Toteuta ja pilaa toisen toive

  • 167 757
  • 1 601

Johnnie

Jäsen
Toivon, että saisin nukuttua hyvin ensi yönä.

Saat kyllä - liiankin hyvin. Aamulla huomaat olevasi alasti sidottuna naapurisi roskalaatikossa, ja kun saat itsesi keploteltua kotiin, sinne on jätetty naulakkoon vain vanha pierunvärinen takki.

Toivon että Suomen jääkiekkojoukkue voittaa ensi talven Olympialaisissa kultaa.
 

SamSpade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ikurin Vire
Saat kyllä - liiankin hyvin. Aamulla huomaat olevasi alasti sidottuna naapurisi roskalaatikossa, ja kun saat itsesi keploteltua kotiin, sinne on jätetty naulakkoon vain vanha pierunvärinen takki.

Toivon että Suomen jääkiekkojoukkue voittaa ensi talven Olympialaisissa kultaa.

Voittaa toki, mutta kun Leijonat ovat tajunneet etteivät koskaan menesty kiekossa, lajina onkin muodestelmaluistelu.

Toivon että tulisi pari päivää sadetta.
 

tant gredulin

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Sataahan se, nimittäin räntää.

Itse toivon, että penikka-kipu hellittäisi jaloista.

Vaikka et ole erityisemmin jalo, hellittää se kuitenkin. Tilalle saat kinikka-pepun.
Voisit joutessasi raportoida ketjuun miltä se tuntuu.

Toivon, että matkoilla oleva ystäväni ilmoittautuisi.
 

Txjokeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Men in Blue ja muut oikeudenjakajat
Toivon, että matkoilla oleva ystäväni ilmoittautuisi.

Juu, ystäväsi ilmoittautuu ja pyytää sadan taalan lainaa takuita varten.

Toivon, että seuraavaa kirjoittaja voittaisi lotossa.
 

morningstar

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Buffalo Bills
Toivon, että seuraavaa kirjoittaja voittaisi lotossa.

Voitin lotossa. Harmi vain, että kun menin Nigeriaan nostamaan sovitusti voittorahoja, tuloksena oli vain mukiloitu lärvi, lompakon takavarikko ja kahdeksan tuuman Afrikan sarvi hanurissa.

Toivon että hanurini tästä pikku hiljaa rauhoittuisi.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Voitin lotossa. Harmi vain, että kun menin Nigeriaan nostamaan sovitusti voittorahoja, tuloksena oli vain mukiloitu lärvi, lompakon takavarikko ja kahdeksan tuuman Afrikan sarvi hanurissa.

Toivon että hanurini tästä pikku hiljaa rauhoittuisi.

Kyllä se siitä tänä iltana helpottaa. Harmi vaan että ensi yönnä asuntoosi murtautuu pari Nigerialaista ja taas on kahdeksan tuuman Afrikan sarvi hanurissa, ja tietenkin mukiloitu lärvi ja lompakon takavarikko.

Toivon että tämä särky varpaassa loppuisi.
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Kyllä se siitä tänä iltana helpottaa. Harmi vaan että ensi yönnä asuntoosi murtautuu pari Nigerialaista ja taas on kahdeksan tuuman Afrikan sarvi hanurissa, ja tietenkin mukiloitu lärvi ja lompakon takavarikko.

Toivon että tämä särky varpaassa loppuisi.

Kyllä se loppuu. Samat nigerialaiset vierailee sinunkin luonasi samoin aikein, kyllä siinä varvassäryt unohtuu.

Toivon, ettei tänä iltana sada pilvistä huolimatta.
 

tant gredulin

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kyllä se loppuu. Samat nigerialaiset vierailee sinunkin luonasi samoin aikein, kyllä siinä varvassäryt unohtuu.

Toivon, ettei tänä iltana sada pilvistä huolimatta.

Khyyyllä tänä iltana sataa ihan huolella, naapurisi on asentanut automaattisadetuksen ja suunnannut sen vain huonosti.

Toivon, etten koskaan opettelekaan hanurinsoittoa ja etteivät nigerialaiset vieraile koskaan luonani.
 

Twite

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hämeenlinnan Pallokerho
Toivon, etten koskaan opettelekaan hanurinsoittoa ja etteivät nigerialaiset vieraile koskaan luonani.
Et joudu opettelemaan sillä nigerialaiset soittavat hanuriasi kotisi ulkopuolella taloyhtiön fillarivarastossa.

Toivon että en joudu juomaan 500 tölkkiä alkoholitonta siideriä.
 

morningstar

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Buffalo Bills
Toivottavasti Kerho pelaa ensi kaudella hyvin ja tekee paljon maaleja!!!

HPK:n mentyä konkurssiin syyskuussa 2009 näyttää hetken siltä, että pelaajisto joutuu mieron tielle. Kaikeksi onneksi pojat saavat kuitenkin duunia Tikkurilan maalitehtaalta, ja ruokatuntien koronakisoissa poikiamme ei päihitä kukaan!

Minä toivon samaa kuin M10, mutta ilman porsaanreikiä.
 

Twite

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hämeenlinnan Pallokerho
Minä toivon samaa kuin M10, mutta ilman porsaanreikiä.
Pääsette yhdessä panemaan eläimiä, osan hoitaa M10 ilman sinua.

Edelleen toivon että en joudu juomaan 500 tölkkiä alkoholitonta siideriä. En tajunnut miten 500 lisäämällä edelliset 500 jäävät juomatta.
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Edelleen toivon että en joudu juomaan 500 tölkkiä alkoholitonta siideriä. En tajunnut miten 500 lisäämällä edelliset 500 jäävät juomatta.

Niin et joudukaan juomaan 500 tölkkiä alkoholitonta siideriä mutta hyvä ystäväsi ostaa sinulle muutaman lavallisen alkoholitonta olutta syntymäpäivälahjaksi - joten kippaapa niitä sitten naamaasi!

Toivon, että tulevan kauden aikana Holland hankkii Wingseihin edes hivenen kovuutta jonkin fyysisen rouhijan muodossa.

vlad.
 
Toivon, että tulevan kauden aikana Holland hankkii Wingseihin edes hivenen kovuutta jonkin fyysisen rouhijan muodossa.

vlad.

Hankkiihan se. Vahinko vain, että kovuuden tielle joutuu vastustajien lisäksi myös omat. Holland ei osannut arvatakaan, että syöttiin tarttuu niin monipuolinen gooni.

Toivon, että kaikki Naisasiat-ketjua lukevat joskus ymmärtävät, että olen tosissani asiani kanssa.
 

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Toivon, että kaikki Naisasiat-ketjua lukevat joskus ymmärtävät, että olen tosissani asiani kanssa.
Tottakai he joskus ymmärtävät sen, viimeistään vuonna 2059.

Toivon, että Ville Wahlbeck voittaa WSOP:n Main Eventin vuonna 2009.
 

Raatelurakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Liverpool, Jokerit.
Toivon, että Ville Wahlbeck voittaa WSOP:n Main Eventin vuonna 2009.

Tottahan Ville Wsopin rannekkeen Suomeen noutaa kellistämällä kaikki vastuksensa. Harmi vain että hän voittaa kaikki vastuksensa "Dead man's Handillä", jotenka vastustajat aidossa uudisraivaaja hengessä "raivaavat" hänet kuuden jalan syvyyteen pelailemaan pokrua itse Tukzukan demoneiden kanssa.

Toivoisin ihanaista naista ymmärtäväistä, joka hellisi työn runtelemaa alaselkää mukavasti lihaksia rentouttavalla sekä kivun poisvievällä hieronnalla.
 

Johnnie

Jäsen
Toivoisin ihanaista naista ymmärtäväistä, joka hellisi työn runtelemaa alaselkää mukavasti lihaksia rentouttavalla sekä kivun poisvievällä hieronnalla.

Rentoudut liikaa, ja vaivut syvään uneen. Tällöin ihanainen nainen vie kaikki rahasi muista arvoesineistä puhumattakaan.

Toivon että tämä on viimeinen viestini tänään.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Toivon että tämä on viimeinen viestini tänään.

Joku sinun jälkeesi tälle foorumille kirjoittava esittää jossakin ketjussa niin provosoivia huomautuksia tekstistäsi ettet saa rauhaa ennenkuin vastaat. Luultavasti niin on jo tapahtunut.

Toivon että rouvani oppii ymmärtämään minua.
 

Pappa1

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Tribe, Tigers, Angels, Rangers (Texas)
Joku sinun jälkeesi tälle foorumille kirjoittava esittää jossakin ketjussa niin provosoivia huomautuksia tekstistäsi ettet saa rauhaa ennenkuin vastaat. Luultavasti niin on jo tapahtunut.

Toivon että rouvani oppii ymmärtämään minua.

Hän ymmärtää. Hän ymmärtää niin hyvin, että ottaa ja lähtee.

Toivon, että JJK ottaisi huomenna(tänään) kauden ensimmäisen vierasvoiton. Sportingbetin tarjottu kerroin 11 on pakko pelata.
 
Toivon, että JJK ottaisi huomenna(tänään) kauden ensimmäisen vierasvoiton. Sportingbetin tarjottu kerroin 11 on pakko pelata.

Voitto tuli. Mutta aamulla sä tajuat, että se olikin vain pahaa unta.

Voi kun olisi hienoa jos nainen ymmärtäisi itsestään että mä tykkään siitä. Eikä tarvitsisi tehdä itse mitään.
 

Pappa1

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Tribe, Tigers, Angels, Rangers (Texas)
Voitto tuli. Mutta aamulla sä tajuat, että se olikin vain pahaa unta.

Voi kun olisi hienoa jos nainen ymmärtäisi itsestään että mä tykkään siitä. Eikä tarvitsisi tehdä itse mitään.

Tajusin ihan livenä, että voittoa ei tullut.

Kyllä se sun naises ihan itsestään ymmärtää, mutta siihen se jääkin "teidän" osalta.

Toivotaan? Noh, sitä että imurointi onnistuis huomenaamulla jossain hypnoosissa yms.
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Toivotaan? Noh, sitä että imurointi onnistuis huomenaamulla jossain hypnoosissa yms.

Imurointi onnistuu helvetin hienosti, mutta imurissa on pakoputken omainen reikä, joka sylkee kaiken takaisin lattialle.
Toivon saavani ahaa-elämyksen, joka muuttaa elämäni.
 
Toivon saavani ahaa-elämyksen, joka muuttaa elämäni.

Joo, kuulet HIFK:n uusista "vahvistuksista", joiden taidot ovat kokonaan tappelupuolella. Sitten niistä yritetään leipoa snipereita, jossa tietenkään ei onnistuta. Mutta älä huoli, kyllä ne osaa tähdätä sniperin tarkkuudella... kaveria leukaan.

Sitten sä ajattelet, että "ahaa", HIFK ei edes yritä menestyä. Näinpä et enää halua kannattaa HIFK:ta. Saat niin pahoja traumoja, että näet joka yö painajaisia näistä HIFK:n nyrkkisankareista kirjoittelemassa nimiä soppareihin. Nämä unet toistuu niin kauan, kunnes sun on pakko lopettaa koko jääkiekon seuraaminen. Muutenhan sun pää hajoaa. Että sellainen elämänmuutos.

Saisinpa jostain yhtäkkiä rohkeutta lisää, jotta voisin soittaa haluamalleni naiselle.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös