Asia, joka ”avautui” minulle

  • 6 751 124
  • 34 014

scholl

Jäsen
Haluatko tietää miksi? Sen takia, koska jopa saksalaiset hyötyvät turismista, ja vaikka se kuinka valitettavaa onkin, englanti sattuu olemaan opetusmielessä valtakieli maailmassa.

Entä jos olet väärässä. Entä jos minun teoriani on oikea eli retardien älykkyysosamäärä ei riitä saksan opiskeluun? Tarvitaanko sellaisia oikeasti vierailemassa Saksassa? Monessa paikassa pohditaan sitä, että liika turismi pilaa luonnon ja kaiken muunkin. Mielestäni paikallinen kulttuuri menee pilalle, jos kaduilla on liikaa jurrisia lädejä. Mielestäni kielipolitiikalla voi pyrkiä siihen, että vain ns. älykkäämmät ihmiset matkustavat maahan.

Samalla tavallahan eilen Bundespresidentti Wulff toi esiin sen, kuinka tärkeätä on se, että maahanmuuttajat oppivat asap saksaa.

Varsin suomalainen asenne sulla. Voitettu hopea, torilla tavataan ja niin edelleen.

Ei vaan ensi sota voitetaan. Luovun heti kun tulee mahdollista Suomen passista ja jos sota tulee niin olen aivan varma, että Bundeswehr voittaa ryssät. Ja jos ei tule sotaa niin turha sitä tappiota on enää murehtia. Sodan jälkeen on saattanut olla vitutus, se on normaalia tappioissa. Saksa yritti voittaa sen sodan, se meni Stalinin ja kumppaneiden juonittelun takia perseelleen, mutta ei siitä mitään häpeää pidä enää tuntea. Vituttaa ulkopuoliset, jotka yrittävät pakottaa saksalaiset, suomalaiset ja ties, minkä muunmaalaiset tuntemaan häpeää siitä, että yritti tapella ryssiä vastaan. Eivätkö tajua, että ne oli ryssiä ja kommareita vastapuolella. Joku juutalaiskysymys on siinä rinnalla vain detalji.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Ei vaan ensi sota voitetaan.
Niin tietysti, kolmas kerta toden sanoo. Mutta entä jos ei kahta ilman kolmatta? Ja toisaalta tilastot ovat hiukan Saksaa vastaan. Eka oli ratkaisematon, mutta toisella kertaa tuli aika selkeästi tukkaan ja vieläpä kotikentällä.

Luovun heti kun tulee mahdollista Suomen passista ja jos sota tulee niin olen aivan varma, että Bundeswehr voittaa ryssät.
Eli kun luovut Suomen passista, syttyy sota Saksan ja Venäjän välille, jonka Saksa voittaa, koska sinä ilmeisesti olet ottanut Saksan kansalaisuuden ja parhaassa tapauksessa olet pitämässä sulkeisia rintamalla peitsi tanassa ja koppalakki kiiltävänä.

Eivätkö tajua, että ne oli ryssiä ja kommareita vastapuolella. Joku juutalaiskysymys on siinä rinnalla vain detalji.
Toisaalta sosialismi on ihan jees ideologia, koska silloin kaikilla olisi yhtä hienot takit, eikä kukaan olisi toistaa retaleempi.
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Eli kun luovut Suomen passista, syttyy sota Saksan ja Venäjän välille, jonka Saksa voittaa, koska sinä ilmeisesti olet ottanut Saksan kansalaisuuden ja parhaassa tapauksessa olet pitämässä sulkeisia rintamalla peitsi tanassa ja koppalakki kiiltävänä.

Minä taasen veikkaan, että sodan aikana mr. scholl on bunkkerissaan julistamassa ääni käheänä "Der Russe ist tet!", Saksan lipun liehuessa Punaisella torilla.

vlad.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Ilkka Vainio on Juha Vainion poika. Tottakai perkele. Kyllä voi ihminen olla pihalla, ei ole tullut mieleenkään tämä.
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Minulle valkeni vasta eilen, että Pave Maijanen ja Isokynä Lindholm soittivat Albert Järvisen kanssa samassa bändissä joskus 70-luvun puolessa välissä.
 

dana77

Jäsen
Suosikkijoukkue
vaikea selittää
Minulle valkeni vasta eilen, että Pave Maijanen ja Isokynä Lindholm soittivat Albert Järvisen kanssa samassa bändissä joskus 70-luvun puolessa välissä.
Ja minulle että Lindholm ja Järvinen soittivat myös Sleepy Sleeperseissä (kuten about puolet muistakin tuon ajan genren muusikoista)
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Ja minulle että Lindholm ja Järvinen soittivat myös Sleepy Sleeperseissä (kuten about puolet muistakin tuon ajan genren muusikoista)

Niin - itse asiassa varmistaessani tuota aiempaa faktaa, totesin senkin, että myös Albert soitteli vähän aikaa Sleeppareissa, mutta lopulta Sakke kenki hänet ulos liiallisen(???) viinankäytön vuoksi.

Aiempaan liittyen näin nimittäin eilen pätkän jostain konsertista, mistä tunnistin Isokynän ja Paven yhdessä Albertin kanssa soittamassa - siitä se sitten lähti...
 

kamik

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Edes tällä palstalla ei pystytä keskustelemaan perussuomalaisista järkevästi.

Sama koskee tuota WTC-"keskustelua". Jos joku esittää kritiikkiä virallista tarinaa kohtaan, niin heti on lauma iloveamerica-jengiä haukkumassa hörhöksi tms. WTC-case on täynnä heikosti selitettyjä yksityiskohtia/asioita, mutta kuka viitsii tuonne trollien sekaan syöksyä, kun mitään keskustelua ei edes haluta käydä? USA on joillekin sama kuin Saksa schollille. Ja kirjoittelu on sen mukaista.
 

Danko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Columbus Blue Jackets
Minulle alkaa pikku hiljaa avautumaan että maailman kovin kiekkoliiga pyörähtää käyntiin... TÄNÄÄN! Ja kerrankin minulla on katselukortti jolla näkeekin niitä matseja. Lisäksi lähiaikoina tulevat matsit näkyy telkkaristakin ihmisten aikoihin, joten huippukiekkoa näkee illasta toiseen! Hienoa!
 
Suosikkijoukkue
Kärpät, Huddersfield Town
Avautui, etä ei se kiva-Harri aina olekaan niin kiva, kun oli viltittänyt meidän kakkoskentän kolmannen erän ajaksi.

Ruotsissahan tuo tunnettiin Hurja-Harrina tjsp. Se on näitä pieniä eroja naapurimaiden kulttuureissa. Onhan elitserienissä kovanaama-statukseen yleensä tuntunut riittävän suomalainen nimi ja epämääräinen huhu että joskus junnu-vuosina on taklannutkin ;-)
 

Luge H

Jäsen
Suosikkijoukkue
80
Mulle avautui juuri mistä käsite "five-hole" tulee. Voi minua hölmöä, vaikka en asiaa koskaan kait ole juuri pohtinutkaan.
 

jussi_j

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Mulle avautui juuri mistä käsite "five-hole" tulee. Voi minua hölmöä, vaikka en asiaa koskaan kait ole juuri pohtinutkaan.

Minulle avautui, että on olemassa paljon käsitteitä joita en ole edes kuullut saati sitten tietäisin mitä ne tarkoittaa? Kerro ihmeessä tästä lisää niin valaistun?
 

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Minulle avautui, että on olemassa paljon käsitteitä joita en ole edes kuullut saati sitten tietäisin mitä ne tarkoittaa? Kerro ihmeessä tästä lisää niin valaistun?
Five-hole eli längit eli puikot.

Alanurkat, ylänurkat ja sitten se ns. viides peitettävä alue siis jalkojen väli.
 

Halmela

Jäsen
Suosikkijoukkue
maajoukkue
Sama koskee tuota WTC-"keskustelua". Jos joku esittää kritiikkiä virallista tarinaa kohtaan, niin heti on lauma iloveamerica-jengiä haukkumassa hörhöksi tms.
Olen aina luullut, että kaikki salaliittoteoreetikot nimenomaan ovat sitä iloveamerica-jengiä ID-uskontoineen. Avautui siis se, että salaliittoteoreetikot ja vastaavat retardit pitävät asiaan järjellä suhtautuvia iloveamerica-jenginä. Erittäin mielenkiintoista.
 

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Se Palefacen radiossa soiva biisi ei ookkaan Risto vaan Riisto räppääjä.

Olinkin ihmetellyt, että mitä ne naureskelivat aiemmin radiossa, kun joku oli olettanut sen liittyvän siihen lastenkirjaan.
 

kananlento

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Pittsburgh Penguins, ManU, NP Ice Hawks
Olen aina luullut, että kaikki salaliittoteoreetikot nimenomaan ovat sitä iloveamerica-jengiä ID-uskontoineen. Avautui siis se, että salaliittoteoreetikot ja vastaavat retardit pitävät asiaan järjellä suhtautuvia iloveamerica-jenginä. Erittäin mielenkiintoista.

Hetkinen, siis ne, jotka epäilevät Yhdysvaltojen hallituksen antamaa virallista selitystä, ovat iloveamerica-ihmisiä? Kyllä minä olisin ajatellut toisin päin. Mikä muuten on ID-uskonto?

Toinen mikä tuosta hyppäsi silmille, niin mielestäni molemmissa leireissä, "hörhöt" ja "hyväuskoiset", on niitä asiaan järjellä suhtautuvia. Mielestäni erimielisyydet johtuvat lähinnä näkemyseroista ja lähdekritiikistä. Tosiasiassa kumpikin leiri voi kumota toistensa argumentit sanomalla lähdettä "epämääräiseksi" tmv.

Pitäisi vissiin mennä ihmettelyketjuun, kun minua ihmetyttää se, että ihmiset jotka uskaltavat kyseenalaistaa asioita ovat jälkeenjääneitä. (tai retardeja kuten Halmela heidät leimaa)
 

Halmela

Jäsen
Suosikkijoukkue
maajoukkue
Pitäisi vissiin mennä ihmettelyketjuun, kun minua ihmetyttää se, että ihmiset jotka uskaltavat kyseenalaistaa asioita ovat jälkeenjääneitä. (tai retardeja kuten Halmela heidät leimaa)

Noh noh, lainasin sen retardi-termin Schollin viestistä.
Mutta tosiaan, siinä ketjussahan ei juuri kukaan kyseenalaista mitään virallista selitystä, vaan siellä muutama nimimerkki toistaa samaa linkkihelvettiä kuukaudesta toiseen, vaikka jokainen niissä linkeissä ollut teoria on kumottu. Totuuden etsiminen on toki hieno ja jalo ajatus, mutta valitettavasti totuudella ei ole sijaa salaliittoteoreetikoiden ja ID-ihmisten ajatuksissa. Pääasia että salaliittoteoria elää. Sen eteen voi jo vähän valehdellakin, eikös vain.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös