NHL 14:n vitutusketju

  • 134 312
  • 472

HokiHero

Jäsen
Alkaa vituttaa yhä enemmän tämä peli. Eikö sitä nyt jumalauta voi joskus tehä sitä peliä siten, että ylivoimalla olisi edes mahdollisuutta pyörittää. Nyt jos tuohon yrittää saada jotain pyöritystä aikaan, niin seuraava syöttö menee aivan persiiseen, oma mies hukkaa kiekon viivassa, oma pelaaja ei saa syöttöä kiinni tai vastustajan pelaaja tekee ihmeellisen venytyksen ja katkaisee syötön kolmen metrin päästä selän takaa. Vituttaa.

Tuota on tullut manattua. Laitojen kautta syötteleminen sujuu kuitenkin suht hyvin. Ylivoimalla turhauttaa etenkin painollisen puolen pakin peruuttelua jonnekkin punaviivalle heti kun vastustaja saa kiekon yrittämättä edes pitää viivaa ja sitten tulee joku syöttönappipurku niiin arrgh. Pelaajille voisi myös kehittää taidon varoa siniviivoja jolloin pelistä tulisi paljon aidompaa ja turhilta paitsioila välttyisi.
 

Scade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Täällä kun ollaan avauduttu tuosta perus glitch maalista, jossa kurvataan siihen viiksien kohdalle ja laitetaan säbäranne ylänurkkaan niin lienee paikallaan hehkuttaa tuota Teräväisen glitch maalia eilisessä Tappara pelissä. On vissiin äijä hakannu änäriä ja hiffannu miten maaleja tehdään. Selostajakin eilen hehkutti ihan fiiliksissä tuota maalia.

Tämä nyt tällaisena kevennyksenä. Ei tarvitse liian tosissaan ottaa.
 

Rixa88

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Alkaa vituttaa yhä enemmän tämä peli. Eikö sitä nyt jumalauta voi joskus tehä sitä peliä siten, että ylivoimalla olisi edes mahdollisuutta pyörittää. Nyt jos tuohon yrittää saada jotain pyöritystä aikaan, niin seuraava syöttö menee aivan persiiseen, oma mies hukkaa kiekon viivassa, oma pelaaja ei saa syöttöä kiinni tai vastustajan pelaaja tekee ihmeellisen venytyksen ja katkaisee syötön kolmen metrin päästä selän takaa. Vituttaa.

Itse olen saanut ylivoimalla ihan hyvin maaleja, mutta yleensä ne ovat olleet sellaisia että pakki on laukonut lähes siniviivan tuntumasta ja se on sitten uponnut. Tällaisia maaleja on syntynyt myös viidellä viittä vastaan. En muista että aiemmassa änärissä tällaisten maalien tekeminen olisi ollut yhtä helppoa?

Yksi vitutuksenaihe mihin olen monesti on törmännyt, on ollut vastustajan pitkä päätyyn ja perään-taktiikka. Kiekko roiskaistaan punaviivan jälkeen omaan päätyyni ja todella usein kiekko alkaa "sattumoisin" pomppimaan ikävästi kulmassa. Sen haltuun saaminen on hankalaa; Se pitäisi saada nopeasti oman puolustajan haltuun sillä vastustajan hyökkääjä kiitää sen perään 100 kilometrin tuntivauhtia ja sitoo puolustajani laitaan mikäli ei kiekkoa kerkeä saamaan kunnolla haltuun. Tämä sitten johtaa siihen että vastustaja pääsee pyörittämään peliä omaan päätyyni. Jos kiekko ei pomppisi, oma puolustaja kerkeäisi hyvin saamaan sen haltuun ja peliä voitaisiin rauhoittaa.
 
Suosikkijoukkue
#41 & #66
Laitoin viisi vuotta sitten EA Sportsille palautetta ja toivetta, että kehittelisivät jonkinlaisen Blueline Awarenessin. Eihän tossa ole mitään järkeä, että tulee paitsioita, koska pakki leipoo sitä karkkia viivassa. Koittaisi viimeiseen asti pitää viivan kiinni ja jos sattuu valuun yli niin ainakaan enää toisi yliviivan aiheuttaen myös näin turhan paitsion.

Tuollainenhan olisi aivan saatanan helppo toteuttaa esimerkiksi siten, että tuo Blueline Awareness olisi päällä back-skate nappia painaessa.
 

Kaiuni Alen

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, kaikki menestyksekkäät jalkapallojoukkueet
Ei helvetti oikeesti! Pitkästä aikaa kokeilin pelata online 1vs1, Flyers vs Oilers. Peli alkoi, ja vastustaja on ihan kahvilla koko ajan. Isken maalin, jonka jälkeen peli hieman terästäytyy. Pidän kumminkin kiekkoa paljon enemmän ja rakennan maalipaikkoja maalipaikkojen perään, mutta mikään veto ei tunnu menevän sisään. Niistä harvoista hyökkäyksistä, joita vastustaja saa, on ratkaisu aina lämäri keskeltä, vaikka edessä olisi blokkaamassa 4 äijää.

Noh, peli jatkuu samanlaisena hallintana kaksi erää, kunnes kolmannessa erässä oman joukkueeni tietokonepelaajat (joita en siis ohjaa) ottavat aivan käsittämättömiä jäähyjä. Peli on lähes kokoajan ylivoimaa vastustajalle. Erän puolessa välissä oma bottini ottaa vihellyksen jälkeen 5+20 väkivaltaisuudesta(?!!) ja siihen perään vielä estämisestä toinen ottaa 2 minuuttia. Vastustaja saa neljännestä 5-3 yv:stä maalin; rannarilla oman pelaajani luistimien kautta. Peli on nyt 1-1, ja aikaa on jäljellä 7 minuuttia. Alan hyökkäämään tosissaan, ja 12 vedosta 5-4 alivoimalla paras tulos on 4 tolppalaukausta.

Peli loppuu 1-2 tappioon, viimeinen maali siniviivalämärillä kahden pelaajan kautta moken längeistä maaliin. Ei saatana että vituttaa! Peli täysin hallinnassa, mutta kun ei mene niin ei mene. Vastustaja tekee pari tuurimaalia ja that's it. Tämän takia en pelaa onlinessa kuin EASHL:ää ja rankkarikisoja.
 

Ranksu

Jäsen
Suosikkijoukkue
St. Louis Blues
St. Louis Blues @ Florida Panters 2-0

Herranen aika mikä maali. Pietrolta pieni avaus Vladille joka polkee kentä läpi vetää jarrut kiinni ja toiseen aaltoon Baretille joka siirtää laitaan, josta Stewart pamauttaa 1-timerilla.
 

Jääkaappi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liiga
Terveisiä vaan nimimerkille "Rupsu", jos sattuu tätä lukemaan.

Se on ihan hienoa kun maalin johtoasemassa seisotaan oman maalin takana niin, että kiekkoa on käytännössä mahdotonta saada pois.

Pelle.
 

Elchubagabra

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville
Terveisiä vaan nimimerkille "Rupsu", jos sattuu tätä lukemaan.

Se on ihan hienoa kun maalin johtoasemassa seisotaan oman maalin takana niin, että kiekkoa on käytännössä mahdotonta saada pois.

Pelle.

Voi jee mikä sika joka tekee noin. Itsekin pari kertaa olen pelleillyt noin, mutta silloin olen ollut tyyliin 5 maalia tappiolla ja kaks minsaa jäljellä. Silloin sekä itse että vastustaja on otettu se "vitsinä". Miten tosta voi saada kiekon pois? Jos on karvaus täpöllä niin meneekö oma botti maalin taakse?
 

Arsi Haakana

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahen Pelicans
Ainoa suurempi vitutuksen kohde on tuo superpallokiekko kaukalon kulmissa. Kuka helvetin idiootti on keksiny tehä peliin tollasen pomppivan kiekon?

Vihaan tennispallolla pelattuja ulkojäähöntsiä, miksi se sama pallo on pitänyt tuoda rakastamaani konsolipeliin.
 

Deucci

Jäsen
Suosikkijoukkue
HC TPS
Ihana superpomppukiekko.

Se pistää aina vituttamaan, kone pompottaa kulmaan, menee vaihtoon ja silti he kerkevät saamaan sen vitun kiekon ''ekalla'' nenän edestäsi. Sitten he veivaavat vanhanaikasen kämmeneltä takayläkulmaan, vittu aina menee sisää.

Vittu!
 

Frostbite

Jäsen
Suosikkijoukkue
Оулун Кäрпäт, Фц Барцелона, РоПС, Rive Kanerva
Ihana superpomppukiekko.

Se pistää aina vituttamaan, kone pompottaa kulmaan, menee vaihtoon ja silti he kerkevät saamaan sen vitun kiekon ''ekalla'' nenän edestäsi. Sitten he veivaavat vanhanaikasen kämmeneltä takayläkulmaan, vittu aina menee sisää.

Vittu!

I feel you! Tapahtuu lähes joka pelissä myös täällä.
Varsinkin, jos olet esim. 5-0 johdossa ja ottelua on jäljellä alle 5 minuuttia ja tekis ns. höpöä saada molarille nollapeli, mutta...
Kone pistää kiekon päätyyn - oma pakki yrittää sitä hanskalla hosua alas - koneen hyökkääjä tulee ja ottaa kiekon ku lapselta ilmapallon - kiertää vanhanaikasella maalille - molari jäätyy torjunta-asentoon etutolpalle ja...
Syö miestä!!!
 

Ganal

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Be a Gm kauden oman maalivahdin prosentit. Vittu, nytkin Niemi maalissa ja viivasta ilman maskia ripuliranne putkista sisään x2. Mahdotonta saada prosentit yli 90% ainakin mulla, oli kausi mikä tahansa, maalivahti kuka tahansa!
 

Frostbite

Jäsen
Suosikkijoukkue
Оулун Кäрпäт, Фц Барцелона, РоПС, Rive Kanerva
Sama vika rahikaisella, Ganal. Prosentit on sarjan heikoimpia mun molareilla myös, kun pelaan Be a GM:ää. Päästettyjen maalien ka on Niemellä 2.01 ja liigan toiseksi paras, mutta prosentit sitten jossain 90 pinnassa. Onhan se selvä, kun vastustaja saa sen 10-15 laukausta ottelua kohti ja maaliin noista menee se 1-2 vetoa, niin alle 90 jäädään. Yleensä se on ohjuri maalinedestä tai jo edellämainittu vanhanaikainen tai molemmat, jotka yhdessä pelissä menevät verkkoon.
 

Apmp-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, TPS
Ostin pelin tänään ja eka asia joka alkoi lievästi vituttamaan on tuo Be a GM:n "twitter". Kuka vitun älypää on keksinyt suomentaa sen ihan sataprosenttisesti.

Jääkiekkoanalyytikko:

Toivottavasti kukaan ei vielä leimannut joukkuetta Sharks häviäjäksi, sillä se voitti juuri joukkueen Oilers.

Voisiko olla tönkömpää?
 

Giroux

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, Philadelphia Flyers
Ostin pelin tänään ja eka asia joka alkoi lievästi vituttamaan on tuo Be a GM:n "twitter". Kuka vitun älypää on keksinyt suomentaa sen ihan sataprosenttisesti.

Suomentaja lienee joku, joka ei ole koskaan kuullutkaan twitteristä nimittäin nuo suomenkieliset "hashtagitkin" ovat aivan loistavia. Vai mitä sanotte hashtageista #Jee #NytMennään #maalivahtientaistelu #kiistakumppanit? Eipä noita tule onneksi enää pahemmin edes katseltua.
 

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
Sama vika rahikaisella, Ganal. Prosentit on sarjan heikoimpia mun molareilla myös, kun pelaan Be a GM:ää. Päästettyjen maalien ka on Niemellä 2.01 ja liigan toiseksi paras, mutta prosentit sitten jossain 90 pinnassa. Onhan se selvä, kun vastustaja saa sen 10-15 laukausta ottelua kohti ja maaliin noista menee se 1-2 vetoa, niin alle 90 jäädään. Yleensä se on ohjuri maalinedestä tai jo edellämainittu vanhanaikainen tai molemmat, jotka yhdessä pelissä menevät verkkoon.
Täällä myös sama ongelma. Nyt tämän vitutuksen takia menossa pikku tauko koko pelistä. Vaikka miten estää maalipaikat, niin se 10-15 kutia tulee ja viimeksi taisi mennä 6/15 vetoa sisään ja helposti... Hohhoi...
 

Babbel85

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Arsenal, Juventus
Aina vieraissa

Moron! Pelaan HUT:a ja peliä olen nyt pelannut sellaiset reilut sata ottelua. Ihan sama mikä divari ja mikä peli niin tasan KAKSI kertaa olen ollut kotijoukkue... Nyt pelaan korkeimmalla sarjatasolla ja mikään ei muutu.

Osaisiko joku kertoa mistä tämä johtuu, ei nyt ehkä isoin juttu mutta olis se kiva välillä olla kotijoukkuekin.
 

LostHorizon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Avalanche, Real Madrid
Moron! Pelaan HUT:a ja peliä olen nyt pelannut sellaiset reilut sata ottelua. Ihan sama mikä divari ja mikä peli niin tasan KAKSI kertaa olen ollut kotijoukkue... Nyt pelaan korkeimmalla sarjatasolla ja mikään ei muutu.

Osaisiko joku kertoa mistä tämä johtuu, ei nyt ehkä isoin juttu mutta olis se kiva välillä olla kotijoukkuekin.

Se menee mielestäni niin, että paremman netin omistava on kotijoukkue.
 

Babbel85

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Arsenal, Juventus
erikoista

Aika erikoista jos menee niin että paremman netin omaava on kotijoukkue.. Äsken mittasin nopeuden ja sain tulokseksi lataus 50.43 Mbit/s ja lähetys 11.86 Mbit/s

En ole kauhea tietotekniikka guru, joten onko nopeuteni aivan paska? Ja kuinka nopeilla ne muut sitten vetelee?
 

Babbel85

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Arsenal, Juventus
lisäystä

ja lisäksi usein kun yritän ottaa peliä tulee noin 10 kertaa putkeen, yhteys vastustajaan on katkennut.. Onko tosiaan niin että tuo nettini nopeus ei riitä vai mistä voisi johtua? Apuja kaivataan..
 

Jurnu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
ja lisäksi usein kun yritän ottaa peliä tulee noin 10 kertaa putkeen, yhteys vastustajaan on katkennut.. Onko tosiaan niin että tuo nettini nopeus ei riitä vai mistä voisi johtua? Apuja kaivataan..
Kyllä netin pitäis riittää. Ootko koittanu modeemin asetuksista availla portteja?
Nämä portit pitäis olla auki, niin saattais helpottaa pelaamista.
Linkki vie EA:n tukisivustolle.
 

ruoto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Real Madrid,Skellefteå AIK
Moron! Pelaan HUT:a ja peliä olen nyt pelannut sellaiset reilut sata ottelua. Ihan sama mikä divari ja mikä peli niin tasan KAKSI kertaa olen ollut kotijoukkue... Nyt pelaan korkeimmalla sarjatasolla ja mikään ei muutu.

Osaisiko joku kertoa mistä tämä johtuu, ei nyt ehkä isoin juttu mutta olis se kiva välillä olla kotijoukkuekin.

Itelläkin samaa vaivaa, n.200 ottelua joista kolme kotijoukkueena. Epäilen syyksi Soneran modeemia (Koti TV paketti). En pysty pelaamaan kavereitani vastaan ym. Yhteys katkeaa joka kerta.
Välillä saa kokeilla online otteluita 10 kertaa kunnes vastustaja löytyy.
 

Rixa88

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Sama vika rahikaisella, Ganal. Prosentit on sarjan heikoimpia mun molareilla myös, kun pelaan Be a GM:ää. Päästettyjen maalien ka on Niemellä 2.01 ja liigan toiseksi paras, mutta prosentit sitten jossain 90 pinnassa. Onhan se selvä, kun vastustaja saa sen 10-15 laukausta ottelua kohti ja maaliin noista menee se 1-2 vetoa, niin alle 90 jäädään. Yleensä se on ohjuri maalinedestä tai jo edellämainittu vanhanaikainen tai molemmat, jotka yhdessä pelissä menevät verkkoon.

Jos omat molarini olisivat Be a gm-modessa pelanneet noin hyvillä torjuntaprosenteilla niin minä olisin kirjoittanut siitä NHL 14:n fiilistelyketjuun :D Eli oma tilanne on samankaltainen mutta paljon surkeampi. Esim. äskettäin pelasin Coloradolla Bostonia vastaan ja Boston sai tehtyä 14 laukauksesta 5 maalia. Pahimmillaan oli tilanne 10 laukausta ja 5 maalia... Kakkosveskarini Ray Emery aloitti maalissa tuon pelin (OVR 80) ja kun Boston teki neljännen maalinsa, vaihdoin Varlamovin (OVR 84) maalille. Ja yllätys yllätys, onnistuin tuossa pelissä kadottamaan kahden maalin johtoaseman kertaalleen. Onneksi kuitenkin voitin lopulta 6-5 :D

Laitetaas vielä maalivahtieni tilastot käynnissä olevan kauden 2014-15 osalta:
Ray Emery 13 ottelua, 3,20 PMK, 83,06 %
Seymon Varlamov 52 ottelua, 2,62 PMK 87,16 %
 

Ribals

Jäsen
On toi HUT joskus niin rasittavaa... hävisin 4-3 vastustajalle, joka oli koko pelin ihan purjeessa. Mun hyökkäysalueaikani oli 12 minuutin pintaan, kun taas vastustajalla se oli melko heikko, reilu kolme minuuttia. Vetoja mulla oli 28, kun taas vastustaja "tulitti" maaliani huikeat 10 kertaa. Tavat millä maalit tulivat, tekevät vitutuksesta entistä pahemman. Kaksi maalia Millerin puikoista sisään, joista toinen jäitä pitkin siniviivalta. Yksi ranne Tampan Malonella b-pisteen takakaarelta vastahyökkäyksestä ja yksi maali Bödkerillä vastahyökkäyksen päätteksi rannarilla. Bödkerin maalin sulatan, mutta muut olisivat pitäneet jäädä kiinni. Taas omalla hyökkäysalueella mm. kapteeni Neal, Hall, ja Voracek tulittivat urakalla pleksejä ja maalirautoja. Ylätolppa taisi helistä omasta toimesta neljästi. Sitten Markström otti pari spiderseiviä ja peli sillä selvä.

Mukava aloittaa palstaura näin negatiivisissä merkeissä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös