Toteuta ja pilaa toisen toive

  • 168 322
  • 1 601

Anselm Raato

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ajetaan Valtralla, Seattle Kraken
Toivon ettei sikainfluenssa tapa tai rampauta minua tai läheisiäni.
Ei se rampauta ketään sun tuttuas, mutta laittaa sut paskomaan vartin välein ja tärisemään kylmästä seuraavat 2 kuukautta.

Itse toivon että JYP nousisi mitaleille ihan sen takia, että Jatkislaisille ääliöille pääsi lällättelemään: "Ähäkutti!"
 

Teho Ton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Itse toivon että JYP nousisi mitaleille ihan sen takia, että Jatkislaisille ääliöille pääsi lällättelemään: "Ähäkutti!"

JYP nousee mitalikantaan, heti ensi kaudella. Välivuosi mestiksessä ei tunnu miltään, kun ROKI kaatuu hienosti pronssiottelussa. Jatkislaisille ääliöille taas pääsee lällättelemään muutenkin.

Oma kaino toivomukseni on, että Sakari Salminen voittaa ensi kaudella liigan pistekuninkuuden ja mies/poika/poikamies viimein tajutaan kunnon pelaajaksi muuallakin kuin Porissa.
 

Muhkea

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, NHL:n suomalaiset
Oma kaino toivomukseni on, että Sakari Salminen voittaa ensi kaudella liigan pistekuninkuuden ja mies/poika/poikamies viimein tajutaan kunnon pelaajaksi muuallakin kuin Porissa.

Dominaattori dominoi kyllä liigan, nimittäin Tanskan liigan pistekuninkuuden, ja siellä toki kyvyt huomataan.

Toivon, että Saarenheimo ja Kuusela nousevat mestaruutta tavoittelevan joukkueen ensimmäisten kenttien vaatimalle tasolle maajoukkuetauolla.
 

Jii

Jäsen
Suosikkijoukkue
musta & valkoinen
Toivoisin että ylihuomisen baaripokerin suomenmestaruuskisojen karsinnat menisivät omalta osalta hyvin.

Meneehän ne: jäät viimeiseksi, joten säästyy jatkoturnauksien osanottajamaksut.

Toivoisin, että kuukaudessa ehtii rantakuntoon ilman, että tarvii venäjän pojilta ostaa steroideja ja laihdutuslääkkeitä.
 

jiihoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoon Blues
Meneehän ne: jäät viimeiseksi, joten säästyy jatkoturnauksien osanottajamaksut.

Toivoisin, että kuukaudessa ehtii rantakuntoon ilman, että tarvii venäjän pojilta ostaa steroideja ja laihdutuslääkkeitä.

Ehdit rantakuntoon kolmessa viikossa. Sääli vaan, että kyseessä on Sipoonrantakunto, jonka löysähkön höllyvät ääriviivat piirtää Hjallis ja Jethro Rostedt.

Niin ja oma toiveeni on onnistua tänään kaverin isobroidin peliporukan futsaltreeneissä, jonne menen tänään vierailevaksi tähdeksi.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Niin ja oma toiveeni on onnistua tänään kaverin isobroidin peliporukan futsaltreeneissä, jonne menen tänään vierailevaksi tähdeksi.

Kyllä sinä onnistutkin. Huonosti!

Minä toivon että kukaan ei pilaisi toivettani.
 

ToBey

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Jyväskylä
Minä toivon että kukaan ei pilaisi toivettani.

Saamasi pitää.. kukaan eikä mik... toiveesi on pilalla.. luonnonvoimat tekevät sen puolestamme.

Itse toivoisin, että elämässä olisi hieman vähemmän ongelmia teknisten laitteiden kanssa.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Itse toivoisin, että elämässä olisi hieman vähemmän ongelmia teknisten laitteiden kanssa.
Huomenna ulosottomies tulee käymään luonasi ja vie mennessään kaikki tekniset laitteesi. Ongelmat loppuvat siihen.

Toivon että selkäkivut hieman hellittäisivät.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Toivon että selkäkivut hieman hellittäisivät.
Kyllähän ne hellittävätkin, sillä tuo selkäsi menee niin pahaksi, että piakkoin välilevysi pullistelevat ja iskias äityy niin pahaksi, että joudut leikkauspöydälle. Kirurgin virheen johdosta halvaannut, paskot loppuelämäsi - elät 114-vuotiaaksi - vaippoihin. Et tosin koe enää mitään kipuja. Vaipat sinulle käydään vaihtamassa vuodeosastollasi kerran viikossa, josta syystä alat toivoa toisenlaista ihmisläheisempää politiikkaa maahamme ja kuolet lopulta kaupunginvaltuuston sosiaalilautakunnan varajäsenenä viikon paskat housuissasi Vihtarin työväentalolla pitäessäsi puhetta aiheesta "sosiaalidemokratia pelastaa maailman".

Itse toivoisin punaista tupaa ja perunamaata.
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Itse toivoisin punaista tupaa ja perunamaata.

Oi, veljeni, veljeni...
Kyllähän sinä toki saat punaisen tuvan ja sen perunamaankin - saat kuin saatkin. Ikuisiksi ajoiksi...
Onnesi hymyilee, menet naimisiin unelmiesi naisen kanssa, teet hänet rakkaudesta (ja muutenkin) raskaaksi ja loton pääpotin saatuanne, ostat, ah, niin kodikkaan ja mukavan punaisen tuvan perunamaineen tarpeeksi kaukana ja lähellä kaikesta, mikä teidän sielujanne liikuttaa... (nyyh)
Kun sitten kannat nuorikkoasi perinteisen tavan mukaan kynnyksen yli omaan pieneen täydelliseen maailmaanne, liukastut naapurin lehmän paskaan, joka oli tarttunut kenkäsi pohjaan kujalla.
On kai sanomattakin selvää, että taitat niskasi, halvaannut kaulasta alaspäin, nuorikkosi saa keskenmenon ja aivovaurion jääden kuolaavaksi vihannekseksi pienen kunnan terveyskeskuksen vuodeosastolle kanssasi.
Kulutat kaikki rahasi yrittäen saada sekä sosiaalista että lääketieteellistä apua kummallekin - turhaan - ja lopulta sinut ja nuorikkosi haudataan hiljaisuudessa unohdettuna sinne punaisen tupanne perunamaahan... (nyyh)

Toivon terveyttä, elinvoimaa ja kaunista, kahden ihmisen välistä suhdetta elämäni lopputaipaleelle.
 

iibor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Jokerit
Toivon terveyttä, elinvoimaa ja kaunista, kahden ihmisen välistä suhdetta elämäni lopputaipaleelle.

Toiveesi toteutuu! Tosin parhaalle kaverillesi, itse joudut elämään lopun elämäsi sinkkuna pienessä poikamiesboksissasi lähipizzerian pizzoja ja välillä kebabeja mussutellen. Roskaruuan myötä myös terveytesi kärsii ja elinvoima hiipuu.

Itse toivoisin, että Jokerien johtoon saataisiin viimein osaavia ihmisiä. Alkaa riittämään tämä ainainen perseily!
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Itse toivoisin, että Jokerien johtoon saataisiin viimein osaavia ihmisiä. Alkaa riittämään tämä ainainen perseily!

Jumalaut...toiveesi toteutuu. Diilin Jethro on osaava...ASUNNON MYYJÄ. Narrit tippuvat Mestikseen 2012 (voi tapahtua tosin muutenkin).

Toivon, että Blairin ja Amazonin loistavia chili-tuotteita tulisi myyntiin paikkakuntani kauppoihin.
 

tant gredulin

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Toivon, että Blairin ja Amazonin loistavia chili-tuotteita tulisi myyntiin paikkakuntani kauppoihin.

Näin käykin. Suosio on huumaava, ja pian paikkakuntasi kaupat myyvät vain ja ainoastaan chilituotteita. Kaipaat ruisleipää! Maitoa! Uunilenkkiä! Mutta kaikki elintarvikkeet sisältävät raivoisan määrän Scovilleja...
Suolistosi osoittaa rappeutumisen merkkejä ja pian olet niin allerginen chilille, että joudut pitämään michaeljackson-naamaria ja blanket-huivia jopa kaupan ohi kävellessäsi. En uskalla edes kuvailla mitä tapahtuu suolistosi tyhjennyspäässä.

Toivon, että viikonlopun synttärivierailu sujuu rauhallisissa merkeissä.
 

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi, KTP
Toivon, että viikonlopun synttärivierailu sujuu rauhallisissa merkeissä.

Ei suju. Paikallisesta terveyskeskuksesta alkanut rokotemellakka leviää myös rauhaisaan kantakuppilaan, missä istutte ystävänne, mainion kuoman 40vuotispäiviä. Sikavirus mutatoituu parin sadan metrin matkalla ja muuttaa ihmiset zombeiksi, jotka ryntäävät kabinettiin ja ...

Toivon, että iltalehtien kirjoittelu kielletään "kansallisen turvallisuuden" nimissä.
 

Hirmumyrsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ei Mitään Käyttöä Jätkät ja Märkä Uni Rosterit
Toivon, että iltalehtien kirjoittelu kielletään "kansallisen turvallisuuden" nimissä.

Näin tapahtuu, mutta paskajututhan myyvät joten suomen "laatulehdet" päättävät vallata markkinoilta vapautuneen tilan eikä kohukaunottaret, BB-"tähdet" tai amatöörimäiset urheilutoimittajat mihinkään katoa.

Minä toivon naisen hellää kosketusta =D (Olkaa hyvät, päivän helppo)
 

tant gredulin

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Minä toivon naisen hellää kosketusta =D (Olkaa hyvät, päivän helppo)

Kauppakeskuksessa vastaasi kävellyt viehättävä nainen törmää sinuun, ja pyytää kauniisti hymyillen anteeksi, sivellen samalla käsivarttasi myötätuntoisesti. Kulman takaa hieman jäljessä tullut parimetrinen ja 130-kiloinen tatuoitu siippa näkee kohtaamisestanne vain jälkimmäisen osion ja tekee enempiä kyselemättä sinusta Viipurin rinkeli -tyyppisen tilataideteoksen kauppakeskuksen feng shui -vesialtaaseen. Olet kolmatta viikkoa hellänä.

Toivon, että HIFK tarjoilee viihdyttävän kiekkoillan myös ensi lauantaina.
 

anatsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thrashers
Toivon, että HIFK tarjoilee viihdyttävän kiekkoillan myös ensi lauantaina.

No tottahan toki. Mutta ensimmäiselle erätauolle on HIFK lanseerannut uuden Pena-Bingon, jossa on pääpalkintona matka Vänkuuveriin oppaina Pentit Matikainen&Lindegren. Menet vitutus päällä hallin anniskeluosastolle ja vedät pääsi sen verran täyteen, että heräät seuraavana aamuna Tallinnalaisesta kylpylästä. Niin ja HIFK:hän voittaa pelin 8-2, Granlundin tehdessä uransa ensimmäisen hattutempun, mutta sinulla ei tästä pelistä ole valitettavasti minkäänlaisia muistikuvia.

Olisihan jo tuossa pari viestiä yläpuolella toivottu, kauniin naispuolisen henkilön huomio aikas mukavaa.
 
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Olisihan jo tuossa pari viestiä yläpuolella toivottu, kauniin naispuolisen henkilön huomio aikas mukavaa.

Huomio on taattu. Seuraavilla liukkailla (keleillä) kaadut, lennät koomisen näköisesti perseellesi ja seurue toinen toistaan kauniimpia naikkosia omien miesystäviensä seurassa todistaa tapahtunutta empaattisesti hymyillen ja myötänoloutta tuntien.

Toivottavasti HC TPS säilyy SM-liigassa ainakin vuoteen 2070 asti.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Toivottavasti HC TPS säilyy SM-liigassa ainakin vuoteen 2070 asti.

Suomessa päätetään jo ensi kaudeksi laittaa koko jääkiekon sarjajärjestelmät uusiksi ja muuttaa pääsarjan nimi vähän kansainvälisempään muotoon Finnish Elite League. Tuo vanha SM-liiga -nimitys tuleekin sen seurauksena nyt kolmosdivarin uudeksi nimeksi. Ja luonnollisestikin TPS konkurssin tehtyään pudotetaan tuohon uuteen SM-liigaan jossa se säilyy ainakin vuoteen 2070 saakka kovista nousuyrityksistä huolimatta.

Minä toivon vaan onnellisuutta kaikkialle maailmaan.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Minä toivon vaan onnellisuutta kaikkialle maailmaan.
Sukupuolenvaihtoleikkauksesi on näemmä onnistunut, etkä enää ole suuri karvainen mies, vaan toiveesi perusteella olet selvästikin valmis valloittamaan missimaailman tittelit. Miss Ruutana on ensimmäinen tavoittelemasi titteli, jota tosin voita, vaan Tuksu voittaa, sinun sijoittuessa kahden kisaajan kisassa neljänneksi. Rauhaa sinun silmin maailmassa tulee olemaankin, sillä missiuraasi varten teetätit itsellesi myös lobotomian, josta syystä et enää havannoi maailman murheita, vaan maailma on sinun silmissäsi pelkkää onnellista glamouria ja parhaan ystäväsi Tuksun kanssa tulette vetämään pitkin Suomen eri kansanopistoja itsenne suunnittelemia hanihani-kursseja, jossa kaikki on niin ihanaa ja glamour on niin pop. Silkkaa vaaleanpunaista onnea on koko tuleva maailmankuvasi. <3

Minä toivon, että Matti Alatalosta tulee ensimmäinen ihminen, jonka humanoidit ovat todistetusti kaapanneet, eikä Mattia luvata enää palauttaa, eikä hänen myöskään anneta olla missään yhteydessä planeettaamme elämänkulkuun.
 

ernestipotsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Minä toivon, että Matti Alatalosta tulee ensimmäinen ihminen, jonka humanoidit ovat todistetusti kaapanneet, eikä Mattia luvata enää palauttaa, eikä hänen myöskään anneta olla missään yhteydessä planeettaamme elämänkulkuun.

Tulee tapahtumaan ja Alatalo pysyy tukevasti eristettynä Kärppä-organisaation valmennusportaistossa seuraavat 50vuotta. Myös koko Oulu aidataan 100km säteellä ja näin päästään Guinnessin ennätyskirjaan maailman suurimpana hullujenhuoneena.

Toivon että meetwursti sisältää jatkossakin hevosenlihaa.
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Toivon että meetwursti sisältää jatkossakin hevosenlihaa.

Näin tapahtuu, mutta feministi Tavja puuttuu asiaan ja hänen vaatimuksesta metukka tulee värjätä pinkiksi ja sen tulee sisältää yhtä paljon juureksia, kuin siinä on lihaakin.

Toivon, toivon hartaasti, että HIFK julistetaan ainoaksi oikeaksi uskonnoksi.
 
Viimeksi muokattu:

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Toivon, toivon hartaasti, että HIFK julistetaan ainoaksi oikeaksi uskonnoksi.
Julistetaanhan se ainoaksi oikeaksi uskonnoksi, mutta samalla nostetaan kirkollisveroprosentiksi 20 ja kaikkien kuntien veroprosenteiksi 40.

Toivon, että Jokerit nousee kuuden parhaan joukkoon runkosarjassa ja etenee vähintään välieriin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös