Kalsarikänniketju

  • 5 220 462
  • 66 665

Taskulamppu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP

Jannacci

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Onko muuten pakko huutaa, jos on kova tuska? Itse olen sitä mieltä, että huutaminen on primitiivireaktio, ja sivistynyt ihminen ei huuda, vaikka tuleen sytytettäisiin.
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Onko muuten pakko huutaa, jos on kova tuska? Itse olen sitä mieltä, että huutaminen on primitiivireaktio, ja sivistynyt ihminen ei huuda, vaikka tuleen sytytettäisiin.

Mutta primitiivireaktiot ovat yllättävänkin syvällä ihmismielessä ja kovin moni - suurin osa - toimii vastoin ennakkoarveluitaan yllättävissä tilanteissa, jollaiseksi voidaan laskea myös yllättäen koettu tuskallinen tilanne. Kaikki eivät välttämättä huuda tai itke tuskissaan mutta käyttäytyvät toisin kuin ennalta kuvittelevat ja tässä on eräs syy sille miksi monilla aloilla työntekijät pyritään kouluttamaan siten, että käyttäytyisivät primitiivireaktioidensa vastaisesti.

vlad.
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
No mikä siellä on Porissa ollut meininki?


Aika huikee. Torijuhlassa tuli paleltuu, mutta mestareille iso käsi! Pori ei olisi Pori, ellei aina kävisi vähintään viima.

Kännykkänetti meni myös tukkoon, ettei saanut livetunnelmia jaettua.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Jufernaut.

Kyllä nyt alkaa hävettämään tällainen dekadentti elämänmeno, jossa olen syönyt kuorrutettua paukkumaissia ynnä nauttinut yli kolme vuotta vanhaa punaviiniä. Vieläpä katselen jäähockeyn maaottelua kuvaputkeltani. Toki sentään jälkilähetyksenä, koska nykytekniikka sellaisen mahdollistaa.
 
Viimeksi muokattu:

Karhunkulta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Skellefteå AIK
Tänään rakennellaa piiiiitkästä aikaa kunnon seitinohuita Pena hengessä.

Vähän siis kuohuvia keskiviikolta tuhotaan loppuun, jotteivat ihan käyttökelvottomiksi mene ja bissevarastot ladataan, kunhan tuohon lähi siwaan jaksaa raahautua.

Musiikkina toimii suomalainen hipitihop bilemusa. Mitä vittua? En kuuntele suurinpiirtein ikinä, missään, koskaan tällasta, mutta nyt on jotenkin bilehile fiilis. Emäntä töissä, koira säätää omiaan tosa vieressä ja huurteinen kädessä. Paras aamu pitkään aikaan!!!
 

Eikka86

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Kevyt kakkospäivä menossa ja kalsareisillaan on paras olla. Ei jaksanut käydä hakemassa kaljaa kaupasta, onneksi pakkasessa jääkylmää Jallua ja Koskista.

Jos ny parit viä.
 

peksa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Crystal Palace, Tappara ja HIFK
Pitäsköhän lopettaa juominen tälle ehtoolle kun aloin syömään pihvejä käyttämällä kahta veistä.
 

Eikka86

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Hellurei,

Päivä nro.3 käynnissä kovasti. En mää mikään juoppo ny sentään oo, ajoin päivällä autoakin tieliikennelain edellyttämässä kunnossa.

Autoon oli pakko vaihtaa suvikumit alle ja tarkastaa paineet. Paineet oli hyvät ja palkitsin itseni hakemalla kaupasta olutta samalla reissulla.

Viä huominen ja keskiviikkona vois vähän loiventaa, sitten palaan tähän ketjuun joskus juhannuksen jälkeen.
 

Nume

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, FC Bayern München, SoJy
Vappu 2013, täältä tullaan! Kevyttä tissuttelua tässä päivä ja noususuhdanteisesti kohti iltaa.
 

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi, KTP
Musiikkina Vesa-Matti Loiri ja Konstan parempi valssi :)
Eka Ukko-olut on kumottu kitaan ja toisen ehtinee vielä juoda, ennen kuin siirryn kaverille jatkamaan. Hauskaa vappua palstaveljille- ja siskoille!
 

peksa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Crystal Palace, Tappara ja HIFK
Mulla oli aikoinaan nuorena miehenä loppunut puhtaat astiat niin söin pihviä kuorimaveitsellä ja saksilla.

Lautasten kanssa joutuu joskus käyttään kaikki mutta nyt oli puhtai haarukoi, olin vaan niin naamat että huomasin vasta kun aloin evästään että pari veistä. Sujui se toki niilläkin
 

pehtoori

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, HPK
Havahduin tänään siihen faktaan, että en töiltäni ehdi näkemään aamun matsia. Niinpä työt saa jäädä huomiselta ja tilalle hankin krapulan. Nyt itse asiassa huolestuttaa, että pysyykö sitä hereillä. Pitää varmaan poiketa kuppilassa kun ei tullut töiden takia mitään sovittua. Vapussa ei sinänsä ole enää mitään hohtoa ollut pussikaljaiän jälkeen, mutta otetaan nyt sitten vaikka vapulle.

Musiikkina toimii aina yhtä vakuuttava P.I.S.S. - I will never go to school
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Lähden maalle, jos vain pääsen yöksi kaupunkiin.

Taidan soittaa taksin ja nennä vappuhulinaa karkuun parinkymmenen kilometrin päähän. Kyllä, täällä Jyväskylässä tuollaisen taksikyydin jälkeen ollaan keskellä navettametsää. En tosin taida yöksi kotiutua, mutta kalsarillisillani päämäärässäni kekkuloin.

Ollaan ihmisiksi, me apinat
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös