Asia, joka ”avautui” minulle

  • 6 751 154
  • 34 014

vstk

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers
Aika komea nousu unohdetuista (kasari/)ysäriteini-idoleista ihan laatunäyttelijöiksi ja tuottajiksi. Ei mitään turhia jannuja kai.

Mark joutui olemaan nuoruudessaan aina Donnien varjossa ja tasta syysta hanesta itseasiassa tulikin taparikollinen varastellen autoja, kioskeja, kauppoja ja saaden tuomioita taman tasta milloin varastelusta, milloin pahoinpitelysta. Eivatka huumeetkaan olleet 16-vuotiaana tuntemattomia. Joten ei ihan voida puhua monikossa lauseessasi, Markilla ei ollut yhta ruusuinen tie menestykseen kuin veljellaan.

Joten ihan tamankin varjolla pidan Mark Wahlbergin nousua kunnioitettavana saavutuksena.
 

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi, KTP
Näemmä omilla aivoillaan ajatteleminen ja asioiden tarkasteleminen useammasta kuin yhdestä näkövinkkelistä tuntuu vielä tänäkin päivänä olevan osalle lajimme edustajista ylivoimaisen vaikeaa.
 

wilco

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK,LiPu
Ja huomattavasti hauskempaa myös. Johonkinhan sitä ihmisen pitää uskoa; jos ei jumalaan niin sitten HIFK:n mestaruuteen.

Niin, onhan noissa yhtäläisyyksiäkin. Molemmilla on kuulemma jossain vaiheessa ollut poika, mutta nykynäkemyksen ja vallitsevan tilanteen mukaan näyttää yhä epätodennäköisemmältä, että sellaista olisi koskaan tapahtunut.

Että silleen...
 

Datsun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Toronto, Saksa
Jälleen viime maanantaina huomasin, että katson paljon mieluummin telkkarista salibandyä kuin Mestis-kiekkoa.
 

obi-wan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hammarby IF, HC Andersen, HC Jatkoaika
Avautui lukiessa BB-ketjua, että yllättävän montaa ukkoa kiinnostaa Eetun vatkauskuviot
 

Prookie

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Avautui lukiessa BB-ketjua, että yllättävän montaa ukkoa kiinnostaa Eetun vatkauskuviot
No kyllähän se kiinnostaa. Itselläkin on tamperelaisia tuttuja, niin onhan se nyt hyvä tietää että uskaltaako noita kavereita enää tavata. Jos joutuukin osallistumaan johonkin runkkauskilpailuihin..
 

kalitsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jets, Ässät
Avautui miksen ole katsonut telkkaria oikeastaan moneen kuukauteen. Eksyin vahingossa katsomaan eilen illalla Mission Impossible -elokuvaa Neloselta: aloitusaika päin persettä ja leffan aikana puoli tuntia mainoksia! Onneksi oli lehden lukeminen kesken, oli mainoskatkoilla tekemistä.
 

Vintsukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Suomi, Panthers
Avautui miksen ole katsonut telkkaria oikeastaan moneen kuukauteen. Eksyin vahingossa katsomaan eilen illalla Mission Impossible -elokuvaa Neloselta: aloitusaika päin persettä ja leffan aikana puoli tuntia mainoksia! Onneksi oli lehden lukeminen kesken, oli mainoskatkoilla tekemistä.

Siksi tv:tä kannattaakin katsoa digiboksin kovalevyn kautta eikä "livenä". Useamman vuoden näin tehneenä on vaikea kuvitella paluuta vanhaan.
 

Datsun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Toronto, Saksa
Siksi tv:tä kannattaakin katsoa digiboksin kovalevyn kautta eikä "livenä". Useamman vuoden näin tehneenä on vaikea kuvitella paluuta vanhaan.
Just näin. Kaikki mainoskanavien ohjelmat ainoastaan tallennuksesta, mitään muita vaihtoehtoja ei ole!

Mähän silti katson aika usein lätkämatsitkin vasta alkaen jotain 21.00 tai myöhemmin - pääsee kelaamaan kaikki power breakit ja erätauot ja läpäläpä-studiot hittoon.
 

Jii

Jäsen
Suosikkijoukkue
musta & valkoinen
Työhakemuksen kirjoittaminen hönössä ja musiikkia täysillä kuunnelleen on huomattavasti hauskempaa kuin selvinpäin ja musiikitta.
 

J.Petke

Jäsen
Työhakemuksen kirjoittaminen hönössä ja musiikkia täysillä kuunnelleen on huomattavasti hauskempaa kuin selvinpäin ja musiikitta.

Olen miettinyt tuota ihan samaa. Turha vääntää selvinpäin mitään kun sitä on luovimmillaan pienessä hönössä. Niitä asiallisia ja korrekteja hakemuksia tulee kuitenkin se 200 niin josko tuolla vähän erottuisi joukosta. Itse alan pikkuhiljaa uskomaan, että nuo valitsijat vetävät nuo haastateltavat jostain hatusta ja muut paperit käytetään paskapaperina toiletissa.
 

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers
Siksi tv:tä kannattaakin katsoa digiboksin kovalevyn kautta eikä "livenä". Useamman vuoden näin tehneenä on vaikea kuvitella paluuta vanhaan.

Tai sitten voi (vapailta digikanavilta [12 kpl]) katsella kaiken kuukaudenkin takaa milloin haluaa. Missä haluaa. Tai ladata itselleen, jos kiinnostaa. Toimii olohuoneen 47":sta, mökiltä tai vaikka ulkomailta läppärin kautta. Itse ollaan TVkaistaa käytetty kohta kolme vuotta ja vaikea olisi kuvitella paluuta vanhaan, kuten sanoit. Toki ~100 euroahan tuo vuodessa kustantaa, mutta toisaalta se noin kahdeksan euroa kuluu kuussa aika helposti muuhunkin. Toki myös tuo tallentava boksi on, lähinnä kohta vihdoin loppuvaa UrhoTV:tä varten, mutta muuten masiina on ollut poissa käytöstä kohta pari vuotta.
 

uljas

Jäsen
Suosikkijoukkue
Peliitat, (HeKi-vainaa), Tinatuopit
Eppu Normaalin laulussa halkeaakin banaanin sijasta uraani.

Tämä tosin valkeni minulle jo vuosi sitten.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Pitipä tarkastaa heti kun luin Viikkarin ja STX:n aiesopimuksesta, että minkä kokoinen botski on kyseessä, ja saatanan isohan se on, Silja Europen kokoinen. Mutta hiukan on vielä matkaa tuohon tällä hetkellä altaassa lojuvaan Allure of the Seasiin, joka on vetoisuudeltaan vaatimattomasti neljä kertaa isompi.
Avautui siis, että saatanan isojakin laivoja on monenkokoisia.
 

Wicci

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh Penguins, Sudden Death (RIP)
Etkä silti lähteny messiin? :D Kyllähän noista joo vähän liikaa huomaa ja sellasetki ihmiset joiden ei ehkä tarvis huomata.

Kyllä mä sun t-paitaa hypistelin ja kattelin VR:n aikatauluja. Sit mä käänsin katseen muksuihin ja laitoin t-paidan kaappiin, suljin tietokoneen ja keitin kahvit.
 
Olen pitkään pohtinut ja ihmetellyt sitä kun moni nainen ilmoittaa ihannemiehensä yhdeksi ominaisuudeksi (ruskeiden silmien ja lihaksikkuuden kanssa) huumorintajuisuuden. Tarkoittaako se sitä, että naurattaa oli läppä miten paska tahansa? Tällöinhän oikea termi olisi mielistelijä tms. Nyt se lopulta ehkä avautui. Olenko hakoteillä?

huumorintajuinen = ei-tosikko
 

thego

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville
Olen pitkään pohtinut ja ihmetellyt sitä kun moni nainen ilmoittaa ihannemiehensä yhdeksi ominaisuudeksi (ruskeiden silmien ja lihaksikkuuden kanssa) huumorintajuisuuden. Tarkoittaako se sitä, että naurattaa oli läppä miten paska tahansa? Tällöinhän oikea termi olisi mielistelijä tms. Nyt se lopulta ehkä avautui. Olenko hakoteillä?

huumorintajuinen = ei-tosikko

Niin mäkin olen tämän käsittänyt, että huumorintajuinen mies on sellainen joka nauraa naisen ja naisen kavereiden vitseille. Yleensäki tuo on melko tyhmä sana kun huumoria on niin monenlaista ja luultavasti jokainen ihminen jonkin huumorin päälle ymmärtää. Huumorintajuinen varmaan on sellainen ihminen joka tajuaa kaikkea mahdollista huumoria eli suurinpiirtein nauraa koko ajan, paitsi nukkuessaan.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Eiköhän tuolla huumorintajulla tarkoiteta ennen kaikkea sitä että mies ei ole mikään tosikko rautakanki joka ei osaa nauraa millekään. Minä tunnen pari sellaista tyyppiä joille kaikki on vakavaa, eivät osaa heittää minkäänlaista keventävää läppää tai mitään huumoria vaan aina pitää keskustella vakavasti ja puhua ihan 100% tosissaan. Voin kuvitella että tällaisten ihmisten kanssa eläminen voisi olla aika raskasta.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Olen pitkään pohtinut ja ihmetellyt sitä kun moni nainen ilmoittaa ihannemiehensä yhdeksi ominaisuudeksi (ruskeiden silmien ja lihaksikkuuden kanssa) huumorintajuisuuden. Tarkoittaako se sitä, että naurattaa oli läppä miten paska tahansa? Tällöinhän oikea termi olisi mielistelijä tms. Nyt se lopulta ehkä avautui. Olenko hakoteillä?

huumorintajuinen = ei-tosikko
Enää pitäisi tietää, miten tosikkous määritellään. Raamatun heittelemiselle nauramattomuus ei kelpaa.

No joopa joo. Ehkä tuolla haetaan sitä, että osaa suhtautua useimpiin elämäntilanteisiin huumorilla ja ymmärtää monenlaista huumoria, vaikkei ehkä jokainen juttu iskisikään itseensä. Jonkinlaista ihmissuhteisiin liittyvää pelisilmää siis.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös