Jari Viuhkola – kärppäkapteeni

  • 463 563
  • 1 196

roskakori

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Chicago Blackhawks
Golden AWe kirjoitti:
PS. Kuka siis kertoo ensimmäisenä minkänäköinen Jarin morsio on? Onko kuuma? Mitä luulette, kumpi dominoi kotona? Veikkaukseni on pieni, kiihkeä ja pippurinen blondi.
Etsi käsiisi kolmen(?) vuoden takainen jääkiekkolehti, jossa on 99 kysymystä Jari Viuhkolalle. Muistan, että siinä on kuva myös tästä Pikun naikkosesta. Jos oikein muistan niin taisipa olla ihan vaan norminäköinen muija. Ei kuuma. Hiukset punaruskeat.

Kyseisessä kuvassa Jarilla on tiskiharja kädessä ja molemmat hymyilevät somasti. Ja on muuten ihan oikeasti TOTTA. Mulla on tallessa se lehti, jossain kaapin perällä.
 

-Mercury-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
roskakori kirjoitti:
Etsi käsiisi kolmen(?) vuoden takainen jääkiekkolehti, jossa on 99 kysymystä Jari Viuhkolalle. Muistan, että siinä on kuva myös tästä Pikun naikkosesta. Jos oikein muistan niin taisipa olla ihan vaan norminäköinen muija. Ei kuuma. Hiukset punaruskeat.

Kyseisessä kuvassa Jarilla on tiskiharja kädessä ja molemmat hymyilevät somasti. Ja on muuten ihan oikeasti TOTTA. Mulla on tallessa se lehti, jossain kaapin perällä.

Se tiskiharja on muijalla (redhead). Jarilla on kädessä lautanen.

JKL 3/04 s.34


kysymys nro56: Eräällä keskustelukanavalla nimimerkki Jeff uskoo, että pelaat NHL:ssä seuraavalla pelattavalla kaudella. Millaisia terveisiä sanot hänelle?

- Haluaisin olla samaa mieltä. Se on niin vaikea sanoa ja monen mutkan takana, jos aikoo sinne päästä. Pelataan nyt nämä pelit ja katotaan sitten kesällä missä ollaan.
 
Viimeksi muokattu:

Makis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Golden AWe kirjoitti:
PS. Kuka siis kertoo ensimmäisenä minkänäköinen Jarin morsio on? Onko kuuma? Mitä luulette, kumpi dominoi kotona? Veikkaukseni on pieni, kiihkeä ja pippurinen blondi.
No, ehkä sinäkin kasvat jonain päivänä. Kunhan alkaa parta ja rintakarvat kasvaa, niin pääset tuosta epävarmuudestasi.
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Aeroman kirjoitti:
vaan halu pitäisi esiintyä toisesta suunnasta, ja näinollen pelaajalla olisi oltava palavaa halua hakea paikka yltäältä, jopa sillä varjolla, että paikkaa ylhäällä ei tulekkaan kuin alemman liigan kautta.

Jep, niinhän se vähän on NHL:n suhteen on että ykkösvarauksille ja "oman kylän pojille" se näytönpaikka ja pelipaikka on aina enemmän pedattu ja irtoaa pienemmilläkin näytöillä, kun taas rajatapaukset saavat joskus tapella oikein tosissaan, joskus vuosikausia. Nykyään tosin on huomattu esim. eurooppalaisten maalivahtien taso, joten osa pahimmista älyttömyyksistä on pystytty karsimaan pois kiitos sen tosiasian että osa jätkistä täällä on vain niin pirun hyviä. Sama liikkuvammilla pakeilla.

roskakori kirjoitti:
Etsi käsiisi kolmen(?) vuoden takainen jääkiekkolehti, jossa on 99 kysymystä Jari Viuhkolalle. Muistan, että siinä on kuva myös tästä Pikun naikkosesta.

-Mercury- kirjoitti:
Se tiskiharja on muijalla (redhead). Jarilla on kädessä lautanen.

Upeaa faktaa jätkät. Kaapin paikkaa tästä on pelkän tekstin perusteella arvioida, mutta yleisimmin kiekkoilijoilla esiintyy puolisoina muita urheilijoita, pinnallisia cheerleader/missityyppejä, jo kotikylästä tuttuja lukiorakkauksia tai topakoita äitihahmoja. Tämän perusteella arvio menisi sopivaksi yhdistelmäksi noita kahta jälkimmäistä.

Makis kirjoitti:
No, ehkä sinäkin kasvat jonain päivänä. Kunhan alkaa parta ja rintakarvat kasvaa, niin pääset tuosta epävarmuudestasi.

Olisi ehkä parempi että keskittyisit tässä ketjussa psykoanalyysiin Viuhkolasta etkä minusta. Fyysisesti olen kyllä jo pala lihaa keskellä Pohjoista Karvamerta™!
 

Makis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Golden AWe kirjoitti:
Olisi ehkä parempi että keskittyisit tässä ketjussa psykoanalyysiin Viuhkolasta etkä minusta. Fyysisesti olen kyllä jo pala lihaa keskellä Pohjoista Karvamerta™!
No, kaikki eivät selvästikään pääse yli teiniangstista.
 
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Ei pelkästään Kärppä-kapteeni, vaan näemmä maajoukkueen (harjoitusmatsissa) piirissä johtajuus on huomattu. Kukkosen kanssa huomisessa harjoitusmatsissa varakapteeneina.

Tsemppiä vaan huomiselle.
 

Tuzzi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Pikun vauhti riitti sittenkin NHL sopimukseen. Eli tie vie New Jersey Devilsiin. Sopimusta tosin ei ole vielä allekirjoitettu, mutta aika varmana tuota lähtöä tunnutaan pitävän.

Todella kova menetys Kärpille, mutta toisaalta hieno mahdollisuus Viuhkolalle. Onnea NHL kierrokselle ja tervetuloa takaisin aikanaan.

http://www.iltasanomat.fi/urheilu/uutinen.asp?id=1374652

Tjääh! Monivuotinen huhu taitaa nyt olla lähempänä kuin koskaan. Jos Devilsiin matka vie niin hemmetin paljon onnea Jarille matkaan ja näytä niille.

On todellakin kova menetys Kärpille, enpä keksi sopivaa korvaajaa ihan heti. Pirjetä olisi aika turvallinen vaihtoehto? Saapa nähdä tuleeko se nyt se välivuosi vaikka materiaali on Viuhkolaakin ihan hyvä. Bäckström ei ollut Kärpille kaikki kaikessa, onko Piku?
 

Kipe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, NHL
Hmm, itse olen iloinen Pikun puolesta ja sekään ei kirpaise että Kärpiltä lähti 1. sentteri poissa, vaikka olenkin Kärppäfani niin on parempi että tuleekin vähän tasaisempi ensi kaudesta.. Paakkikselle roolia FTW!
 

Kuubextra

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokkolan Hermes
Kipen kans aivan samoilla linjoilla oon. Nyt pitää toivoa ettei siihen väkisin koiteta hakea korvaavaa sentteriä vaan nostetaan pykälällä senttereitä ylöspäin: Bros ykköseen, Paakkis kakkoseen jne.
 

charger

Jäsen
Suosikkijoukkue
Se Puree! , Україна
Pitkään tätä on (kauhulla..) odotettu, mutta toisaalta taas todella hyvä nimenomaan Viuhkolan kannalta että pääsee vihdoin kokeilemaan. Uudet haasteet ovat varmasti enemmän kuin paikallaan, eikä tarvitse pohtia jälkeenpäin ettei tullut lähdettyä. Hyvä jos/kun varmistuu aikasessa vaiheessa, niin päästään rakentamaan ensi kauden joukkuetta rauhassa.

Pikun vauhti riitti sittenkin NHL sopimukseen.

Mitä vielä!! Pienempi kaukalo ja kaikkea, kyllähän tuolla luulis ehtivän ;)


Kiitoksia Pikulle menneistä vuosista ja tsemppiä tulevaan, näytä niille kuka on PETO !
 

demitra

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tämä tieto otetaan myös jokerileirissä iloisena vastaan. Viuhkola on ollut viime vuosina Jokerien tappaja numero yksi. Väitän, että Jokerit olisi voittanut viimeisen viiden kauden aikana ainakin yhden mestaruuden ilman Viuhkolaa. Todellinen Oulun Sundin.

Vakavasti ottaen en olisi nähnyt enää mitään järkeä siinä, että Viuhkola olisi jatkanut liigassa. Käytännössä kaikki, mikä liigassa voidaan saavuttaa, oli jo saavutettu. Toivotan myös oikeasti Viuhkolalle onnea NHL-uralle. Pari ehjää kautta alle ja Viuhkola on täysin mahdollinen sentteri myös seuraavaan olympiajoukkueeseen.
 

Meikku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Arsenal FC, NFL, O_______O
Trap-Devilsin neloskentän sentteriksi jämäminuutteja napsimaan. Olikohan tuo sitten oikea siirto, mene ja tiedä mutta eipä J.Viuhkolalla enää mitään haastettakaan kotimaasta löydy. Toivottavasti onnistuu rapakon takana. Tässähän joutuu ehkä ensikaudella pelin jos toisenki Devilsejä seuraamaan, uuden hallin ja Viuhkolan takia.
 
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Viuhkolalle huomattavasti parempi valinta, mitä Chicago olisi ollut. Lienee hänelle sopivampi pelityyli, eikä itseasiassa mahdottomuus olisi, jos pääsisi 1-3 kentissäkin pelaamaan. Olettaisin, että pelaa noissakin kentissä (vakituisesti) kauden aikana.

Kyvyistä, eikä siitä paljon parjatusta luistelunopeudesta ole onnistuminen kiinni. Nyt pitää vain nostaa pykälällä pelinopeutta ja hiven lisää suoraviivaisuutta, ehken jopa habaakin.

Noh, odotellaan nyt kuitenkin sitä sopimuksen julkistamista kuitenkin. ;)
 

Theone

Jäsen
Hieno juttu Pikulle, toivottavasti ura urkenee myös rapakon toisella puolella. Olkoon rooli sitten vaikka se 3-sentteri.

Tosin olen 100% varma, että Piku vielä tulevaisuudessa pelaa Kärpissä.
 

aurinkolahna

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, AC Oulu
Kipen kans aivan samoilla linjoilla oon. Nyt pitää toivoa ettei siihen väkisin koiteta hakea korvaavaa sentteriä vaan nostetaan pykälällä senttereitä ylöspäin: Bros ykköseen, Paakkis kakkoseen jne.


Jos Kalle lähtee, sentterit ovatkin sitten kortilla. Bros on ehdottomasti kypsä ykkössentteriksi, ja Paakkolanvaara kolmosen keskusmieheksi. Neloseen voisi ajatella Karppista, tai jonkun ko. paikalle huhuamaa Mustosta. Mutta Kärpät tarvitsee Brosin lisäksi toisen huippusentterin - mielestäni Paakkolanvaara ei ihan vielä ole valmis kahteen ensimmäiseen ketjuun. Lisää voimaa ja massaa...
 

Jne

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Arsenal FC, Florida Panthers
Tosin olen 100% varma, että Piku vielä tulevaisuudessa pelaa Kärpissä.

Niin mäkin olen. Siihen saattaa kestää yli 5 vuotta tai sitten se on jo ensi keväänä, riippuu siitä miten lähtee peli rullaamaan.

Odotin itse että olisi mies lähtenyt jo vuosi sitten. No, onnea tässä pitää toivottaa varmaankin vielä lopuksi. Onnea NHL-sopimuksesta, Viuhkola!
 

olkikuukkeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Carolina Hurricanes, NHL:n suomalaiset
Koittaa siis luultavasti "jälkeen Jarin"-aika:o Outoa ajatella, ettei Pikua ehkä löydykään ykkösen keskeltä juonimasta. Mielestäni SM-liigassa Viuhkola on/oli jopa liigan paras sentteri kokonaisuutena, mutta en kyllä osaa yhtään sanoa, sopiiko amerikkalainen pelityyli tälle kaverille. Toivotaan parasta.
 

AnaKonda

Jäsen
Suosikkijoukkue
NFL, Kärpät, NJ Devils, Kraken
SM-liigan suosikkijoukkueen ykkössentteri siirtyy oman NHL-suosikin sentterikalustoon! Hienoa :) Kiva nähdä suomalaisväriä omassa suosikkijoukkueessa. Eiköhän Piku kuitenkin peliaikaa saa :) Nimimerkki Dali voisi kyllä paremmin tietää tuolla NHL-puolella, että mihin kentälliseen Pikua voisi suunnitella Devilsin rosterissa.
 

charger

Jäsen
Suosikkijoukkue
Se Puree! , Україна
SM-liigan suosikkijoukkueen ykkössentteri siirtyy oman NHL-suosikin sentterikalustoon! Hienoa :)

Mullakin tossa roikkuu joskus aikoinaan lätkäjengin sauna-illasta saatu Devilsin viiri seinällä parin muun ohella :D

Ehdottomasti täytyy alkaa seurailemaan miten alkaa homma sujumaan !
 

L. Paraske

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Suomi, Arttu Hyry, Hagaby Golf 2
Koittaa siis luultavasti "jälkeen Jarin"-aika:o Outoa ajatella, ettei Pikua ehkä löydykään ykkösen keskeltä juonimasta.

Niin todella. Se on sitten sitä myöten myöskin viimeinen mohikaani tuosta meidän liiganousuporukasta kadonnut muille maille, jos tämä nyt sitten todellisuutta tämä siirto on. Hieno juttu kuitenkin ja paljon onnea vaan Pikulle sinne kirkkaisiin valoihin. Paljon jää puuttumaan ensi kauden Kärpistä, mutta kyllä Viuhkolalle mahdollisuuden pienessäkin kaukalossa suo. Ja tervetuloa takaisin sitten joskus!
 

Tuzzi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Chicago oli Jarille (ja muijalle) liian vaarallinen vaihtoehto.
Kaupungissahan on rikosluvut korkeat. Hui kauheeta.

Mutta asuuhan New Jerseyssakin se Tony Sopraano...Pitäisköhän jonkun kertoa siitä Pikulle?
 
Mahtavaa ja toivottavasti uutinen ei ole ankka

Johan tätä olen vittu odottanut. Vaikkakin Viuhkola on pelannut kärpissä onnistuneesti joka roolia mitä lätkästä löytyy (no ok.. ei ole tappelijana tjms. kunnostautunut) niin hyvillä mielin voi mies poistua. Antoi joukkueelle vähän kaikkea ja välillä enemmän mitä osasi toivoa.

Henkilökohtaisesti Piku on minulle kaksijakoinen pelaaja. Toisaalta aivan unelma aina ollessaan kentällä, mutta toisaalta painajainen. Itse olen niitä kavereita, jotka haluavat liikettä ja rouhintaa (ei liikettä tyyliin kossu). Piku on laiskan näköinen, vaikka tehokas, ja pitää kiekkoa erinomaisesti, vaikka ei joidenkin mielestä ole fyysinen. No.. eipä tuolta näytä ne fyysisetkään kaverit kiekkoa vievän. Itse vain en pidä laiskan näköisistä pelaajista, Viuhkola vain on lyönyt omille ajatuksilleni jauhot suuhun kerta toisensa jälkeen.

Viuhkolaa on erittäin vaikea paikata. Noin kokonaisvaltaista liigapelaajaa en heti muista. Muistan toki montakin pelaajaa, jotka ovat jossain parempia, mutta en yhtään, joka olisi jokaisessa asiassa tuolla tasolla. Varmasti kohta löytyy joku tällekin ketjulle :D

Tervemenoa ja onnistu hyvin. Eniten jään Viuhkolan luonnetta kaipaamaan, joka ei ole pullistelua, ylpeilyä jne vaan hyvää työtä nöyrästi illasta toiseen pelikavereista ja statuksesta riippumatta. Erittäin sympaattinen kaveri. Luonne rauhallinen, mutta silti pystyy taistelemaan. Kiitokset vain liigaan nostosta ja parista suomen mestaruudesta, mitkä ovat todellakin hyvin pitkälle miehen ansiota.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös