Asia, joka ”avautui” minulle

  • 6 736 885
  • 33 995

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
On kivempi surffata netissä tällä vanhemmalla kannettavalla koneella. Tässä ei ole nettikameraa möllöttämässä tossa mun naaman edessä, toisin kuin siinä uudemmassa koneessa. Siis koko ajan sai pelätä, että joku FBI kyttäilee mun tekemisiä tai vähintäänkin se nettikamera kuvasi mun huomaamatta livekuvaa johonkin messengeriin mun galtsurunkkailuista. Vitsi vitsi.
 

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
... Siis koko ajan sai pelätä, että joku FBI kyttäilee mun tekemisiä tai vähintäänkin se nettikamera kuvasi mun huomaamatta livekuvaa johonkin messengeriin mun galtsurunkkailuista. Vitsi vitsi.

Pieni pala teippiä linssin eteen on helppo apu. Näin oli lapsiamme neuvottu tekemään koulun tunnilla.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Pieni pala teippiä linssin eteen on helppo apu. Näin oli lapsiamme neuvottu tekemään koulun tunnilla.
Joo jotain sellaista mäkin olen mietiskellyt..

Siis mähän saatan nyt olla tietämättäni vaikka pääosassa jossakin uudessa nettihitissä yks äijä ja kaks mottia tai jotain muuta vastaavaa. Eihän sitä koskaan tiedä. Ei tiedä ei.
 

pehtoori

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, HPK
Pieni pala teippiä linssin eteen on helppo apu. Näin oli lapsiamme neuvottu tekemään koulun tunnilla.

Mun kouluaikana ei intterwebbi ollut vielä kovinkaan yleinen, ei tarvinnut opetella runkkauksen peittelemistä teipillä. Puukässässä toki seiskalla oli ekana työnä äiti-hälytin.

Maailma muuttuu, Eskoseni.
 

Lunatico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Pieni pala teippiä linssin eteen on helppo apu. Näin oli lapsiamme neuvottu tekemään koulun tunnilla.

Itsehän pidän webcamin edessä avainlukulistaa, toki olen miettinyt siirtyväni teipinpalaan, mutta näin on ainakin tähän mennessä toiminut. Ja olen pitänyt itseäni outona kun noin teen.
 

Worrell

Jäsen
Suosikkijoukkue
RIP Coyotes 1996-2024
Samoin kävi minulle. Vanhemman oloiset ovat juttunsa.

Kiitos kohteliaisuudesta, heh! Avautuikin meikäläiselle, että eipä tässä tosiaan ole kuin tasan 14 päivää, kun mittariin paukahtaa 23 vuotta. Nykyään, kun ei oikein tule syntymäpäiviä sen kummemmin juhlistettua, niin meinaa aina unohtaa syntymäpäivänsä. Yleensä se muistuu mieleen vasta pari päivää aikaisemmin, ellei ole mitään spesiaalia tiedossa.
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Suomessa poliiseiksi on valikoitunut juuri se joukko ihmisiä, joka osaa poliisin hommat kaikkein huonoimmin. Kuka tahansa netistä vaikka videopätkän poliisin toiminnasta nähnyt tietää heti, miten tilanne olisi pitänyt hoitaa paremmin, vaikka ei ole ollut tilanteessa itse paikalla. Lisäksi kuka tahansa random-tyyppi tietää voimankäytön periaatteista ja tekniikoista ainakin tuplasti enemmän kuin yksikään poliisi.
 

tant gredulin

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Suomessa poliiseiksi on valikoitunut juuri se joukko ihmisiä, joka osaa poliisin hommat kaikkein huonoimmin. Kuka tahansa netistä vaikka videopätkän poliisin toiminnasta nähnyt tietää heti, miten tilanne olisi pitänyt hoitaa paremmin, vaikka ei ole ollut tilanteessa itse paikalla. Lisäksi kuka tahansa random-tyyppi tietää voimankäytön periaatteista ja tekniikoista ainakin tuplasti enemmän kuin yksikään poliisi.

Eikö tämä päde kaikkiin asioihin, joita nettipalstalla käsitellään? Huippuasiantuntijoita piukassa asiaan kuin asiaan :)

Vaikuttaako asiantuntemus netissä itsetuntoa kohottavasti? Jos vaikuttaa, niin itsetunto-ongelmat ovat kansallisesti kohta kaukainen muisto vain. Joten jotain hyvääkin... ehkä?
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Eikö tämä päde kaikkiin asioihin, joita nettipalstalla käsitellään? Huippuasiantuntijoita piukassa asiaan kuin asiaan :)

Kieltämättä pätee. Tosin oikeastaan koskaan ei pääse lukemaan kommenttia siitä, miten asia olisi pitänyt hoitaa, koska *tähän kommentoija on sitten kirjoittanut asiallise perustelut taustatietoineen*. Kommenteissa vain haukutaan ja mollataan sitä, joka on jotakin tehnyt.
 
Suosikkijoukkue
Chisu! (Kesätyttö 2012 -skabassa PMMP:n Mira)
Eikö tämä päde kaikkiin asioihin, joita nettipalstalla käsitellään?
Ja oikeastaan millä tahansa foorumilla. Aina löytyy joku neuvomaan, miten hommat pitäisi tehdä oikein, minkä osoittaa mm. se, että tässä maassa on tälläkin hetkellä tasan 200 ihmistä, jotka ovat täysin tyytyväisiä nykyisten kansanedustajien toimintaan.

Itselleni avautui, että Fazer on hyvä makeisvalmistaja mutta paska räppäri. (Linkki ohjaa Wikipedia-artikkeliin.)
 

aquanqua

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Avautui äsken, että söin Angry Birds -karkkipussista liimalta maistuvan karkin. Maistetaanko uusia mässyjä mitnkään ennen kuin ne laitetaan tuotantoon ja myyntiin? Nyt tuli sellainen fiilis, että näitä syömällä saa syövän tjn.
 

Mikke73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukat, Ässät
Avautui äsken, että söin Angry Birds -karkkipussista liimalta maistuvan karkin. Maistetaanko uusia mässyjä mitnkään ennen kuin ne laitetaan tuotantoon ja myyntiin? Nyt tuli sellainen fiilis, että näitä syömällä saa syövän tjn.
Tuskin niistä sen enempää syöpää saa kuin siitä liimasta jota olet aiemmin maistellut.
 

Paastainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP & 80-luvun HoNsU
Avautui eilen, että porilaiset naiset elää kurissa ja nuhteessa. Poikkesin työmatkalla Porin Citymarketista ostamassa mökkieväät ja tuona puolen tunnin aikana tuli vastaan kolme pariskuntaa, joista naispuolisella oli ainakin toinen silmä mustana.
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Avautui, että nimimerkki Sisäliitin on sananmuunnoksena lisäsiitin. Sitä en tiedä onko se tarkoituksellista.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Ostin eilen Lidlistä Original Lemon Tonic-nimisen pullon, koska sen etiketti ja sijainti limonaadien seassa saivat minut vakuuttuneeksi siitä, että kyseessä on joku limu. Ensimmäisen hörpyn jälkeen minulle avautui, että en enää ikinä osta tuota kyseistä kuraa.
 

Footless

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Ostin eilen Lidlistä Original Lemon Tonic-nimisen pullon, koska sen etiketti ja sijainti limonaadien seassa saivat minut vakuuttuneeksi siitä, että kyseessä on joku limu. Ensimmäisen hörpyn jälkeen minulle avautui, että en enää ikinä osta tuota kyseistä kuraa.

Osta pullo giniä, hyvin se menee alas.
 

-Niks-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit.
Avautui taas kerran, että suomiräppi plus melkeinpä kaikki ulkomaisistakin on kamalaa paskaa. Enkä osaa siis jengiä pistää oikeisiin kategorioihin noitten skenejen suhteen mutta sama se. Kuitenkin myönnän kuuntelevani joitakin suurista vanhoista(nykyisistäkin) nimistä jenkkien räppiskenestä mutta tosi harvoin. Satunnaisia biisejä ja anteeksi kaikille jotka tykkäävät kyseisestä musiikkityylistä kun näin tulin avautumaan.
 

Lunatico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Avautui taas kerran, että suomiräppi plus melkeinpä kaikki ulkomaisistakin on kamalaa paskaa.

Täysin selvä tapaus. Kuuntelijassa vika. Tosin myönnän, että Suomirapin viime aikaiset tuotannot Nygårdin uusinta lukuunottamatta on melko kuraa.
 

J.Hotti

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK Detroit Red Wings FC Barcelona
Avautui, että PMMP on täyttä paskaa, tulee se sitten radiosta tai konsertista telkkkarin välityksellä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös