Toteuta ja pilaa toisen toive

  • 168 008
  • 1 601

Raatelurakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Liverpool, Jokerit.
Saisinpa jostain yhtäkkiä rohkeutta lisää, jotta voisin soittaa haluamalleni naiselle.

Kyllä saatkin rohkeutta kuten kuka tahansa perussuomalainen veikko. Löydät alkoholin ja lähestyt viinan tuoman rohkeuden avulla unelmiesi naista, mutta voi olet aivan liian jurrissa joten nainen nauraa sinut pelitilanteesta ulos ja masennut tästä niin että katkaiset kaikki siteesi ulkomaailmaan, peruutat jopa nettiliittymäsi tilauksen.

Itsehän toivoisin löytäväni paratiisin maan päällä.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Itsehän toivoisin löytäväni paratiisin maan päällä.

Löydät sen kyllä. Ikävä kyllä sinulla ei ole minkäänlaista asiaa sinne!

Minä toivon että huomisesta tulisi hyvä päivä.
 

morningstar

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Buffalo Bills
Minä toivon että huomisesta tulisi hyvä päivä.

Huominen on oleva yksi ihmiskunnan historian kirkkaimmista päivistä. Iranissa vanhoillinen johto luovuttaa vallan uudistusmielisille ilman verenvuodatusta samaan aikaan kun Pohjois-Korea päättää kansanäänestyksellä liittyä eteläiseen naapuriinsa. Globaalin ilon keskellä uutiskynnystä tuskin ylittää se että harjavaltalainen moottoripyöräkerho MC Anal Plug ottaa nimimerkki -OO-:n Euroopan kiertueensa road bunnyksi.

Toivon että keksisin viikonlopuilleni muutakin tekemistä kuin juopottelun.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Oma toive on että sikainfluenssa tarttuu vain demareihin + Matti Vanhaseen.

Toiveesi toteutuu ja sikainfluenssa ei tule Suomessa esiintymään kuin demareissa ja Matti Vanhasessa.

Jutta Urpilaisella sattuu olemaan salattu iltatyö kantabaarisi strippaajana ja näet hänet yhtenä iltana siellä esiintymässä. Ihastut oitis hänen mahtaviin muotoihinsa ja haluat Urpilaisen kanssasi yhteisiin lemmenleikkeihin. Urpilainen suostuu sillä ehdolla, että ryhdyt demariksi. Olet niin haluissasi että seuraavana arkipäivänä menet kirjoittamaan demarien pääluolaan jäsenpaperit... Tästä seuraavana päivänä lääkärit toteaa sinulla olevan sikainfluenssa.

Haluaisin uudet työshortsit jo huomiseksi!
 
Haluaisin uudet työshortsit jo huomiseksi!

No sellaiset saat, kun salainen ihailija lähettää ne sinulle. Vahinko vain, että väri on vaaleanpunainen. Noh, toivut kohta alkujärkytyksestä ja päätät kokeilla miten vaaleanpunainen pukee sinua. Sitten kun vähän innostut juoksemaan shortsit jalassa, niin eikös kohta shortsit repeä takaapäin. Niitä ei todellakaan voi enää käyttää. Kaiken lisäksi salainen ihailija ilmoittaa, että se lähetti shortsit vain vittuillaksesi sinulle.

Toivon, että tänään ei sada vettä.
 

Kulttimörkö

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja maajoukkueet
Toivon, että tänään ei sada vettä.
Toiveesi toteutuu. Saharassa ei sada tänään vettä eikä mitään muutakaan. Sen sijaan, siellä missä sinä olet, sataa tänään vettä. Sanonta "vettä tulee kuin Esterin perseestä" on siihen sateen määrään erittäin lievä ilmaisu. Jos vielä ei sada, niin ihan pian alkaa.

Itsehän toivon saavani sellaisen työpaikan piakkoin josta pidän ja saan riittävän hyvän palkan euroissa.
 

Raatelurakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Liverpool, Jokerit.
Itsehän toivon saavani sellaisen työpaikan piakkoin josta pidän ja saan riittävän hyvän palkan euroissa.

Saat hienon työpaikan, palkkakin on tuhansia. Huonompi puoli on se että hanurisi on kipeä joka ainoan työpäivän jäljiltä sillä työsi on toimia kaupungin ainoana mieshuorana.

Toivoisin että saisin fyrkkaa niin etten paskalle taipuisi.
 

morningstar

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Buffalo Bills
Toivoisin että saisin fyrkkaa niin etten paskalle taipuisi.

Sammuttuasi baari-illan jatkoilla kaverisi tekevät sinulle jekun ja tunkevat kolikkopötkön pyllyysi.

Toivon että keksisin välillä sellaisia toiveen pilaamisia joissa ei työnnetä ylimääräisiä tavaroita tai ruumiinosia toivojien perseisiin.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Toivon että keksisin välillä sellaisia toiveen pilaamisia joissa ei työnnetä ylimääräisiä tavaroita tai ruumiinosia toivojien perseisiin.

Keksitkin useita. Päätät kirjoittaa ne kaikki ylös vihkoon mutta epäonneksesi kämppääsi tunkeutuu jotain ihme tyyppejä jotka ensin raiskaavat sinut ja sitten lähtiessään työntävät tuon vihkon anukseesi.

Minä toivon että Felipe Massa keskeyttäisi Saksan GP:n.
 

ernestipotsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Minä toivon että Felipe Massa keskeyttäisi Saksan GP:n.

Toive toteutuu. Saksan Gay Pride keskeytetään. Saksan poliisi tekee huumetestit kaikille ja tulos oli kiistaton. -OO-:n munasta löytyy Bjurströmin paskaa. Näyte otettiin Sillanpään suusta

toivon että tilaamani pizza tulisi kohta
 

BigRedCat

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Minä toivon, että tämä darra hieman jo helpottaisi ja naama palautuisi tavalliseen muotoonsa.

Helpottaahan se kun vaivut ihanaan tiedottomuuteen kooman merkeissä, juotuasi sen viimeisen pisaran, joka katkaisee kamelin selän.

Toivoisin että HIFK palstan itkijäsiipi olisi väärässä...
 

tant gredulin

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Toivoisin että HIFK palstan itkijäsiipi olisi väärässä...

Nimimerkki 'Itkijäsiipi', joka rekisteröityi palstalle tänään, ilmoitti HIFK-osiossa olevansa Tom Nybondas ja laittoi 100% varmana tietona, että kauden rosterissa ovat mukana Ville Peltonen, Cory Murphy, Rem Murray ja että Jan Calouninkin kanssa neuvottelut ovat pitkällä...

Toivottavasti helteet alkavat uudestaan 27.7.2009.
 
Toivottavasti helteet alkavat uudestaan 27.7.2009.

Alkavat. Vahinko vain, että sinä itse et pääse niistä nauttimaan, sillä katkaiset jalkasi ulkohommissa ja makaat sairaalassa koko kesän suurimman hellejakson yli. Pääset toki nauttimaan helteistä sairaalassa, tosin huomaat että kuumuus johtuukin tuskanhiestä.

Toivottavasti nimimerkki Nakkikastike lopettaa ryyppäämisen.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Toivottavasti saan tänään paljon onnitteluja ja lahjoja =D

Niitähän sinulle toden teolla jaellaankin. Sinut on nimittäin valittu siksi onnelliseksi, jonka perseeseen tungetaan ennätysmäärä toisilta ihmisiltä saatuja lahjoja Guinnessin ennätyskirjan järjestämässä tempauksessa. Kun viimeinenkin lahja - Paavo Väyryseltä saatu 72000-sivuinen omaelämäkerta - on survaistu jo ennestään piikkipalloketjuja ja krikettimailoja pullistelevaan peräreikääsi, rikot sulkijalihaksesi lisäksi entisen ennätyksen ja sinua onnitellaan vuolaasti.

Toivon, että SaiPalta ei lopu ensi kaudella mailat kesken.
 
Toivon, että SaiPalta ei lopu ensi kaudella mailat kesken.

Kiekkomailat loppuvat jo lokakuussa, mutta saman kylän ystäväseurat NST-Lappeenranta ja Pesä Ysit lahjoittavat SaiPan käyttöön omaa välineistöään. Loppukauden taktiikka on hämmentävä, mutta yllättävän toimiva ja SaiPa välttääkin putoamiskarsijan paikan jopa yhdellä pisteellä.

(Modeille tiedoksi, että linkit johtavat lähinnä kuviin erilaisista mailoista.)

Minä toivon, että muistan ottaa makaronilaatikon uunista ennen kuin käryää.
 

Tuen Vety

Jäsen
Suosikkijoukkue
Raipen reippaat pojat
Minä toivon, että muistan ottaa makaronilaatikon uunista ennen kuin käryää.
Otat makaroonilaatikkosi pois uunista ja asettaudut ruokailemaan television ääreen, josta on juuri alkamassa suora lähetys hiihtoliiton tiedotustilaisuudesta. Paavo M. Petäjä selvittää sujuvalla lontoonmurteella kuinka Kari-Pekka Kyrö on levittänyt uutta doping-geeliä Jari Sarasvuon sukuelimiin ja näin ollen Virpi Kuitunen on kärähtänyt wadan testeissä saatuaan suppokuurin kiellettyä ainetta.

Toivoisin likviditeettitilanteeni parantumista.
 

tant gredulin

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Toivoisin likviditeettitilanteeni parantumista.

Likviditeettisi paranee huomattavasti, koska otat hoitaaksesi SaiPan, NST-Lappeenrannan ja Pesä Ysin mailakaupat, je tienaat siinä diilatessasi huomattavan rahasumman.

Ikävä kyllä mailakauppoja tehtiin Kevan omistamissa tiloissa ja huolimatta huomattavasta määrästä yliviivattuja nimiä omasi jää sinne. Joudut loppuvuodesta vastuuseen Matti Vanhasen lahjomisesta ja saat vielä Susan Ruususen riesaksesi.

Toivottavasti olen virkeä ja tehokas huomenna.
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Toivottavasti olen virkeä ja tehokas huomenna.

Olet, vähän liiankin virkeä ja tehokas, mutta vain tunnin ajan. Pomosi ei jaksa katsella sinua vaan lähettää sinut lääkäriin, koska epäilee sinun olevan sekoamispisteessä.

Toivon viikonlopun Wanaja-festareiden menevän upeasti sekä minun, että kaverieni osalta.
 

Anselm Raato

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ajetaan Valtralla, Seattle Kraken
Toivon viikonlopun Wanaja-festareiden menevän upeasti sekä minun, että kaverieni osalta.
Joo, festit menee hyvin ja kaikilla on kivaa. Sen jälkeen tosin meneekin päin vittua kun huomataan kutinoita haaroissa ja hukkunut visa. Niin ja maanantaina saat ihmeellisiä puheluita jostain MC Prostatuksen liittymästä.
 

Chambza

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Flyers
Joo, festit menee hyvin ja kaikilla on kivaa. Sen jälkeen tosin meneekin päin vittua kun huomataan kutinoita haaroissa ja hukkunut visa. Niin ja maanantaina saat ihmeellisiä puheluita jostain MC Prostatuksen liittymästä.
Anselm Raato, saat uskomattoman tilaisuuden toivoa mitä tahansa, joka myös toteutettaisiin samantien, mutta unohdat kokonaan esittää toivomuksen ja tilaisuus menee hukkaan.

Minä toivon, että Kärpät julkistaisi tänään uuden huippuvahvistuksen sopimuksen.
 

Tuplahuuru

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kalapa
Minä toivon, että Kärpät julkistaisi tänään uuden huippuvahvistuksen sopimuksen.

Kyllä julkaiseen. Kaupunki sekoaa, pressi käy kuumana, tällaista kaveria ei olekaan aikoihin sarjassa nähty. Valitettavasti kyseessä on Porin Kärpät.

Itse toivon ettei vähään aikaan taas tule nopean liikkuminen käyttömaksuja (aka. ylinopeussakot).
 

morningstar

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Buffalo Bills
Itse toivon ettei vähään aikaan taas tule nopean liikkuminen käyttömaksuja (aka. ylinopeussakot).

Ei tule ei. Tässä sinua auttavat ystävälliset herrasmiehet suurelta Venäjän maalta takavarikoimalla automobiilisi ja salakuljettaen sen Viipuriin. Rahapulassasi joudut ostamaan kulkupeliksesi Wartburgin, jolla et saa nopeusrajoitusta rikki edes sairaalan käytävällä.

Toivon ettei sikainfluenssa tapa tai rampauta minua tai läheisiäni.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös