Inttikaveri tietää kaiken. AIVAN KAIKEN.
No ähhihi. Mutta tiedätkö, kuka ei tiedä? KARI VITUN TYNI!!
Inttikaveri tietää kaiken. AIVAN KAIKEN.
Näinpä. Dave Mustlaine tangoaa, tanhuaa ja rakastaa preveleitä!
Ja Mika Häkkinen on hehtolitran viiniä nauttineena melko mulkku hevari, varma.Ja tykkää käydä Vermossa raveissa McLaren-takki päällään.
Odotappas, kun googletan sen ensin.
FedExin logossa se E:n ja x:n välinen tyhjä tila muodostaa selvän nuolen! Enpä kyllä katso tuotakaan logoa enää ikinä samoin silmin.
Tää oli hyvä.
Toinen vastaava on reilun kaupan logo, jossa on kättä heiluttava hahmo. Tämä avautui itselleni pari vuotta sitten.
http://apal.org.au/wp-content/uploads/2014/04/29-Fairtrade-fairtrade-logo.jpg
Tää oli hyvä.
Toinen vastaava on reilun kaupan logo, jossa on kättä heiluttava hahmo. Tämä avautui itselleni pari vuotta sitten.
http://apal.org.au/wp-content/uploads/2014/04/29-Fairtrade-fairtrade-logo.jpg
Vuosia tähän meni, mutta vihdoinkin sain tietää mistä TOJ:n Venäjän "ihailu" kumpuaa! En tietenkään voi sitä tässä mainita, sillä toisten yksityisasiathan ovat toisten yksityisasioita. Olo on seesteinen ja onnellinen.
E: Tai siis yhden ison syyn, joita tietysti voi olla montakin.
No ähhihi. Mutta tiedätkö, kuka ei tiedä? KARI VITUN TYNI!!
Tulis nyt Stadiinkin kunnon jytinät ja sateet, niin pääsisin esittelemään ulkomailta ostamaani uutta automaatisesti aukeavaa ja sulkeutuvaa sateenvarjoa, jota olen turhaan kannellut duunimatkoilla jo pari päivää. Ei hymiötä perään.
Itse olen tämän päivää (duunien ohessa) miettinyt, että mikä voi aiheuttaa silmitöntä ja kritiikitöntä Venäjä-ihailua. Mietin että ainoa edes liki looginen juttu olisi vastakkainasettelu USAta vastaan, mutta siihenkin Kiina on aika hiton paljon parempi kautta linjan.
Eli todellisiksi vaihtoehdoiksi arvaisin henkilökohtaiset siteet maahan (verisukulaiset tai puoliso), tai jonkunlainen neuvostonostalgia (joka toisaalta ihmetyttää suunnattomasti kun tuskin kenenkään mielestä se neuvostojen maa oikeasti mikään onnela oli jos nyt lähdetään vertaamaan elintasoa tai henkilönvapauksia länteen).
Tai se fakta että Venäjällä on talous parinkymmenen vuoden päästä huomattavasti paremmalla mallilla mitä Suomella joka tuhannen velkaantuneena valtiona harrastaa hyväntekeväisyyttä? Talous on kaiken perusta, sen tajuaa jokainen kun ajattelee asiaa oman itsensä kannalta, tuskin kukaan kelle jää laskujen jälkeen 1000-2000€ käteen kuukaudessa harrastaa hyväntekeväisyyttä? En minä ainakaan, miten valtio jolla velka lisääntyy (siis Suomi ellei joku tajunnut) voi harrastaa hyvänteväisyyttä, sehän on sama asia kuin yksityishenkilö jättäisi lainan lyhennykset maksamatta ja lahjoittaisi rahat pois.
Norjalaisessa aviisissa oli juttua kaverista, joka keskipitkällä ruotsilla käännettynä oli kesätöissä hotellissa ja huolehti asiakkaiden koirista. Sai viikossa noin 50 000 NOKia, eli reilut 6000 euroa. Avautui, että moinen kesäduuni kelpaisi meikäläisellekin. Perkele. Ja viittaan ekaan lauseeseen.
Mistä tahansa duunista saa ulkomailla enemmän.