Ja minulle että Lindholm ja Järvinen soittivat myös Sleepy Sleeperseissä (kuten about puolet muistakin tuon ajan genren muusikoista)Minulle valkeni vasta eilen, että Pave Maijanen ja Isokynä Lindholm soittivat Albert Järvisen kanssa samassa bändissä joskus 70-luvun puolessa välissä.
Ja minulle että Lindholm ja Järvinen soittivat myös Sleepy Sleeperseissä (kuten about puolet muistakin tuon ajan genren muusikoista)
Edes tällä palstalla ei pystytä keskustelemaan perussuomalaisista järkevästi.
Avautui, etä ei se kiva-Harri aina olekaan niin kiva, kun oli viltittänyt meidän kakkoskentän kolmannen erän ajaksi.
Avautui että Olli Jokinen ei ole juonut alkoholia neljään vuoteen ja on nykyään kuten joukkuekaverinsa Ivanans.
Mulle avautui juuri mistä käsite "five-hole" tulee. Voi minua hölmöä, vaikka en asiaa koskaan kait ole juuri pohtinutkaan.
Five-hole eli längit eli puikot.Minulle avautui, että on olemassa paljon käsitteitä joita en ole edes kuullut saati sitten tietäisin mitä ne tarkoittaa? Kerro ihmeessä tästä lisää niin valaistun?
Olen aina luullut, että kaikki salaliittoteoreetikot nimenomaan ovat sitä iloveamerica-jengiä ID-uskontoineen. Avautui siis se, että salaliittoteoreetikot ja vastaavat retardit pitävät asiaan järjellä suhtautuvia iloveamerica-jenginä. Erittäin mielenkiintoista.Sama koskee tuota WTC-"keskustelua". Jos joku esittää kritiikkiä virallista tarinaa kohtaan, niin heti on lauma iloveamerica-jengiä haukkumassa hörhöksi tms.
Olen aina luullut, että kaikki salaliittoteoreetikot nimenomaan ovat sitä iloveamerica-jengiä ID-uskontoineen. Avautui siis se, että salaliittoteoreetikot ja vastaavat retardit pitävät asiaan järjellä suhtautuvia iloveamerica-jenginä. Erittäin mielenkiintoista.
Pitäisi vissiin mennä ihmettelyketjuun, kun minua ihmetyttää se, että ihmiset jotka uskaltavat kyseenalaistaa asioita ovat jälkeenjääneitä. (tai retardeja kuten Halmela heidät leimaa)
Five-hole eli längit eli puikot.
Alanurkat, ylänurkat ja sitten se ns. viides peitettävä alue siis jalkojen väli.
Toki asian voisi sanoa vaikka kuinka monella eri tavalla, mutta enpä ole kyseistä termiä keksinyt joten olkoon edelleen five-hole.Eikös nuo pelkät länget olisi ennemmin fifth hole, tuossa five hole-systeemissä?
Eikös nuo pelkät länget olisi ennemmin fifth hole, tuossa five hole-systeemissä?