Jatkoajan NFL Fantasy 2007

  • 8 582
  • 168

Troy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Steelers
Joudun valitettavasti jättäytymään pois. Osuvat muutto ja netin katkaisu juuri tuolle drafti viikonlopun päälle...

Mitäs väliä sillä on? Rankkaat äijät ja annat koneen hoitaa homman. Ei ehkä paras mahdollinen lopputulos, mutta ei nyt koko liigasta kannata pois jäädä. Millon se nokkimisjärjestys muuten arvotaan?
 

steepler

Jäsen
Suosikkijoukkue
chelsea, The Ohio State Buckeyes
Niin on kyllä toivottavaa että ei jäädä koko liigasta pois jos nyt koko kauden homma ei ole vaarassa, vaan vain ongelmana on draftiin osallistuminen. Ei siinä muuta, mutta kun liigaa ei pysty parittomalla määrällä pyörittämään niin tuottaa hieman ongelmia jos joku jää pois. Mikään suuri ongelma se ei ole vaikka ei draftiin pääsisikään livenä, rankkauksella pystyy ihan hyvin varaamaan.

Tuon järjestyksen voisi arpoa viimeistään ensi viikon aikana, tai vaikka tässä ja tämän viikonlopun aikana.
 

Rocco

Jäsen
Joudun valitettavasti jäämään pois tänä vuonna leikistä, koska olen remontin takia kohtalaisen pitkään poissa kotoa, ja nettiin pääsy on harvinaisempaa kuin Brownseilla voittava QB... Mutta enköhän vuoden kuluttua taas ole mukana, vahvempana kuin koskaan!
 

sininen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Itse olen kyllä edelleen tulossa mukaan, mutta olen seuraavat vajaat pari viikkoa poissa koneen äärestä. Tämä tiedoksi siltä varalta jos täällä jotain nimenhuutoa pidetään ja varmistetaan mukana olevia joukkueita. Fighting Tigers on siis minun tiimini.
 

Cube

Jäsen
Kertokaa vain milloin pitää alkaa lähettelemään näitä arvontanumeroita yksityisviestillä, niin hoidan homman mahdollisimman pian.

Tässä vaiheessa olen ketjun perusteella käsittänyt, että ainakin seuraavat ovat mukana:

Cube
steepler
Fawkes
Troy
pancor
st. lemiin
spoked B
JLand
Lapster
d-mac#5
Paastainen
sininen
Trojan

Kasassa on kuitenkin vasta 13 nimeä, eli yksi puuttuu. Toki saa laittaa yksityisviestilläkin, jos ei jostain syystä halua "julkisesti" olla mukana. Kuitenkaan en voi itse noita numeroita lähettää ennen kuin saan listan osallistujista varmistettua.

Jos joku meinaa puolestaan kokonaan pois jättäytyä, niin hiljalleen pitäisi ratkaisut senkin suhteen varmaan saada tehtyä.

Ja onko se draft nyt sitten Suomen aikaan 26. pvä klo 20.15 vai?

EDIT: Fakap ilmeisesti puuttuva lenkki?
 

steepler

Jäsen
Suosikkijoukkue
chelsea, The Ohio State Buckeyes
Ja onko se draft nyt sitten Suomen aikaan 26. pvä klo 20.15 vai?

Kyllä tuohon aikaan on draft. Minun puolestani numerot voi lähettää heti kunhan selviää ketä nyt sittne on mukana jne. Pyrin sitten järjestyksen arvomaan pikaisesti sen jälkeen.
 

st.lemiin

Jäsen
Suosikkijoukkue
NFL, Ravens, #52, #20, BSHU
Kylläpä polttelee kovasti tämä drafti tilaisuus. Jos vaikka kohta sitä järjestystä alettaisiin saada..? Tosin taustalla on jatkuvasti sellanen kutina että homma menee ihan reisille.
 

Fawkes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Steelers, Man United
Mun puolesta ei nyt mitään hirveää kiirettä ole tuon järjestyksen suhteen, mun mielestä riittää jos järjestys arvotaan vaikka ensi viikonloppuna. Siinä olisi sitten se viikko aikaa kunkin laatia omia listojaan, kyllä tuo aika ainakin mulle riittäisi. Mutta toisaalta ei tässä nyt mitenkään erityisesti sitä arvontaa tarvitse lykätäkään jos kaikki kerran on valmista. Ensin tosiaan pitäisi selvittää ja varmistaa että ketkä tässä nyt ovat mukana. Jos joku on nyt tullut katumapäälle eikä tarvittavaa intoa löydykään, niin ilmoittakoon sitten nyt tässä vaiheessa eikä sitten muutaman kierroksen jälkeen. Eiköhän tässä nyt vielä ehditä korvaajakin hankkia ettei tarvitse joukkuemääriä lähteä pienentelemään. Eli vastentahtoisesti, sen takia että ei nyt kehtaa jäädä pois, ei tarvitse kenenkään mukana pyöriä. Ja onhan se niin, että ei tämä koko homma siihen kaadu jos ei draftiin pääse, mutta kyllä kuitenkin kannattaa kaikkensa tehdä että koneen ääressä pääsee tuolloin kahden viikon päästä sunnuntai-iltana olemaan. Draft on ylivoimaisesti hauskin ja tärkein tapahtuma koko fantasysysteemissä. Se on ensinnäkin tosi siistiä päästä edes hetkeksi leikkimään GM:ää ja tekemään nopeita päätöksiä. Ja toisekseen draftissa myös lyödään aika pitkälti lukkoon tulevan kauden marssijärjestys. Toki sieltä draftaamattomista pelaajista on kauden aikana mahdollista poimia helmiä á la Colston tai Merriman, mutta kyllä nämä fantasyn franchise-hemmot menevät tässä heti alussa.
 

Cube

Jäsen
Kukaan ei ole sanonut mitään, joten oletan, että tuo aikaisemmin postaamani nimilista on oikea. Siispä hoidan tuon arvonnan pian ja yritän lähetellä vuoronumerot yksityisviesteillä jossain vaiheessa huomenna. Tai ehkä jo nyt yöllä, jos jaksan.

Huom! Tarkennan vielä, että kyseessä ei siis ole itse draftausnumero, vaan ainoastaan arvontanumero! Steepler hoitaa sokkona tuon arvonnan ja sitten yhdistellään numerot lopullisen järjestyksen saamiseksi.

Tämä menee nyt jo aika nysväämiseksi, mutta jotta kaikenlaiset epäselvyydet vältetään varmasti (esim. jonkun yv on täynnä, eikä saa viestiä), niin laitan tuon listan kokonaisuudessaan yv:llä vaikkapa viime vuoden voittajalle, eli Fawkesille, jonka puolueettomuuteen ja rehtiyteen kaikki varmasti luotamme :)

Mukana jos mahtuu mukaan.
Saattaa valitettavasti tehdä tässä vaiheessa vähän tiukkaa, ellei joku jo mukaan ilmoittautunut muuta mieltään ja jätä hommaa väliin.
 

Cube

Jäsen
Ok, nyt on kaikki numerot lähetetty. Toivottavasti meni oikein myös. Jos olen kuitenkin jotain säätänyt ja epäselvyyksiä ilmenee, niin Fawkesilla on tosiaan koko lista varmistukseksi. Fawkes varmistaa myös meikäläisen ja steeplerin numerot, etten yritä kusettaa itselleni parempaa sijoitusta noista kahdesta.
 

Fawkes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Steelers, Man United
Satanen kirjoitti:
Mukana jos mahtuu mukaan.
Cube kirjoitti:
Saattaa valitettavasti tehdä tässä vaiheessa vähän tiukkaa, ellei joku jo mukaan ilmoittautunut muuta mieltään ja jätä hommaa väliin.
Tosiaan jos kukaan nykyisistä ei vetäydy niin joukkuemäärä taitaa olla jo aika limitillä. Mutta pancorhan tuossa jotain vihjaili sen suhteen, että hän jättäisi homman väliin joten jos hän oli tosissaan niin sitten Satanen voi periä tämän pancorin paikan. Mutta pitää nyt odotella pancorilta jotain lisäviestiä että miten hommat nyt etenevät. Laitetaan vaikka Satanen ensimmäiselle peruutuspaikalle jonottamaan :). Tämä draftjärjestys-arvonta voidaan tehdä vielä niin että pancor on mukana. Jos hän sitten ilmoittaa ettei tule mukaan, niin Satanen periköön pancorin varausvuoron sellaisenaan.

Ja niin, tässähän ihan punastuu kun näin paljon luottoa annetaan :).
 

Troy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Steelers
Tosiaan jos kukaan nykyisistä ei vetäydy niin joukkuemäärä taitaa olla jo aika limitillä. Mutta pancorhan tuossa jotain vihjaili sen suhteen, että hän jättäisi homman väliin joten jos hän oli tosissaan niin sitten Satanen voi periä tämän pancorin paikan. Mutta pitää nyt odotella pancorilta jotain lisäviestiä että miten hommat nyt etenevät. Laitetaan vaikka Satanen ensimmäiselle peruutuspaikalle jonottamaan :). Tämä draftjärjestys-arvonta voidaan tehdä vielä niin että pancor on mukana. Jos hän sitten ilmoittaa ettei tule mukaan, niin Satanen periköön pancorin varausvuoron sellaisenaan.

Ja niin, tässähän ihan punastuu kun näin paljon luottoa annetaan :).

Milloin meinasit arpoa numerot? Mun puolesta voisi tosiaan tehdä asap niin ehtii ainakin käymään läpi vaihtoehdot, kun on näitä kaikenmaailman töitä ja muita mitä pitäisi kanssa ehtiä tässä jatkoaikaan kirjoittelun lomassa tekemään.
 

Fawkes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Steelers, Man United
Milloin meinasit arpoa numerot? Mun puolesta voisi tosiaan tehdä asap niin ehtii ainakin käymään läpi vaihtoehdot, kun on näitä kaikenmaailman töitä ja muita mitä pitäisi kanssa ehtiä tässä jatkoaikaan kirjoittelun lomassa tekemään.
Siis hä? Cubehan on jo ilmeisesti kaikille lähettänyt jotkut numerot, ja steepler sitten arpoo näiden numeroiden perusteella sen draft-järjestyksen. Tätä arpomista tässä tarkoitin.
 

Troy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Steelers
Siis hä? Cubehan on jo ilmeisesti kaikille lähettänyt jotkut numerot, ja steepler sitten arpoo näiden numeroiden perusteella sen draft-järjestyksen. Tätä arpomista tässä tarkoitin.

Oho, sori. Viesti oli tarkoitettu steeplerille eikä sinulle. Puurot ja vellit sekaisin. Jokatapauksessa minun mielestäni paikat voisi arpoa samantien kun steepler vain joutaa sen tekemään.
 

Troy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Steelers
Hienoa. On aika turha lähteä miettimään draft-taktiikkaa ennenkuin on tietoa varausnumerosta. Toki tässä ehtii vielä loukkaantumaan nämä Harringtonit, Fryet ja muut kärkipään tyypit, mutta kuitenkin.
 

Fakap

Jäsen
EDIT: Fakap ilmeisesti puuttuva lenkki?

Tulee vähän myöhässä, mutta minä en siis ole mukana liigassa. Oli jo täynnä kun sinne yritin. Ihan sellainen vihje, että olisi hyvä jos tulevaisuudessa liigan perustaja lähettäisi yksityisviestinä kiinnostuneille nuo passut. Nyt kun liigan perustaja avasi pari lisäpaikkaa, meikäläisen paikka meni jollekin nobodylle, joka ei tainnut edes ilmoittaa liittymisestään palstalla(?). Jos ensi kaudella tärppäisi.
 

Cube

Jäsen
Tulee vähän myöhässä, mutta minä en siis ole mukana liigassa.
Ok, kiitos tiedosta.

Mysteerimies ottaa sitten Fakapin arvontanumeron. Olisi kuitenkin ihan jees, jos jossain vaiheessa ilmoittelisi olevansa mukana, vaikka sitten yv:llä, jos ei muuten. Jos mitään ilmoitusta ei tule, niin pitänee olettaa, että mielenkiinto on loppunut jo tässä vaiheessa. Silloin paikka voidaan ainakin minun puolestani luovuttaa vaikkapa Fakapille (jos edelleen kiinnostaa) tai Sataselle.
 

steepler

Jäsen
Suosikkijoukkue
chelsea, The Ohio State Buckeyes
En nyt lähtisi ihan samantien kiinnostuksen tasoa teilaamaan mikäli ei ole ilmoittautunut, syitä nyt voi olla useita, kuitenkin voi olla ihan innokas pelaaja. Hyvä kyllä olisi saada tieto, myös liigan omaa palstaa voi käyttää, no kyllä tuon arvonnan voi kuitenkin suorittaa.
 
Viimeksi muokattu:

steepler

Jäsen
Suosikkijoukkue
chelsea, The Ohio State Buckeyes
Tässä arvontatulokset.

Eli ensi draftsija ja arvottu numero sitten osoittaa kuka tuolla sijalla varaa, eli cuben yksityisviestillä lähettämä numero.

1. 10
2. 2
3. 3
4.11
5. 8
6. 14
7. 7
8. 4
9. 13
10. 9
11. 12
12. 5
13. 1
14. 6

Tarvitsen sitten vielä sen tiedon että mikä nimimerkki on mikäkin joukkue liigassa jotta sitten pystyn järjestyksen laittamaan oikein, tänne tai liigan sivuille voi ilmoittaa.
 

Cube

Jäsen
Ok, eli järjestyksen voi nyt siis kaiketi ilmoittaa:

1. st. lemiin
2. Trojan
3. steepler
4. pancor
5. JLand
6. Cube
7. d-mac#5
8. sininen
9. [mysteerimies]
10. Lapster
11. Troy
12. Paastainen
13. Fawkes
14. spoked B

Korjatkaa, jos huomaatte mielestänne virheitä. Ja kyseessähän on tosiaan sitten spiraalidrafti, joten älkää alhaisen sijan saaneet vaipuko epätoivoon, koska mitä pidempään ekaa varausta joutuu odottamaan, sitä nopeammin toinen varaus tulee. Nyt sitten vain strategioita mietiskelemään.

EDIT: steeplerin täytyy varmaan seuraavaa vaihetta varten pystyä yhdistelemään nimimerkit oikeisiin joukkueisiin, joten laittakaas joukkueenne nimi täyhän ketjuun tai steeplerille yv:llä, jos Yahoon käyttäjätunnuksesta ei jengin omistajaa vielä pysty päättelemään.
 

Lapster

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Maple Leafs, Kärpät NE Patriots, RoPS
Minä pistän tuohon nimen perään tiimin niin jokainen halutessaan tehdä saman.

1. st. lemiin
2. Trojan
3. steepler
4. pancor
5. JLand
6. Cube
7. d-mac#5
8. sininen
9. [mysteerimies]
10. Lapster = New Finland Patriots (ei kai nyt sinänsä tule yllätyksenä lempitiimi)
11. Troy
12. Paastainen
13. Fawkes
14. spoked B

Hmpfh... 10.sija... Noh, paremminkin olisi voinut käydä mutta eiköhän se tästä nyt lähde kulkemaan kunhan pari kiekkaa joutuu kalpeana katsomaan kuun muut ottaa kermat päältä.

PS. vinkkinä voisin heittää QB:ksi joko Michael Vick tai Rex Grossman. ;)
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös