Asia, joka ”avautui” minulle

  • 6 743 328
  • 34 000

Nick Neim

Jäsen
95-syntyneet menivät tänään armeijaan. Kun minä menin armeijaan OLI vuosi 95. :(

Siis hetkinen, mä näen tässä nyt kaksi virhettä.

1. Pääsääntöisesti 94-syntyneet menivät armeijaan, eikö? Tietysti nämä lusmut ketkä eivät ole koulussa, tai jostain muusta syystä menevät aikaisemmin, menivät myös nyt. Pääsääntöisesti kuitenkin 94-syntyneet.

2. Porukka meni armeijaan jo eilen, loppiaisena. Ei suinkaan tänään.
 

Runtulin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
1. Ikävänkantajan heitto oli loistava, sai hymyn huulille!

2. Juhamatti Aaltonen on nyt virallisesti parempi pelaaja, kuin Sean Bergenheim
 

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi, KTP
Siis hetkinen, mä näen tässä nyt kaksi virhettä.

1. Pääsääntöisesti 94-syntyneet menivät armeijaan, eikö? Tietysti nämä lusmut ketkä eivät ole koulussa, tai jostain muusta syystä menevät aikaisemmin, menivät myös nyt. Pääsääntöisesti kuitenkin 94-syntyneet.

2. Porukka meni armeijaan jo eilen, loppiaisena. Ei suinkaan tänään.

No joo, en ajatellut loppuun asti, mutta se ei poista sitä tosiasiaa että mä olen vanha paska jo.
 

Nick Neim

Jäsen
No joo, en ajatellut loppuun asti, mutta se ei poista sitä tosiasiaa että mä olen vanha paska jo.

Tästä tulee turhahko oneliner, mutta pakko se on sanoa: naurahdin ääneen mitä hyvin harvoin tällä palstalla tulee tehtyä.

E: Mikä ihmeen oneliner..
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Murmeli on aivan järkyttävä tuomareista vinkuja. Kyllä jokainen joskus vähän, mutta tuo menee jo maaniseksi.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, Steve Clarkes tartan army
Murmeli on aivan järkyttävä tuomareista vinkuja. Kyllä jokainen joskus vähän, mutta tuo menee jo maaniseksi.

Vaaran uhatessa lajitovereita varoitetaan kimeällä vihellyksellä, jolloin kaikki nopeasti sukeltavat maanalaisiin koloihinsa. Myös muissa yhteyksissä murmelit pitävät yhteyttä lukuisin piipittävin tai viheltävin äänin.
 

Murmeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Vancouver Canucks
Murmeli on aivan järkyttävä tuomareista vinkuja. Kyllä jokainen joskus vähän, mutta tuo menee jo maaniseksi.
Voit sanoa ihan päin naamaakin, ei tarvitse tänne selän taakse tulle vinkumaan. Onhan se toki tämän palstan tyyli, että vingutaan jossain "mille naurat nyt" tai "junttimaisinta mitä tiedän" -ketjussa.
 

Bacon

Jäsen
HPK on ihan huono joukkue ja Liverpool on kanssa aika huono ja vähän huono se on HIFK myös. HIFK ei ehkä kuitenkaan ole ihan niin huono kuin HPK, mutta on se silti vähän huono.
 

odwaz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kepa ja Pena
HPK on ihan huono joukkue ja Liverpool on kanssa aika huono ja vähän huono se on HIFK myös. HIFK ei ehkä kuitenkaan ole ihan niin huono kuin HPK, mutta on se silti vähän huono.
Ei toi liity asiaan. Niin ärsyttävä besserwisser kuin Leon osaakin pahimmillaan olla, niin nyt on jopa oikeassa.
 

Bacon

Jäsen
Ei toi liity asiaan. Niin ärsyttävä besserwisser kuin Leon osaakin pahimmillaan olla, niin nyt on jopa oikeassa.

Se tönäs mun kaveria, mä tönäsin takas. Hei kamoon ei tää oo nii vakavaa. Koko tuomareista valittaminen ja tuomareiden valittajista valittaminen on lähtenyt ihan lapasesta. Hirvee sota nykysin siitä kuka valittaa tuomareista eniten. Ihmettelen suuresti sitä et jos joku nyt sattuu marisemaan tuomarista niin miksei sen voi vaa antaa olla. Onko siihen aina pakko puuttua? Siitähän nää sodat aina lähtee. Jättää vaa kommentoimatta yhtään mitään siihen, jos joku valittaa tuomarista. Lyön vetoa, että se valittaminenkin vähenee tai jos ei valittaminen niin ainakin ne sodat siitä, kun joku valittaa. Pysyy otteluseurantaketjutkin paljon siistimpänä. Sittenhän mä tajusin, ettei tuo toive ole edes mahdollista ja heräsin todellisuuteen. Tää nyt ei ollut yksinään sulle vaan tuli paikka valittaa ja antaa palaa sydämensä kyllyydestä niin iskin tilanteeseen kiinni kuin kiimainen härkä hevoseen.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Hirvee sota nykysin siitä kuka valittaa tuomareista eniten. Ihmettelen suuresti sitä et jos joku nyt sattuu marisemaan tuomarista niin miksei sen voi vaa antaa olla. Onko siihen aina pakko puuttua?
Kyllä minä sen ymmärrän, että eteläpäädyn alamittaiset vinkuvat tuomareista, kun eivät muuta osaa. Mutta yksi palstan konkareista menee samaan lankaan jatkuvalla syötöllä, ei mene jakeluun.

Tuu Murmeli seniori-miittiin. Tarjoan bisset. Jos se hiukan helpottaisi.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Sotsissa kaikki joukkueet pääsee alkulohkosta jatkoon. Mitä läpsyttelyä.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
En tajunnu.
 

morningstar

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Buffalo Bills
Parasta aikaa katson jääpalloa suorana (käsittääkseni) YLE TV2:lta. Kanavasurffaillessa jäi päälle. Kai tätä joku muukin sitten seuraa kun melko pitkälti viikon parhaita katseluaikoja jolloin tätä näyttävän.

Tulee vähän viiveellä kommentti, mutta eikös V. Niämine joskus lohkaissut, että jääpallo on peli jossa on pakkasta enemmän kuin katsojia.
 
Suosikkijoukkue
JYP, Vatanen, Blackhawks
Tulee vähän viiveellä kommentti, mutta eikös V. Niämine joskus lohkaissut, että jääpallo on peli jossa on pakkasta enemmän kuin katsojia.

Minä katselin tuossa päivänä eräänä (mahdollisesti samainen peli) jääpalloa televisiosta ja minä kiinnitin huomiota siihen, että HIFK:n kannattajat pitivät ihan oikeasti hyvää meteliä siellä. Laulu raikasi ja tuli oikein hyvä mieli. Jääpallo on muutenkin mielenkiintoinen laji. Joka kerta, kun sitä osuu telkkarista silmään, niin jotenkin unohtuu katsomaan koko pelin loppuun. Tekisi mieli käydä katsomassa paikanpäällä joku matsi, mutta sadekelillä ei nappaa käyttää vähää vapaa-aikaa. En kyllä edes tiedä pelataanko Turussa pääsarjatason peliä. Jos ei, niin sitten Jyväskylään, jos sattuu sopivasti.
 

_Kuusyks

Jäsen
Suosikkijoukkue
SKA Pietari, Afinogenov #61, (Blues & Jokerit)
NHL:n ja KHL:n viime kauden pistepörssien voittajat eivät kumpikaan mahtuneet maajoukkueeseensa olympialaisiin.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
En kyllä edes tiedä pelataanko Turussa pääsarjatason peliä.

Ei pelata pääsarjatasolla, koskahan viimeksi on pelattu? Pyrkivä on TUL:n mestaruuksia voittanut joskus sotien jälkeen, mutta niitä ei oikein lasketa, kun SPL:n mestaria vastaan hävisivät aina. Ei ole Turussa edes yhtään mitalia jääpallossa, edellämainittu huomioiden. Parkin kenttä kai ainakin teoriassa soveltuisi jääpallolle, mutta ei taida olla edes joukkuetta Turussa millään tasolla?
 

Wiljami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, sympatiaa muuhun Savoon ja Kaakonkulmalle
Tulee vähän viiveellä kommentti, mutta eikös V. Niämine joskus lohkaissut, että jääpallo on peli jossa on pakkasta enemmän kuin katsojia.

V. Niämine on kyllä armoitettu laukoja, mutta tässä kohtaa eivät tainneet olla taivaankappaleet sopivasti (en tiiä oisko ollu sitten täyskuu, tai uusikuu tai jotan väliltä, vai liekkö painava piano). Eli ainakin tuossa matsissa jonka näyttivät, oli oletettavasti pakkasta enemmän katsojia, kun pelasvat plussakelillä ja paikalliset punanutut remusivat kentän laidalla runsain joukoin.

Paikan päällä nähty Mikkelissä pari jääpallomatsia, tunnelma on aika omansalainen kun ulkotiloissa ilman ihmeempiä katsomoita peliä seuraillaan (siitä mitään tajuamatta) ja samalla naukkaillaan termarista lämmikettä. Sellanen wanhan ajan meininki, ihan kivaa vaihteluna (eli n. kerran talvessa. Tosin tänä talvena ei paljoa oo himottanu vielä mennä kattomaan ku ei toimi vesisateessa tuollaset harrasteet).
 
Suosikkijoukkue
JYP, Vatanen, Blackhawks
Ei pelata pääsarjatasolla, koskahan viimeksi on pelattu? Pyrkivä on TUL:n mestaruuksia voittanut joskus sotien jälkeen, mutta niitä ei oikein lasketa, kun SPL:n mestaria vastaan hävisivät aina. Ei ole Turussa edes yhtään mitalia jääpallossa, edellämainittu huomioiden. Parkin kenttä kai ainakin teoriassa soveltuisi jääpallolle, mutta ei taida olla edes joukkuetta Turussa millään tasolla?

No perhana. Ihme homma kyllä. En minä kyllä kieltämättä koskaan ole nähnyt ketään pelaamassa jääpalloa, vaikka kentän vieressä asunkin. Pysyisiköhän vielä keppi kädessä, jos jostain halvalla löytäisi. Yläasteella ne tulivat tutuksi liikuntatunneilla, kun Tammilehdon Esko oli liikunnanopettajana ja luokanvalvojana. On muuten hirveän hieno asia, että teki paluun JPS:n valmentaksi.
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Parkin kenttä kai ainakin teoriassa soveltuisi jääpallolle, mutta ei taida olla edes joukkuetta Turussa millään tasolla?

Jääpallo on Suomessa sen verran ohkaisella pohjalla, että Bandyliiga on periaatteessa ainoa kunnollinen sarja. Kakkostaso Suomi-sarja koostuu seitsemästä joukkueesta ja niistäkin neljä on liigajoukkueiden kakkosjoukkueita ja se pelataan läpi viikonlopputurnauksina. Eipä siis taida löytyä turkulaisia joukkueita kuin korkeintaan harrastesarjoista. Itsenäiset jengit Suomi-sarjassa ovat helsinkiläinen (kulosaarelainen) Vesta ja oululaiset UIFK ja Lennex. Legendaarinen Veitsiluodon Vastuskin näkyy poistuneen.

Kyllä tuo bandy kuitenkin on ihan kiva laji. Toista kautta peräkkäin omistan HIFK:n kausikortin, vaikka nyt on kyllä aikataulut menneet niin pahasti, että siinä ja siinä maksaako se itsensä takaisin. Mutta bandyjaosto on kaiketi konkurssin partaalla, niin ihan mielellään sinne kassaan nyt laittoi tukea edes kausarin verran.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Eipä siis taida löytyä turkulaisia joukkueita kuin korkeintaan harrastesarjoista.
Joo, sitä tarkoitin, että ei ole edes harrastejoukkuetta, eikä sen puolesta harrastesarjaakaan edes koko Varsinais-Suomessa?
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
, että kun Saksan kansallissosialistinen työväenpuolue aloitteli 'uraansa' ja kamppaili rahallisten ongelmien parissa, niin yksi suurimpia tukijoita oli Henry Ford.
 

Risu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, #6, #8, #28, #86
Tänään sain kuulla, että ananas ei kasvakaan puussa! Koko ikäni olen elänyt siinä uskossa, että ananas on nimenomaa puussa kasvava hedelmä. Sen sijaa se kasvaa maan pinnalla jonkin sortin kasvin päässä ikään kuin marja.
Ananaspensas

Lisäksi minulle avautui, että viime syksynä uransa päättänyt entinen saksalainen jalkapalloilija Thomas Hitzlsperger on homo. Tullut ilmeisesti vastikään kaapista ulos (?), rohkea veto.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös