Sanna Marin

  • 958 184
  • 8 479

mjr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkueet
En oikein näitä yksityisjuttuja jaksa miettiä - tämän voi todentaa vaikka Halla-ahon ketjusta kun tuli julkisuuteen tämä tieto sivusuhteesta ja lehtolapsesta vai mikä se nyt oli? Hekumointi ja vahingonilo toisten yksityisasioilla tuskin ovat kovin aikuisia reaktiota, mutta kaikki tyylillään.
 

redpecka

Jäsen
Itse joskus menin ostamaan talon silloisen mieheni kanssa, vaikka jonkinlaiset vaikeudet näkyi jo. Sitä piti kokeilla liiton parannuskeinona kuitenkin. Alle vuosi tuosta, ja erosimme. Näin ihan tavan tallaajana tiedän siis, että vaikeuksia voi oikeasti haluta parantaa tällaisin keinoin, ei siinä järki aina ääntä pidä.
Mietin vain, että kun Sanna oli korostanut, että järkisyistä mentiin naimisiin - olikohan nyt Veitolan ohjelmassa tai jossain - niin ei välittynyt sellainen fiilis että teemme kaikkemme pelastaaksemme liittomme. Siksi mietin yleisemmin olisiko tällaisissa vekslauksissa jotain jujua mikä ei naimisissa olemattomalle aukene.

Anyway, eihän näiden asiat meille kuulu eikä itseäni edes liiemmin kiinnosta mitä nyt tuli sponttaani oho! ja nyt yleisemmin keissin erikoinen kaari ihmetytti.
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Eikä nuo Sannan sekoilut mitään aivan normaalia 37-v pienen lapsen äidin touhuja olleet. Ainakaan minusta, enemmän sellaista parikymppisten sekoilua ja biletystä. Tämä siis kuvien ja videoiden perusteella.
EIKÖ KUKAAN AJATTELE LAPSIA?
Sekoilua, pliis.
Ihan normaalia toimintaa, jos ei ole eläkeläinen tai uskovainen. Eikä se lapsi mikään vamma ole. Ei lapsen ymmärtääkseni tarvitse rajoittaa elämää eikä edes biletystä, kun joku on hoitamassa lasta.

Meikä veikkaa jonkinnäköistä välimallin ulospuhallusta.

Kultainen häkki ei enää ole niskassa, voi ottaa iisimmin ja alkaa suunnitella tavallisia keski-iän juttuja. Korkkia en suosittelisi avaamaan heti ensimmäisellä kesälomaviikonloppuna.
Aika varhain tulee nykyään keski-ikä.
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Eikä nuo Sannan sekoilut mitään aivan normaalia 37-v pienen lapsen äidin touhuja olleet. Ainakaan minusta, enemmän sellaista parikymppisten sekoilua ja biletystä. Tämä siis kuvien ja videoiden perusteella.

Minusta näin kirjoittavan kannattaa käydä radalla enemmän, niin tämä "sekoilu" asettuu oikeaan perspektiiviin. Viimeksi kun itse kävin yökerhossa pari viikkoa sitten, siellä jorattiin pöydillä, kaadettiin urakalla, oksennettiin, vilauteltiin...ja yksi tuntematon jopa iski minulle silmää. Täytyi olla todella kännissä, kun kontrolli noin petti, ja ne oksentavat joraajat myös.
 

Neely

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Kings ,Englanti, Blaugrana&C.D. Santa Clara
Saako sun puhelinnumeron numeropalvelusta kun sanoo että Roger Moore Kuopiosta, ja voit yhdistää suoraan, kiitos?

Kaverin puolesta kyselen.
Miss Moneypenny yhdistää kyllä. Ainakin jättää Rogerille soittopyynnön.
 

koukku

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
EIKÖ KUKAAN AJATTELE LAPSIA?
Sekoilua, pliis.
Ihan normaalia toimintaa, jos ei ole eläkeläinen tai uskovainen. Eikä se lapsi mikään vamma ole. Ei lapsen ymmärtääkseni tarvitse rajoittaa elämää eikä edes biletystä, kun joku on hoitamassa lasta.


Aika varhain tulee nykyään keski-ikä.

Kylläpä tuollainen vajaa nelikymppinen luokitellaan yleisesti keski-ikäiseksi, sitä ei nykyajan neljäkymmentä on uusi kolmekymmentä-kotkotukset muuksi muuta. Terveisin suunnilleen samaa ikäluokkaa oleva.

Ja kyllä se lapsi rajoittaa sitä biletystä ihan perkeleesti, varsinkin tuossa iässä, kun krapulatkin tuppaa kestämään päiväkausia. Tai jos ei rajoita, niin väkisillä siinä joku ottaa silloin osumaa.
 

vsmo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, ManU
Minusta näin kirjoittavan kannattaa käydä radalla enemmän, niin tämä "sekoilu" asettuu oikeaan perspektiiviin. Viimeksi kun itse kävin yökerhossa pari viikkoa sitten, siellä jorattiin pöydillä, kaadettiin urakalla, oksennettiin, vilauteltiin...ja yksi tuntematon jopa iski minulle silmää. Täytyi olla todella kännissä, kun kontrolli noin petti, ja ne oksentavat joraajat myös.
Minä kun viimeksi kävin yökerhossa niin siellä nussittiin pöydillä, tapeltiin ja tapettiin. So, nothing to see here…

Eipähän tuo uutinen tullut yllätyksenä. Eikä myöskään tämän ketjun lisääntynyt viihdearvo.
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Kylläpä tuollainen vajaa nelikymppinen luokitellaan yleisesti keski-ikäiseksi, sitä ei nykyajan neljäkymmentä on uusi kolmekymmentä-kotkotukset muuksi muuta. Terveisin suunnilleen samaa ikäluokkaa oleva.

Ja kyllä se lapsi rajoittaa sitä biletystä ihan perkeleesti, varsinkin tuossa iässä, kun krapulatkin tuppaa kestämään päiväkausia. Tai jos ei rajoita, niin väkisillä siinä joku ottaa silloin osumaa.
Nykyaika on nimenomaan nykyaikaa ja kyllä se keski-ikä menee koko ajan kauemmaksi. Itse olen tosi fresh ja cool liki viisikymppinen ja tässä ei ole mitään merkkejä keski-iästä eikä ole tuttavapiirini n. 10 vuotta nuoremmissakaan.
 

Sonny Burnett

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Aika varhain tulee nykyään keski-ikä.
"psykologiassa keski-ikä määritellään yleensä ikävuosiin 35–65,"

Piti oikein Googlelta käydä kysymässä mitä keski-iästä sanotaan. Lisättäköön se että pidän Sannaa ihan tosissani upeana Alfa-naaraana ja ikäisekseen hyväkuntoisena jne. Koen kuitenkin myös niin että matematiikka on lahjomatonta ja näin ollen ei ole ei ole väärin sanoa että Marin "voi alkaa suunnitella keski-iän juttuja" kuten kirjoitin.
Itse olen tosi fresh ja cool liki viisikymppinen ja tässä ei ole mitään merkkejä keski-iästä eikä ole tuttavapiirini n. 10 vuotta nuoremmissakaan.
Good for you. Pitää ihan mielenkiinnosta kysyä että mitä ne keski-iän merkit ovat jos niitä ei viisikymppisenä vielä ole lainkaan? Harmaata ohimoissa? Ryhti kumarassa? Lonkkavaivat? Vai onko se vain mielentila miten asian kokee? Toisaalta synnytti se Krista Kiurukin vauvan 47- vuotiaana jota voi ihan oikeasti pitää freshinä ja coolina suorituksena että ehkä tässä pitää hiukan tulla vastaan.
 

opelix

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, JJK
Good for you. Pitää ihan mielenkiinnosta kysyä että mitä ne keski-iän merkit ovat jos niitä ei viisikymppisenä vielä ole lainkaan? Harmaata ohimoissa? Ryhti kumarassa? Lonkkavaivat? Vai onko se vain mielentila miten asian kokee? Toisaalta synnytti se Krista Kiurukin vauvan 47- vuotiaana jota voi ihan oikeasti pitää freshinä ja coolina suorituksena että ehkä tässä pitää hiukan tulla vastaan.

Eiköhän tuo ikä pääasiassa kumminkin määrity sillä millainen henkilö on persoonaltaan ja mieleltään. Nykyajan viiskymppinen on entisajan kolmekymppinen pitänee varmaan jossain määrin kutinsa. Jotkut tosin ovat vanhana syntyneitä ja he ovat jo kolmekymppisenä vanhoja. Pelkkään numeroon ei kannata tuijottaa.

Fysiikkaa emme toki pakoon pääse mutta siihenkin pystyy melkoisesti itse vaikuttamaan esim.ylipainon osalta joka määrittää valtavasti muuta ikääntymistä,vaivoja ja jaksamista.
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
"psykologiassa keski-ikä määritellään yleensä ikävuosiin 35–65,"

Piti oikein Googlelta käydä kysymässä mitä keski-iästä sanotaan. Lisättäköön se että pidän Sannaa ihan tosissani upeana Alfa-naaraana ja ikäisekseen hyväkuntoisena jne. Koen kuitenkin myös niin että matematiikka on lahjomatonta ja näin ollen ei ole ei ole väärin sanoa että Marin "voi alkaa suunnitella keski-iän juttuja" kuten kirjoitin.

Good for you. Pitää ihan mielenkiinnosta kysyä että mitä ne keski-iän merkit ovat jos niitä ei viisikymppisenä vielä ole lainkaan? Harmaata ohimoissa? Ryhti kumarassa? Lonkkavaivat? Vai onko se vain mielentila miten asian kokee? Toisaalta synnytti se Krista Kiurukin vauvan 47- vuotiaana jota voi ihan oikeasti pitää freshinä ja coolina suorituksena että ehkä tässä pitää hiukan tulla vastaan.
Joo kyllä tämä ”kliininen keski-ikä” on tiedossa.

Omasta mielestäni keski-ikä on ehkä juuri se mielentila tai tietyn tunkkaisuuden ja kaavoihin kangistuneisuuden määrä aivoissa. On minulla hieman harmaata ohimoilla. Sekin on siis vain seksikästä.
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Mä karsastan sitä, että jos arvostelee jonkun käyttäytymistä, se lokeroidaan välittömästi misogyniaksi, rasismiksi tai kukkahattuiluksi. Joillain yksilöillä arvostelu voi näihin syihin pohjautuakin, mutta väitän, että valtaosa arvostelijoista ei hyväksyisi huonoa tai arvelluttavaa käytöstä muiltakaan.
Onko tässä ketjussa syytetty sinua misogyniasta?

Noin yleisellä tasolla sitä on hyvin helppo löytää, vilkaiskaa Twitterissä vastauksia Marinin tämänpäiväiseen Espoo-empatiaan.
 

finnjewel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, KooKoo, KPL, Kiovan Dynamo
No niin, hajaantukaa. Zelenskyin syytä koko jupakka:
"Lopuksi Skabejeva sekoittaa soppaan jostain syystä Ukrainan presidentti Volodymyr Zelenskyin, jonka kanssa Marin on tavannut työn merkeissä useasti.
– Olettakaamme, että tähän ystävyys Zelenskyin kanssa johtaa, propagandisti tölväisee."
Lähde: Iltalehti/Venäjän tv.
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Onko tässä ketjussa syytetty sinua misogyniasta?

Noin yleisellä tasolla sitä on hyvin helppo löytää, vilkaiskaa Twitterissä vastauksia Marinin tämänpäiväiseen Espoo-empatiaan.

Olenko tällaista jossain väittänyt? Kirjoitin omat ajatukseni, sorit siitä.

En ole Twitterissä, koska siellä pääasiassa tyhmyys tiivistyy. Enkä lue iltapäivälehtien kommenttiosioitakaan, koska sielläkin tyhmyys tiivistyy. Olen kuitenkin tässä ketjussa arvostellut Marinia ja koin oikeudekseni muistuttaa, että niissäkään viesteissä kyse ei ole ollut sukupuolesta. Sorit siitäkin.
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Olenko tällaista jossain väittänyt? Kirjoitin omat ajatukseni, sorit siitä.

En ole Twitterissä, koska siellä pääasiassa tyhmyys tiivistyy. Enkä lue iltapäivälehtien kommenttiosioitakaan, koska sielläkin tyhmyys tiivistyy. Olen kuitenkin tässä ketjussa arvostellut Marinia ja koin oikeudekseni muistuttaa, että niissäkään viesteissä kyse ei ole ollut sukupuolesta. Sorit siitäkin.
Ok. Eikö tuo mene vähän uhriutumisen puolelle puolustautua (misogynia-)syytöksiltä ennen hyökkäystä? Tai vähän niinkuin misogynian vähättelyksi?
 

magnum37

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tulevaisuuden Sport
Lapselle se on toki aina suurin haaste ymmärtää mikseivät vanhemmat enää jaa yhteistä kotia, ja se lienee tässä se surullisin seikka. Eikä varmaankaan kannattaisi paljoakaan kommentoida eron syitä, koska ne ovat parin henkilökohtaisia asioita, joista ulkopuolella olevilla ei voikaan olla kovin hyvää käsitystä.

Mutta Sanna Marinin julkisuuskuvan perusteella ero ei sivuunkirjoittaneesta tunnu kovin yllättävältä. Toki tästä kaikesta tulee sellainen vaikutelma, että Marinin viime kesäiset bilekuviot ja muut pääministeri-instituution ravistelut ovat saattaneet olla vahvasti vaikuttamassa pariskunnan erkaantumisprosessiin. (Setä)miehenä ymmärrän sen, mikäli aviopuoliso Räikkönen on kohujen keskellä tuntenut itsensä nöyryytetyksi. Mutta kuten sanottua, voihan se olla myös Sanna, joka on ollut aktiivinen osapuoli myös eronhaussa.

Ulkopuolisena kansalaistarkkailijana kyseenalaistaisin alunperinkin koko avioitumisen. Pariskunta kun on ollut lähes 20 vuotta yhdessä, niin pakkokos sitä oli naimisiin enää mennä vain erotakseen kahden vuoden jälkeen? Vai oliko koko avioituminen osa Marinin poliittista julkisuudenhallintaa, ja nyt kupla on puhjennut?

Ei kuulu mulle, mutta ihmettelen.
 

aquanqua

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ulkopuolisena kansalaistarkkailijana kyseenalaistaisin alunperinkin koko avioitumisen. Pariskunta kun on ollut lähes 20 vuotta yhdessä, niin pakkokos sitä oli naimisiin enää mennä vain erotakseen kahden vuoden jälkeen? Vai oliko koko avioituminen osa Marinin poliittista julkisuudenhallintaa, ja nyt kupla on puhjennut?

Ei kuulu mulle, mutta ihmettelen.

Varmaan joltain konsulttifirmalta tilatussa raportissa nostettu esille, että kannatuksen, pm:n kv-diplomatiakuvioiden tms. kannalta olisi parempi, että pariskunta eläisi aviossa.
 
Viimeksi muokattu:

vsmo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, ManU
Avioliitto on surullinen instituutio. Puolet niistä päättyy eroon, loput kuolemaan.
Eri miltä toistaiseksi. Henkilökohtaisesti tällä hetkellä on kaikki kaksi päättyneet eroon enkä ajatellut kuolla avioliitossa. Nykyinen naisystävä toki koittaa neuvotella tuon viimeisen vaihtoehdon eteen.
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ok. Eikö tuo mene vähän uhriutumisen puolelle puolustautua (misogynia-)syytöksiltä ennen hyökkäystä? Tai vähän niinkuin misogynian vähättelyksi?

Uhriutumisen puolelle? Mulla? Misogynian vähättelyä? Veikkaan, että mulla on noin tsiljardi kertaa enemmän omakohtaista kokemusta misogyniasta kuin sulla, joten en todellakaan vähättele sitä. Mutta jokaisen idiootin mielipiteestä ei myöskään kannata loukkaantua eikä ainakaan vetää kovin pitkälle meneviä johtopäätöksiä. Typerintä, mitä voi tehdä, on lähteä vänkäämään sellaisten ihmisten kanssa, jotka eivät tule mielipidettään muuttamaan. Ja niitähän Twitter on täynnä. Ei sellaisten kommentteihin pidä kommentoida mitään. Mitä väliä sillä on, jos joku Esko Epäesko jostain Junttilasta on sitä mieltä, että naisista ei ole mihinkään? Kun sillä hänen mielipiteellään ei ole mitään merkitystä. Ei se vaikuta kommentoitavan henkilön kompetenssiin mitenkään.
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Varmaan joltain konsulttifirmalta tilatussa raportissa nostettu esille, että kannatuksen, pm:n kv-diplomatiakuvioiden tms. kannalta olisi parempi, että pariskunta eläisi aviossa.
#vainkokoomusjutut
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös