vatipää vs. pari porilaista ammattiprovoajaa plus sekalainen joukko muita faneja. Eikä taida ignorekaan auttaa.

Ei ole sen parempi ennuste liigapuolen ketjuillekaan, jos lukee esim. täältä viimeisimmät pippelinmittaukset: Onko Liigan taso laskenut KHL:n nousun myötä? - Jatkoajan keskustelupalsta
 

Vintsukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Suomi, Panthers
Avautui, että Räikkönen ja joku Minttu saavat vauvan. Mistäkö tiedän? Siitä että eilinen IL omisti asialle seitsemän sivua. Mitä vittua?
 

odwaz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kepa ja Pena
Miksei se sama jäähdytysjärjestelmä toimi esim. lämpöisellä rannalla?


Toimii se, siis hikoileminen. Ilmeisesti vaan se hikoilu on kivempaa kuumassa suihkussa tai saunassa, ja miksei se jälkihikikin siinä helteessä.

Ihmettelin joskus kun joku selitti miten kuuma suihku viilentää. Oikeastaan mitään sen sanomaa ei voinut ottaa tosissaan enää sen jälkeen..
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Avautui, että Jyp on pelannut kaksi harjoitusmatsia ja hävinnyt molemmat 2-2. Ensimmäisessä tapauksessa palstan toiseksi ylin totuus päätti lopputuloksen ja toisessa hylättiin ilmeisesti selvä maali vastustajalta.
 

pehtoori

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, HPK
Avautui, että Jyp on pelannut kaksi harjoitusmatsia ja hävinnyt molemmat 2-2. Ensimmäisessä tapauksessa palstan toiseksi ylin totuus päätti lopputuloksen ja toisessa hylättiin ilmeisesti selvä maali vastustajalta.

Avautui, että lukematta lainkaan kyseisiä ketjuja tiedän niistä kaiken. Pelkästään täällä käymällä.
 

finnjewel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, KooKoo, KPL, Kiovan Dynamo
Avautui, että meikäläisen taloudessa on mennyt ruokaa hukkaan kymmeniä ellei satoja kiloja vanhan paskan jääkaapin takia. Uudessa pysyvät vihannekset, juurekset ja hedelmät syömäkelpoisina viikkotolkulla kun ne vanhassa (vm. 1990) nahistuivat parissa päivässä.
 

Scipio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Panthers
Avautui, että meikäläisen taloudessa on mennyt ruokaa hukkaan kymmeniä ellei satoja kiloja vanhan paskan jääkaapin takia. Uudessa pysyvät vihannekset, juurekset ja hedelmät syömäkelpoisina viikkotolkulla kun ne vanhassa (vm. 1990) nahistuivat parissa päivässä.

Jaaha, pitäisköhän itsekin investoida uuteen kaappiin. Salaatit säilyy max pari päivää, porkkanat mädäntyy alle viikossa jne.
 

Savon Detroit

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, KuPS, Sabres
Avautui etteivät ihmiset lakkaa juomasta viinaa eikä lakkaa pitämästä kaljaa suussa samassa kun veneilevät vaikka mitä tekisi. Hommaan pitää siis saada käytännöllinen ratkaisu.

Siksi pitäisi lanseerata ns. Olutpelastusliivi joka olisi lähtiessä täynnä olutta, ja siinä pilli mistä juoda liiviä tyhjäksi. Sitämukaa kun liivi tyhjenisi, ilmaa virtaisi nesteen tilalle toisesta venttiilistä eli kun liivi olisi tyhjä ja veneilijä olisi täyskännissä , olisi kelluvuuskin suurin ja kännikala kelluisi pudottuaan iloisesti järvessä morjestamassa ohiajajia ja joku jelppaisi sieltä poiskin.

Jotta kännikala kääntyy varmasti oikeinpäin sammuttuaan järvessä pitää pitää liivi täyttää oluella etupuolelta. Jos juopottelija tipahtaa liian aikaisin veneestä ennenkuin liivi on täyttynyt tarpeeksi ilmalla, asennetaan pikkufiatin airbag- pussi etuosaan jotta kaljamahan läsähtäessä vedenpintaan pussi laakasee.

Vitsi, miten helppova... : X
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Nimimerkki Kai Nu Laine asusteleekin pääkaupungissa. Jotenkin olin aina luullut hänen asuvan jossain tuppukylässä tyyliin Kajaani/Kuusamo/Lieksa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös