Ymmärrän täysin jos ei ole nettimahdollisuutta ja siksi pelaa esimerkiksi gm-muotoa. Jos aitoutta haluaa tästä pelistä niin suosittelen hommaamaan nettiyhteyden ja liittymään EASHL-joukkueeseen tai perustamaan sellaisen. EASHL 6vs6 löytyy lähimpänä oikeata hokia jos sitä tästä pelistä haluaa hakea.Esimerkiksi ne kenellä ei ole boxissa/pleikkarissa nettiä. Vähän hankalaa tehdä tässä tapauksessa muuta. Ja toisena esimerkkinä ne jotka haluavat pelata kausia, eivätkä vaikka halua tehdä sitä GM Connectedin kautta koska kyseisessä pelimuodossa on enemmän bugeja kuin EA:lla on työntekijöitä.
Ja kyllä, vetopaikat voi puolustaa aikalailla kaikki pois. On vaan aika naurettavaa että toinen joukkue ei saa vetää kertaakaan kun ne menee jos kone niin haluaa. Jotkut kun haluaa pelata mahdollisimman aidonnäköstä ja todenmukaista jääkiekkoa eikä pelaa vaan sen takia että pitää joka peli voittaa.
Eihän siinä jos olet niin hyvä että voitat joka pelin, ja jopa liian hyvä pelataksesi bottipelejä, mutta tarvitseeko sitä tulla tänne kehuskelemaan? Ehkä jostain löytyy ihmisiä joita tämä kiinnostaa, en kuitenkaan usko että heitä täällä on kovin paljoa.
Se on ihan sama onko vedot 50-5 jos toisen joukkeen vedot on maalipaikoista ja sinun vedot on kun pääset yli siniviivan. Mie en voi käsittää miten boteille voi edes hävitä vaikeimmalla tasolla? Omassa pelissä täytyy olla joku tosi pahasti vialla.
Minun mielestäni se kertoo vain siitä, ettei ole opetellut pelaamaan botteja vastaan. Siinähän ei päde sama logiikka kuin jääkiekossa oikeasti tai vaikkapa ihmispelaajien miehittämässä EASHL-pelimuodossa. Sama 1v1-peleissä; jos versuksessa päästää vastustajan bugirannaripaikkaan, kertoo se siitä ettei ole opetellut / hallitse tarpeeksi hyvin logiikkaa jota vaaditaan yhden vastustajan ja kahdeksan botin kanssa.Kertooko se, että häviää boteille vaikeimmalla tasolla sitten vain sen, että elämässä on muutakin kuin NHL14?
Siinä tapauksessa olen guilty as charged.
Nyt vittu oikeesti!! Be a gm-modessa kauden 2014-15 kuudesta harjoitusottelusta kahdessa kävi niin että kahden maalin johto menetettiin vastustajalle!!
Toisin sanottuna, seuraa vaikka ensi yön NHL-kierrosta. Todennäköistä on, että se joukkue joka menee johtoon (jopa kahden maalin verran) ei aina johdakkaan loppuun asti. Jääkiekossa on mahdollista myös nousta takaa rinnalle ja joskus jopa ohi.
Riippuu pelaatko konetta vai ihmistä vastaan. Jos ihmistä vastaan niin pitää hyväksyä y napilla tappelu mutta konetta vastaan ei auta kuin myllyttää. Mutta itse olen päässyt näistä yli sillä etten vain ajele hirveästi tähtipelaajilla. Vaan annan vaan painetta pelkällä luistelulla ja vierelle menolla. Neloskentällä sitten rymistellään senkin edestä :-)Tappelu-uudistus on periaatteessa ihan hyvä, mutta siinä vaiheessa kun huomaat joutuvasi tappelemaan joukkueesi tähtipelaajalla jotain vastustajan nobodya vastaan, niin alkaahan se hieman vituttaa. Esim. eilen pelatessa Tavares taklasi vastustajan pakkia(mielestäni ei edes erityisen törkeästi) ja toinen vastustajan pakki syöksyi kimppuun. Tuossa tilanteessa on kaiketi pakko vaan myllyttää vai voiko nuo jotenkin yrittää skipata?
Prospektit pelissä vituttaa edelleen niin saatanasti.
Barkov GMC:ssä täysin haistavittu-pelaaja, en tiedä miten nyt muuttunut sitten jos alottaisi uuden. Ekbladit ja muut 4.5 keltatähden kehittyvät pelaajat on 7. simukaudella jotain 74 ovr tyyliä, jne.
Ihan uskomatonta miten EA pystyy kusemaan tälläiset tärkeät asiat noin pahasti. Ainoat hyvät kehittyvät ovat vihreät tähdet omaavat ukot.
Tiedä sitten miten tuo muuttuu, kun tuota GMC:tä pelaa sen 5 kautta, mitä tässä ehtii ennen NHL15-peliä.
^Realismia. Jos oikeassa jääkiekossa voi filmata...Jaahas en kyllä tiennyt, että tässä pelissä voi filmata.
Hyökkäys käynnissä joukkueella A, olen juuri menettänyt kiekon hyökkäysalueella oikeassa kulmassa ja olen karvaamassa sitä takaisin. Taklaan pelaajalla A vastustajan kiekollista pelaajaa B1, tämän vieressä on kiekoton pelaaja B2. Sen sijaan, että taklaus vaikuttaisi mitenkään (taklaus osuu, mutta pelaaja B1 vain jatkaa luisteluaan mitenkään reagoimatta), retkahtaa joukkueen B maalivahti jään pintaan Oscarin arvoisesti kuin Jarkko Ruutu konsanaan. Kaikki tämä tapahtuu siis kaukalon kulmassa vähintään 2-3 metrin päässä maalista. Seuraavaksi saan kiekon haltuuni ja peli vihelletään poikki. Epäuskoisena katson, että mistä helvetistä sain jäähyn, kun tuomioksi vihelletään maalivahdin estäminen. Painan pausen päälle ja hidastuksesta kelailen ees taas kyseistä kohtaa vielä epäuskoisempana. Ei siinä mitään, sattuuhan näitä. NOT.
Aiheutti tosin hilpeyttä että vitutusta yhtaikaa.
Jaahas en kyllä tiennyt, että tässä pelissä voi filmata.
Hyökkäys käynnissä joukkueella A, olen juuri menettänyt kiekon hyökkäysalueella oikeassa kulmassa ja olen karvaamassa sitä takaisin. Taklaan pelaajalla A vastustajan kiekollista pelaajaa B1, tämän vieressä on kiekoton pelaaja B2. Sen sijaan, että taklaus vaikuttaisi mitenkään (taklaus osuu, mutta pelaaja B1 vain jatkaa luisteluaan mitenkään reagoimatta), retkahtaa joukkueen B maalivahti jään pintaan Oscarin arvoisesti kuin Jarkko Ruutu konsanaan. Kaikki tämä tapahtuu siis kaukalon kulmassa vähintään 2-3 metrin päässä maalista. Seuraavaksi saan kiekon haltuuni ja peli vihelletään poikki. Epäuskoisena katson, että mistä helvetistä sain jäähyn, kun tuomioksi vihelletään maalivahdin estäminen. Painan pausen päälle ja hidastuksesta kelailen ees taas kyseistä kohtaa vielä epäuskoisempana. Ei siinä mitään, sattuuhan näitä. NOT.
Aiheutti tosin hilpeyttä että vitutusta yhtaikaa.
Sait sen koko online-pelit pilanneen momentumin puolellesi. Vastustajalla ei oo mitään tehtävissä siinä vaiheessa, kuin blokata jokainen laukaus. Ihan jees jos joskus sattuu omalle kohdalle, harvemmin niinpäin. Tämän takia en pelaa enään tätä kyseistä pelimuotoa.