Olen perseestä. Näen Palolan edelleen Tapparan miehenä..
"Kylähä määä..."
Lupaan laulaa karaokessa Mää ja Tapparan mies, jos HIFK voittaa tällä kaudella mestaruuden.
Oon messissä, saadaan keväällä sitte Trio Erectus kasaan sun ja @Schwein kanssa. Suksee on taattu.Olen perseestä. Näen Palolan edelleen Tapparan miehenä..
"Kylähä määä..."
Lupaan laulaa karaokessa Mää ja Tapparan mies, jos HIFK voittaa tällä kaudella mestaruuden.
Se orkkiskappala on muuten ihan kohtalaisen tykkiä kamaa, jos fiilaa old school rokkia - ja miks ei IFK-fanina tykkäisi. Monihan kuvittelee sen Mää ja Tapparammiäs olevan joku Costello Hautamäen ja Pate Mustajärven oma masterpiece. Sori offtopic.Oon messissä, saadaan keväällä sitte Trio Erectus kasaan sun ja @Schwein kanssa. Suksee on taattu.
Vähän sama ongelma on itselläni.
Hahah! Toivotaan, että tämä toteutuu. Jossain Stadin karaokebaarissa tavataan! (En tiedä mikä on nykyään Stadin ykköskaraokemesta.)Oon messissä, saadaan keväällä sitte Trio Erectus kasaan sun ja @Schwein kanssa. Suksee on taattu.
Pataässä, Erottaja ja Populus lienee ne ykkösmestat?Hahah! Toivotaan, että tämä toteutuu. Jossain Stadin karaokebaarissa tavataan! (En tiedä mikä on nykyään Stadin ykköskaraokemesta.)
Heti kun avasin CMoren ja kuulin Mertarannan selostavan HIFK:n (jälleen kerran) matsin Nokia Areenasta, niin mietin, että voiko vitutukseen ihan oikeasti kuolla.Ja takaisin vitutukseen: Näinhän se taas menee, että meidän otteluita selostaa ainoastaan Saukkonen ja Mertaranta. Eilen Saukkonen ja tänään vielä astetta ärsyttävämpi Mertaranta.
Jep, ja vaikka Motin on poissa niin silti pääsi Antza pääsi sanomaan.Heti kun avasin CMoren ja kuulin Mertarannan selostavan HIFK:n (jälleen kerran) matsin Nokia Areenasta, niin mietin, että voiko vitutukseen ihan oikeasti kuolla.
Älä huoli, kyllä kohta taas vituttaaVituttaa ettei enää vituta
Nyt oli jinxien jinx. Vituttaa.Vituttaa ettei enää vituta
No nyt vituttaaa taas ku jinxasitÄlä huoli, kyllä kohta taas vituttaa
Mitä mitä? Mertaranta juuri kertoi, että Rantakari on ollut TODELLA VAHVA HIFK:n puolustuksessa.Rantakari vituttaa, taitaa olla vieläkin Tapparan palkkalistoilla
Vittu mikä turisti. Kiukuttelee ku d-junnu.Rantakari vituttaa, taitaa olla vieläkin Tapparan palkkalistoilla
Materiaali on mitä on, mutta tämän piti olla edes kausi milloin ajetaan junnuja sisään. No eihän tuolla ole kuin Salin. Teissala pelaa jämäminuutit ja Kaskimäki sekä Halttunen loistavat poissaoloillaan. Ei kärkimateriaalia, ei omia nuoria, ei mitään.
Nokan toisella kaudella peli oli levällään paljon pidempäänkin kuin toisen pelin jälkeen.Vituttaa että me ollaan joka syksy tässä samassa tilanteessa. Peli on levällää ku jokisen eväät koutsista tai utj:stä riippumatta.
Vittu, Nokan ajoistakin jo yli kymmenen vuotta.