Naisasiat

  • 7 501 987
  • 26 557

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mä kannatan tasa-arvoa. Mulle se tarkoittaa prosenteissa noin 50-50. Ei siis 75-25 naiselle, minkä tossun alla olevat miehet kuvittelevat tasa-arvoksi. On kyllä sairaaksi mennyt tuo asia nyky-yhteiskunnassa. Naiset voi elellä prinsessana. Joo pillu tätä maailmaa hallitsee, mutta vain siksi kun sinä nössö dorka annat sen tapahtua. Mä kannatan tasa-arvoa viimeiseen asti.
 
Viimeksi muokattu:
Realismilla ei ole mitään tekoa sen kanssa että mies elättäisi naisen ja perheen. Se että sä olet valinnut tuon huoralinjan on sinun asiasi, mutta se että parisuhteessa elävät miehet maksaisivat kaiken ja vaimot/tyttöystävät vaan makaisivat kotona kynsiä viilaillen on niin kaukana todellisuudesta kuin vaan voi olla.

Mitä merkitystä sillä on, maksaako kaiken vai ei? Kun pitää olla komea talo, Volvo, kultainen noutaja, hienot lomamatkat, mökki ja lapsilla hyvät vaatteet ja harrastukset, niin tuohon tarvitaan niin valtavat määrät hilloa, että jo 50-60 prossaa siitä on ihan tolkuton summa. Niin paljon, ettei esim. minun tuloillani siihen venytä mitenkään.

Onneksi sinkkumiehet elävät metsässä ja syövät marjoja eläkseen. Minkäänlaisia elinkustannuksiahan ei synny ennen seurustelua/naimisiinmenoa.

Kuka niin sanoi? Mutta sinkkumies voi keplotella jotenkin hengissä paljon pienemmällä rahamäärällä kuin mitä mieheltä vaaditaan perheen perustamiseen.

Minkähän takia niin moni hölmö mies sitten suostuu maksamaan enemmän kuin nainen.

Ei se ole hölmöä, jos on varaa. Kyllä siitä kannattaakin maksaa, että saa tarjottua jälkikasvulleen hyvät puitteet kasvaa.
 
Viimeksi muokattu:

SamSal

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vilpas
Mitä merkitystä sillä on, maksaako kaiken vai ei? Kun pitää olla komea talo, Volvo, kultainen noutaja, hienot lomamatkat, mökki ja lapsilla hyvät vaatteet ja harrastukset, niin tuohon tarvitaan niin valtavat määrät hilloa, että jo 50-60 prossaa siitä on ihan tolkuton summa. Niin paljon, ettei esim. minun tuloillani siihen venytä mitenkään.

Missä ihmemaailmassa sä oikeen elät? Aika harva tuollaista vaatii. 95% naisista ymmärtää arjen realiteetit ja tajuaa että kaikkea ei voi saada. Omakotitalo ja vaikka se Volvo ja siihen lasten harrastukset, ovat ihan normaaleita asioita, jonka pystyy hankkimaan ihan tavalliset ihmiset tavallisilla tuloilla.

Täytyy toki ottaa huomioon että jos perheen perustaa niin ne tulot ainakin hetkellisesti pienenee ja yleensä se on äiti ketä lasten kanssa on kotona, valvoo öitä pesee pyykit, siivoaa, laittaa ruuat ja kuuntelee lasten kiukuttelut.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Joo ja en mä naisia vihaa, vaan aivan päinvastoin, mä rakastan naisia. Mä jumaloin niiden vartaloa. Mutta ei mulle myöskään tuota mitään ongelmaa myöntää että naiset ovat keskimäärin hieman tyhmempiä kuin me miehet. Enkä mä tarkoita mitään punatulkkujen lajitietämystä, minkä voi opetella kirjasta, mutta sellaisen loogisen päättelykyvyn puute on pienoinen ongelma jos sellaisen ihmisen kanssa elää tai edes keskustelee vähänkin enemmän.

Siis kuka tahansa nainen voi nyt heti paikalla tulla tänne niin tehdään matematiikan koe. Tai fysiikan. Mä annan viis kaljaa tasoitusta. Sen verran oon tässä aamutuimaan kerennyt tempomaan. Ei mua mikään historia, maantieto, biologia yms. kiinnosta kun ne jutut voi lukea kirjasta jos tarvitsee.
 

SamSal

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vilpas
Mä en kyllä treffeillä suostuisi jatkuvasti makselemaan vaikkapa naisen ruokia. Joku ylpeys multa vielä löytyy. Mutta tänä päivänä on yllättävän paljon niitä tasa-arvoisia naisia, jotka eivät suostu ottamaan almuja miehiltä.
.

Siis eihän kokoaika pidäkkään maksaa. Ekoilla treffeillä itsellä on aina tapana ollut maksaa, ellei sitten alunperin ole sovittu että kumpikin maksaa omansa tai maksa sinä pöperöt ja toinen maksaa jotain muuta. Suhteen edetessä pitäisi olla jo itsestään selvää että pyritään maksamaan suurinpiirtein samanverran yhteisistä riennoista. Mitään excel taulukko ei varmaankaan tarvi pitää, mutta jos jompikumpi osapuoli selkeästi odottaa jatkuvasti toisen maksavan viulut kannattanee asia ottaa puheeksi. Sitten kun asutaan yhdessä ei ole suurtakaan väliä kuka maksaa ulkonasyömiset jne. jne.

On kyllä joskus käynyt ohraisesti ja nainen on ollut vaan ilmaisen juoman/aterian perässä, mutta näin on käynyt ehkä kerran tai kaksi.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Joo vituttaa tää nykymeno. Mä monesti mietin että olis kiva elää jossakin keskiajalla tai jotain. Ei olis kännyköitä, ei pleikkareita, ei nössöjä jätkiä eikä nokka pystyssä kulkevia horoja.

Joo availe naisille ovia, heitä oikein takki vesilätäkköön, ostele drinkkejä, juttele tyhmiä juttuja, hauskuuttele, kehuskele, suostu tanssimaan sen kanssa ja nuolemaan jotain vitun limoja sen kurkusta, hiplaile, räpläile, miellytä sitä, palvele, anna mä voin, anna mä teen sen, anna mä haen sen sulle, mitä vain sä haluat, voi vittu. Tai sitten voisit olla mies saatana.
 

mikse

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Manchester United, Edmonton Oilers
Joo availe naisille ovia, heitä oikein takki vesilätäkköön, ostele drinkkejä, juttele tyhmiä juttuja, hauskuuttele, kehuskele, suostu tanssimaan sen kanssa ja nuolemaan jotain vitun limoja sen kurkusta, hiplaile, räpläile, miellytä sitä, palvele, anna mä voin, anna mä teen sen, anna mä haen sen sulle, mitä vain sä haluat, voi vittu. Tai sitten voisit olla mies saatana.

Avaan muijalleni oven aina, en ole koskaan joutunut heittämään rotsia lätäkköön, ostan drinkin silloin harvoin kun vaimo juo, juttelen varmasti tyhmiä juttuja koko ajan, hauskuuttelen skidejä, kehun kun on aihetta, ja joskus muutenkin kun ei ole multa pois, nuoleskelen limoja ihan mielelläni ja siivoan ihan vaikka oksennuksia vaikka en niitä nuoleskelekaan, en joraa muuten kuin yksin, hiplaan räplään miellytän palvelen ihan mielelläni, voinkin joskus, tiedän mitä se haluaa, ja onhan siellä mulle se vittu. Olen mies edelleen, saatana. Päivääkään en kadu. Ne, jotka eivät moisesta tiedä, vaietkoot!
 
Suosikkijoukkue
Hiroshima Toyo Carp
Joo vituttaa tää nykymeno. Mä monesti mietin että olis kiva elää jossakin keskiajalla tai jotain. Ei olis kännyköitä, ei pleikkareita, ei nössöjä jätkiä eikä nokka pystyssä kulkevia horoja.

Joo availe naisille ovia, heitä oikein takki vesilätäkköön, ostele drinkkejä, juttele tyhmiä juttuja, hauskuuttele, kehuskele, suostu tanssimaan sen kanssa ja nuolemaan jotain vitun limoja sen kurkusta, hiplaile, räpläile, miellytä sitä, palvele, anna mä voin, anna mä teen sen, anna mä haen sen sulle, mitä vain sä haluat, voi vittu. Tai sitten voisit olla mies saatana.

Amen. Kaiken lisäksi Pyhä Inkvisitio laittaisi vittumaisimmat lutkat noitina vartaaseen palamaan.

Onhan tämä nykymeno, pakkomiellyttäminen ja "tasa-arvo" ihan perseestä. Ei ihme, että miehillä on itsetunnon kanssa hakemista, kun tyhmempää, heikompaa ja kaikin tavoin surkeampaa sukupuolta pitää kohdella itseään ylempiarvoisina, että ansaitsisi jonkun "gentleman" maineen, jolla pääsee ehkä kahville joskus.
 

Bigmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pata & LAK
Väkisin tulee ajatus, että nämä tämän(kin) ketjun pahimmat sovinistit ja huorissakävijät ovat sosiaalisilta taidoiltaan niin surkeassa jamassa, että ainoat naiset jotka heihin päin katsovatkaan ovat näitä taloudellisen hyödyn etsijöitä. Tavalla tai toisella.

Yleensäkin se menee niin, että jos kovin suuri ihmisjoukko - kute vaikka kokonainen sukupuoli - tuntuu olevan mahdollista tiivistää yhteen stereotypiaan, löytyy vika peilistä.
 
Suosikkijoukkue
Hiroshima Toyo Carp
Väkisin tulee ajatus, että nämä tämän(kin) ketjun pahimmat sovinistit ja huorissakävijät ovat sosiaalisilta taidoiltaan niin surkeassa jamassa, että ainoat naiset jotka heihin päin katsovatkaan ovat näitä taloudellisen hyödyn etsijöitä.

Et voisi osua enemmän väärään. Sosiaalisissa taidoissani ei ole mitään vikaa, mutta koen ne tässä asiayhteydessä niin turhiksi ellen peräti nöyryyttäviksi, että en halua olla "hyvää kahviseuraa", "herrasmies" tai mikään muukaan nöyrän lipevä miellyttäjä. Ei jaksa enää lähteä esittämään kenenkään unelmamiestä sen toivossa, että pääsisi rakastelemaan tai jotain muuta naisen ehdoilla tapahtuvaa kyhnyttämistä.
 

Scissors

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Yleensäkin se menee niin, että jos kovin suuri ihmisjoukko - kute vaikka kokonainen sukupuoli - tuntuu olevan mahdollista tiivistää yhteen stereotypiaan, löytyy vika peilistä.

Samaa mieltä kaikesta mitä kirjoitit, mutta tämä on kirjoituksesi tyylikkäin osa. It sucks 'cause it's true.

Muutenkin huorannussinnalle voisi avata melkein oman ketjunsa, tässä ketjussa kun olen tottunut lukemaan ihmisten naisasioista. Siis nimenomaan sellaisista joissa arkiset tilanteet, vastoinkäymiset ja ilonhetket toimivat katalyytteinä tänne kirjoittamiselle. Sitten on välissä muutama pettterin Vironreissun kommenttiraita siellä täällä, mutta huorissa käymisestä ei sentään selitetä suu vaahdossa sivutolkulla. Tietysti jos muut ovat sitä mieltä että aivan sama niin tämä ääneen ajatteluni on ylimääräistä, jatkakaa.

Omat naisasiani ovat mahtavasti. Olen onnellisesti parisuhteessa jo viidettä vuotta ja emäntäkin lienee onnellinen. Makkarissa kipinöi, viihdymme toistemme seurassa ja arjen vastoinkäymiset ovat todella paljon helpompia kohdata yhdessä. Tätä venettä on tässä vuoden sisään koettanut heilautella kaksi varattua naista mun duunista (luonnollisesti) jotka jostain syystä vuoronperään kärsivät jonkinlaisesta fiksaatiosta meikäläiseen mutta rehellisyydellä nämäkin asiat hoidettiin pois päiväjärjestyksestä. Kai mä sitten annoin vääriä signaaleja firmajuhlissa tms. mutta hämmentäviä hetkiä nämä kun itsekin varatut neitokaiset osoittavat liiankin suorasti kiinnostustaan tietämällä samalla kaiken oleellisen minun parisuhdetilastani. Nojoo, nykyään heitän jo näistä heille huumoria mutta seliteltävää jossain vaiheessa oli vaikka en mitään rikollista ollutkaan tehnyt.
 

Bigmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pata & LAK
Et voisi osua enemmän väärään. Sosiaalisissa taidoissani ei ole mitään vikaa, mutta koen ne tässä asiayhteydessä niin turhiksi ellen peräti nöyryyttäviksi, että en halua olla "hyvää kahviseuraa", "herrasmies" tai mikään muukaan nöyrän lipevä miellyttäjä. Ei jaksa enää lähteä esittämään kenenkään unelmamiestä sen toivossa, että pääsisi rakastelemaan tai jotain muuta naisen ehdoilla tapahtuvaa kyhnyttämistä.

Niinpä, juuri kuten totesin: jos ihmistä jonka seurassa nainen viihtyy joutuu "esittämään", on syyllinen peilissä.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Väkisin tulee ajatus, että nämä tämän(kin) ketjun pahimmat sovinistit ja huorissakävijät ovat sosiaalisilta taidoiltaan niin surkeassa jamassa, että ainoat naiset jotka heihin päin katsovatkaan ovat näitä taloudellisen hyödyn etsijöitä. Tavalla tai toisella.
Kyllä mä oon aina tullut hyvin toimeen erilaisten ihmisten kanssa. Ja johonkin noin 26-27 -vuotiaaksi asti mäkin jaksoin naisia nauratella, mutta sitten rupesin tarkemmin funtsimaan asioita. Kyllä mulle ainakin tuli morkkis jos muna pystyssä vajosin pässin tasolle ja sillä miellyttämisellä ruinasin sitä värkkiä tai jotain. Kotimatkalla sitten usein mietti että voi vittu, ei se pillu ollut sen arvoista. Kyllä mä edelleenkin olen naisille peruskohtelias, mutta tossun alle en alistu. Ja enkö mä jo aiemmin sanonut että kannatan tasa-arvoa.
 
Suosikkijoukkue
Hiroshima Toyo Carp
Niinpä, juuri kuten totesin: jos ihmistä jonka seurassa nainen viihtyy joutuu "esittämään", on syyllinen peilissä.

Perustele. Koska kuviohan esimerkiksi treffeillä menee juurikin niin, että nimenomaan miehen esityksestä riippuu se, että haluaako akka nähdä enää uudelleen. Tietysti jos kyseessä on sokkotreffit ja nainenkin ruma kuin rullatuoli tai toivottoman tyhmä, niin voi lähteä "käymään vessassa" ja samalla häipyä kotiin/kaljalle muualle. Naisen ehdoilla ja miehen aloitteesta tapahtuvaa toimintaa, ei hyvä.
 

lapa78

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lexaa
Joo vituttaa tää nykymeno. Mä monesti mietin että olis kiva elää jossakin keskiajalla tai jotain. Ei olis kännyköitä, ei pleikkareita, ei nössöjä jätkiä eikä nokka pystyssä kulkevia horoja.

Ja sinutkin olisi jo todennäköisesti mestattu aikoja sitten.

Joo availe naisille ovia, heitä oikein takki vesilätäkköön, ostele drinkkejä, juttele tyhmiä juttuja, hauskuuttele, kehuskele, suostu tanssimaan sen kanssa ja nuolemaan jotain vitun limoja sen kurkusta, hiplaile, räpläile, miellytä sitä, palvele, anna mä voin, anna mä teen sen, anna mä haen sen sulle, mitä vain sä haluat, voi vittu.

No ethän sä edes omien sanojesi mukaan tee noin, joten mitä vittua sä kitiset? Miten se on sulta pois, jos joku haluaa avata naiselle oven tai tarjota drinkin? Sähän kuitenkin maksat jokaisesta naiskontaktistasi ja sitten kiukuttelet täällä, että miehet on nössöjä, kun menevät naimisiin tai muuttavat naisen kanssa yhteen. Ja ennen kuin rupeat perustelemaan kuinka paljon naisen kanssa asuminen maksaa, niin kaikilla asia ei välttämättä samalla tavalla, kuin sulla on ehkä joskus ollut.

Kyllähän sitä voi itseään miehenä pitää, kun maksaa seksistä, joku toinen saattaa olla asiasta eri mieltä. Noh, vedä levikset jalkaan ja sihteeriopiston t-paita housuihin, niin olet valmis taas saamaan naista.

Tai sitten voisit olla mies saatana.

Ja dokata joka päivä karjalaa ja kertoa muille kuinka he eivät ole miehiä.

Nää sun jutut on vähän samanlaisia kuin uskovaisten, vain sinun mielipiteesi on oikea.
 

Bigmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pata & LAK
Kyllä mä oon aina tullut hyvin toimeen erilaisten ihmisten kanssa. Ja johonkin noin 26-27 -vuotiaaksi asti mäkin jaksoin naisia nauratella, mutta sitten rupesin tarkemmin funtsimaan asioita. Kyllä mulle ainakin tuli morkkis jos muna pystyssä vajosin pässin tasolle ja sillä miellyttämisellä ruinasin sitä värkkiä tai jotain. Kotimatkalla sitten usein mietti että voi vittu, ei se pillu ollut sen arvoista. Kyllä mä edelleenkin olen naisille peruskohtelias, mutta tossun alle en alistu. Ja enkö mä jo aiemmin sanonut että kannatan tasa-arvoa.


Perustele. Koska kuviohan esimerkiksi treffeillä menee juurikin niin, että nimenomaan miehen esityksestä riippuu se, että haluaako akka nähdä enää uudelleen. Tietysti jos kyseessä on sokkotreffit ja nainenkin ruma kuin rullatuoli tai toivottoman tyhmä, niin voi lähteä "käymään vessassa" ja samalla häipyä kotiin/kaljalle muualle. Naisen ehdoilla ja miehen aloitteesta tapahtuvaa toimintaa, ei hyvä.

Tässä nyt kumpkin kovaan ääneen huutelette miten ette esittää jaksa. Kertoo luonteesta aiva riittävästi, että koette tarpeelliseksi esittää olevanne jotqin muuta kuin olette jotta nainen seurassanne viihtyy.

Muutenkin viesteistänne huokuu sellainen ihmiset vs. naiset -ajattelu. Naista kun kohtelee ihmisenä, ei tarvitse esittää. Yksilöähän tulee aina kohdella persoonana sukupuolesta riippumatta. Mutta jos tämä ei onnistu ilman, että esittää olevansa joku muu kuin on, löytyy vika peilistä.

Edit. Typot pistän kuumeen piikkiin.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Miten se on sulta pois, jos joku haluaa avata naiselle oven tai tarjota drinkin?
Hieman on hankalampaa meidän normimiesten saada pillua kun naiset ovat tottuneet siihen, että aina löytyy joku tossun alle suostuva nössö joka palvelee ja miellyttää ja pitää sitä naista prinsessana.

Ettet vaan itse olisi naisasioissa nössö kun pitää yrittää puolustella.
 

lapa78

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lexaa
Hieman on hankalampaa meidän normimiesten saada pillua kun naiset ovat tottuneet siihen, että aina löytyy joku tossun alle suostuva nössö joka palvelee ja miellyttää ja pitää sitä naista prinsessana.
Eli koko tää sun tuotanto juurta siihen, että et saa muuten pillua kun tarjoamalla juomista tai maksamalla huoralle. Pitäisiköhän sun kuitenkin katsoa peiliin, eikä syyttää muita nössöiksi?


Ettet vaan itse olisi naisasioissa nössö kun pitää yrittää puolustella.
Klassikkovastaus: "ite oot". Kyllä mä melkein sanoisin, että joku muu on nössö naisasioissa.
 
Suosikkijoukkue
Hiroshima Toyo Carp
Kertoo luonteesta aiva riittävästi, että koette tarpeelliseksi esittää olevanne jotqin muuta kuin olette jotta nainen seurassanne viihtyy.

Muutenkin viesteistänne huokuu sellainen ihmiset vs. naiset -ajattelu. Naista kun kohtelee ihmisenä, ei tarvitse esittää.

Ongelma tulee vastaan heti siinä, että useimmat tämän päivän naiset olettavat miehen olevan lähtökohtaisesti sellainen nöyrä, hauska ja alistuva ameeba. Tällaisia ihmisiä voi sitten kiristää seksillä, manipuloida ja laittaa tekemään asiat kuten parhaaksi näkee. Samaan aikaan miehen toki on oltava hyvännäköne, komee ja vahva. Väitän siis, että olemalla oma itsensä ja kohtelemalla naista "ihmisenä" ei päästä kuin tohvelieläinten ritarikuntaan.

Nainen ei kaipaa itsenäistä miestä, jolla on omia ajatuksia, oma elämä ja jota ei voi manipuloida säätelemällä tussun saantia tai mykkäkoulua pitämällä.
 

Bigmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pata & LAK
Ongelma tulee vastaan heti siinä, että useimmat tämän päivän naiset olettavat miehen olevan lähtökohtaisesti sellainen nöyrä, hauska ja alistuva ameeba. Tällaisia ihmisiä voi sitten kiristää seksillä, manipuloida ja laittaa tekemään asiat kuten parhaaksi näkee. Samaan aikaan miehen toki on oltava hyvännäköne, komee ja vahva. Väitän siis, että olemalla oma itsensä ja kohtelemalla naista "ihmisenä" ei päästä kuin tohvelieläinten ritarikuntaan.

Nainen ei kaipaa itsenäistä miestä, jolla on omia ajatuksia, oma elämä ja jota ei voi manipuloida säätelemällä tussun saantia tai mykkäkoulua pitämällä.

Sulla on joko käsittämättömän huono tuuri naisten suhteen tai luonteesi ja käyttäytymisesi vetävät puoleensa vaan tietyn tyyppisiä naisia. Arvaa kumpaa veikkaan.

Mutta tilanneanalyysinä kirjoituksesi oli kyllä sitä itteään.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Eli koko tää sun tuotanto juurta siihen, että et saa muuten pillua kun tarjoamalla juomista tai maksamalla huoralle. Pitäisiköhän sun kuitenkin katsoa peiliin, eikä syyttää muita nössöiksi?
Noh. Eihän kuitenkaan kukaan ihminen maailmankaikkeudessa pystyisi sanomaan, etteikö sellainen tossun alle alistunut nössö olisi nössö. Se varmastikin on kiistaton fakta. Mä en ole tossun alla.

Ja kyllähän sitä pillua saisi aika monikin mies jos vaan nöyrtyisi siihen kaikkeen paskaan mitä esimerkiksi tuolla baareissa näkee nössöjen miesten tekevän.
 

Bigmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pata & LAK
Noh. Eihän kuitenkaan kukaan ihminen maailmankaikkeudessa pystyisi sanomaan, etteikö sellainen tossun alle alistunut nössö olisi nössö. Se varmastikin on kiistaton fakta. Mä en ole tossun alla.

Ja kyllähän sitä pillua saisi aika monikin mies jos vaan nöyrtyisi siihen kaikkeen paskaan mitä esimerkiksi tuolla baareissa näkee nössöjen miesten tekevän.

Sun mielestä varmaan jokainen mies joka kuuntelee naista eikä vain sanele miten asia "on" on nössö ja tossun alla?
 

SamSal

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vilpas
Hieman on hankalampaa meidän normimiesten saada pillua kun naiset ovat tottuneet siihen, että aina löytyy joku tossun alle suostuva nössö joka palvelee ja miellyttää ja pitää sitä naista prinsessana.


Ettet vaan itse olisi naisasioissa nössö kun pitää yrittää puolustella.

Kyllä heikosti menee jos huoratkaan ei enää anna.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös