Pidin loppuviikon taukoa tästä pelistä ja nyt taas muutaman pelin pelanneena on vitutus tummanpunaisella. Neljästä viimeisestä pelistä neljä tappiota. Tappiot itsessään eivät vituta vaan se tapa millä ne tulivat. Ensin hävisin Coloradolle 5-4, kun raitapaitojen mielestä 47 minuuttia jäähyjä on sopiva määrä. Pahimmillaan Colorado johti jo 5-1, mutta nousin vielä maalin päähän. Seuraava peli Chicagoa vastaan. Kone oli näköjään päättänyt, ettei jätetä mitään sattuman varaan vaan olin ekan erän jälkeen 0-5-tappiolla. Vedot minulle 12-7, reilu peli. Tämän jälkeen vastaan asettui Columbus ja taas jäähyiltiin oikein urakalla, jonka seurauksena 3-4-tappio ja nyt viimeisessä pelissä San Josea vastaan, kun alivoima toimi niin maalivahtipeli oli jotain järjetöntä. Ihan sama miten puolustat, niin omissa kolisee. Kirsikkana kakun päällä 5,4 sekuntia ennen loppua tullut 3-4-maali. Ei siinä mitään, hävitä voi ja hävitä pitää, mutta kyrpii tämä tapa millä tappiot tulevat. Tässä vikassa pelissä tasoitin pelin 15 sekuntia ennen loppua, mutta eipä tasuri koneelle kelvannut, koska ripuliranne siniseltä yllätti Hardingin ja se matsi meni siinä.
Lisätään seuraava matsi. Anaheimia vastaan tuli 2-7 tukkaan. Anaheimilla koko matsissa varmaan 7 hyökkäystä. Vedot reippaasti mulle, mutta koita nyt siinä voittaa, kun jokainen laukaus uppoo sisään.
Maalivahtien tilastot:
Bäckström 3,26 Pmk , 85,60 torjunta%
Harding 3,47 pmk 83,70 torjunta%
Joukkueen alivoima on huimat 62,4. Eikä mikään auta. Niitä maaleja menee omiin vaikka kuinka yritän puolustaa.