Itsehän toivoisin löytäväni paratiisin maan päällä.
Löydät sen kyllä. Ikävä kyllä sinulla ei ole minkäänlaista asiaa sinne!
Minä toivon että huomisesta tulisi hyvä päivä.
Itsehän toivoisin löytäväni paratiisin maan päällä.
Minä toivon että huomisesta tulisi hyvä päivä.
Toivon että keksisin viikonlopuilleni muutakin tekemistä kuin juopottelun.
Oma toive on että sikainfluenssa tarttuu vain demareihin + Matti Vanhaseen.
Haluaisin uudet työshortsit jo huomiseksi!
Toiveesi toteutuu. Saharassa ei sada tänään vettä eikä mitään muutakaan. Sen sijaan, siellä missä sinä olet, sataa tänään vettä. Sanonta "vettä tulee kuin Esterin perseestä" on siihen sateen määrään erittäin lievä ilmaisu. Jos vielä ei sada, niin ihan pian alkaa.Toivon, että tänään ei sada vettä.
Itsehän toivon saavani sellaisen työpaikan piakkoin josta pidän ja saan riittävän hyvän palkan euroissa.
Toivoisin että saisin fyrkkaa niin etten paskalle taipuisi.
Toivon että keksisin välillä sellaisia toiveen pilaamisia joissa ei työnnetä ylimääräisiä tavaroita tai ruumiinosia toivojien perseisiin.
Minä toivon että Felipe Massa keskeyttäisi Saksan GP:n.
toivon että tilaamani pizza tulisi kohta
Minä toivon, että tämä darra hieman jo helpottaisi ja naama palautuisi tavalliseen muotoonsa.
Toivoisin että HIFK palstan itkijäsiipi olisi väärässä...
Toivottavasti helteet alkavat uudestaan 27.7.2009.
Toivottavasti nimimerkki Nakkikastike lopettaa ryyppäämisen.
Toivottavasti saan tänään paljon onnitteluja ja lahjoja =D
Toivon, että SaiPalta ei lopu ensi kaudella mailat kesken.
Otat makaroonilaatikkosi pois uunista ja asettaudut ruokailemaan television ääreen, josta on juuri alkamassa suora lähetys hiihtoliiton tiedotustilaisuudesta. Paavo M. Petäjä selvittää sujuvalla lontoonmurteella kuinka Kari-Pekka Kyrö on levittänyt uutta doping-geeliä Jari Sarasvuon sukuelimiin ja näin ollen Virpi Kuitunen on kärähtänyt wadan testeissä saatuaan suppokuurin kiellettyä ainetta.Minä toivon, että muistan ottaa makaronilaatikon uunista ennen kuin käryää.
Toivoisin likviditeettitilanteeni parantumista.
Toivottavasti olen virkeä ja tehokas huomenna.
Joo, festit menee hyvin ja kaikilla on kivaa. Sen jälkeen tosin meneekin päin vittua kun huomataan kutinoita haaroissa ja hukkunut visa. Niin ja maanantaina saat ihmeellisiä puheluita jostain MC Prostatuksen liittymästä.Toivon viikonlopun Wanaja-festareiden menevän upeasti sekä minun, että kaverieni osalta.
Anselm Raato, saat uskomattoman tilaisuuden toivoa mitä tahansa, joka myös toteutettaisiin samantien, mutta unohdat kokonaan esittää toivomuksen ja tilaisuus menee hukkaan.Joo, festit menee hyvin ja kaikilla on kivaa. Sen jälkeen tosin meneekin päin vittua kun huomataan kutinoita haaroissa ja hukkunut visa. Niin ja maanantaina saat ihmeellisiä puheluita jostain MC Prostatuksen liittymästä.
Minä toivon, että Kärpät julkistaisi tänään uuden huippuvahvistuksen sopimuksen.
Itse toivon ettei vähään aikaan taas tule nopean liikkuminen käyttömaksuja (aka. ylinopeussakot).
Ei se rampauta ketään sun tuttuas, mutta laittaa sut paskomaan vartin välein ja tärisemään kylmästä seuraavat 2 kuukautta.Toivon ettei sikainfluenssa tapa tai rampauta minua tai läheisiäni.