Asia, joka ”avautui” minulle

  • 6 733 153
  • 33 992

Hrustsovi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Phoenix Coyotes
Eikös nuo pelkät länget olisi ennemmin fifth hole, tuossa five hole-systeemissä?

Näin sanoo urbaanisanakirja: "In the sport of Hockey, the "5 hole" refers to the space between the goalie's legs where one can shoot a puck. The number five is used because there is top left and right (1 and 2), lower left and right (3 and 4), and between the legs (5 hole). "
 

lapa78

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lexaa
Avautui, että tällä palstalla on paljon pienimunaisia ja -tissisiä kirjoittajia. Ei herranjumala mistä porukka täällä vääntää.

Tästä ei puutu enää kuin se, että scholl tulee kertomaan kuinka saksa on paras maa ikinä missään.

Kasv eiku jatkakaa.
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
OK - minulle avautui, että olen tyhmä pienimunainen ja -tissinen maalainen.
Aavistin tämän kyllä jo elämäni varrella saamani palautteen johdosta, mutta nythän tuo tuli todistettuakin.

PS. Voiko tästä valittaa mihinkään?
 

kamik

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Avautui, että tällä palstalla on paljon pienimunaisia ja -tissisiä kirjoittajia. Ei herranjumala mistä porukka täällä vääntää.

Tästä ei puutu enää kuin se, että scholl tulee kertomaan kuinka saksa on paras maa ikinä missään.

Kasv eiku jatkakaa.

Luultavasti, ainakin osittain, keskustelua käydään ns. kieli poskessa. Ihan turhaa vastakkainasettelua joiltakin, sillä kaikkia meitä (töitä tekeviä) tarvitaan maan hyvinvoinnin takaamiseksi. Ainakin meikäläisen böndeveroeurot ovat kelvanneet ihan hyvin yhteiskunnalle, vaikka en niitä kovin mittavia määriä maksakaan ansiotason vaatimattomuudesta johtuen. Millä mittarilla muuten böndeläisten tyhmyyttä täällä mitataan? Ansioilla, koulutustasolla, yhteiskunnallisella statuksella vai peräti omilla mielikuvilla maalaisista?

Sivistys asuu sydämessä.
 

SilsaUuhi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Detroit Red Wings, Ruotsin maajoukkue
Avautui, että erääksi henkilöksi luulemani Jatkoajan nimimerkki onkin tämän erään henkilön isä. Varma en tästä ole, mutta lähes varmasta lähteestä saatu tieto..
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Avautui, että erääksi henkilöksi luulemani Jatkoajan nimimerkki onkin tämän erään henkilön isä. Varma en tästä ole, mutta lähes varmasta lähteestä saatu tieto..
Vittu, kiitos tästä! Palatkaamme itse aiheeseen. Parasta tämän ketjun keskustelussa parin viime sivun ajalta on se, että juuri kukaan ei ole yleistänyt juuri mitään tai ketään. Haluaisin kuitenkin muistuttaa kaikille, että olette perseestä. Tai vaginasta, samapa tuo, vain väliliha välissä.
 

Koirapoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jutta Grahnin mies, Else-Maj Pontoppidan.
Tulee katseltua Chilen kaivosmiesten pelastusoperaatiota, kamera on kaivoksessa ja olen huomannut että muutama mainari on melko potra poika. En maalaile piruja kaivoksen seinään, mutta mahtuuko tuohon kapseliin.
 

Kulttimörkö

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja maajoukkueet
Avautui että Samantha Fox esiintyy ainoastaan Jyväskylän "suurissa pikkujouluissa". Onhan Sam esiintynyt aikaisemminkin Jyväskylässä muutamaan otteeseen. Pitäisköhän jopa käydä katsastamassa joko ne tissit roikkuu navan seudulla? Promokuvien perusteella ei, mutta niitä nyt muutenkin hieman "shoppaillaan".
 

Myyrä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Spurs
Tulee katseltua Chilen kaivosmiesten pelastusoperaatiota, kamera on kaivoksessa ja olen huomannut että muutama mainari on melko potra poika. En maalaile piruja kaivoksen seinään, mutta mahtuuko tuohon kapseliin.
Joidenkin uutisten mukaan kapselin läpimitta on 54 cm. Ihmisen ympärysmitta saa olla yli 170 cm, ettei mahtuisi tuonne sisälle. Tuskinpa vielä tuollaisiin lukemiin yltävät. Vatsan kohta se varmaan näillä potrillakin se suurin huolenaihe on.
 

Koirapoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jutta Grahnin mies, Else-Maj Pontoppidan.
Joidenkin uutisten mukaan kapselin läpimitta on 54 cm. Ihmisen ympärysmitta saa olla yli 170 cm, ettei mahtuisi tuonne sisälle. Tuskinpa vielä tuollaisiin lukemiin yltävät. Vatsan kohta se varmaan näillä potrillakin se suurin huolenaihe on.

Kyllä ne sitten mahtuu vaikka kessiä olikin. Ihmettelen mitenkä ei ole sen suuremmin laihtunut vaikka on ollut pari kuukautta heikolla ravinnolla.
 

Mikke73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukat, Ässät
Minulle avautui, että nimimerkki schollille on 179 suomalaisen kuolema luonnonkatastrofissa yhdentekevää, mutta chileläisten kaivosmiesten pelastuminen ei ole.

Ikinä en kyllä opi tätä miestä ymmärtämään, toisaalta en ehkä haluakaan.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Ikinä en kyllä opi tätä miestä ymmärtämään, toisaalta en ehkä haluakaan.

Mistä tiedät, että tuo nimimerkki omaa munat eli on mies? Netissä kun liikkuu kaikenlaisia pervoja sun muita valehtelijoita. Koskaan ei voi olla varma...meikäläinenkin voi olla pervo lesbokääpiö.
 

thego

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville
Ei tosiaan tule tuota emäntää paljon kuunneltua. Kyseisellä henkilöllä on tänään joukkueen saunailta ja pistin viestiä et ilmottelee kunhan lähtee kotia käppäileen. No vastauksena tulikin:

"Ollaan siis mökillä, 50km keskustasta. Kiva ku taas kuuntelit"

No jos hyvin käy niin täs on joku 50vuotta yhteiseloa jäljellä joten eiköhän tuota aikanaan opi kuuntelemaan.
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ei tosiaan tule tuota emäntää paljon kuunneltua. Kyseisellä henkilöllä on tänään joukkueen saunailta ja pistin viestiä et ilmottelee kunhan lähtee kotia käppäileen. No vastauksena tulikin:

"Ollaan siis mökillä, 50km keskustasta. Kiva ku taas kuuntelit"

No jos hyvin käy niin täs on joku 50vuotta yhteiseloa jäljellä joten eiköhän tuota aikanaan opi kuuntelemaan.

Jos opit kuuntelemaan ja tajuamaan kuuntelemasi niin tarjoan sinulle lottovoiton sekä taputuksen olalle.

Avautui aikoinaan, että nainen on, kuin Sveitsin armeijan linkkuveitsi - Aukeaa ainoastaan harvoille ja avautuessaankin sisältää liikaa asioita joita ei voi ymmärtää.
 

thego

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville
Jos opit kuuntelemaan ja tajuamaan kuuntelemasi niin tarjoan sinulle lottovoiton sekä taputuksen olalle.

No eiköhän ne tietyt asiat pysy mysteereinä hamaan loppuun asti, mutta tuollaiset "olen sitten mökilllä" luulis pikkuhiljaa uppoavan kalloon. Välissä on myös tilanteita kun emäntä pakkaa laukkua ja kyselen ihan tyhmänä et mihis nyt on matka? No kotiansahan tuo on menossa käymään ja on siitä sanonu jo pari viikkoa aikaa. Tai sitten pirulainen vain kusettaa eikä oikeasti ikinä kerrokaan minulle mitään...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös