Vitutusketju

  • 10 574 355
  • 56 149
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Taas se paska alkaa

Asia, mikä tällä hetkellä vituttaa ankarasti, on Big Brother. Olen täällä jo aiemmin vaahdonnut samasta aiheesta, mutta vaahdotaan nyt vähän vielä.

Eikö vittu ole ihmisillä parempaa tekemistä?
 

Nebula

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Crosbyn Pingviinit ja Lindrosin Flyers
Asia, mikä tällä hetkellä vituttaa ankarasti, on Big Brother. Olen täällä jo aiemmin vaahdonnut samasta aiheesta, mutta vaahdotaan nyt vähän vielä.

Eikö vittu ole ihmisillä parempaa tekemistä?

Todellakin. Onneksi en ole vielä digiboxia hankkinut uuteen asuntooni.

Ainut, että siitä kyllä saa lukea netissäkin.

Itseäni vituttaa se, että loma loppuu kohta prkl!
 

JMA

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ei Salattuista elämistä yksinkertaisesta voi tulla mitään addiktiota tai jos tulee kannattaa katsoa peiliin ja miettiä missä kohtaa mentiin metsään ja lujaa.

Joo kyllä tässä on menty metsään ja todella kovaa jo aikoja sitten joten veikkaan ettei minun kohdalla tuo peiliin katsominen enää auta millään tavalla.
 
Asia, mikä tällä hetkellä vituttaa ankarasti, on Big Brother. Olen täällä jo aiemmin vaahdonnut samasta aiheesta, mutta vaahdotaan nyt vähän vielä.

Eikö vittu ole ihmisillä parempaa tekemistä?

Tämä kieltämättä vituttaa melkoisen ankarasti.

"Ei sitä ole mikään pakko seurata"-vastaväittämäkään ei oikein tässä tapauksessa päde. Televisio ei ole ollut edes seinässä sitten kesäkuun ja juorulehdet jäävät yleensä lukematta, mutta silti olen täydellisen tietoinen BB:n alkamisesta.

Tiedän jo nyt, että talossa on joku Helsingin Mensan jäsen ja että BB-Lotta(?) ei aio harrastaa seksiä kenenkään kanssa. Tämä informaatio selvisi aivan tavallisen nettisurffailun aikana, ilman minkäänlaisia aikomuksia kyseisen ilmiön seuraamiseen. BB on kaikkialla ja siltä on mahdotonta välttyä.

Tarve tirkistelemiseen lienee ihmisen voimakkaimpia viettejä, mutta siltikään ei oikein avaudu että miksi Big Brother ihmisiä kiinnostaa. Ohjelman ainoa tehtävähän on tuoda mainostajilleen näkyvyyttä "ovelan" tuotesijoittelun avulla sekä toimia turhien ja lahjattomien narsistien väylänä paskajulkisuuteen.

Tältäkö urheilunvihaajista ja asiasta tuohtuneita yleisönosastokirjoituksia joka kerta laativista tuntuu jääkiekon MM-kisojen, jalkapallon arvoturnausten ja muiden urheilutapahtumien valloittaessa YLEn taajuudet?
 

Taitopelaaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, New York Rangers
Kieltämättä tuo BB-hössötys vituttaa.

Taas joutuu 3 kuukautta pakostakin jossain määrin olemaan tietoinen BB-talon tapahtumista. Itse sarjaa en aio seurata, koska onhan se ollut melkoista paskaa parin ensimmäisen tuotantokauden jälkeen. Kaikesta huolimatta iltapäivälehtien otsikoista puolet liittyy jotenkin Big Brotheriin ja eilisestä lähtien irc-kanavien suurin puheenaihe on ollut BB. "Terttu ulos!" ja sitä rataa.

Minun puolestani ihmiset saavat sitä seurata, miten paljon haluavat, mutta liian vahvasti koko paska on esillä joka vitun mediassa. Ei mulla muuta.
 

Schadowan

Jäsen
Tältäkö urheilunvihaajista ja asiasta tuohtuneita yleisönosastokirjoituksia joka kerta laativista tuntuu jääkiekon MM-kisojen, jalkapallon arvoturnausten ja muiden urheilutapahtumien valloittaessa YLEn taajuudet?

No juurikin noin:) Kisat tulevat naaman eteen väistämättä, niinkuin BB:kin. Joskus tulee luettua noita "uutisia", koska jotain todella käsittämätöntä on talossa tapahtunut. Harvemmin siellä mitään uutiskynnystä ylittävää tapahtuu, se nyt on vaan Iltiksen tapa, ei siinä mitään. Mutta siis, myönnän, että olen BB:tä edellisvuosina katsonut yleensä ne ensimmäiset pari viikkoa ja sitten on kiinnostus lopahtanut. Ideanahan tuo on hyvä, jos siellä olisi oikeasti mielenkiintoisia ja hauskoja tyyppejä, mutta eipä sellaisiakaan ole Suomen BB-historiassa ollut kuin parikolme.
 

Taitopelaaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, New York Rangers
Ideanahan tuo on hyvä, jos siellä olisi oikeasti mielenkiintoisia ja hauskoja tyyppejä, mutta eipä sellaisiakaan ole Suomen BB-historiassa ollut kuin parikolme.
Idea on hyvä, mutta Suomessa tuotantotiimi on epäonnistunut pahasti parilla edellisellä kaudella. Aina lupaillaan uutta ja hienoa, mutta mitään ihmeellistä ei ole kuitenkaan ollut. Sen lisäksi itseeni tuo uppoaisi paremmin, jos asukkaat olisit enemmän "normaaleiden" ihmisten oloisia kuten parilla ensimmäisellä kaudella. Nykyään siellä pitää olla pari homoa, lesbo, pari julkkista ja muuten vain ns. poikkeavia ihmisiä. Ei minulla siis ole mitään homoja tai lesboja vastaan, mutta eiköhän tuokin ole jo niin nähtyä. Yritetään ikään kuin väkisin saada aikaan jotain, kun tuollaisia laitetaan talo täyteen.

Enemmän panostusta viikkotehtäviin ja enemmän ihmisiä eri puolelta Suomea. Silloin olisi taas vähemmän vitutuksen aiheita.
 

Le Banner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK täältä ikuisuuteen! 106-105 NYR
Asia, mikä tällä hetkellä vituttaa ankarasti, on Big Brother. Olen täällä jo aiemmin vaahdonnut samasta aiheesta, mutta vaahdotaan nyt vähän vielä.

Eikö vittu ole ihmisillä parempaa tekemistä?

Niinhän se menee taas vittu. Pelkästään lehdissä jatkuvasti kirjoittelu jostain pylly-erkistä tai muusta saa vitutuksen niin uskomattomiin sfääreihin, että ei mitään tolkkua. Eikös ne paviaanit kyyhötä siellä jouluun asti? Sen jälkeen voimmekin lukea kuinka BB-talosta tuttu kulli-kari etuili taksijonossa ja oli varmaankin hivenen ottanut.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Juu niin minäkin kuvittelin. Ehkä tuo salilla käyminen on sitten alkanut tuottaa tulosta, eikä mehupurkitkaan pääse enää ryppyilemään. Kyseessähän oli ihan tuollainen kierrekorkki. Siitä se sitten levisi kuin Jokisen eväät.

Nuo mehupurkkien korkkiratkaisuthan ovat ihan järjestään täyttä paskaa. Tämäkin liittyy juuri tähän että kaikki pakkausteollisuudessa suunnittelijoina työskentelevät ihmiset ovat sadistisimpia mulkkuja mitä maailmasta löytyy.
 

thego

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville
Kyllähän nuo vähäiset yöunet pistää vituttamaan ja jossain määrin vituttaa myös etukäteen kun kuitenki menee tää hyvin alkanut kuntoilu ihan reisille ja puhti loppuu jossain vaiheessa. Viime yönä nukuin vajaat neljä tuntia ja vielä ois edessä kuntosali sekä tennis.

Toistaiseksi on kyllä ihan hyvin jaksanu ja eniten ehkä vituttaa se saatanan pyöriminen. Yhentoista aikaan tulee se olo et vois kyl nukahtaa ihan seisaalleen ja sit kuitenki menee 2-3 tuntia ennen ku se uni tulee.
 

Höylä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
No se on se Big Brother.

Tai no se johtuu lähinnä siitä, että media pursuaa BB:tä. Ohjelma sinänsä on ihan jännä. Ehkäpä minua vituttaa tämä media enemmän.
 

Filatovi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit & TS
Kun armeija loppui tuossa heinäkuun alussa, menin heti seuraavana maanantaina työvoimatoimistoon ilmoittautumaan työnhakijaksi, että saisin mahdollisimman nopeasti työttömyyspäivärahaa työtilanteen ollessa mitä on. No tässä nyt on näytetty kaikki mahdolliset dokumentit ja omastani sekä kelan erään työntekijän mielestä työssäoloehto täyttyy kohdallani. Nyt kuitenkin selvitellessäni tänään asiaa, tuli ilmi että lautakunta oli hylännyt hakemukseni.

Huomenna sitten valittamaan kelan päätöksestä, jota ei kumma kyllä näy verkossa asioidessani.

Kävin kelassa ja sain selvityksen miksei minulle myönnetty tätä tukea. Kyse ei siis ollut työssäoloehdon täyttymisen vajauksesta vaan seuraavasta:

"Teillä ei ole oikeutta työmarkkinatukeen koska olette alle 25-vuotias ja työvoimaviranomaisten mukaan kieltäytynyt tai eronnut työstä, koulutuksessta , työharjoittelusta työkokeilusta tai kuntoutuksesta taikka keskeyttänyt tälläisen toimenpiteen."

Minulta siis kysyttiin miksi työsuhteeni loppui 24.10.2008. Vastasin että koska en voinut ranteideni kipeytymisen takia enää jatkaa kyseisessä työssä.

Tyhmänä kerkesin jo lähettämään mailin, sillä olisi pitänyt mainita myös että työsuhde oli määräaikainen ja alunperin pitänyt loppua jo 20.9 mutta jatkoimme työnantajan kanssa sopimusta tyyliin parilla viikolla kerrallaan suullisesti.

Nyt työkkärissä on siis saatu ilmeisesti käsitys että kyseessä oli vakituinen työsuhde jonka katkaisin ilman pätevää syytä.

Jos ja kun osoitan että työsuhde on ollut alunperinkin määräaikainen ja esitän lääketieteelliset paperit ranteideni huonosta kunnosta, niin enkö tällöin ole oikeutettu saamaan työttömyyspäivärahaa? Toivottavasti ainakin muuttavat näiden todisteluiden jälkeen lausuntoaan.. Huoh.
 

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
...Tyhmänä kerkesin jo lähettämään mailin, sillä olisi pitänyt mainita myös että työsuhde oli määräaikainen ja alunperin pitänyt loppua jo 20.9 mutta jatkoimme työnantajan kanssa sopimusta tyyliin parilla viikolla kerrallaan suullisesti.

Nyt työkkärissä on siis saatu ilmeisesti käsitys että kyseessä oli vakituinen työsuhde jonka katkaisin ilman pätevää syytä... Huoh.

Olisiko tässä kysymyksessä ns. työnantajan hiljainen hyväksyntä eli koska työnantaja on jatkanut määräaikaista työsopimusta ilman uutta määräaikaista työsopimusta, se muuttuu vakituiseksi. Vaimoni kaveri oli aikanaan töissä paikallisessa vaateliikeessä ja hänelle annettiin työvuoroja edelleen työsopimuksen päättymisen jälkeen, jolloin hänet piti vakinaistaa. Muistaakseni aikaraja oli kolme viikkoa.

Eli luultavasti työkkäri katsoo sinun olleen vakituisessa työsuhteessa, koska sinulla ei ollut määräaikaista työsopimusta. Tällöinhän sinun olisi pitänyt jäädä 24.10. sairaslomalle, eikä irtisanoa itseäsi. Suullinen työsopimus on silti yhtä pätevä eli eiköhän asia selviä.
 

Filatovi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit & TS
Olisiko tässä kysymyksessä ns. työnantajan hiljainen hyväksyntä eli koska työnantaja on jatkanut määräaikaista työsopimusta ilman uutta määräaikaista työsopimusta, se muuttuu vakituiseksi. Vaimoni kaveri oli aikanaan töissä paikallisessa vaateliikeessä ja hänelle annettiin työvuoroja edelleen työsopimuksen päättymisen jälkeen, jolloin hänet piti vakinaistaa. Muistaakseni aikaraja oli kolme viikkoa.

Eli luultavasti työkkäri katsoo sinun olleen vakituisessa työsuhteessa, koska sinulla ei ollut määräaikaista työsopimusta. Tällöinhän sinun olisi pitänyt jäädä 24.10. sairaslomalle, eikä irtisanoa itseäsi. Suullinen työsopimus on silti yhtä pätevä eli eiköhän asia selviä.

En muista tehtiinkö uutta työsopimusta, mutta sopimuksen laatu oli ainakin että minä tai työnantaja voi lopettaa työsuhteen milloin tahansa ilman erillistä syytä. Ja en ollut enää kokopäiväinen työntekijä vaan olin joka päivä töissä, mutta tuntityöntekijänä.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Ah, ketjuistani mieluisin, armas väyläni ilmaista suoraan, kun olisi asiaa:

Vittu kun vituttaa olla tänään tällaisessa perkeleen tuppukylässä, josta on Alkoon aivan perkeleenmoinen matka, josta syystä en saa tarvitsemaani vahvempaa alkoholia! Siis haistakaa vittu te tietty uskonnollinen ryhmä, jonka vuoksi tässä kunnassa ei myydä keskiolutta vahvempaa!

Jos olisin retaleluonne, niin perkele kun polttaisin kirkkonne ja söisin lapsenne, joita teillä kyllä riittääkin niin, ettette varmaan edes huomaisi jos aamulla yksi Jumalan karitsa vähemmän pyhätöstänne puuttuisi!

Ei mulla muuta.
 

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
En muista tehtiinkö uutta työsopimusta, mutta sopimuksen laatu oli ainakin että minä tai työnantaja voi lopettaa työsuhteen milloin tahansa ilman erillistä syytä. Ja en ollut enää kokopäiväinen työntekijä vaan olin joka päivä töissä, mutta tuntityöntekijänä.

Työkkärissä katsotaan vain papereita. Jos määräaikaisen työsopimuksen päättymispäivä ja sinun ilmoittama päättymispäivä eroavat, työkkäri päättelee tapahtuneen kuten edellisessa viestissä sanoin.
 

moby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP(#42)
Jos olisin retaleluonne, niin perkele kun polttaisin kirkkonne ja söisin lapsenne, joita teillä kyllä riittääkin niin, ettette varmaan edes huomaisi jos aamulla yksi Jumalan karitsa vähemmän pyhätöstänne puuttuisi!


Vituttaa kun tämän saman jengin parvekelasifirman lähetys on maannut jo toista viikkoa tuossa ulko-oven vieressä. Äsken kävin kirjoittamassa tekstaustussilla terveiset pakettien kylkeen. Mahtaa lasien tilaaja, yläkerran Ahmed ihmetellä.

Saatanan hyvävelifirmat. Prkl. Edellisessä kämpässä asui naapurissa näitä jumalan kukkasia. Tosin jostain kumman syystä eivät saaneet aikaiseksi kuin kaksi muksua. Liekö valvonnan puute vienyt synnin ja ehkäisyn tielle. Perheen isä yllättäen työskenteli tuossa lasitusfirmassa. Valtava ylläri.
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Vituttaa se, että ainoa yhteinen kokonainen lomaviikonloppu tuhraantui tappelemiseen. Mökkireissukin meni samasta syystä vituralleen. On tämä avoelämä niin ihanaa.
 

RajatOn

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Vituttaa se, että ainoa yhteinen kokonainen lomaviikonloppu tuhraantui tappelemiseen. Mökkireissukin meni samasta syystä vituralleen. On tämä avoelämä niin ihanaa.

Sellasta se parisuhde on välillä. Itseasiassa ton välillä sanan saa ottaa pois mun edellisestä parisuhteesta. Voin sanoa ihan rehellisesti, että nyt on koettu varmasti vaikein mahdollinen tapaus. Vitutus nousee pintaan jo pelkästä ajatuksesta näin jälkeenpäin, niin paljon paskaa ei pitäs edes mahtua niin pienelle aikavälille. Eniten vituttaa se, että tähän naikkoseen menin r***stuun, vieläkin iskee ikävä välillä. Vitun naiset prkl ja saapa itseäkin syyttää ku vaihtoehtoja olis muitakin ollu. Ei pitäs aina tuijottaa ulkonäköön helvetti.
 

Kaukosäädin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves 365 ja Real Madrid
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös