NHL 14:n vitutusketju

  • 134 322
  • 472

Koikkaaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves & Boston Bruins
Nyt tuli muuten multivitutuksen multihuipentuma. Maanantaina pelaan HUT:ia ja silloin vastustaja lagitti peliä aina omassa johtoasemassaan ja itse hallitsin peliä, hävisin peli 4-3.

Pidin eilen taukoa, koska en halunnut edes ajatella sitä vitutuksen tunnetta. Tänään otin taas ohjaimen käteeni ja aloitin pelaamisen. Johdin peliä viimeisellä kolmelle minuutille asti 2-0, kunnes kuuluisa EA ja jumala halusivat pilata kaiken vähän ajan sisällä eka kaksi keskialueelta heitettyä räkämaalia toi vastustajan tasoihin. No, itse laitoin niiden maalien jälkeen kauhean hyökkäysvaihteen päälle ja tuloksena jumalauta VIISI vitun tolppaa. Oikeestaan tiesin, että se minulle kuuluisa viimeisen minuutin maali tulee. Pelikello pysähty ajassa 59:58, kun vastustaja vetää miinuskulmasta kiekon Lindbäckin selästä häkkiin. Laukaukset olivat minulle 44-9.

No, yritin saada vitutusta vähentymään Kultapaketti (Premium) pakalla, kun rahaakin oli nyt taas tarpeeksi ja avauksen jälkeen naamalleni tuli "Tonnin seteli" -ilme. Kuvauksessa luvataan kolme HARVINAISTA korttia ja peli antaa mulle kaksi AHL jyrää ja Bruinsin Campbellin. Ne oli kultaa, mutta ei sitä hienoo kultaa, vaan sitä saatanan himmeetä. Kolme erittäin "harvinaista" treenikorttia, joista annetaan 9 boostit yhdeksi otteluksi pelaajalle.

Katsotaan HUT:ia taas ylihuomenna!
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Kolme erittäin "harvinaista" treenikorttia, joista annetaan 9 boostit yhdeksi otteluksi pelaajalle.
Ostat duration-kortteja, niin ne buustit pysyy vaikka maailman tappiin, kunhan muistat laittaa uuden kortin, kun vanhaa on 1 matsi jäljellä. DUH!
 

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
Mikä saatana siinä on, että tietokonetta vastaan tulee välillä näitä "valmiiksi hävittyjä" kusetuspelejä. Kiekko kimpoilee laidoista oudosti, aina kun taklaa kaatuu ite ja vastustaja ei edes hidastu, niiden syötöt menee mun läpi ja ne saa mun syötöt 5m päästä kiinni.

Haistakaa kojootit PASKA!
 

Ralph

Jäsen
Vituttaa, kun EA ei voi uutta rosteripäivitystä tehdä. Tai edes julkaista päivämäärää milloin se tulee. Tuleeko se ensi kuussa vai vasta vuoden vaihteessa? Tahtoisin aloittaa Be A GM:n, mutta sieltä puuttuu NHL-tason Nathan MacKinnon.
 

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
Toinen viesti tähän ketjuun tänään! Ajattelin pelata nopean nettipelin illan päätteeksi...

No, vastustaja oli tietysti parempi, siitä ei epäselvyttä ja ei eden vituttanut hävitä (3-2, pitäisi vissiin itsekin valita Pinguins ettei aina antaisi joukkuellakin tasoitusta, kun muutenkin oon vielä paska). Vitutusta aiheutti kuitenkin tämä vastustaja. Nopeaa peliä tosiaan odottelin, mutta jätkä päätti sitten että katselen jokaisen alkuvideon, hidastuksen, maaliuusinnan ja muut vastaavat. Ei jeesus, eikö noita voi omalla ajallaan katsella jos kiinnostaa? Lisäksi joka pelikatkolla hakattiin kolmiota niin että munkin pelaajille tuli jotain väkivaltaisuuskakkosia. Varmaan tappelumestari tämä ukkeli...

En ehkä ihan hetkeen nettipeliin mene - niin paljon vitutti.
 

Anenthran

Jäsen
Suosikkijoukkue
Los Angeles Kings, Tampereen Ilves
Toinen viesti tähän ketjuun tänään! Ajattelin pelata nopean nettipelin illan päätteeksi...

No, vastustaja oli tietysti parempi, siitä ei epäselvyttä ja ei eden vituttanut hävitä (3-2, pitäisi vissiin itsekin valita Pinguins ettei aina antaisi joukkuellakin tasoitusta, kun muutenkin oon vielä paska). Vitutusta aiheutti kuitenkin tämä vastustaja. Nopeaa peliä tosiaan odottelin, mutta jätkä päätti sitten että katselen jokaisen alkuvideon, hidastuksen, maaliuusinnan ja muut vastaavat. Ei jeesus, eikö noita voi omalla ajallaan katsella jos kiinnostaa? Lisäksi joka pelikatkolla hakattiin kolmiota niin että munkin pelaajille tuli jotain väkivaltaisuuskakkosia. Varmaan tappelumestari tämä ukkeli...

En ehkä ihan hetkeen nettipeliin mene - niin paljon vitutti.

Ai vittu että tää on muuten kermasta. Kummallisesti muuten aina kun ite teet maalin nii kaveri hakkaa A:ta niin paljon kun käsistä lähtee ja omissa maaleissansa uusinnat rullaa niin kauan kun mahdollista. Hmm.

Tappelut on kyllä toinen, välillä tulee vastaan kaveri joka yrittää saada myllyn aina kun vähänkin mahdollista. Nää ei varmaan tiedä että ihan semmosiakin pelejä tehään missä voi pelkästään tapella? Suosittelen. Tän pelin tappeluista meni maku ensimmäisen päivän jälkeen.
 

Ylähirsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kummallisesti muuten aina kun ite teet maalin nii kaveri hakkaa A:ta niin paljon kun käsistä lähtee ja omissa maaleissansa uusinnat rullaa niin kauan kun mahdollista.

Tee pari maalia enemmän kuin vastustaja ja iske hänen(/heidän) "aseillaan" takaisin, eli katsot omat maalisi uusintana jokaisesta kuvakulmasta. EASHL-joukkueeni on siirtynyt tämmöiseen taktiikkaan. Vastustajista tuntuu olevan niin mukava katsoa maaleja, niin miksei meidänkin maaleista voi nauttia.
 

Silkkeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Noista hidastusten katselemisista EASHL:ssä tuli mieleen, että miksiköhän niin suuressa osassa pelejä löytyy aina se yksi vatipää, joka ei jaksa katsoa highlight-reelejä tai videotarkistuksia (!) ja pausettaa videot pois? Tämä ongelma korostuu erityisesti sparreissa. Mielummin mä ainakin katson 20 sekuntia uusintoja kuin 30 sekuntia pause-ruutua.

Viime päivät on flunssassa tullut hakattua vähän enemmänkin sparreja ja voi jumalauta mitä jengiä sitä isommalla otannalla tulee päivän aikana vastaan. Alla jotain esimerkkejä:

-Pakit, jotka vetävät neljäntenä hyökkääjänä koko matsin. Ei siinä, tykkään itsekin nousta ja tuoda kiekkoa alueelle, mutta nämä kaverit vetävät siellä ylimpänä pelaajana koko ajan ja usein vielä paitsiossa.

-Hyökkääjät, jotka eivät osaa/tajua/viitsi reagoida tähän pudottamalla alemmas varmistamaan. Mieluummin päästetään vastustaja 10 kertaa erässä ylivoimahyökkäyksiin kun luovutaan omasta pelipaikasta.

-Yleisesti pelaajat, jotka vetävät sitä omaa kaistaa ihan nollat taulussa. Laiturit, jotka eivät poistu sieltä omalta laidalta mihinkään vaan vetävät kuin raiteilla ylös alas. Useimmiten nämä vielä laittavat viestiä tyyliin "play D" jos itse pakkina uskaltaudun tuomaan kiekkoa alueelle tai muuten irtautua omalta "paikaltani" edes hetkellisesti.

-Raiteilla vetämisestä esimerkkinä ne hyökkääjät, jotka kiekon saatuaan luistelevat suoraan kohti maalia joka ikinen kerta. Kiekosta ei ikinä luovuta ajoissa ja taklauksia ei osata väistää koskaan, vaan hakataan päätä seinään koko peli. Jos yksi näistä nousuista jotenkin päätyy maalille asti, hyökkäys päätetään löysimpään mahdolliseen rannariin kohti veskan rintapanssaria.

-Kärkkyjät, jotka viettävät kaiken aikansa hyökkäyssinisellä, useimmiten naputtamassa syöttöä aina kun botilla on kiekko. Vituttaa yhtä lailla sekä vastakkaisella että omalla puolella.

-Vielä pahempaa on kärkkyjät, jotka eivät saa edes tulosta aikaan. Voin antaa joukkuekaverilta jatkuvan kärkkymisenkin anteeksi, jos siinä sivussa tulee esim 5 maalia. Eri asia jos ei saa mistään sisään.

-Ihmismaalivahdit, jotka päästävät 3 ensimmäistä laukausta ja jäävät sen jälkeen perseilemään sen sijaan että lähtisivät pois. Tahallista jäähyjen hankkimista, harhailua ympäri kenttää ja kierimistä, ihan mitä tahansa kunhan vaan jokainen vastustajan veto menee maaliin.

-Pelaajat, jotka eivät syötä.

-Pelaajat, jotka eivät lauo.

-Pelaajat, jotka eivät pelaa. Mitä se yksi matsi kestää, 15 minuuttia? Jos siitä ajasta joutuu pitämään 10 minuuttia ohjainta pöydällä niin kannattaisi ehkä pelata jotain offline-pelimuotoa. Jos tulee äkillinen tarve tauolle, hanki tappelu tai lähde pelistä. Siis jos se 30sek pause ei riitä tauoksi.


On tää silti päällisin puolin ihan kivaa. Taidankin mennä tästä hakkaamaan lisää.
 

motamoro

Jäsen
Vituttaa ne ketkä pelaavat Guestien kanssa 1vs1 Online Quickmatcheja. Ok, voi lähteä valikosta pois jos tulee tuollainen, mutta kun äskönkin tuntui, että 4/5 vastustajasta oli guestien kanssa liikkeellä ja kun haki uudestaan niin sama vastustaja "arvottiin" vastaan.

Peli vaan muuttuu melkolailla epäreiluksi kun 3 osaavaa pelaajaa pelaa yhteen. Omat botit kun eivät osaa a) puolustaa kiekollista b) puolustaa kiekotonta c) hakea paikkaa. Lopputuloksena on, että vastustaja pääsee parilla syötöllä nokikkain maalivahdin kanssa ja kun itse hyökkää niin saa kolme pokecheckkaajaa kimppuun ja lopulta tulee paska syöttö kun botit ei hae tilaa tai jää jyrän alle kun joku jyrää laitaan ahdistettuna. Tuolla 45 levelin tienoilla nämä ottavat yleensä vain hyviä pelureita kavereiksi nettipeleihin, alemmilla tasoilla välillä se vieras oli sentään paska niin peli pysyi reiluna. Toisaalta tuollaisen guest-joukkueen voittaminen tuntuu äärimmäisen hyvältä ja taisinkin yli puolet noista peleistä voittaa.

Menisivät EASHL:ään prkl.

Toinen joka vituttaa on nämä mailanvemputtajat jotka koittavat kikkailla itsensä b-pisteelle sitä varmaa vetoa varten. Viime pelissä vastustaja sai 7 vetoa ja 3 meni sisään, ei joka tilannetta vaan pysty puolustamaan vaikka tietää mitä sieltä haetaan. Onneksi omat 34 laukausta riittivät sentään jatkoaikavoittoon.
 

Kippe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Vituttaa ne ketkä pelaavat Guestien kanssa 1vs1 Online Quickmatcheja.

Itse "syyllistyn" tähän useinkin kavereiden kanssa pelaillessa, kun on oikeasti kivaa vetää kentällisellä siten että kaikki ovat samassa tilassa. Toki vastapuolen turhautuminen on ymmärrettävää, ja soisi EA:n tekevän jonkinmoisen valikko-option, jos joku haluaa 1vs1 -pelejä pelata. HUTissahan tosin saa ok-joukkueen aika vähällä vaivalla ja siinä online-pelit on pakkosooloja.
 

Pottakameli

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Vituttaa sinisen jälkeen laidasta lähtevät kudit, jotka
maalivahti imee längistä. Tämä siis konetta vastaan pelatessa. Luulet puolustavasi paikat pois, mutta sitten lähtee lämäri jäitä pitkin ja ilman maskia! Molari seisoo paikallaan ja kiekko menee längistä. Vastaavia maaleja on tullut jo viisi ja kaikki Buffaloa vastaan...maalintekijänä ollut 4/5 Vanek. Pelikellossa on ollut jokaisella kerralla alle minuutti jäljellä.
 

Rixa88

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
77 ottelua Be a GM-modea takana Colorado Avalanchella ja kauden aikana about 5-10 ottelussa on onnistuttu hukkaamaan kahden maalin johto! Yksi räikeimmistä esimerkeistä on eräs peli Vancouveria vastaan. Ensin 2-0 meille, sen jälkeen 2-2, sitten taas 4-2 meille ja pian taas 4-4. En muista kumpi tuon voitti, mutta taisi olla Vancouver. Eräässä matsissa Dallasia vastaan taas menetettiin 3 maalin johtoasema ja tasoitusmaali taisi tulla 5 sekuntia ennen pelin loppua, anteeksi varsinaisen peliajan loppua. Tuo kuitenkin onneksi voitettiin rankkareilla. Ja todella monessa 2 maalin johdon menetyksessä vastustaja on tehnyt sen vikan tasoitusmaalin viimeisten minuuttien aikana, jopa aivan vikalla minuutilla.

Se on kuitenkin positiivista että noista kahden maalin johdon kadottamisotteluista arviolta yli puolet on kuitenkin lopulta voitettu, joskus jopa varsinaisella peliajalla, mutta joskus ihan jatkoajalla tai rankkareilla.
 

Varis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KiVa, EK65
77 ottelua Be a GM-modea takana Colorado Avalanchella ja kauden aikana about 5-10 ottelussa on onnistuttu hukkaamaan kahden maalin johto!
En tiedä olenko yksin asian kanssa, mutta olen huomannut tätä ilmiötä ihan online-peleissäkin.

Mulla on otteluiden aivan ylivoimaisesti yleisin lopputulos ollut 3-3 ja lähes aina sitä edeltää viimeisen erän nousu joko 0-3 tai 1-3 tilanteesta tasoihin. Ei mulla sinänsä ole valittamista, kun ihan yhtälailla olen itse noussut kuin johtoja menettänyt ja kun on rankkareita jo pari vuotta treenannut erikseen, niin lisäpisteitä tulee hyvällä prosentilla. Ei tuo nyt silti enää voi sattumaa olla ja vähän se syö fiilistä kun ei ihan tarkkaan tiedä tuliko se tasoitus omalla taidolla vai EA:n avustamana.

Ennätys on viimeisen erän 0-4->5-4 kiri ja siinä ainakin tuntui että ihan kaikki onnistuu mitä yrittää. En varmasti ollut niin paljon parempi pelaaja.
 
Vituttaa ne ketkä pelaavat Guestien kanssa 1vs1 Online Quickmatcheja
Tähän meni hermot jo NHL12:ssa ja sen jälkeen aloin aina etsimään uutta peliä huomatessani vastustajia olevan enemmän kuin 1.

Toinen joka vituttaa on nämä mailanvemputtajat jotka koittavat kikkailla itsensä b-pisteelle sitä varmaa vetoa varten. Viime pelissä vastustaja sai 7 vetoa ja 3 meni sisään, ei joka tilannetta vaan pysty puolustamaan vaikka tietää mitä sieltä haetaan. Onneksi omat 34 laukausta riittivät sentään jatkoaikavoittoon.
Tästä syystä loppuikin sitten koko versus-pelaaminen tämän vuoden versiossa.
 

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
Aloitin uuden be a GM-kauden Floridalla, nyt kun Barkovikin mahtuu kokoonpanoon. Ensimmäistä kertaa päätin myös kokeilla tuota vaikeinta vaikeustasoa. Pelaaminen on muuten oikein kivaa, mutta ei vaan kestä hermot tuom maalivahtipelin kanssa.

Florida - Philadelphia-peli. laukaukset mininne 31 - 14. Flyers voittaa jatkoilla 4 - 5. Philadelphialla 3 erässä yksi laukaus, ja se meni sisään. sain vikalla minuutilla tasotettua, mutta sitten jatkoilla taas eka kuti sisään. Marksrtömin t%66, Thomasin 0!!! Vittu mitä paskaa oikeasti, olivat vielä suurin osa helppoja maaleja, jossa esim. syöttö osuu patjaan ja siitä ripari suoraan eteen... hienoa saatana. Kolme peliä, 1-1-1.... vitun kiva.
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Aloitin uuden be a GM-kauden Floridalla, nyt kun Barkovikin mahtuu kokoonpanoon. Ensimmäistä kertaa päätin myös kokeilla tuota vaikeinta vaikeustasoa. Pelaaminen on muuten oikein kivaa, mutta ei vaan kestä hermot tuom maalivahtipelin kanssa.

Florida - Philadelphia-peli. laukaukset mininne 31 - 14. Flyers voittaa jatkoilla 4 - 5. Philadelphialla 3 erässä yksi laukaus, ja se meni sisään. sain vikalla minuutilla tasotettua, mutta sitten jatkoilla taas eka kuti sisään. Marksrtömin t%66, Thomasin 0!!! Vittu mitä paskaa oikeasti, olivat vielä suurin osa helppoja maaleja, jossa esim. syöttö osuu patjaan ja siitä ripari suoraan eteen... hienoa saatana. Kolme peliä, 1-1-1.... vitun kiva.
Sä otat tämän pelin hirveän vakavasti. :D
 

Ranksu

Jäsen
Suosikkijoukkue
St. Louis Blues
Se on ihan sama onko vedot 50-5 jos toisen joukkeen vedot on maalipaikoista ja sinun vedot on kun pääset yli siniviivan. Mie en voi käsittää miten boteille voi edes hävitä vaikeimmalla tasolla? Omassa pelissä täytyy olla joku tosi pahasti vialla.
 

Giroux

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, Philadelphia Flyers
Mie en voi käsittää miten boteille voi edes hävitä vaikeimmalla tasolla? Omassa pelissä täytyy olla joku tosi pahasti vialla.

Helposti, jos laittaa sliderit sellaisiksi että on oikeasti haastetta. Itse löysin aika hyvän tasapainon noiden suhteen, mutta on niitä sellaisia pelejäkin kun ei mikään mene ja vastustaja lörpöttää siniviivasta maalivahdin längistä maaliin. Minkäs sille mahtaa, jos peli päättää kohtalosi kun olet liian hyvä.
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Se on ihan sama onko vedot 50-5 jos toisen joukkeen vedot on maalipaikoista ja sinun vedot on kun pääset yli siniviivan. Mie en voi käsittää miten boteille voi edes hävitä vaikeimmalla tasolla? Omassa pelissä täytyy olla joku tosi pahasti vialla.

Voihan niille hävitä, jos kaikki taivaankappaleet on oikeassa asennossa. Minulla on GM:ssä tilastot 28-16-4 eli enemmän on voitettu kuin hävitty, mutta eivät ne tappiotkaan harvinaisia ole.
Tänään hävisin Dallasille 2-4, kun lanasin Niederreiterilla vastustajan ja äijä lensi ulos. Dallas veti ylivoimalla 5 kertaa ja teki 4 maalia. Lehtosella oli ns. god-mode päällä, niin tappiohan siitä tuli.

E. Vaikeimmallakin tasolla vedot sinisen tuntumasta uppoaa, jos vain on hyvä ja tarkka lämäri sekä vetää pakin jaloista. Ei tietenkään aina uppoa, mutta välillä.
 

HockeyForLife

Jäsen
Suosikkijoukkue
Wild
Se on ihan sama onko vedot 50-5 jos toisen joukkeen vedot on maalipaikoista ja sinun vedot on kun pääset yli siniviivan. Mie en voi käsittää miten boteille voi edes hävitä vaikeimmalla tasolla? Omassa pelissä täytyy olla joku tosi pahasti vialla.

Oho oho! Ranksu taitaa olla melkoinen änärin taitaja kun pystyy botin kaatamaan kerta toisensa jälkeen ja voi täällä vielä huudella muille!
 

Anenthran

Jäsen
Suosikkijoukkue
Los Angeles Kings, Tampereen Ilves
Se on ihan sama onko vedot 50-5 jos toisen joukkeen vedot on maalipaikoista ja sinun vedot on kun pääset yli siniviivan. Mie en voi käsittää miten boteille voi edes hävitä edes vaikeimmalla tasolla? Omassa pelissä täytyy olla joku tosi pahasti vialla.

Niinhän se onkin. Vika vaan on siinä että bottia vastaan pelatessa ne koneen saamat 5 vetoa ei välttämättä ole vetopaikoista vaan sinisen jälkeen rääpäistyjä rystyjä ja silti menevät.
Ja joo, kyllä sen botin voittaa periaatteessa vaikka joka pelissä jos jaksaa bugittaa joka pelissä 60 min. Se on sitten eri asia kuka sitä jaksaa.
 

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
Sä otat tämän pelin hirveän vakavasti. :D
Mä niin tiedän! Suurin ongelmaan on yksinkertaisesti se, että olen paska. Olen ennen NHL13-peliä onnessani pelannut jotain NHL02 peliä NÄPPÄIMISTÖLLÄ vaikeimmalla tasolla ja voittanut pelit 20-1 tjsp. Nykyänäreiden "opetusosio" on niin onneton, että en varmaan edes osaa puoliakaan niistä asioista mitä tässä pelissä voi tehdä. Suorastaan surkea tuo opetusosio mun mielestä. Meni todella kauan ennen kun edes opis ottamaan kiekon pois vastustajalta :D

Oikea syyhän on tietysti se, että tytöt ei osaa pelaa pleikalla!

EDIT: Niin, lisäksi olen nörttinä tottunut purkamaan vitutukseni keskustelupalstoille. Eikä ole varmaa ostaa uutta ohjainta, niin ohjaimen viskaaminenkaan ei tule kysymykseen :) Anteeksi kaikille!
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Mä niin tiedän! Suurin ongelmaan on yksinkertaisesti se, että olen paska. Olen ennen NHL13-peliä onnessani pelannut jotain NHL02 peliä NÄPPÄIMISTÖLLÄ vaikeimmalla tasolla ja voittanut pelit 20-1 tjsp. Nykyänäreiden "opetusosio" on niin onneton, että en varmaan edes osaa puoliakaan niistä asioista mitä tässä pelissä voi tehdä. Suorastaan surkea tuo opetusosio mun mielestä. Meni todella kauan ennen kun edes opis ottamaan kiekon pois vastustajalta :D

Oikea syyhän on tietysti se, että tytöt ei osaa pelaa pleikalla!

EDIT: Niin, lisäksi olen nörttinä tottunut purkamaan vitutukseni keskustelupalstoille. Eikä ole varmaa ostaa uutta ohjainta, niin ohjaimen viskaaminenkaan ei tule kysymykseen :) Anteeksi kaikille!
Mä en lähtisi tohon, että tytöt ei osaa. Onhan tuo melkoista pään seinään hakkaamista, mutta kaikesta oppii. Itse katselen matsin jälkeen hidastuksista, että miten ne maalit tulikaan tehtyä ja yritän opetella. Olen pelannut EA:n NHL:n jokaista versiota ja silti sitä tuntee itsensä välillä avuttomaksi, mutta kyllä se punainen lanka löytyy jossain vaiheessa.

Mä olen pelkästään XBox 360-aikakaudella heittänyt parkettiin paskaksi n. kolme ohjainta. ;) Pleikka kakkosella ja PC:llä jokusen. Kerran myös löin hyvää ystävääni turpaan pelin takia. Vahingossa.
 

Ranksu

Jäsen
Suosikkijoukkue
St. Louis Blues
Niinhän se onkin. Vika vaan on siinä että bottia vastaan pelatessa ne koneen saamat 5 vetoa ei välttämättä ole vetopaikoista vaan sinisen jälkeen rääpäistyjä rystyjä ja silti menevät.
Ja joo, kyllä sen botin voittaa periaatteessa vaikka joka pelissä jos jaksaa bugittaa joka pelissä 60 min. Se on sitten eri asia kuka sitä jaksaa.

Kuka pelaa edes botteja vastaan? Ei se tarkoita sitä, että pelkästään bugittamalla voitetaan botit. Perusleikkaukset, 1-timerit menevät nätisti ja puolustamalla ne bottien vedot voi ottaa pois. Tämä vitutusketju on parhautta pitkään aikaan. Kaikki on käärmeissään.
 

Anenthran

Jäsen
Suosikkijoukkue
Los Angeles Kings, Tampereen Ilves
Kuka pelaa edes botteja vastaan? Ei se tarkoita sitä, että pelkästään bugittamalla voitetaan botit. Perusleikkaukset, 1-timerit menevät nätisti ja puolustamalla ne bottien vedot voi ottaa pois. Tämä vitutusketju on parhautta pitkään aikaan. Kaikki on käärmeissään.

Esimerkiksi ne kenellä ei ole boxissa/pleikkarissa nettiä. Vähän hankalaa tehdä tässä tapauksessa muuta. Ja toisena esimerkkinä ne jotka haluavat pelata kausia, eivätkä vaikka halua tehdä sitä GM Connectedin kautta koska kyseisessä pelimuodossa on enemmän bugeja kuin EA:lla on työntekijöitä.

Ja kyllä, vetopaikat voi puolustaa aikalailla kaikki pois. On vaan aika naurettavaa että toinen joukkue ei saa vetää kertaakaan kun ne menee jos kone niin haluaa. Jotkut kun haluaa pelata mahdollisimman aidonnäköstä ja todenmukaista jääkiekkoa eikä pelaa vaan sen takia että pitää joka peli voittaa.

Eihän siinä jos olet niin hyvä että voitat joka pelin, ja jopa liian hyvä pelataksesi bottipelejä, mutta tarvitseeko sitä tulla tänne kehuskelemaan? Ehkä jostain löytyy ihmisiä joita tämä kiinnostaa, en kuitenkaan usko että heitä täällä on kovin paljoa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös