Asia, joka ”avautui” minulle

  • 6 749 368
  • 34 014

moby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP(#42)
Kävin tänään Messilässä laskettelemassa ja pois lähtiessä avautui, että jos kesken hiihtoreissun alkaa hernari puskea ulos, voi helposti paskoa keskelle kevyen liikenteen väylää. Eikö ihmisille ole opetettu, että sissipaska tehdään metsässä, eikä keskellä kevyenliikenteen väylää?
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ei pidä paikkaansa, ainakaan kaikilla huoltoasemoilla. Joillakin asemilla näet se viimeinen litra (euro) tulee sillä lailla tiputtamalla, että 99 prosenttia eläkeläisistäkin kusisi kovemmalla paineella. Siinä sitten tulee odoteltua ja hävittyä ne muutamat sekuntit, mitä voittaa "aloituksessa".

Ja usein niitä seteleitä, sileitäkin, saa pujottaa viisi kertaa aukkoon ennen kuin masiina suostuu ne imaisemaan. Mikä on etenkin pakkasella virkistävä kokemus sormenpäille.

Yllä oleva mobyn viesti pisti huvittamaan... Kun ennen viimeisen lauseen lukemista olin siinä käsityksessä, että herra itse on paskonut keskelle kevyenliikenteen väylää.
 

dana77

Jäsen
Suosikkijoukkue
vaikea selittää
Ei pidä paikkaansa, ainakaan kaikilla huoltoasemoilla. Joillakin asemilla näet se viimeinen litra (euro) tulee sillä lailla tiputtamalla, että 99 prosenttia eläkeläisistäkin kusisi kovemmalla paineella. Siinä sitten tulee odoteltua ja hävittyä ne muutamat sekuntit, mitä voittaa "aloituksessa".
Luuleeko nyt joku että scholl tuollaista köyhäilyä ja viimeisten tippujen kyttäilyä alkaisi kiireisenä miehenä tekemään?Aika demaritouhua muutenkin tuollainen viimeisen litran heruttaminen. Sitä paitsi ei kai schollilla mitään viittäsataa pienempiä seteleitä oikeasti edes ole, joten sillä otetaan sen verran kun välttämättä tarvitaan ja jatketaan matkaa.
 

J.Petke

Jäsen
Avautui (taas) se, kuinka ulapalla Mtv3:n urheilutoimitus on. Totuutena julistettiin, että runkosarjan voitto on ainoastaan Kalpan ja Jypin välinen asia. Hpk:lla 5 pistettä eroa Jypiin ja 6 pistettä vielä jaossa. Toki tuo vaatisi aika paljon onnistuakseen mutta ainakin teoreettiset mahdollisuudet vielä on. Kärpilläkin on mahdollisuus päästä vielä tasapisteisiin ja maalierokaan ei ole mitenkään traagisesti huonompi kuin Jypillä. Bluesilla sen sijaan maaliero on jo selkeästi huonompi joten Blues on melkein kamppailusta ulkona.

Toimittaja lisäsi vielä, että "kaikki muut joukkueet ovat pakotettuja voittamaan mestaruuden jos paikka CHL:ssä kiinnostaa". Hienosti tutkittu pojat.
 
Viimeksi muokattu:

choose_life

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Avautui, että treenaamallakin hankittu niska-hartiajumi voi tuntua todella vittumaiselta. Pään kääntämiseen tarvitaan koko ylävartalo, epäkkäät ovat kivikovat ja kipu säteilee kivasti takaraivosta lapojen alle asti. Miten niin laiminlyöty venyttely?
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Avautui, että New Yorkin kenties parhaaksi arvioitu ravintola kantaa nimeä Per Se.

About Per Se.
 

TML

Jäsen
Avautui että...

- Jenna Jameson seurustelee Tito Ortizin kanssa
- Mike Fisher deittailee Carrie Underwoodia
- Cale Hulse... Kyllä, good old Cale Hulse bylsii Gena "sheena" Lee Nolinia
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Pari päivää sitten avautui, että olen alle 4-vuotiaana asunut samassa talossa "tulevan" kaverini kanssa ja vanhemmat ovat tunteneet hyvinkin. Näin vuosikymmenten jälkeen tämä selvisi tosta noin vaan kahvipöydässä. Kymmenisen vuotta oltiin kavereita, mutta nykyään en ole tämän kaverin kanssa juuri missään tekemisissä, moikataan kun tavataan, erittäin harvoin. Tuntuu aivan käsittämättömältä, miten ei ole koskaan tullut puheeksi, että hänen perheensä asui samassa talossa.
 

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers
Eilen TuTo-matsissa havahduin tyhjennysreissulla siihen, että kyllä uudistuksista huolimatta Kouvolan halli pohjimmiltaan on edelleen oman aikansa lapsi. Tähän valaistumiseen oli syynä WC-tilojen aivan hemmetin tyylikkäät piktogrammit *liite*, jotka henkivät voimakkaasti rakennusvuosikymmenensä tunnelmaa. Tai oikeastaan lahkeen leveydestä, kenkien koroista ja tukkamuodista päätelleen taidetaan ottaa askel vielä edelliselle kymmenluvulle. Nuo pitää kyllä ehdottomasti säilyttää jatkossakin. Melkein voi kuulla discon soivan..
 

Liitteet

  • KooKoo_goes_70s.jpg
    KooKoo_goes_70s.jpg
    37,1 KB · kertaa luettu: 874

Tombe76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK

MadMike

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, HML Huskies, Fremantle Dockers, Western Force
Ehkä joku oli vienyt mittarin aurinkoon. "Hei tääl on yli kuuskyt astetta!"
 

Tombe76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Ehkä joku oli vienyt mittarin aurinkoon. "Hei tääl on yli kuuskyt astetta!"

Näinhän se on. Avautui tässä samalla miksi yleensäkään lämpötilaa ei mitata auringosta. Kun otin asiasta mielenkiinnosta selvää.

Ja syy siihen on se, että mitattaessa auringosta, auringon säteilemä lämpö lämmittää myös mittaria, joka ei silloin mittaa ilman lämpötilaa.
 

Loktev

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Minulle avautui äskettäin sellainen asia että nyt kun pelataan play out -pelejä niin varmaankin ratkaisevan pelin jälkeen voittajalle heitellään rantapalloja. Hävinnyt jatkaa pelejään!
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Aina on puhuttu Helsingin jäähallin kirkkaista valoista. Luulin aina, että se oli vain kielikuva. Mutta kyllä tuossa HIFKin pukukoppikuvassa asia konkretisoitui, suorastaan valkeni minulle.
 

smasa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Djurgårdens IF, Eintracht Frankfurt
No voi juman perrkele. Enpäs olisi arvannut, että Blake-bändikin (siis se Spirit of Cainia veivaava) on Suomesta. Disco Ensemble, Pintandwefall ja nyt Blake, aika hyvinhän meillä menee täh?
 

Footless

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Mistäs moinen? Toki Sean on hieno kiekkoilija, mutta rooli ja tehot ovat ainakin tässä vaiheessa hieman eri luokkaa.
Viitannee illan/yön otteluun jossa Sean iski hattutempun.

Mulle avautui että nimimerkki charger on IFK-fani, olen luullut jostain syystä Kärppien mieheksi, ehkä tuon suosikkijoukkue hassuttelun takia.

Samalla avautui miten todella väsyneitä nuo hassuttelut ovat.
 

Koirapoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jutta Grahnin mies, Else-Maj Pontoppidan.
Avautui se että playout sarjan joukkueet pääsee kesälomalle vasta kolmella voitolla. Luulisin.
 
Suosikkijoukkue
Semo tutti parrucchieri.
Mulle avautui että nimimerkki charger on IFK-fani, olen luullut jostain syystä Kärppien mieheksi, ehkä tuon suosikkijoukkue hassuttelun takia.

Se Puree tais olla Kärppien slogan vuonna miekka ja kypärä. Se oli vielä huonompi kuin Paha palaa takaisin.
 

tutzba

Jäsen
Olen kirjoittanut enemmän viestejä TPS-osioon viime aikoina kuin Jokereiden. Noh, tämä varmaankin selittyy sillä ettei narripaitojen otteista ole kauheasti puhuttavaa kun playoffit eivät ole vielä alkaneet, sen sijaan Palloseura on saanut paljon asioita aikaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös