Asia, joka ”avautui” minulle

  • 6 742 806
  • 34 000

¤Kane¤

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Avautui että alkoholin tilaaminen netistä ulkomaisista nettikaupoista on näköjään helppoa ja juotavat tulevat aivan kotiovelle ilman minkäänlaisia hankaluuksia.

En ollut koskaan ajatellut tai kuullut että moinen homma olisi mahdollista mutta
eräältä foorumilta lueskelin huuli pyöreänä muiden kokemuksia, ja
siitä se ajatus sitten lähti.

Pari lastia kokeilumielessä tilasin ja kolmas näyttää olevan laivassa tulollaan ja paluuta Alkon asiakkaaksi ei ole jos vain homma nänkin onnistuu.

Näistähän oikein isänmaallinen tyyppi maksaisi asiaankuulkuvat verot mutta
ainakaan tähän saakka en ole lukenut itseäni heihin.

Edit: Viilausta.
 
Viimeksi muokattu:

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
Jatkoajan foorumin ulkoasu tuntui tänään jotenkin raikkaammalta ja nopeammin toimivammalta. Sitten tajusin mistä on kyse: Ville Niemisen ahdistava, Alibi-lehden kuvitusta muistuttava elinluovutuskorttikuva oli kadonnut! Myös luovuta elämäsi -kampanja oli näköjään loppunut ja foorumin ulkoasu palannut normaaliin.

Hieno juttu! Vaikka verenluovutus ja elimien kuolemanjälkeinen luovutus ovat tärkeitä asioita ja elinluovutuskortti on lompakossani ollut jo viime vuosituhannelta, niin rajansa kaikella. Ahdistava villeniemis-ryöpytys viikkokaupalla alkoi jo korpeamaan ja kääntämään mieltä koko kampanjaa vastaan.
 

Remy Martin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Avautui että Eija-Riitta Korhola on huomattavasti seksikkäämpi nykyään kun kolmetoista vuotta sitten. Ainakin itsenäisyyspäivän juhlissa. Jotkut aiset ne osaa vanhentua tyylillä.
 

wilco

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK,LiPu
Näistähän oikein isänmaallinen tyyppi maksaisi asiaankuulkuvat verot mutta ainakaan tähän saakka en ole lukenut itseäni heihin.

Noissahan on sitten se hauska, että verot saattavat tulla sitten hieman jälkikäteen tullista. Tulleet lastit on kuljetusliikkeiden tiedoissa ja, jos tulli tuollaiseen sitten ottaa kiinni, niin voivat listojen perusteella verotella ja tullittaa sinua, koska olet sellaiseen suostunut.

Että silleen...
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Avautui että Eija-Riitta Korhola on huomattavasti seksikkäämpi nykyään kun kolmetoista vuotta sitten. Ainakin itsenäisyyspäivän juhlissa. Jotkut aiset ne osaa vanhentua tyylillä.

Minulle tuo asia avautui jo viime vuonna, kun hänen bikinikuvansa hänen Facebook-tilillään tulivat tietoisuuteeni. Upea nainen, vaikka puoluekanta onkin ihan väärä. Antaisin silti Eija-Riitan käyttää minua seksuaalisesti hyväksi.
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
7.12.2012 olin Michael Monroen keikalla. 7.12.2013 olin Michael Monroen keikalla.

Hämmästyttäviä yhteensattumia.
 

Remy Martin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Minulle tuo asia avautui jo viime vuonna, kun hänen bikinikuvansa hänen Facebook-tilillään tulivat tietoisuuteeni. Upea nainen, vaikka puoluekanta onkin ihan väärä. Antaisin silti Eija-Riitan käyttää minua seksuaalisesti hyväksi.

No perskuta, yritin etsiä kuvia, mutten löytänyt. Ellei kyse ole sitten sellaisista jalkapalloyläosista, ne kuvat ei antanut oikeutta koska neidolla oli joku ihme suhkuhattu päässä. Minäkin antaisin itseni hyväksikäytettäväksi. Jaan vielä aika pitkälle samat arvot hänen kanssaan, saatanpa jopa äänestää häntä seuraavissa vaaleissa.
 

Nume

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, FC Bayern München, SoJy
Kun vierailin nyt viikonloppuna Torniossa, niin avautui sellainen asia, että vaikkei Suomessakaan valoa talvella ole juuri yhtään, niin Ruotsissa se asia vasta päin persettä onkin. Tornion korkeudella pimeys alkoi tulla jo kolmen maissa eli Haaparannassa kello on vasta kaksi, kun pimeys ottaa vallan auringosta. Kaippa he ovat siihen tottuneet, itseäni ei vain nappaisi että töitäkin tehdään pari tuntia vielä pimeässä.
 

Konsta Kepuli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Athletic Bilbao, Tahko, Pool, Saints
Lululla oli kolme mieltä. Miettikää. Ja meille loisti valot Moskovan. Hitto mä rakastan Suomi-iskelmää.
Hitto. Luin ensin että Lululla oli kolme miestä ja loisti valot Moskovan.



Siellä se Jatkoajan oma kurtisaaneja testaava Don Juan heiluttaa melaansa Moskovan talvisissa orgioissa.
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Avautui, että jos pettter kirjoittaisi vapaan puolelle vaikka Ampiaispesän hävittäminen -ketjuun, niin normaalisti assosioiva lukija näkee ensi vilkaisulla tekstissä kirjoitetun ihan toisenlaisesta pesästä.
 
Tästä viestistä minulle avautui, että on paljon ihmisiä, jotka eivät tiedä eroa sanojen ketju ja kenttä välillä. Ilmeisesti suuri osa heistä asuu Jyväskylässä, mikäli nimimerkkiin Apmp on luottaminen. En jaksa noita nhl-juttuja lukea, kun eivät minua kiinnosta pätkääkään.

Valaisen nyt heitä kuitenkin, että puolustajat (kuten esim. Vatanen) eivät kuulu ketjuun. Ketjuun lasketaan jääkiekossa vain hyökkääjät. Sitten taas kenttään kuuluvat kaikki kaukalossa olevat (maalivahti on tässä vähän makuasia, hän kun kuuluu periaatteessa joka kenttään).

Lisäisin tähän, että NHL:ssä ei ole mitään varsinaisia kentällisiä (paitsi yv:llä), sillä kuusi jaettuna kahdella on vähemmän kuin kaksitoista jaettuna kolmella.
 

Karhunkulta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Skellefteå AIK
Jos tarvitset apua, jonkin lähetyksen tai muun palvelun saralla tietyltä yhtiöltä, niin älä soita niille. Taas tuli todettua 20min. jonottamisen jälkeen, että kiireellisissä asioissa se soittelu on yhtä tyhjän kanssa. Ratkaisu on kvg-taktiikka, jos vain tietokone on vieressä. Saman tien saat vastauksen.

Tästä taas kerran viisastuneena pyrin entistä enemmän välttämään ihmiskontakteja ongelmatilanteissa, koska kasvoton internet ratkaisee ongelman nopeammin ja työ sujuu jouhevammin.
 
Suosikkijoukkue
JYP, Vatanen, Blackhawks
Avautui, että ensimmäistä Suomen peliä lukuunottamatta, olen Aasiassa koko turnauksen ajan ja paljon pidempäänkin. Huonomminkin olisin toki voinut reissuun lähteä. Sijoittaa vaikka lähdön viikkoa aiemmin, niin ei olisi saumaa kisojen katsomiseen ollenkaan. No, onneksi reissu muuttaa elämässäni paljon, sillä tulen sieltä ukkomiehenä takaisin. Lomamatka siis muuttuu häämatkaksi 17. helmikuuta. Ehtiihän niitä pelejä katselemaan sitten taas.
 

müller

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Avautui, että lennän Suomeen jo ensi viikolla. Muutama kuukausi sitten tilasin liput, joten olin melkein unohtanut koko homman. Perinteinen viikon jouluvierailu, ei sen pidempään Suomessa jaksa olla.
 

Radiopää

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Greta Thunberg
Perinteinen viikon jouluvierailu, ei sen pidempään Suomessa jaksa olla.

Minulle avautui sama asia vuosia sitten, kun kävin asuin ulkomailla. Kävin tosin useamman kerran vuodessa kuin pelkästään jouluna. Olin asunut Suomessa jo vuoden verran, kun minulle vihdoin avautui, että täällähän on ihan hienoa.

Ulkomailla asuessa elämä oli liian kiireistä ja keskittyi turhan paljon menemiseen ja omaan itseensä. Nyt elämässä tuntuu olevan muutakin kun voin olla eläköityneiden vanhempieni ja viimeisiä vuosia elävien isovanhempieni avuksi ja iloksi.

Toisaalta en varmastikaan osaisi suhtautui positiivisesti tiettyihin asioihin Suomessa ilman ulkomailla asuttuja vuosia. Hienointa on kuitenkin se, että minulla on ympäri Eurooppaa ja kauempanakin ystäviä, joiden luona vierailla. Lähteminen takaisin ulkomaille on sekin vaihtoehto, mutta ei pakko kuten se ehkä joskus oli.

Ne joulut, joita tulin ulkomailta Suomeen viettämään, olivat hienoja. Muutos eurooppalaisen valosaasteisen suurkaupungin ja suomalaisen talvisen maaseudun välillä oli todella ainutlaatuista. Sauna, lumihanki ja tähtikirkas taivas, voi veljet. Silloin ei tullut kertaakaan ikävä takaisin asuinkaupunkiini, mutta kun kävin tervehtimässä kavereitani suomalaisissa kaupungeissa, iski ikävä heti. Känniääliöiden typerien huutojen kuuntelua helpotti se tieto, että paluulento oli kohta edessä. Nyt tuohon on taas turtunut, mutta silloin se oli raskasta.
 

TrueThat

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Rangers, Real Madrid
Avautui, että SaiPa on oikeasti tosi hieno seura! Usein saa lukea, miten ketään ei kiinnosta pelata niitä vastaan pimeänä talvi-iltana, mutta helvetin hienoa duunia tehnyt niin organisaatio kuin koko joukkuekin. Vois moni muukin liigaseura ottaa mallia...
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Äsken autolla ajellessa tuli pysähdyttyä Tekniikan Museon eteen Vanhankaupunginlahdella, koska punaiset valot paloivat. Kuuntelemani radioasema eli Radio Suomi muuttui välittömästi pysähdyttyäni Lahden Radioksi, jossa se pysyi aina siihen asti, kunnes auto nytkähti liikkeelle.
 

Kaukosäädin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves 365
Petteri Poukka Ilveksen jalkapallopuolelle mediahommiin.

Ai niin, avautui siis se että mies on ollut Ilveksessä potkimassa palloa ja jopa kapteeni vuosina 2008-2010.
 

J.Hotti

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK Detroit Red Wings FC Barcelona

ernestipotsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ruutu.fi on alkanut toimimaan ulkomailla.

Ei toiminut viimeksi kun kokeilin (n.2kk sitten), mutta nyt pelittää ilman mitään kikkailuja.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Nimim. pettter asuu ilmeisesti samoilla kulmilla kuin minäkin. Nämä kuuluisat "muutama iltakalja" siis haetaan samasta Lidlistä missä minäkin asioin. Maailmani ei ole entisensä.

En asu Hertsikassa, mutta olen ollut duunissa siellä jo vuodesta 2007. Hämmentävän moni jatkislainen on kuulemma niiltä kulmilta. Mutta että jopa pettterkin...kyllä on pieni maailma.
 

Kisapuisto

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Avautui erään toisen ketjun viimeisimmän kirjoituksen perusteella, että tällä palstalla on ainakin yksi todella sairas nimimerkki, jonka mielestä pikkulapsiin sekaantumisella vitsailu ja vihjailu asian tiimoilta toista nimimerkkiä kohtaan on ilmeisesti hauskaa?
 
Suosikkijoukkue
JYP, Vatanen, Blackhawks
Avautui erään toisen ketjun viimeisimmän kirjoituksen perusteella, että tällä palstalla on ainakin yksi todella sairas nimimerkki, jonka mielestä pikkulapsiin sekaantumisella vitsailu ja vihjailu asian tiimoilta toista nimimerkkiä kohtaan on ilmeisesti hauskaa?

Oiskohan kuitenkin lainatun omia sanoja... Palstalla siis todellakin on yksi todella sairas nimimerkki.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös