Kalsarikänniketju

  • 5 241 535
  • 66 676

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Korkkasin jääkaapista ainoan paremman oluen, Spitfiren (muut Olvia) ja pähkäilen että mitä leffaa alkais kattomaan.
Rounders, kenties kaikkien aikojen paras pokerielokuva, alkaa 22.35 MTV3:lta.

Itse juon Laitilan Kukkoja (mainostin jo aikaisemmin, että tölkki-12-pack 9,99€ Lidlissä) ja pelaan pokeria. Rounders jäänee katsomatta tänään, koska se on minulla jo DVD:llä.

Pokeria...
 

Mwandishi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Meillä ei oo digiboksia ja Roundersin oon nähny parikin kertaa, joten ei sitä nyt. Pokerielokuvien parhaimmistoa kyllä, mutta ainakin The Cincinnati Kid on vielä parempi. Makuunin laarista (dvd:t 3kpl/10e) ostamaani The Grand:ia taasen en voi suositella...

The Bank Job on illan elokuvavalinta.
 

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Nyt ovat päivän velvollisuudet jo kutakuinkin takana, mutta kunnon kalsarikännit vielä kruunaavat tilanteen. Halpaa brandya, viskiä ja olutta ja tässähän tämä ilta meneekin Jatkoaikaa selaillessa, kun olin muutaman päivän ilman nettiä tyystin.
 

passenger

Jäsen
Sitäpaitti pubi ja baari on meiiläpäin ihan sam asia....

Tosin täällä nyt on lasissa mustaa ryssää ja seuraavaan motiin vois laittaa hieman tuota oluen tapasta mitä tuolla kellarissa on.....

No perkeles, no samapa tuo millä nimellä puhutaan pienemmästä anniskeluravintolasta isompaan, ja niin. Parisen kolme fosterssia ja halpaa punaviiniä muutama lasi uponnut ja nyt kyllä juutuin vahtaamaan Kat Von d:tä telkkarista. grrrrr..
 

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Eikös kukaan nyt harrasta kalsarointia tänä yönä? En ole kyllä itsekään ketjua aktiivisesti tutkinut, mutta pettymys nyt on, ettei johonkin kolmeen tuntiin ole yhtään viestiä tullut. Onko joillakin ihmisillä tänään sosiaalista elämää vai onko maksakirroosi vienyt voiton?
 

Stranger

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Eikös kukaan nyt harrasta kalsarointia tänä yönä? En ole kyllä itsekään ketjua aktiivisesti tutkinut, mutta pettymys nyt on, ettei johonkin kolmeen tuntiin ole yhtään viestiä tullut. Onko joillakin ihmisillä tänään sosiaalista elämää vai onko maksakirroosi vienyt voiton?
Taisit sammua pelle!
 

Kaukosäädin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves 365 ja Real Madrid
Minä harrastan kyllä kalsarointia koko sydämestäni, mutta tänä iltana ostin sixpäkin kaljaa ja vain yhden viinipullon kun piti ostaa kaksi. Nyt vituttaa!
 

Datsun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Toronto, Saksa
Ihan kohta, ihan kohta...punkkupullot on auki, rouvat väsää fajitaksia ja lapset ihan kohta nukkumaan. Vika ilta Torontossa, hieno kaupunki ja pienet tänään sille.
 

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Taisit sammua pelle!

Was? Tämmöisiä kirjoitellaan täällä sillä välin, kun tutkin syntyjä syviä. Johan nyt on perkule.

Saavun aidanseiväs kädessä seuraavaan Pelicans-Blues otteluun ja kysyn jo ovella, jotta missä on se kurja, joka minua Jatkoajassa nimitteli ja kuvitteli että sammuisin. Shuatana.
 

Humpauttaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Huomenta palstaurhot! Kävin pikkujoluissa.

Nyt kalsarikännit, eli verkkari/hupparikännit, sillä kämpässä lämmitys on vähän niin ja näin. Muija on ilmeisesti DTM:ssä. Mitäpä kuomat tuumitte, onko BB-Ragnar siellä tänään?

Muita vielä seuraksi kalsongeissa eli paremmassa lämmityksessä?
 

Saikka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhmät ihmiset ja epähauskat läpät.
Harvinaista herkkua, mutta kerrankin täällä kun Wildin peli tulee siihen aikaan ettei kehdannut muuallekaan välillä lähteä. Laadukasta lätkää, hyvää(?) kaljaa ja erätauoilla musiikki raikaa.

Ketään muita enää paikallansa?
 
Nyt sain sen punaviini pullon vihdoin loppupuolelle. ei tätä känniksi voi sanoa, vertaan ennemmin semmoiseen pieneen tuhnuun pierun sijaan.

Silti voisin väittää että kellonaika on huomattavan mukava ja joku tuolta taksilla keskustasta änkesi viereen asti. harkitsen kovasti nukkumaan menoa mutta jos muutamat vielä ihan vaikka vaan sen takia että smashville vei pisteet Blackhawksin kohtuullisen esityksen jälkeen.
 

mtuq

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Juokaa pojat juokaa.

Pää meinaa seota lukemisesta sertifikaatin suorituksen yhteydessä.Eilinen nollaus, ja nykyinen jatko selvitti pään. Ei se ole niin vaikeaa.

Lisää olutta ja saunaa.
 

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Aventinuksen Weizen Eisbock oli ihan hyvää olutta pimeyden keskellä kiekkoa kuunnellessa ja prosenttejakin rapsakat 12, mikä oli kyllä yllättävän hyvin maulla kätketty. Jopa sen verran hyvää, että katosi alle tunnissa ja piti lähikaupasta hakea vähän täydennystä.. Eihän nyt ilman pientä krapulaa sovi Itsenäisyyspäivän Tuntematonta katsella.
 

Eager

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Eagles, HPK ja Barça
Mä kans.

Kerho se vaan ottaa turpaansa jatkuvalla syötöllä. Vittu!!! Niin olis nyt sitä pillua ees tässä lohduttamassa. No kaipa sitä on kaljaan tyydyttävä. John Stevens sentään sai ansaitsemansa potkut, joten urheilurintamallakin tapahtuu jotain hyvää.

Näin siis tänään täällä. Huomenna sitten kalsarit salkoon ja Tuntematonta ruutuun.
 

Stevie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Pitää tänään otella vähän tasottavia ja kuppendahlenia muutenkin eilisten pikkujoulujen jälkeen. Tulipahan sitä aikamoisessa jurrissa eilettäin shaakeli, mut se ei oo tän ketjun juttuja. Bisse + vähän kossupaukkuja, niillä mennään tänään.
 

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Shaatana, kun Blues menetti 3-0 johdon viimeisessä erässä. Nyt surukalsarit salkoon. Viinaa on kyllä sen verran, että se piristää mieltä. Ainakin siihen asti kunnes tulee noutaja.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Pelissä olin Raksilassa ja oli niin mukavata. Nousussa ollaan me, ja minä.

Tykkään tästä sivustosta kovasti. Ootte kaikki ihqui <3

Mie lähen nyt härdellin kautta sammumisen tielle. Se on plan A.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Tästä on hyvä lähteä kalsarikännäämään kun tappioputki katkesi heti kahteen, vaikka muuten ei mikään superhyvä fiilis olekaan. Kippis!
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Haetaan pullo mexican spriitä ja rokataan hieman, tanssitaan hieman.
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Mukana kuin peräpukama. Pelsun perkeleet ei taaskaan antaneet meidän voittaa. Tämä on tuttu lause, kun pelaan pokeria, "Jospa ne antas nyt mun voittaa". Eivät antaneet tänään ja onneks taitaa olla vain yksi peli enää niitä vastaan. Käsittämättömän ylitsepääsemätön näyttää Pelsu olevan KalPalle.

KalPa ei voittanu, mutta Olvi voitti, kun ostin jokusen purkin. Musasta muut tietää paremmin, niin voi laittaa niitä sitten.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Kävin sitten analyshoimassa tämän päivän Kärppien pelin. Siellä olin asian ytimistä melkoisen kaukana. Ei aina pelikirjaa, muita huomioita.

Olen nyt liian kännissä tähän. Antakaa armoa. Minä en, itselleni.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös