Onnellisuusketju

  • 1 293 553
  • 7 895

Kummeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Washington Capitals
Jee!! Olen julkkis..

Jomppa_Koo:n allekirjoituksessa lukee seuraavaa: "Niin kuin joku jo aikaisemmin mainitsikin, olisi kiva, jos Saku tekisi "Teemut"." - Kummeli"

:D
 

Koirapoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jutta Grahnin mies, Else-Maj Pontoppidan.
Tämä menee kyllä heittämällä historian vähäpätöisimpien uutisten joukkoon. Ja tuo kuva vetää itsessään jo aika hiljaiseksi.

Olen jo hyvän tovin miettinyt onko tuolla jannulla ns. normaalia ilmettä laisin. Onko sillä joku julmetun vimma vääntää naamaa aina kun kamera on näkyvillä?
Passikuvaa ottaessa lienee vaikeita hetkiä.

EDIT: Ettei menisi off-topicin puolelle, tarpeeksi kun hommaa harjoittelee, alkaa jopa sujumaan. Kipsilevyn nauhoitus kyseessä. Skåååål sille!
 
Viimeksi muokattu:

KJ hunter

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Opinnot ovat tältä erää loppusuoralla itsellä, vajaa kuukausi enää. Aurinko paistaa ja terassit aukeavat hiljakseen. Lisäksi perus mm-jännitys alkaa hiljakseen nousta.

Täältä tähän.
 

Berrie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Ilves
Ei kai kukaan voi olla onnellinen hammaslääkärissä käynnistä etenkin kun tietää että samassa paikassa tullaan vielä monasti vierailemaan, mutta tyytyväinen olen itseeni kun sain sen 400 kiloisen gorillan selästä joka siellä taisi vuosikymmenen jos toisenkin olla.
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Tempaisi markkinoinnin tentin läpi! Toisessa uusinnassa molemmat osakokeet. Ensimmäinen tentti mihin olen lukenut edes hieman tosissaan. Ensimmäinen tentti mihin mennessä jännitti, olisi pitänyt käydä epäonnistumisen jälkeen puolivuotta lisää koulua. No, komeesti meni läpi! Hienoa! Ilma on helvetin hieno ja vaikka nyt väsyttää ja rahat on melkeen loppu, on silti hieno fiilis! Perkele!

Tässä huomaa, että jos vähänkin yrittää, voisi olla vaikka missä. Kivempaa se kyllä näin on. Hörps!
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Ajattelin tässä sähköisesti hieman stalkkeerata Samu Haberia. Omalla nimelläni tietysti, kokeilumielessä. Olen todella pettynyt jos en saa vastausta. Ei mitään räävitöntä, pyysin häntä vain lopettamaan musiikinteon välittömästi. Olen onnellinen tästä hienosta ideasta!

EDIT: Eka vastaus saatu! Chatinjatkoa odotellessa!!!
 
Viimeksi muokattu:

Erik Loka

Jäsen
Jee! Varasinpa Riikan matkan ja pitkästä aikaa pääsee käymään ulkomailla. Menopaluulentokin maksoi peräti 20 euroa.

Jos joku haluu kans, niin tuota tarjousta on vielä tunti jäljellä joten eipä kiirettä!
 

Cassu

Jäsen
Koeaika meni hyvin ja työt firmassa jatkuu. Siitä olen erittäin onnellinen, koska teen nyt niitä töitä mitä olen aina halunnu tehdä. Lisäksi parin päivän päästä pääsee aivan ihanan miehen luo. Ei tässä voi kun hymyillä. Vitutusketjuun voipi olla asiaa vapun jälkeen...
 

Jyrla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves.
Nuoruuden idoli otti yhteyttä ja kyseli kiinostuksesta työskennellä yhdessä.

Onneksi laittoi s-postia niin oli helpompi vastata viileän ammattimaisesti että tietenkin kiinostaa.

Olen aika perkeleen otettu!
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Viikonloppu! Kohta pääsee saunaan ja saa nauttia kylmää olutta samalla, huomenna pääsee pitkästä aikaa radalle ja tulee pidettyä olut maistajaistakin.

Terassikausi toki avataan myös huomenna, kun keli on loistava. Kevät rules! Olo on iloinen.
 

Mossberg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Canucks, Haka
Ensimmäinen viikko takana harjoittelupaikassa ja nyt tuntuu siltä, että pääseminen tuohon paikkaan oli oikeastaan todellinen onnenpotku. Palkka on hyvä ja työkaverit loistavia. Lisäkivaa aiheuttaa loistava ilma sekä vieläkin loistavampi tyttöystävä. Nyt on siis todella hyvä fiilis.
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Nuoruuden idoli otti yhteyttä ja kyseli kiinostuksesta työskennellä yhdessä.

Minnes päin Danny on menossa keikalle?

*****

Treeni kulkee taas pikkuhiljaa, fyysinen ja henkinen olo paranee. Töissä ihme perseilyä viikolla, mutta nekin selviää, kaikki selviää...
 

Jii

Jäsen
Suosikkijoukkue
musta & valkoinen
Auto tuli pestyä sisältä niinmaanperusteellisen hyvin (olis myyntikunnossa), aurinko paistaa, parveke kohta kesäkunnossa (siivottu ja kalusteet kannettu), grillaamista varten tarvikkeet hankittu ja lupailee vielä samanlaista keliä seuraavaksi miljoonaksi päiväksi.
 

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
No, aurinko se täälläkin kääntää suupieliä vähän ylöspäin. Naama punoittaa, kun en taaskaan uskonut, että tämä kevään aurinkokin ottaa vihaisesti kiinni. Mutta hällä väliä. On lämmintä, ihmiset hymyilevät ja kesä tulee. Kesällä on kaikki helpompaa.
 

Kiisa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, HPK-Inkkarit, IHN ja FC HML
Kummasti hymyilyttää näyttelymenestys Lahden kv. koiranäyttelyssä.
Meidän otus voitti Rodun paras -tittelin sekä sertifikaatin. \o/
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Pitkasta aikaa tallekin palstalle kerkean jotain hopisemaan. Melkoista on elama taalla Kanarialla. Tyo on hyvin urheilupitoista ja mukavaa, kelit suosii ja tyokaverit on mahtavia. Enpa paljon enempaa voisi toivoa talla hetkella.
 

tiipii

Jäsen
Suosikkijoukkue
The Lahko
Paf

Pitkästä aikaa eksyin paffin sivuille. Piti sitten hiukan siirtää rahaa tilille. Pelasin ajankuluksi jotain viikinkipeliä ja nyt olen yli 900 euroa rikkaampi. Paistaa se aurinko joskus tännekkin. Rahoille on jo kohteetkin valittu, auton huolto ja uusi sänky.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös