Naisasiat

  • 7 493 914
  • 26 542

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Naisasiapäivitys vol 1.

Muutama viikko sitten alkoi suhde helsinkiläiseen naiseen. Kaikki on helkkarin hyvin ja ollaan nyt kolmena viikonloppuna oltu yhdessä. Huumori...ja yleensäkin kiinnostuksen kohteet osuvat aika nappiin. Ainut ero on se, että hän pitää matkustelusta ympäri maailmaa ja mulla tämä rajoittuu pohjoisen maihin ja tuohon Eurooppaan. Lupasi helmikuussa viedä mut Thaimaahan tai New Yorkiin ja Las Vegasiin 2-3 viikoksi. Kumpaan sitten haluan. Maksaa vielä koko lystin. Ei meikäläinen tällaiseen ole tottunut ja olenkin hieman äimänä tämän naisen anteliaisuudesta.

No, mikäs tuossa...katsellaan, mitä tuleman pitää mutta helvetin hieno fiilis on ja olen pitkästä aikaa elämässäni onnellinen. Ja se muuten pitää vielä tunnustaa, että 8 vuotta nuorempi nainen laittaa hieman skarppaamaan eli elämäntavat ovat muuttuneet terveellisempään suuntaan ja muutenkin sitä pitää itsestään parempaa huolta. Haluaa jotenkin olla tiptop 24/7.

Seksikin on muuten suhteellisen upeaa tämän neitosen kanssa. Miten sitä sanoisi...vain mielikuvitus on rajana:) Leijutaan nyt kun siihen on tilaisuus. Vedetään ranteita auki sitten myöhemin.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Leijutaan nyt kun siihen on tilaisuus. Vedetään ranteita auki sitten myöhemin.

Perkele, olin ihan varma että perseelleen tämä olisi jo mennyt, johtuen yhdestä toiseen ketjuun kirjoittamastasi viestistä, mutta hyvä että menee hyvin, ja kuulostaa kyllä varsin erikoislaatuiselta naiselta.

Älä kuitenkaan mene sanomaan hänelle että seksi on "suhteellisen upeaa"!
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Naisasiapäivitys vol 1.

... Lupasi helmikuussa viedä mut Thaimaahan tai New Yorkiin ja Las Vegasiin 2-3 viikoksi. Kumpaan sitten haluan. Maksaa vielä koko lystin. Ei meikäläinen tällaiseen ole tottunut ja olenkin hieman äimänä tämän naisen anteliaisuudesta.
...

Tämä seuraava on nyt sitten katkeraa mutinaa ja nk. "pienimunaisten panettelua" eli tyydyn kateellisena siteeraamaan itseäni tuosta muutaman viikon takaa...

... että aika erikoista jos nainen heti kättelyssä kertoo luopuvansa värkeistään jos pääsee miehen luo muuttamaan.

Terveisin koo

Niin - kyseessä onkin nyt Vanha Len, jonka mainitsitkin. Käsitykseni mukaan hänen luokseen pääsystä naiset olisivat valmiita luopumaan aika paljosta, pinttynyt vanhapiikakin vaikka taivasosuudestaan, jos pääsisi tuohon maanpäälliseen taivaaseen ... ...

Tässähän on nyt siis meneillään klassinen lahjontayritys, jossa nainen on valmis maksamaan mitä tahansa tuon mainitun taivaallisen olotilan jatkumiseksi kohdallaan.
Jotta - ei voi edes toivotella "Hauskaa jatkoa, jos ei oma riitä", kun näyttää/kuullostaa riittävän vallan mainiosti, mutta joka tapauksessa:

Onnea jatkoon ja anna palaa...
 

Stonewall

Jäsen
Suosikkijoukkue
RoKi, Liverpool
Lupasi helmikuussa viedä mut Thaimaahan tai New Yorkiin ja Las Vegasiin 2-3 viikoksi. Kumpaan sitten haluan. Maksaa vielä koko lystin.

Näyttää Vanha Len vieneen sen ainoan Stadin naisen, jonka Scholl olisi saattanut kelpuuttaa riippuen maraton ajasta. No, toivottavasti homma jatkuu, joten nauti menosta.
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
No, mikäs tuossa...katsellaan, mitä tuleman pitää mutta helvetin hieno fiilis on ja olen pitkästä aikaa elämässäni onnellinen.

Kuten pari viikkoa sitten sanoinkin, sä tosiaan olet nuorentunut ;)

PS. Odottelen hääkutsua.
 
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Minä uskon Lauri Marjamäkeen!
Joo o, tuossa viikonloppuna tapasin naisen, joka vei sentteriltä jalat alta. Tiistaina kävin kylästelemässä ja hauskaa oli. En olisi uskonut löytäväni naista, jonka kanssa jaksaa selvinpäin jutella yli 10 minuuttia. Jotain mätää siitä varmasti paljastuu vielä. Raportoin myöhemmin.

Toinen asia, että miksi muijat vastaan tekstiviesteihin monen tunnin viiveellä? Olen itse kiireinen mutta harvoin menee viestiin vastaamiseen yli tuntia. Helvetin ärsyttävä tapa.
 

Magenta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Detroit Red Wings
Joo o, tuossa viikonloppuna tapasin naisen, joka vei sentteriltä jalat alta. Tiistaina kävin kylästelemässä ja hauskaa oli. En olisi uskonut löytäväni naista, jonka kanssa jaksaa selvinpäin jutella yli 10 minuuttia. Jotain mätää siitä varmasti paljastuu vielä. Raportoin myöhemmin.

Toinen asia, että miksi muijat vastaan tekstiviesteihin monen tunnin viiveellä? Olen itse kiireinen mutta harvoin menee viestiin vastaamiseen yli tuntia. Helvetin ärsyttävä tapa.

Jos tulee noin isoa viivettä vastaamisessa niin sinuna antaisin hänen tehdä aloitteet viestittelyn suhteen. Tämä on niin sanottua naisen koulutusta, joka tulee tehdä jo hyvissä ajoin ja antaa hänen ymmärtää, että sinä pärjäät varsin hyvin itseksesikin. Toki on mahdollista, ettei hänellä yksinkertaisesti ole ollut aikaa vastata, mutta pitäisin tätä epätodennäköisenä. Yrittää viestittää sinulle, ettet ole prioriteeteissa korkealla.

Ei siis ollut tarkoitus masentaa :D Jos livenä homma toimii niin no-problemo.
 

Carlos

Jäsen
Naisasioihin liittyen, minulle valkeni juuri eilen miten valtava voima niinkin turhamaisella asialla kuin Louis Vuittonin käsilaukulla voi olla. Päätin meinaan hetken mielijohteesta lähteä eilen töistä hiukan aikaisemmin, koukkasin LV:n liikkeen kautta kotiin ja ojensin pahaa aavistamattomalle rouvalleni ko. nyssäkän. Arvelin että hän ilostuu siitä, mutta että näin paljon. Voi herranjestas hän on ollut siitä asti jossain transsimaisessa taivaallisessa pilvessä, oli erittäin kiitollinen läpi yön ja vielä aamullakin (nyt väsyttää ihan simona).

Ei meillä mitään ongelmaa ole ollut avioliitossa, menee kaikinpuolin hyvin, mutta vinkkinä vaan muille että tämmöinen pieni ele voi saada aikaan ihmeitä. Sanoisinko että oli hintansa väärti. :-)
 
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Minä uskon Lauri Marjamäkeen!
Jos tulee noin isoa viivettä vastaamisessa niin sinuna antaisin hänen tehdä aloitteet viestittelyn suhteen. Tämä on niin sanottua naisen koulutusta, joka tulee tehdä jo hyvissä ajoin ja antaa hänen ymmärtää, että sinä pärjäät varsin hyvin itseksesikin. Toki on mahdollista, ettei hänellä yksinkertaisesti ole ollut aikaa vastata, mutta pitäisin tätä epätodennäköisenä. Yrittää viestittää sinulle, ettet ole prioriteeteissa korkealla.

Ei siis ollut tarkoitus masentaa :D Jos livenä homma toimii niin no-problemo.

Kyllä homma livenä toimi hyvin. Nainen olis halunnu, että olen kauemminkin kylässä. Laitto vielä viestiä myöhemmin, että jos on tylsää sielä juhlissa niin tulisin hänen luo yöksi. Mutta kyllä nyt laitan jäitä hattuun ja saatan vastata viesteihin jatkossa jos jaksan. Naiset ja aina vain naiset tuottaa ongelmia.
 

J.Petke

Jäsen
Mutta kyllä nyt laitan jäitä hattuun ja saatan vastata viesteihin jatkossa jos jaksan. Naiset ja aina vain naiset tuottaa ongelmia.

Jep toimii taatusti. Kohta huomaat ettei sieltä niitä viestejä enää tulekaan ja sen jälkeen on enää turha ruikuttaa. Vastaat itse aina suht nopeasti mutta et tee itse aloitetta viestittelyyn. Näin se homma pitää hoitaa.
 
Suosikkijoukkue
KK
Toinen asia, että miksi muijat vastaan tekstiviesteihin monen tunnin viiveellä? Olen itse kiireinen mutta harvoin menee viestiin vastaamiseen yli tuntia. Helvetin ärsyttävä tapa.
Jos haluat vastauksen nopeasti, soita. Jos haluat vaastauksen myöhemmin, tekstaa. Miksi edes lähettää viestiä jos haluaa vastauksen heti? Itse vastaan viesteihin yleensä illalla tai jopa seuraavana päivänä.
 

Kulkija

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Jos haluat vastauksen nopeasti, soita. Jos haluat vaastauksen myöhemmin, tekstaa. Miksi edes lähettää viestiä jos haluaa vastauksen heti? Itse vastaan viesteihin yleensä illalla tai jopa seuraavana päivänä.

Kyllä mä koen enemmin asian niin päin, että tekstataan, jos ei voi jonkun syyn takia juuri puhua puhelimeen. Kyllähän sitä myös ihmiset vain tekstaavat huvikseen sen suurempaa asiaa. Kuhan pitää yllä niitä ihmissuhteita.

Itselle kuuluu todella hyvää naisrintamalla. Onnellisesti oltu yhdessä vuoden alusta lähtien ja eihän sitä edes itse tajua kuinka nopeasti on tuo aika vierinyt. Tämän naisen kanssa on vaan hyvä olla oma itse ja minkäänlaista esittämistä ei tarvitse tehdä. Suuria ongelmiakaan ei ole tullut eteen poislukien jotain riitoja milloin mistäkin, mutta pieni riitelyhän kuuluu suhteeseen.
 

scholl

Jäsen
Jos haluat vastauksen nopeasti, soita. Jos haluat vaastauksen myöhemmin, tekstaa. Miksi edes lähettää viestiä jos haluaa vastauksen heti? Itse vastaan viesteihin yleensä illalla tai jopa seuraavana päivänä.

ite ainakin vastaan harvoin puhelimeen. Viesteihin joskus voin vastata heti, jos kännykkä on lähettyvillä, mutta joskus unohtuu äänettömälle ja vastaan vaikkapa seuraavana päivänä. Mitä väliä sillä on. Harvoin sitä on niin kiireellistä asiaa.

Lankapuhelinajassa oli se hyvä, että jos ei vastannut puhelimeen niin soittaja oletti, että henkilö ei ole kotona. Ei tullut mitään ihmettelyjä.
 

scholl

Jäsen
Ei meillä mitään ongelmaa ole ollut avioliitossa, menee kaikinpuolin hyvin, mutta vinkkinä vaan muille että tämmöinen pieni ele voi saada aikaan ihmeitä. Sanoisinko että oli hintansa väärti. :-)

saa nähdä saatko itse vaikkapa sitten Vespan häneltä tai jotain muuta vai osoittautuuko kiittämättömäksi hyväksikäyttäjäksi. Seuraamme mielenkiinnolla. Raportoi vaikka viikon välein millaisia lahjoja olet saanut.
 

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
saa nähdä saatko itse vaikkapa sitten Vespan häneltä tai jotain muuta vai osoittautuuko kiittämättömäksi hyväksikäyttäjäksi. Seuraamme mielenkiinnolla. Raportoi vaikka viikon välein millaisia lahjoja olet saanut.
Saksassahan maksulliset naiset ovat huudossa.
 
Suosikkijoukkue
KK
Ärsyttää nykypäivän näppäily kansa, kun puhelimella ei enää soitella vaan näpytellään viestejä. Varsinkin iltaisin. Ymmärrän työpäivän aikana jonkun viestin, mutta eikö sitä voi olla räpläämättä puhelimeen kun illallakin ehtii soittaa?
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
On tässä ollut kaikenlaista sattumaa ja tapahtumaa. Näin yhden naisen, ihan matkasin toiseen kaupunkiin. Sitten me nähtiin toisella kerralla viisi vikkoa myöhemmin kotikaupungissani, kun sillä oli kotikaupunkiini ihan oikeaa asiaa, ei hän muuten olisi tullutkaan. Minä ehdotin, että käydäänkö kahvilla, kun hän oli asiansa hoitanut. Oli pe-alkuilta. Minä join kahvin, hän joi siiderin. Noh, siitä se sitten lähti, pian juotiin kumpikin olutta.

Sitten mentiin hänen hotellihuoneeseen. Ei siinä kyselty, sinne vaan mentiin. Hän oli seurustellut viitisen vuotta (on nyt 25-vuotias) ja on nyt ollut muutaman kk:n sinkkuna. Ei vissiin ole ollut seksielämä ihan parasta. Sain häneltä - tuolta ateistilta - hänen kotouduttuaan tällaisen viestin:

"Sanon vielä sen, että olipa sanoinkuvaamattoman mukavaa saada kerrankin tarpeeksi. Sillä tavalla, että on tyytyväinen olo pitkään jälkikäteen. Se on kuin jokin puhdistumisen kokemus, lähemmäs hengellistä kokemusta on vaikea päästä."

Jeejee. Taas on parannettu ihmiskuntaa.

Nussikaa toisianne ihan vapaasti ja kukin omien mieltymystenne mukaan. Iranin presidentinkin pitäisi - sikäli kun on hetero - saada kunnolla pillua, niin loppuisi se meuhkaaminen ja jelmistely!
 

Jeffrey

Jäsen
Ei meillä mitään ongelmaa ole ollut avioliitossa, menee kaikinpuolin hyvin, mutta vinkkinä vaan muille että tämmöinen pieni ele voi saada aikaan ihmeitä. Sanoisinko että oli hintansa väärti. :-)

Itse taas luulen, että omassa suhteessani tuo naiseni jollain tavalla turtu minun antamiin lahjoihini. Sitten kun tietoisesti vähensin lahjojen ostamista niin siinä on ollut selkeästi omat plussansa ja minuksensa. Okei, mun lahjat oli jossain vaiheessa aika massiivisia, mutta nyt opiskellessa hyvä kun on varaa pitää omaa elintasoa yllä.

Nyt kun en ole hetkeen (viime joulun) jälkeen ostanut naiselleni mitään sen suurempaa kun joitain yksittäisiä merkkivaatteita niin akka jaksaa nalkuttaa kyllä asian tiimoilta. Viimeksi pari viikkoa sitten kun ostin itselleni uuden syystakin nainen motkotti siitä, että "sinä se vaan ostelet itselles, etkä mulle mitään!".

Nooh, kuten sanottu meidän suhde on ns. pinnan alla tällähetkellä. Kuitenkin jos joskus vielä parisuhteeseen lähden niin vartavasten rajoitan omaa lahjojen hankintaani, uskon niin olevan parempi.
 
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Minä uskon Lauri Marjamäkeen!
Eilen reklamoin, että nainen ei vastaile viesteihin tarpeeksi nopeasti. Nyt se nainen laitto viestin ja pyysi anteeksi ettei vastaile nopeasti, koska ei yleensä tekstaile. Kovasti haluaa nähdä ja on kiinnostunut tekemisistäni. Sovittiin jo treffit ensi viikolle, kun tulen takaisin paikkakunnalle. No, ei tässä ole hävittävänä kuin pari tuntia aikaa sekä muutaman satasen ravintolalasku.
 

Carlos

Jäsen
saa nähdä saatko itse vaikkapa sitten Vespan häneltä tai jotain muuta vai osoittautuuko kiittämättömäksi hyväksikäyttäjäksi. Seuraamme mielenkiinnolla. Raportoi vaikka viikon välein millaisia lahjoja olet saanut.

Heh, scholl ei petä. :-) Ei meillä yleensä juurikaan mitään lahjoja ostella, paitsi tietty lapsille tarpeen mukaan. Senkään takia en ole juuri koskaan mitään vaimolle ostellut etten ole ikinä perillä siitä mitä hän oikeasti haluaisi. On yleensä sovittu että hän käy itse ostamassa lahjansa, ja sitten kiittää minua kivasta lahjasta. Nyt vaan sattui niin että tiesin tasan mitä hän on himoinnut, niin annoin kerrankin palaa. Ja edelleenkin vaimo on ihan puulla päähän lyöty, ei uskonut että ikinä menisin tekemään mitään tämmöistä.

Toisekseen varsinkaan minulle ei yleensä ostella mitään "kivaa", ja kaikkea tarpeellista hankkiessa minun täytyy tasan olla itse sitä ostamassa. Vaimoa ja lapsia pitää kuitenkin joskus hemmotella. Lapsia tietty enemmän. Eihän muuten olisi mitään järkeä edes perustaa perhettä.

Että ei tule varmaan paljon raportoitavaa, ja se on ihan ok näin. En tarvitse oikeastaan paljon mitään. Kun on perhe-elämä joka pyörii vaimon ponnistelujen ansiosta, olen ihan tyytyväinen. Itsehän käyn vain töissä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös