Kalsarikänniketju

  • 5 227 697
  • 66 666

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Mutta asiasta toiseen tuo My way on niitä piisejä, jotka saa kyyneltä silmäkulmaan aina kun kuulee... Nyt en viitsi klikata sitä vaan haen olusen.

Tuo on varmasti oikea valinta. Onhan Perjantai kuitenkin pikku keskiviikko, joten se on silloin pikku pikku lauantai, eli tänään ei käydä niihin itkuhommiin käsiksi, vaan jätetään ne niihin tilanteisiin joissa niitä tarvitaan.
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Saanko laittaa Jeren puolesta? Ai en vai? No, laitan silti:

Ai että sä oot söpö Aazuli... Mulle tuli FB:n kautta yhdeltä naiselta linkki tähän Skid Row:n biisiin ja jäin vaan miettimään, että kuinka vitun vanha olenkaan. Nyt en säälipinnoja hae, vaan ihan oikeasti, siitä on kauan...
 

Kersakovi

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, AFC(NFL)
Tuo on varmasti oikea valinta. Onhan Perjantai kuitenkin pikku keskiviikko, joten se on silloin pikku pikku lauantai, eli tänään ei käydä niihin itkuhommiin käsiksi, vaan jätetään ne niihin tilanteisiin joissa niitä tarvitaan.

Tarkoitimmeko tilanteita, joissa Mikko Hakkarainen on yksin läpi? Vai oliko tilanne se, että itkustani syntyi suomenmaan suurin kännivagina?
 

Anselm Raato

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ajetaan Valtralla, Seattle Kraken
Tuo on varmasti oikea valinta. Onhan Perjantai kuitenkin pikku keskiviikko, joten se on silloin pikku pikku lauantai, eli tänään ei käydä niihin itkuhommiin käsiksi, vaan jätetään ne niihin tilanteisiin joissa niitä tarvitaan.

Näinpä! Vaan jos haluatte kuulla todella vekkulin piisin, niin klikatkaa tästä. On meinaan PITKÄT KALSARIKÄNNIT!
 

tinkezione

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pens, Ipa, Rod Weery
...tähän Skid Row:n biisiin ja jäin vaan miettimään, että kuinka vitun vanha olenkaan. Nyt en säälipinnoja hae, vaan ihan oikeasti, siitä on kauan...

Niin, 20 vuotta. Olin tuolloin itse lukion toisella ja Skid Rowin uutukainen oli ostettu Tukholmasta joltain luokkaretkeltä. Mitä sitä säälipinnoja hakemaan, nythän sitä alkaa vasta mies olla parhaassa iässä.
 
Tarkoitimmeko tilanteita, joissa Mikko Hakkarainen on yksin läpi? Vai oliko tilanne se, että itkustani syntyi suomenmaan suurin kännivagina?

Samoista tilanteista puhutaan, paitsi kun sitten joskus finaaleissa kun Hakkarainen toimii kuten kunnon robootin tuleekin ja nostaa hallitusti kiekon ylänurkkaan pienen vartalomiinan jälkeen.

Silloin itketään vain onnesta olipa sitten lauantai, pikku lauantai tai pikku pikku lauantai.
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Tätä se lapsuus oli.

Sniiif!

Mitä sitä säälipinnoja hakemaan, nythän sitä alkaa vasta mies olla parhaassa iässä.

Juuhuu, mutta ajoittain, tietyssä humalan vaiheessa ihminen kokee itsensä .. Mutta mä muistan enemmän, kuin nuoremmat. Skid Row:n biisi on melkein samaa luokkaa, kun mun maailmani räjäytti Guns'n'Roses, Sky Channelin kautta. Paradise city oli jotain ihan vitun ihmeellistä.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Voi vittu te ahdistuneet. Te kuppaiset, te elämäänne kyllästyneet. Te vaivaiset, te raskautetut, te löysät paskat.

Tässä teille kuppasammakoille Maailman Paras Biisi.

Yksi niistä.
 

Kersakovi

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, AFC(NFL)
Samoista tilanteista puhutaan, paitsi kun sitten joskus finaaleissa kun Hakkarainen toimii kuten kunnon robootin tuleekin ja nostaa hallitusti kiekon ylänurkkaan pienen vartalomiinan jälkeen.

Silloin itketään vain onnesta olipa sitten lauantai, pikku lauantai tai pikku pikku lauantai.

ROBOT ENGAGE. Oli Jääskeläisen maali 3. finaalissa! Jag heter Murha und meariweather! Lets GO BRONCOS! Di DI DI DI DI!
 

Pascal Lemoix

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Täytyy juoda hyvä suojakänni ennen kuin käyn todella käsiksi ketjuun Mäntylästä ja Melartista... :)

Perinne Viina menossa (etiketissä haanpääläisyyteen viittaava kuva).
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Tässä teille kuppasammakoille Maailman Paras Biisi.

Me olemme kunnioitettuja ja valittuja, jotka saimme olla läsnä tänäiltana tässä ja nyt, kun teidän pahuutenne sattui ajattelemaan meitä, kurjia ja saastaisia. Olkoon pahuutenne kaiken korvaava.

-j-
 

tinkezione

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pens, Ipa, Rod Weery
Skid Row:n biisi on melkein samaa luokkaa, kun mun maailmani räjäytti Guns'n'Roses, Sky Channelin kautta. Paradise city oli jotain ihan vitun ihmeellistä.

Hahah, kesätöiden ekasta liksasta rahat kiinni Appetiteen ja kyyyyllähän sitä veivattiin! Jo avausraita Welcome to the Jungle räjäytti pajatson hämmentävällä tavalla. Good times!

EDIT: Ja jotta se totuus ei unohtuisi... Tavallaan harmi, että tukkahevi otti ja kuoli grungen tieltä, jos kerran pitkällä 90-luvun puolellakin syntyi vielä näin saatanan kovia biisejä: Skid Row - Monkey Business
 
Viimeksi muokattu:

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Me olemme kunnioitettuja ja valittuja, jotka saimme olla läsnä tänäiltana tässä ja nyt, kun teidän pahuutenne sattui ajattelemaan meitä, kurjia ja saastaisia. Olkoon pahuutenne kaiken korvaava.

-j-
No sie oot ok. Sarvia ja häntiä saa neuvonnasta. Sano että tulee mun piikkiin.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Näkemiin ja kiitoksia kaloista. Tai elämästä, maailmankaikkeudesta ja kaikesta muusta sellaisesta. Tai minä mistään tiedän enempää kuin teelehti Itä-Intian kauppakomppanian historiasta.

Pateettista, eikö totta.
 

Anselm Raato

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ajetaan Valtralla, Seattle Kraken
Näkemiin ja kiitoksia kaloista. Tai elämästä, maailmankaikkeudesta ja kaikesta muusta sellaisesta. Tai minä mistään tiedän enempää kuin teelehti Itä-Intian kauppakomppanian historiasta.

Pateettista, eikö totta.

Noniin taidemuusikko... Hilijaa siellä tai puhu sitten niin että tavallinen rumpali ymmärtää.. :P
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Näkemiin ja kiitoksia kaloista. Tai elämästä, maailmankaikkeudesta ja kaikesta muusta sellaisesta. Tai minä mistään tiedän enempää kuin teelehti Itä-Intian kauppakomppanian historiasta.

Pateettista, eikö totta.
On. Kyllä myö sinusta tykätään, kunhan omilta kiireiltä ehditään.
 

Anselm Raato

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ajetaan Valtralla, Seattle Kraken
HEI!

Löyty mahtis piis juutuupista. Vanha Grand Theft Auton fanittajille... TÄSSÄ teille hieman kantrimusaa.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Runmut elää ja voipi hyvinkin. Paitsi välillä antelen niille oikein isän käjestä pitkin selkänahkaa (kuin tännäännii tein), sennii kukot!

Eevilille tiedoksi, huomenna olen Joen suussa, lähetäänkö paariin? Sitäpaitsi luve ne Adamsit uudestaan jotta osaat korjata typografiat oikein. Ei se mikään olkiukko ollut. Vissiin.

Tämä tästä kyllä tokenee. Ahistaahan tuo toisimmiten mutten toistaiseksi liene saanut vapautusta elämästä minäkään.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös