Toteuta ja pilaa toisen toive

  • 168 088
  • 1 601

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Itse toivon saavani tarvittavat opintopisteet kasaan, että opintotukea saisi vielä tulevaisuudessakin.

Niin saatkin, mutta koko opintotukijärjestelmä lopetetaan saatuasi sitä onnellisna yhden kuukauden verran. Teet lopun ikääsi raksahommia.

Mä toivon että tämä blitzkrieg-kanuuna rauhoittuisi vähäsen.
 

Anselm Raato

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ajetaan Valtralla, Seattle Kraken
Toivottavasti vatsakipuni ei ole mitään vakavaa.
Ei se olekaan, pelkkää ripulia ja normaalia turvotusta. Tämä ripuli kuitenkin aiheuttaa painetta suolessasi, joka mene tukkoon. Seurauksena paksusuolileikkaus...

Toivon saavani tänään projektin valmiiksi ennen Ilves-JYP peliä.
 

morningstar

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Buffalo Bills
Toivon saavani tänään projektin valmiiksi ennen Ilves-JYP peliä.
Valmis on projekti. Hieno projekti, koko kansan projekti! Kivasti ennen aloituskiekkoa tuli valmiiksi projekti. Siinä kiekko putoaa ja Hermannin projekti on valmis. Hermannin projekti putoaa. Sinne putoaa ja sakkoja tulee tästä. Alpolle tulee sakkoja kun pudotti Hermannin projektin. Hermannin projektiin putosi Alpo. Jumalauta! Miksei morningstar saa levätä jo haudan pohjalla!?

Toivon että kevään myötä sosiaalinen elämäni vilkastuu uudessa asuinympäristössäni ja myös naisseuraa riittää. Noin niinkuin riiustelumielessä tiedättekös.
 

Anselm Raato

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ajetaan Valtralla, Seattle Kraken
Ihan helvetin huikea tuo projektitilanne! Kiitos aamunauruista.

Toivon että kevään myötä sosiaalinen elämäni vilkastuu uudessa asuinympäristössäni ja myös naisseuraa riittää. Noin niinkuin riiustelumielessä tiedättekös.

No kyllähän se vilkastuu, naisia pyörii joka sormella kaksi. Peukaloilla joskus jopa kolme. Käy kuitenkin niin että sormesi murtuvat siitä ainaisesta pyörittelystä. Enkä muuten puhu peukaloiden pyörittelystä...
Ai jumankekka mitä käyttistä.

Ite toivon ehtiväni tänään oluselle kaverin kanssa.
 

Raatelurakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Liverpool, Jokerit.
Ite toivon ehtiväni tänään oluselle kaverin kanssa.

Taisit sitten ehtiä sinne oluselle, mutta voi projektisi löytyikin olutlasistasi, kenen vika? Budhan vikako? Järkytyt projektin kohtalosta niin kovasti ettei edes Jypin mestaruus karkoita surumielisyyttäsi pois..

Toivoisin loppumatonta oluthanaa mikä seuraisi minua minne ikinä muuttaisinkaan, sekä siitä saisi aina juuri sitä olutta mistä itse kukin eniten nauttii.
 
Viimeksi muokattu:

morningstar

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Buffalo Bills
Toivoisin loppumatonta oluthanaa mikä seuraisi minua minne ikinä muuttaisinkaan, sekä siitä saisi aina juuri sitä olutta mistä itse kukin eniten nauttii.
Järjestyy. Tässä olet sinä parin vuoden päästä.

Toivon, että olkapääkivut hellittävät eivätkä haittaa enää punttitreenejä.
 

tant gredulin

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kivuttomaksi tulet. Kivut hellittävät ihan tunnottomuuteen asti, jonka seurauksena kiertäjäkalvosimet pyörähtävät reippaasti ympäri. Näyttää siltä kuin sinulla olisi jäänyt ylipitkä henkari paidan sisään, loppuosa käsivarsista kyynärtaipeista alaspäin roikkuu hyödyttömänä tuulessa heiluen. Lisäksi suunnittelemasi projekti osoittautuu a) herraksi ja b) sakkolihaksi.

Toivon, että Tom Nybondas saisi unessa ilmestyksen ja ymmärtäisi mitä IFK-merkkisen joukkueen kokoaminen tarkoittaa.
 
Toivon, että Tom Nybondas saisi unessa ilmestyksen ja ymmärtäisi mitä IFK-merkkisen joukkueen kokoaminen tarkoittaa.

Kyllä, kyllä. Helposti. Hän vain tulee siihen tulokseen, että HIFK ei tarvitse yhtään taitopelaajaa jengiinsä. HIFK ei nimittäin pärjää vaikka siellä olis ketä taitureita pelaamassa. Joten Tom hankkii joukkueeseen neljä kentällistä gooneja. Maalivahdiksi joku joka osaa tapella.


Itsehän toivon, että löydän jostain toimivan polkupyörän, ettei tarvitse lähteä ostoksille.
 

ernestipotsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Itsehän toivon, että löydän jostain toimivan polkupyörän, ettei tarvitse lähteä ostoksille.


löydät sellaisen uimahallin takapihan pyörätelineiltä. Mutta saat samalla mustalaisperheen vihat niskoillesi. "HOI. Mie näin sen pyörän ensii-iin. Se oli meijän Kyöstille varattu!"


Oma toive liittyy siihen että auto menisi katsastuksessa läpi ilman ainuttakaan merkintää.
 

Wicci

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh Penguins, Sudden Death (RIP)
löydät sellaisen uimahallin takapihan pyörätelineiltä. Mutta saat samalla mustalaisperheen vihat niskoillesi. "HOI. Mie näin sen pyörän ensii-iin. Se oli meijän Kyöstille varattu!"


Oma toive liittyy siihen että auto menisi katsastuksessa läpi ilman ainuttakaan merkintää.

Voin kertoo että läpi menee ja monta kertaa. Sen pirulaisen piikki jolla se sun autoos hakkaa puhkasee aivan älyttömän kolon suoraan auton pohjaan.


Mä toivon että huomenna on jumalainen keli, ekan lomapäivän kunniaksi.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Mä toivon että huomenna on jumalainen keli, ekan lomapäivän kunniaksi.

Kyllähän näin onkin. Huomenna on Sateenjumala Esterin mukaan jumalainen keli.

Minä taas toivon että viikonlopuksi tulisi oikein kaunis, lämmin ja aurinkoinen sää.
 

Gagne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikenlaiset pörröiset maskotit, kahdella.
Mä toivon että huomenna on jumalainen keli, ekan lomapäivän kunniaksi.

Kyllä on. Paha vaan että se jumala on Thor. Käyskennelläsi ahon laitaa ilman paitaa saat lisäksi punkilta borrelioosin.

Toivon että rosvopaisti onnistuu.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Toivon että rosvopaisti onnistuu.
Onnistuu, siitä tulee aivan loistavaa mutta joku rosvo rosvoaa rosvopaistisi ennen kuin ehdit sitä maistaa. Sinua hieman lohduttaa se, että saat viikon päästä rosvolta kiitoskirjeen, jossa hän kehuu paistin olleen parasta mitä hän on ikinä syönyt. Hän on allekirjoittanut muka nokkelasti kirjeen sormenjäljellään, jonka viet poliisille tutkittavaksi ja heille selviää sormenjälkirekisteristä, että kyseessä on poliisin vanha tuttu, Yrmy Nyrkkinen, joka sitten pidätetään. Tuosta Yrmy suuttuu raivoisasti, vannoo sinulle ikuista kostoa ja joudut sen vuoksi pakoilemaan loppuelämäsi eri identiteetin kanssa. Sukupuolenvaihdosleikkauksesi johdosta saat hieman vapaammin hengittää mutta hämäyksen täydellisyyden vuoksi vaadittava "hetero"suhteesi aiheuttaa sinussa ainaista ahdistusta. Kuolet onnettomana, kuin Michael Jackson, rauhoittavien lääkkeiden siivittämänä.

Toivoisin, että Suomi ottaisi ensi elokuun Berliinin MM-kisoissa vuonna 2009 miesten keihäänheitossa neloisvoiton, eikä heistä ketään myöskään hylättäisi ja olisimme näin muodoin sankareita kaikki.
 

Jii

Jäsen
Suosikkijoukkue
musta & valkoinen
Toivoisin, että Suomi ottaisi ensi elokuun Berliinin MM-kisoissa vuonna 2009 miesten keihäänheitossa neloisvoiton, eikä heistä ketään myöskään hylättäisi ja olisimme näin muodoin sankareita kaikki.
Niihhän ne pojat voittavatkin, mutta kun kaikki muut kilpailijat hylätään, niin IAAF päättää että 4 kilpailijaa lopputuloksessa ei oikein täytää MM-kisojen määritelmää ja kilpailulla ei siis ole MM-statusta.

Toivottavasti tänään vessan kattopaneleiden asennuksessa kaikki menee loistavasti ja saa nopeasti avata talkookaljan.
 

tant gredulin

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Toivottavasti tänään vessan kattopaneleiden asennuksessa kaikki menee loistavasti ja saa nopeasti avata talkookaljan.

Hyvin menee aina siihen asti kun otteesi lipeää ja laskeudut odottavien talkookaljojen päälle avaten ensimmäisen hampaillasi. Kuutisen pullollista nypitään sinusta pinsettien kera ensiapupolilla, jonne kaverisi ennättää vasta kolmen tunnin päästä etsittyään etuhampaitasi lasinsirujen seasta.
Mutta paneelit on komiat!

Toivottavasti pääsen tänään ajoissa töistä.
 

anatsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thrashers
Pääset toki, mutta vain sen takia että tämä on sun viimeinen työpäivä, jolloin pääset ajoissa kotiin. Siitä pitää ottaa nyt kaikki ilo irti.

Toivon, että voitan tänään sulkapallossa.

Oletkin henkisellä puolella voittaja, mutta sulla muljahtaa nilkka ekassa pallossa. That shit.

Toivon, että Atlanta "sainaa" jonkun "ison kalan" keskiviikkona alkavilla NHL:n "hulluilla päivillä".
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Toivon, että Atlanta "sainaa" jonkun "ison kalan" keskiviikkona alkavilla NHL:n "hulluilla päivillä".

Kyllähän näin käy. Jostain kumman syystä Atlanta haluaa "sainata" jo uransa lopettaneen, ja sen jälkeen hyvinkin isoksi paisuneen naiskiekkoilija Sari Fiskin. Eli iso kalahan sieltä on tulossa.

Minä toivon edelleenkin ensi viikonlopuksi lämmintä, kaunista ja aurinkoista säätä.
 

Setit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Washington Capitals
Kyllähän näin käy. Jostain kumman syystä Atlanta haluaa "sainata" jo uransa lopettaneen, ja sen jälkeen hyvinkin isoksi paisuneen naiskiekkoilija Sari Fiskin. Eli iso kalahan sieltä on tulossa.

Minä toivon edelleenkin ensi viikonlopuksi lämmintä, kaunista ja aurinkoista säätä.
Kelit ovat parhaat vuosikymmeneen, mutta et niistä juurikaan pääse nauttimaan, kun makaat kokovartalokipsissä sairaalassa, lenkkipolulla sattuneen karhun brutaalin hyökkäyksen takia.

Itse toivon jumalattoman mahtaWaa baari-iltaa huomiselle.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Itse toivon jumalattoman mahtaWaa baari-iltaa huomiselle.

Saat ihan uskomattoman mahtavan baari-illan huomiselle. Varmaan elämäsi bileet! Isket vielä kaiken lisäksi naisen matkaasi! Aamulla sinua odottaa kuitenkin raju paluu takaisin arkeen sillä huomaat herääväsi itse Johanna Tukiaisen vierestä.

Olispa heinäkuun viimeisellä viikolla vielä näin mahtavat kelit kun meikäläinen tekee ainoan kesälomareissunsa mökille Leppävirralle!
 

morningstar

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Buffalo Bills
Olispa heinäkuun viimeisellä viikolla vielä näin mahtavat kelit kun meikäläinen tekee ainoan kesälomareissunsa mökille Leppävirralle!
Kyllä on. Ja lopulta heräät J-Tukin ja nimimerkin Setit vierestä.

Hellittäisipä tämä darra sen verran että saisi kunnolla syötyä jotain.
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Itsehän toivon, että mun ihastukseni ei lue Jatkoaikaa, varsinkaan ketjua nimeltä Naisasiat.

Ei lue. Ei edes tiedä, mikä jatkoaika on, vielä. Ihastuksesi paras kaveri taas lukee, tunnistaa sinut ja kertoo ihastuksellesi kaiken.

Saisinpa satasen täysin ylimääräistä rahaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös