Asia, joka ”avautui” minulle

  • 6 726 609
  • 33 951
Suosikkijoukkue
Chisu! (Kesätyttö 2012 -skabassa PMMP:n Mira)
Avautui, että Kummolan kaljakisojen voittamiseen riittää laskennallisesti 10 tehtyä maalia koko turnauksessa, ja 156 eurolla näkee yhden keskimäärin maalin.
 

Mr. Smith

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Canucks
Avautui, että Kummolan kaljakisojen voittamiseen riittää laskennallisesti 10 tehtyä maalia koko turnauksessa, ja 156 eurolla näkee yhden keskimäärin maalin.

Kyllä kai laskennallisesti riittää viisikin tehtyä maalia. Tai jos vielä tarkempia ollaan niin eihän kisoissa tarvi tehdä yhtään maalia ja silti voi hyvin voittaa koko turnauksen. Rankkareista napsii sitten voitot tarvittavissa matseissa.
 

Tuusa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit
Avautui, että Juha Taivainen on ihan ok selostaja, jopa hyvä.
 

Konsta Kepuli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Athletic Bilbao, Tahko, Pool, Saints
Avautui että jos kuuntelee älypuhelimella viron kielen kurssia niin kohta youtube-sovellus ehdottaa perehtymistä Estonian mayday kutsuja sisältävään klippiin... Melko kyynistä yhdistelyä, etten sanoisi.
 
Suosikkijoukkue
Two Degrees of Mike Sillinger
Jalkapallon epävirallinen maailmanmestari on tällä Pohjois-Korea.
 

Kaulasuoja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kreikka

Benn

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Arsenal, Stars, Hahl, Wilshere, Roussel
GaDa:n avaamasta Italia Em-kisoissa ketjusta avautui, että Thiago Motta on italialainen eikä argentiinalainen kuten olin aina luullut. Jotain sukujuuria argentiinaan, koska nimi Thiago kuulostaa omaan korvaan argentiinalaiselta eikä pastansyöjän nimeltä?
 

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
GaDa:n avaamasta Italia Em-kisoissa ketjusta avautui, että Thiago Motta on italialainen eikä argentiinalainen kuten olin aina luullut. Jotain sukujuuria argentiinaan, koska nimi Thiago kuulostaa omaan korvaan argentiinalaiselta eikä pastansyöjän nimeltä?
Ei Argentiinaan, vaan Brasiliaan vie Thiago Mottan sukujuuret ja siellä mies on syntynyt ja aloittanut aikanaan futisuransa. Edusti Brasilian maajoukkueitakin U17-jengissä ja jopa parissa viralliseksi luetussa maaottelussa U23-tasolla.

Minä taas en ollut tajunnut miehen olevan Italian kansalainen nykyään, vaan olin aina pitänyt kaveria täysin brassina läpi La Liga- ja Serie A -uransa.
 
Suosikkijoukkue
Two Degrees of Mike Sillinger
Avaisitko tätä hieman lisää?
Me Parhaan Korean urheat kannattajat olemme kaikki vallan kiinnostuneita.

Yksi sana jäi välistä. Epävirallinen jalkapallon maailmanmestaruus on siis sellainen jatkumo, mikä alkaa kaikkien aikojen ensimmäisestä maaottelusta ja jatkuu aina siten, että tittelin saa voittamalla mestarin.

2010 MM-finaali oli myös epävirallinen sellainen, sillä Hollanti piti titteliä siinä vaiheessa. Espanja otti sen siinä, hävisi sitten Argentiinalle ystävyysottelun syyskuussa. Argentiina hävisi heti seuraavan pelinsä Japanille, joka hävisi Pohjois-Korealle viime marraskuun MM-karsintapelissä. Pohjois-Korealla sen jälkeen viisi voittoa ja kaksi tasapeliä.
 

Kaulasuoja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kreikka
Yksi sana jäi välistä. Epävirallinen jalkapallon maailmanmestaruus on siis sellainen jatkumo, mikä alkaa kaikkien aikojen ensimmäisestä maaottelusta ja jatkuu aina siten, että tittelin saa voittamalla mestarin.

2010 MM-finaali oli myös epävirallinen sellainen, sillä Hollanti piti titteliä siinä vaiheessa. Espanja otti sen siinä, hävisi sitten Argentiinalle ystävyysottelun syyskuussa. Argentiina hävisi heti seuraavan pelinsä Japanille, joka hävisi Pohjois-Korealle viime marraskuun MM-karsintapelissä. Pohjois-Korealla sen jälkeen viisi voittoa ja kaksi tasapeliä.

Kiitos tästä! Juuri eilen tulikin mietittyä kuka mahtaa olla jääkiekossa maailmanmestari tällä hetkellä "nyrkkeilytyylillä" katsottuna eikä tullut edes mieleen futiksen vastaava titteli. Nyt olen taas ajan tasalla!
 

odwaz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kepa ja Pena

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Avautui, että Mertaranta on edeleen valovuoden päässä lätkän selostuksessa jos verratan Saukkoseen.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Avautui, että olen ainakin pariin otteeseen jutellut Kisu Jernströmin kanssa, mutta vasta tänään avautui, missä nämä juttelut ovat tapahtuneet. Degerbyssä tietenkin.
 

-Niks-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit.
Hirveän moni HIFKiä kannustavista kavereistani kannattaa myös paljon saksaan liittyviä asioita. Varsinkin jalkapallossa.

Kysyin sitten tästä innostuneena parilta pelkästään futista seuraavalta saksaa ihannoivalta kaverilta että mitä joukkuetta kannattaisi suomessa jos siis olisi pakko valita sm-liigasta, niin toinen vastasi Jokerit ja toinen HIFK.

Olen jonkin suuren äärellä, mitähän seuraavaksi avautuu..onko tämä jo itselleni vaarallista?
 

Nume

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, FC Bayern München, SoJy
Väärällä, minun tapauksessani vasemmalla, kädellä ravistaminen kusemisen jälkeen on liki mahdotonta. Kokeilkaapa ensi kerralla.

Avautui, että olen 60€ rikkaampi pitkävedon takia, se on kahdeksasosa opintotuesta, jee!

E: Naispuolisille kirjoittajille tuota ravistamista en suosittele kuitenkaan. Tai mistä minä tiedän.
 

-Niks-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit.
Väärällä, minun tapauksessani vasemmalla, kädellä ravistaminen kusemisen jälkeen on liki mahdotonta. Kokeilkaapa ensi kerralla.

E: Naispuolisille kirjoittajille tuota ravistamista en suosittele kuitenkaan. Tai mistä minä tiedän.

Reagoin nopeasti ja kokeilin. En huomannut mitään eroa. Toisaalta kun on niin pieni vehje, niin se liikeratakin on sen verran pieni joten veikkaan tämän olevan itselläni se "ydin".
 

Nume

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, FC Bayern München, SoJy
Reagoin nopeasti ja kokeilin. En huomannut mitään eroa. Toisaalta kun on niin pieni vehje, niin se liikeratakin on sen verran pieni joten veikkaan tämän olevan itselläni se "ydin".

Atomimuna? Tirskis. En usko, että se tuohon verrannollinen on, koska ei tämä muuten olisi minuunkaan pätenyt.
 

Prookie

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Reagoin nopeasti ja kokeilin. En huomannut mitään eroa. Toisaalta kun on niin pieni vehje, niin se liikeratakin on sen verran pieni joten veikkaan tämän olevan itselläni se "ydin".
Tähän vaaditaan selvästi Vanha Leniltä testausta. Onko virtsatippoja pitkin kylppärin seiniä ja kattoa? Kaatuvatko hammasharjamukit ja käsisaippuat lavuaarin reunalta, jos Vanha Len väärällä kädellä ravistelee?
 

Vesuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vyborg Jesters
Kyllä sen letkun ravisteluun taitaa tarvita ihan molempia käsiä.
Vanhana pesäpalloilijana kiinnostaisi tietää, käyttääkö myötä- vai vastaotetta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös