Naisasiat

  • 7 486 939
  • 26 542

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Miksi ihmeessä ei eka kertaa lähestyttässä voisi antaa jotain muuta kuin niitä ihan saakelin tavanomaisia kukkasia, kortteja tai muita tavanomaisuuksia? Ei kai se nyt jukoliste ole kiinni siitä annetaanko lahja ensimmäisen tai kolmannen kerran?

Kuten täällä on jo useamman (naisenkin) toimesta todettu: mikä tahansa muu saattaa tuntua liian tungettelevalta ja ahdistavalta ;)

Neidon vähäisen iän huomioiden liputan edelleen kukkien puolesta. Teini-ikäisenä kun ei vielä olla niin tottuneita saamaan kukkia, ainakaan samaan ikäluokkaan kuuluvilta pojilta.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Neidon vähäisen iän huomioiden liputan edelleen kukkien puolesta. Teini-ikäisenä kun ei vielä olla niin tottuneita saamaan kukkia, ainakaan samaan ikäluokkaan kuuluvilta pojilta.

Joo kyllä mä haukkasin paskaa tuolla omalla ehdotuksellani. Enhän mä tiedä näistä nuorten hommista laisinkaan. Kukat ja korut toimivat varmasti tosi ok.
 

tutzba

Jäsen
korut toimivat varmasti tosi ok.

Riippuu tytöstä. Ei kannata ostaa mitään hintavaa korua tytölle, joka ei lahjaa osaa arvostaa. Toisaalta, ei kannata myöskään ostaa hintavaa korua ihan vaan sen takia, että yrittää iskeä häntä. Vaihtoehtoisesti tyttö voi lähteä pompottamaan Jomppa_Koota sen takia, että saa häneltä koruja, kukkia, ynnä muita. Mutta JK tietää itse, millainen tyttö on, joten elää varmaan sitten sen mukaan.
 

JypFabu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp
18 tulee täyteen syyskuussa.

Niin ja ei minulla ole rohkeutta pyytää sitä vielä tässä vaiheessa kahville tai muuallekaan. Parempi vaan katsoa mitä se tykkää siitä lahjasta. Ja kyllähän se ottaa päähän jos se on varattu synttäreihin mennessä. Jos näin käy, niin siinä tapauksessa aion sanoa tälle naiselle: "kenestäkään muusta en tule koskaan välittämään yhtä paljon kuin sinusta".. Vastatkoon sitten mitä tahtoo, tärkeintä että tietää kuinka paljon hänestä välitän.

Joku mainitsi lahjakortin ja CD:n. Kaksi hyvää ideaa lisää.

Noin nuoria kun olette ja lahja olisi tärkeä, miksi et ostaisi lippua johonkin konserttiin? Pääsisit luontevasti samalla jututtamaan. Vaikka konserttipäivä ei ihan synttäreille osuiskaan ei sillä valiä. Mutta yritä vaikka sen kavereilta urkkia suurinpiirtein mistä se pitää, soul tyttönen ei lordin keikalla varmaan toivotusti herkisty. Hieno keikka on jokatapauksessa jotain muuta kun cd.
 

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Poika haluaa jutella tytön kanssa... Miksi tähän tarvitaan lahjoja yms.? Puhelin kouraan ja yhteydenotto: "Tuletko kanssani kahville?", helppoa. Jos tyttö kieltäytyy niin mitä sitten??
 

obi-wan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hammarby IF, HC Andersen, HC Jatkoaika
Sanokaas nyt palstan neitoset että eiköhän se suora kontakti olisi ihan jees. Niin saadaan tämä loppumaan
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Sanokaas nyt palstan neitoset että eiköhän se suora kontakti olisi ihan jees. Niin saadaan tämä loppumaan

On on. The Great Lahjakeskustelu taisi syntyä lähinnä siitä, ettei Jomppa alkuun kertonut synttäreihin olevan vielä 3 kuukautta aikaa, jolloin kaikki olettivat, että ne ovat ensi viikolla tms.

Joo kyllä mä haukkasin paskaa tuolla omalla ehdotuksellani. Enhän mä tiedä näistä nuorten hommista laisinkaan. Kukat ja korut toimivat varmasti tosi ok.

Älä nyt Leni loukkaannu tai tunne itseäsi ihan kalkkeutuneeksi =) Eiköhän se ennemminkin ole luonteesta kuin iästä kiinni, pitääkö liian henkilökohtaisia lahjoja ahdistavina, kun siis ensikontaktista on kyse.
 

koo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Sanokaas nyt palstan neitoset että eiköhän se suora kontakti olisi ihan jees. Niin saadaan tämä loppumaan
Mikäs kiire tässä on lopettaa. Ensin kaikki ideat esiin ja sitten niistä äänestetään äänestysosiossa. Tämä on niin tärkeä asia, että nyt ei hoppuilla.
Jomppa Koolle:
Lahjakortti kauneushoitolaan lahjaksi, ei ikinä minkään ikäiselle tai –näköiselle naiselle, eikä mitään tikkatauluja tai Taistelevia metsoja puhumattakaan CD-levyistä, hassujako te ootte?
Tyttö on ilmeisesti Neitsyt horoskoopiltaan joten hän arvostaa kyllä pojan viivyttelyä ja salamyhkäisyyttä. Sitä paitsi ”kenestäkään muusta en tule välittämään yhtä paljon kuin sinusta” on ihan jees tuolle horoskooppimerkille, ja muuten kenelle naiselle tahansa. Toiset ottaa sen tosissaan ja toiset ei, mutta ainakin se on kauniisti ja romanttisesti sanottu joten sano ihmeessä.

Uutta lahjaideaa minulla ei ole ja liputan edelleen suklaasydämien tai kukkien puolesta, mutta kysyn huomenna just 18 v. täyttäneeltä tyttäreltäni mitä hän sai yhdeltä pojalta joka tykkää hänestä. Jotain mukavaa se oli koska hän ei ole vielä kertonut tai näyttänyt lahjaa, hihittelee vaan iloisena kun kysyn.

Terveisin koo
 

obi-wan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hammarby IF, HC Andersen, HC Jatkoaika
On on. The Great Lahjakeskustelu taisi syntyä lähinnä siitä, ettei Jomppa alkuun kertonut synttäreihin olevan vielä 3 kuukautta aikaa, jolloin kaikki olettivast, että ne ovat ensi viikolla tms.

tänks, ai niitit tät
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Jomppa_Koo:lle

Jos niihin synttäreihin tosiaan on niin helvetin kauan aikaa vielä niin ota ihmeessä yhteyttä ennen sitä ennen kuin joku toinen nappaa tytön! Se nimittäin vituttaa koko loppuelämäsi jos se tyttö oikeasti on se "elämäsi nainen" ja joku toinen ehtii ensin ihan vaan sen takia että et saanut aikaiseksi tehdä siirtoasi ajoissa. Tai pirustakos noita tietää etukäteen onko se elämäsi nainen mutta eipähän jää ainakaan harmittamaan.

Nimimerkillä Joskus saman virheen tehnyt
 

Valkohuulikyy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Maajoukkue, Samurai Blue, Arsenal
Jopas on jutut jatkiksessa.

Käteistä lahjaksi ihastukselle? Luulin tämän aluksi olevan vitsi. Voiko parempaa keinoa olla enää ryssimättä hommia.

En muutenkaan nyt oikein ymmärrä Jomppa Koo tätä juttua nyt alkuunkaan. Jos tyttö on sinusta kiinnostunut ei hän välitä pätkääkään mistään lahjoista. Tottakai joku kukkakimppu tekee hänet todennäköisesti erittäin iloiseksi, mutta jos hänellä kiinnostusta on sinua kohtaan, niin kahville pyyntö saa todennäköisesti tytön huomattavasti iloisemmaksi, kuin mitkään korut ja kukat.

Olen itsekin elämän varrelta oppinut, ettei kannata jäädä kuppamaan. En tiedä mitään hirveämpää kuin jossitella jälkikäteen miksi ei tehnyt mitään. Nykyään asiassa kuin asiassa ainakin yritän, jotta voin jälkikäteen miettiä ettei jäänyt yrityksestä kiinni.

Jos tyttö kieltäytyy, niin olisin sinuna ainakin ylpeä, että uskalsin yrittää.

Itse olin varma aikoinaan, että nykyinen tyttöystäväni ei ole minusta kiinnostunut, mutta kerroin tunteistani, koska en halunnut jälkikäteen sitten jossitella. Ja niin onnekseni kävi, että tytöllä oli/on täysin samanlaiset tunteet. Jälkikäteen olen miettinyt, että tätäkään suhdetta ei olisi syntynyt ellen olisi avannut suuta.

Missaat 100% vedoista, mitä et tee tjsp.

Onnea matkaan.
 

BigRedCat

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Sanotaanpas nyt jotain tähän, vaikken ehkä paras asiantuntija olekaan.

18-v täyttävä tytteli ei tarvitse mitään lahjoja, varsinkaan jos et tunne häntä läheisemmin. Millaisissa väleissä olette normaalisti? Onko hän joku ihastus jonka kanssa et ole jutellut vai oletteko kavereita?

Kahville pyytäminen on ehdottomasti fiksuin ratkaisu. Varsinkin jos ette kovin tuttuja ole, voisi lahjan antaminen tuoda tuollaisen kummajaisleiman, ellet sitten muuten osaa käyttäytyä pelimiehen lailla, mitä juttujen perusteella epäilen (no offence).

Liiasta romantisoinnista ja tuosta "kenestäkään muusta en tule välittämään näin paljon" -asenteesta kannattaa päästä eroon ja pian. Itse olen tämän oppinut kantapään kautta juurikin samanikäisen tyttelin kanssa aikanaan. Ajatukseni olivat juurikin tuollaiset "elämäni nainen", kuten sinullakin. Pyydä kahville, ole oma itsesi, avoin, huomaavainen, ja kuuntele ajatuksella! Minun nähdäkseni ainakin sitä kaikenikäiset naiset arvostavat. Hän tuntee itsensä varmasti tärkeäksi kun olet aidosti kiinnostunut hänen jutuistaan ja asioistaan. Tässä pitää sitten tosin muistaa ettei tungettele vaan antaa kertoa mitä itse haluaa.

Mutta tosiaan nyt rohkaiset mielesi, pyydät kahville ja unohdat moiset lahjat!
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Kyllä se siltä tuntuu, että tämä se on jos kuka.

Sitten tee ihmeessä jotain asian eteen! Jos tulee pakit niin kyllä siitä ajan kanssa pääsee yli, mutta jos et tee mitään niin se tulee harmittamaan pitkän aikaa - ellei jopa koko loppuelämäsi ajan. Saapahan ainakin varmuuden asiaan. Älä odottele enää!
 

JypFabu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp
Kyllä se siltä tuntuu, että tämä se on jos kuka. Tänäänkään en miettinyt oikeastaan mitään muuta. Eikä tämä ahdistus itsestään pois mene. Ja yrityshän se on tuo kukkien lähettäminenkin..

Jos tätä lahjaideaa siltikin vielä hellittelet, kaiva vaikkapa lähikirjastosi musiikkiosastolta velvet undergroundin biisi, the gift ja mieti uudestaan ajatuksella sudenkuoppia tälläisen asian suhteen.

Liityn kuoroon, joka toitottaa sinulle, että hopi hopi ja hommiin. Mitään kauheampaahan ei voi olla, kun jahkata onnensa ohi.
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Voi pojat ja tytöt. Nyt mä sen keksin. Lähetän hänelle kukkia jo paljon ennen syntymäpäiviä. Ei tässä vaan yksinkertaisesti voi enää odotella.
Nyt kun ikäsi ja moni muukin asia valkeni, niin ehdotan että koetat toimia soveltaen jotenkin seuraavan tapaisesti:

1) Unohda kukkaset ja lahjukset hetkeksi. Niitä ei nyt tarvita. Nyt pitää toimia.

2) Menet ja pyydät tyttöä kahville tms. ja juttelette mukavia.

Kun tapaatte, niin kyselet vaikka mistä asioista hän pitää ja on kiinnostunut, kuitenkin luontevasti ja kiireettömästi. Ei ole mikään kiire hosua jos olette päässeet jo saman pöydän ääreen. Koeta rauhassa selvitellä millaisia yhteisiä kiinnostuksen kohteita teillä löytyy, mukavan juttelun lomassa. Jatkoajan nimimerkki scholl soveltaa tässä kohdassa kuuluisaa lomakelähestymistapaa, mutta kehotan sinua unohtamaan ainakin tässä vaiheessa moiset tekniikan hienoudet.

Puhukaa vaikkapa elokuvista, ajankohtaisista tapahtumista, urheilusta, taiteesta, mistä vaan. Pointti on siinä, että jos tällaisten asioiden tiimoilta löytyy luontevaa kiinnostusta, niin pyydät tyttöä käymään kanssasi jossakin em. kaltaisessa jutussa. Siis leffassa, matsissa, konsertissa, taidenäyttelyssä. Vaikka museossa tai ihan missä tahansa. Ihan sivuseikka missä käytte, kunhan koetat saada tytön kiinnostumaan lähtemään kanssasi johonkin. Ei tarvitse heti valita asiaa, paikkaa ja aikaa, sekin tietysti käy, mutta voit ehdottaa että sinä katsot vaikka lehdestä jonkun tapahtuman tarkemmat koordinaatit ja vaikka soitat sitten tytölle parin päivän sisällä.

Jos seurasi ei kiinnosta tyttöä, niin enpä usko että hän lähtee kanssasi edes kahville. Tai jos jostain syystä lähteekin niin ei lähde enää myöhemmin muualle. Hänellä voi tietysti olla muutakin menoa ihan oikesti, joten ei pidä hämmentyä jos treffit eivät onnistu johonkin tiettyyn aikaan. Ole kuitenkin sen verran sinnikäs, että tytön on joko pakko käskeä sinua lopettamaan, tai kunnes huomaat itse mistä kenkä puristaa. Jos homma menee puihin, niin so what. Voit ainakin sanoa itsellesi että sinulla oli kanttia yrittää ja katsoa kortit. Sitten vaan uutta matoa koukkuun, ja nyt olet jo tämän kokemuksen verran rikkaampi konkari naisasioissa.

Jos seurasi kiinnostaa tyttöä, niin saat hänet kyllä mukaasi sinne leffaan tai mihin menettekin. Sitten näyttää aika hyvältä. Käyttäydy kuin herrasmies, ja huolehdi että tytöllä on mukavaa. Älä vedä överiksi, ei mitään "Irmeli, olet elämäni nainen" -vuodatuksia, mutta voit kehua tyttöä ja käyttää ystävällisiä kohteliaisuuksia heti kun siltä tuntuu. Toivottavasti tuntuu.

3) Kun olette käyneet missä sitten käytte, niin pidä yhteyttä tyttöön, ja kenties tyttökin tykkää olla sinuun yhteydessä. Laita kortti, sähköposti tms. ja kiitä seurasta, ja sitä rataa. Kyllä asiat tästä etenevät jos ovat edetäkseen.

4) Nyt kun alatte olla tuttuja ja välitkin jo sopivasti lämpöiseen suuntaan kehittymässä, niin oivallat että nyt saattaisi olla jo sopiva hetki ostaa tytölle kukkia. Varmista kuitenkin ensin että tyttö on kotona ja että aika on sopiva, eli käytännössä sovi treffit tytön kotiin. Sitten marssit paikalle. Sinulle avataan ovi. Ojennat kukkaset. Halaat tyttöä ja sanot jotakin kaunista mikä tulee sydämestäsi. Loput osaat varmasti itse.
 

lintu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Olen kyllä aivan samoilla linjoilla muiden kirjoittelijoiden kanssa. Älä aikaile ja venkuile, vaan ota luuri käteen ja pyydä neitoa treffeille. Mikäli et nyt uskalla, miten meinaat sen sitten tehdä kolmen kk päästä neljätoista kertaa hermostuneempana? Jos vastaus on ei, olisi se myös sitä kolmen kk kuluttua. Ainoa mihin odotuksesi voi johtaa on se, että joku muu kerkeää ennen sinua. Tosin tilanne on eri mikäli tyttö on juuri eronnut tai kokenut muun tragedian lähiaikoina, silloin odottaminen on tietenkin jees.

Kerro nyt ihmeessä lisää tilanteesta, niin pystyy vähän paremmin neuvomaan. Tunnetko tytön entuudestaan? Missä olet hänet tavannut? Onko hän lähettänyt minkälaista signaalia sinun suuntaan ja oletko sinä lähettänyt hänen suuntaan minkälaista signaalia?
 
Kerro nyt ihmeessä lisää tilanteesta, niin pystyy vähän paremmin neuvomaan. Tunnetko tytön entuudestaan? Missä olet hänet tavannut? Onko hän lähettänyt minkälaista signaalia sinun suuntaan ja oletko sinä lähettänyt hänen suuntaan minkälaista signaalia?

Tunnen, oltiin samalla luokalla kolme vuotta. Mutta ei olla paljoa juteltu, silloin tällöin tervehditty. Ei muuta.

Ja nyt sitä on vaikea pyytää mihinkään, koska se on lomalla, toivottavasti ei poikaystävän kanssa. Vasta myöhemmin voi jotain yrittää.
 

tutzba

Jäsen
oltiin samalla luokalla kolme vuotta. Mutta ei olla paljoa juteltu, silloin tällöin tervehditty.

Korjaa, jos olen väärässä.

Iän puolesta olette tällä hetkellä menossa joko lukion tai ammattikoulun viimeiselle luokalle. Siitä siis päättelen, että vietitte yläasteen samalla luokalla, eli sen kolme vuotta, ja nyt olette joko lukiossa tai amitsussa eri luokilla. Tai no ei lukiossa mitään luokkia enää ole, mutta ei sen niin väliä. Samassa koulurakennuksessa olette kuitenkin.

Olet ihastunut tähän tyttöön, mutta tyttö ei sitä tiedä. Hyvä jos tyttö edes tietää olemassaoloasi. Olet siis tarkkaillut häntä vähän syrjästä ja salaa. Se muuttaa asioita paljon.

Sinun ei kannata missään nimessä hyökätä hänen päällensä millään elokuvasta kuullulla mukaromanttisella lausahduksella. Se olisi aivan liian ahdistavaa. Jos tyttö ei tunne sinua, eikä tiedä yhtään sinun tunteistasi, karkottaisi "sä oot ainoa ketä mä tuun rakastaan" -lause hänet kauas. Mieti itsesi kohdalle sama tilanne: joku tuntematon tyyppi kertoo, että on rakastunut sinuun tulisesti. Hiukan ahdistavaa, ethän ole edes jutellut hänelle koskaan.

Jos minä olisin sinä, lähettäisin näin alkuun muutaman tekstiviestin. Ihan perinteistä juttelua, kyselet vaikka kuinka loma on lähtenyt liikkeelle. Kyllä tyttö siitä tajuaa, että poika saattaa olla ihastunut. Harvoin kukaan ihan huvikseen kenellekään tekstaa, vaikka voihan niinkin olla. Parin päivän viestittelyn jälkeen voisit kysyä, josko tyttö haluaisi lähteä joku päivä vaikka kahville tai elokuviin. Muutaman päivän jälkeen sen takia, että silloin tyttö on ehtinyt hiukan sulatella asiaa, eikä sinun yhteydenottosi heti alkaisi millään iskurepliikillä. Ei saa hyökätä liian aikaisin kimppuun.

Jos tyttö sanoo, ettei häntä kiinnosta, yritä jotain epätoivoista. Sano vaikka "sovitaanko, että minä maksan, eipähän kulu sinun rahoja". Pari hymiötä perään ja sitä rataa. Jos tyttö sen jälkeen sanoo, ettei kiinnosta, voit unohtaa hänet. Ainakin hetkeksi.

Jos tyttö sen sijaan sanoo "okei, mennään vaan kahville", alkaa sinulla sen jälkeen kova reenaus. Teidän etäinen suhteenne voi muodostua joko ongelmaksi tai sitten treffien pelastajaksi. Jos onnistutte ns. esittelemään toisenne treffien aikana ja keskustelemaan koko ajan toisistanne, on tuntemattomuus hyvä asia. Jos sen sijaan ette saa mitään järkevää aikaiseksi, eikä teillä ole mitään yhteistä, kaatuu homma siihen.

Okei, kuvitellaan, että pääset treffeille. Kuinka sen jälkeen pitää toimia? Itse lähettäisin samana iltana jonkun perinteisen kiitosviestin. Kiittelet seurasta ja sanot, että olisi kiva ottaa joskus uusiksi. Pidä kuitenkin treffien ja viestin välillä vähintään kolme-neljä tuntia väliä, riippuen tietysti siitä, milloin treffit päättyvät. Jos saatat hänet kotiin vaikka iltayhdeksältä, voit kiittää saman tien. Silloin mitään tekstiviestejä ei tarvita, liikaa painostusta. Jos treffit loppuvat viideltä ja menette eri reittejä kotiin, on tekstiviesti silloin hyvä vaihtoehto.

Kahvittelun lisäksi elokuvailta on toinen hyvä vaihtoehto. Oikeastaan ainoa hyvä asia siinä on se, että teidän ei tarvitse jutella leffan aikana. Elokuvan jälkeen teillä pitäisi olla keskusteltavaa, puhutte sitten vaikka elokuvasta. Ostat tietysti tytölle popcornia ja limsaa, mitä hän nyt haluaakaan. Jos päädytte istumaan leffateatterin penkeillä, pidä kättä käsinojalla. Vähän kuin tarjoaisit sitä tytölle. "Ota kiinni vaan, en minä pure." Älä kuitenkaan itse ota tyttöä kädestä kiinni. Se ei toimi kaikille. Eikä kädestäpitäminen ole mikään itsestäänselvyys, eihän se mitään vielä tarkoita. Vie tyttö siis mieluusti leffateatteriin, kotona katsottu dvd pakottaa teidät juttelemaan. Ei kukaan pysty kotona olemaan yhtä hiljaa kuin leffateatterissa.

Minne ikinä menettekään, ole oma itsesi äläkä tyrkytä itseäsi liikaa tytölle. Kannattaa nauttia tästä tilanteesta, jossa nyt olet.

The chase is better than the catch. Niin se vain menee.
 

El Lude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kvanttimobikki kolmessa eri ulottuvuudessa
Tunnen, oltiin samalla luokalla kolme vuotta. Mutta ei olla paljoa juteltu, silloin tällöin tervehditty. Ei muuta.

Hei!
Jos et vielä paljoa tiedä ihastuksesi kohteesta, niin ota selvää.
Hyvällä tuurilla tytöstä löytyy jotain tietoa vaikka koulukaverit.comista tai sitten irq-galleriasta. Tai vaikka Facebookista. Jos ja kun tiedät tytön nimen niin eikun etsimään, jos vaikka jotain hyödyllistä tietoa löytyisi...
 
Hei!
Jos et vielä paljoa tiedä ihastuksesi kohteesta, niin ota selvää.
Hyvällä tuurilla tytöstä löytyy jotain tietoa vaikka koulukaverit.comista tai sitten irq-galleriasta. Tai vaikka Facebookista. Jos ja kun tiedät tytön nimen niin eikun etsimään, jos vaikka jotain hyödyllistä tietoa löytyisi...

Usko pois, en ole viime aikoina muuta tehnytkään. Löytyihän sieltä jotain, mutta ei mitään esim. harrastuksista. Voihan siltä tietysti kysellä, ei siinä mitään menetä..
 

Filosofem

Jäsen
Onpa keskustelu. Antakaas munkin tykittää.

Tyttönen ei ole elämäsi nainen. Teini-ikäisinä vasta opetellaan seurustelemaan ja nykypäivänä todella harvoin teineinä aloitetut parisuhteet kestävät kovin pitkään, saati sitten koko elinikää! Vaikka kaikki natsaisi ja teistä kehkeytyisi nopeasti vuosisadan rakkaustarina, eroatte kuitenkin viimeistään joskus kakskakkosina kun huomaatte minkälainen ihmistyyppi teitä oikeasti kiinnostaa noin niinkuin vakavassa mielessä. Ja tuonkin jälkeen mieltymykset ehtivät yksilöityä. Mun mielestä olisi uskomaton tuuri, mikäli se oikea elämänkumppani löytyisi noinkin varhaisessa vaiheessa ja ns. pienellä otannalla. Toki niinkin voi käydä, mutta niin ei nyt kuitenkaan käy. Tosin tämä ei ole asia, mistä nyt pitäisi stressata.

Ainoa asia mitä kannattaa tehdä, on todella pyytää tytsy vain kahville ja kävelylle. Varmasti lähtee, mikäli teillä molemmilla on kaikki kunnossa ja tyttö on edes jollain tavalla kiinnostunut sinusta ja kahviseurasta yleensä. Etkä sitten ole hiljainen hissukka (toki mikäli tämä on luonteesi, niin sitten skarppaat), vaan puhut arkisista asioista ja musiikista ja leffoista ja hauskoista sattumista elon varrella. Jos teillä on yhdessä mukavaa (molempien mielestä!), niin sitten uusitte kahvittelut ja antaa asioiden edetä omalla painollaan.

Mikäli kaikki menee vituiksi ja tytsyä ei edes kiinnosta lähteä kahville, niin olet ainakin yhden kokemuksen rikkaampi uskallettuasi kysyä toista ulos. Kahvittelet sitten jotakin toista neitiä, vaikkei hän olisikaan se joka nyt tuntuisi ainoalta oikealta. Vasta kun on syvemmin tutustunut ja ollut yhdessä oikeasti pitkään saman katon alla, jotain tuollaisia voi alkaa miettimään. Nauti kokemuksista, äläkä missään nimessä tee niistä lopullisia määränpäitä.
 

moby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP(#42)
Jos tyttö sanoo, ettei häntä kiinnosta, yritä jotain epätoivoista. Sano vaikka "sovitaanko, että minä maksan, eipähän kulu sinun rahoja". Pari hymiötä perään ja sitä rataa. Jos tyttö sen jälkeen sanoo, ettei kiinnosta, voit unohtaa hänet. Ainakin hetkeksi.

Naiset eivät ole kiinnostuneita epätoivoisista miehistä. Tuo "minä maksan" on varmasti käytetyin epätoivon osoitus ja ei johda mihinkään, korkeintaan tyhjään lompakkoon. Jos tyttö sanoo, ettei kiinnosta se juurikin tarkoittaa, ettei kiinnosta.

Muutenkin onnistumisen mahdollisuus on paljon parempi jos unohtaa tekstarit ja ehdottaa treffejä ihan silmästä silmään. Viestiin on helppo jättää vastaamatta, mutta livenä kysyminen osoittaa rohkeutta.

Kahvittelun lisäksi elokuvailta on toinen hyvä vaihtoehto. Oikeastaan ainoa hyvä asia siinä on se, että teidän ei tarvitse jutella leffan aikana. Elokuvan jälkeen teillä pitäisi olla keskusteltavaa, puhutte sitten vaikka elokuvasta. Ostat tietysti tytölle popcornia ja limsaa, mitä hän nyt haluaakaan. Jos päädytte istumaan leffateatterin penkeillä, pidä kättä käsinojalla. Vähän kuin tarjoaisit sitä tytölle. "Ota kiinni vaan, en minä pure." Älä kuitenkaan itse ota tyttöä kädestä kiinni. Se ei toimi kaikille. Eikä kädestäpitäminen ole mikään itsestäänselvyys, eihän se mitään vielä tarkoita. Vie tyttö siis mieluusti leffateatteriin, kotona katsottu dvd pakottaa teidät juttelemaan. Ei kukaan pysty kotona olemaan yhtä hiljaa kuin leffateatterissa.

Ei hyvänen aika. Ei tarvitse jutella??? Voiko tämä olla totta? Eihän nyt kukaan nainen halua sellaista urpoa, joka ei halua jutella, vaan möllöttää tuppisuuna paskat housuissa. Eikä edelleenkään kannata ostaa mitään, vaan jokainen maksaa itse omat syömisensä ja juomisensa.

Kyllä miehen pitää olla aktiivinen, jos haluaa homman menevän eteenpäin. Saamattomat jäävät ilman.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Kyllä miehen pitää olla aktiivinen, jos haluaa homman menevän eteenpäin. Saamattomat jäävät ilman.

Nyt on kyse tytöstä ja pojasta, joilla ei ole kokemusta pelimaailmasta. Aikuisten maailma on toinen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös