Kuka tahansa voi olla panomies.
Paitsi HIFK.
Avautui, että kesälomani alkuun on enää tasan kuukausi! Nopeaa on mennyt tämä kevät.
Kuka tahansa voi olla panomies.
Avautui että vanha kunnon Europe tekee vieläkin musaa. Aattelin että bändi olis pistänyt hommat pakettiin jo vuosia sitten. No, ainakin kasarifiilistelijät ja Lukko-fanit kiittää.
No ei kyllä ole. Suurkaupungissa on vähintään 5 miljoonaa asukasta. Täten lähin suurkaupunki on Leningrad.Helsinki on suurkaupunki.
No ei kyllä ole. Suurkaupungissa on vähintään 5 miljoonaa asukasta. Täten lähin suurkaupunki on Leningrad.
Ei vaan 1984. Kävin silloin Leningradissa, ja Leningrad se on mulle vieläkin.Jaaha sitä on palattu vuoteen 1991?
Ei vaan 1984. Kävin silloin Leningradissa, ja Leningrad se on mulle vieläkin.
Minä en ole koskaan käynyt Venäjällä, eli en myöskään Pietarissa mutta Neuvostoliitossa ja Leningradissapa olen. Tuossa se Venäjänmaa olisi alla 100 kilometrin päässä, vaan ei sinne ole mitään asiaa.hyvin monet heistä (opiskelin historiaa) olivat käyneet Pietarissa, mutta itseni lisäksi vain yksi toinen opiskelija oli käynyt Leningradissa.
Minä en ole koskaan käynyt Venäjällä, eli en myöskään Pietarissa mutta Neuvostoliitossa ja Leningradissapa olen. Tuossa se Venäjänmaa olisi alla 100 kilometrin päässä, vaan ei sinne ole mitään asiaa.
Siellä muuten käytiin matkalla, pyöreässä tornissa syömässä. Olin 11-vuotias, ja olihan se koko CCCP aikamoinen kulttuurishokki. Leningradissa oli kyllä hienoa. Eremitaasit ja Talvipalatsit kierreltiin, kun mutsi on kiinnostunut Venäjän historiasta ja taiteista, ja etukäteen luulin että pitkästyisin kuoliaaksi mutta olikin todella kiehtovaa. Kaviaaria söin varmaan pari kiloa päivässä, ja yhdellä Adidas-takilla ostettiin koko matkan safkat, faijan viinat ja tuliaiset.kuin myös Viipurissa
Siellä muuten käytiin matkalla, pyöreässä tornissa syömässä. Olin 11-vuotias, ja olihan se koko CCCP aikamoinen kulttuurishokki. Leningradissa oli kyllä hienoa. Eremitaasit ja Talvipalatsit kierreltiin, kun mutsi on kiinnostunut Venäjän historiasta ja taiteista, ja etukäteen luulin että pitkästyisin kuoliaaksi mutta olikin todella kiehtovaa. Kaviaaria söin varmaan pari kiloa päivässä, ja yhdellä Adidas-takilla ostettiin koko matkan safkat, faijan viinat ja tuliaiset.
Sama avautui tämän myötä kun googletin ja nyt tiedän kuka se jäpikkä on joka "haastattelee" Sihvosta siinä pöydän vieressä UL:n tv-mainoksessa. wowAvautui, että Esko Seppänen on huomattavasti nuorempi kuin oletin hänen nimensä perusteella olevan. Ajatuksissani olin pitänyt häntä aina yli 50-vuotiaana ukkona, mutta hän onkin niukasti yli 30-vuotias jätkä.
Onhan Esko jo kansaneläkeiässä ja näyttääkin siltä. Taikuri- ja torneistahyppijäpoikansa Iirokin taitaa olla jo lähempänä neljääkymppiä kuin kolmea.Avautui, että Esko Seppänen on huomattavasti nuorempi kuin oletin hänen nimensä perusteella olevan. Ajatuksissani olin pitänyt häntä aina yli 50-vuotiaana ylipainoisena ja onnettoman säälittävänä, hivenen Paperiliiton entistä puheenjohtajaa Jouko Ahosta muistuttavana ukkona, mutta hän onkin niukasti yli 30-vuotias jätkä.
Onhan Esko jo kansaneläkeiässä ja näyttääkin siltä. Taikuri- ja torneistahyppijäpoikansa Iirokin taitaa olla jo lähempänä neljääkymppiä kuin kolmea.
Pietäri on todella hieno kaupunki. Ensimmäisen kerran kävin siellä kun se oli vielä Leningrad ja samalla reissulla tuli käytyä Pietarhovissa, kannattaa käydä. Todella hieno palatsialue suihkulähteineen, kanaaleineen ja kaikkineen. Samoin Pietaripaavalin linnoitus on varsin mielenkiintoinen paikka vierailla tsaarien hautoineen ja kaikkineen.
Eremitaasi on myös nähty ja jokunen muukin paikka. Olisi tehnyt mieli vierailla myös tykistömuseossa, mutta aika ei vaan riittänyt.
vlad.
Arvon Evil, puhuin Urheilulehden Eskosta, en Iiron isästä.
Eikös Urheilulehden Esko ole syntynyt vuonna 1984, eli ei ole vielä edes tuota niukasti yli 30 ikävuotta täynnä.Avautui, että Esko Seppänen on huomattavasti nuorempi kuin oletin hänen nimensä perusteella olevan. Ajatuksissani olin pitänyt häntä aina yli 50-vuotiaana ylipainoisena ja onnettoman säälittävänä, hivenen Paperiliiton entistä puheenjohtajaa Jouko Ahosta muistuttavana ukkona, mutta hän onkin niukasti yli 30-vuotias jätkä.
Eikös Urheilulehden Esko ole syntynyt vuonna 1984, eli ei ole vielä edes tuota niukasti yli 30 ikävuotta täynnä.
Sen verran monta kertaa kaveri on muistanut jutuissaan mainita mm. ´84-syntyneiden maajoukkueleiritykset joilla oli aikanaan mukana, ettei ole jäänyt epäselväksi kynäniekan olevan mm. Valtteri Filppulan ikäluokkaa.