Eikö se osoita, että jotain on tehty megalomaanisesti päin helvettiä, kun positiivisia asioita ei juurikaan ole ja puolin & toisin sama levy laulaa. Toki, kohtahan näemme konkretiaa, miten tämä 2010-luvun yksi huonoimmista kyhäelmistä pärjää? Valitettavasti melko pienet ovat kertoimet sen puolesta, että sama meno jatkuu.
Minua henkilökohtaisesti vituttaa, että Salmelainen on tehnyt IFKsta pikkuseuran nyt jo rosterinkin puolesta. Rosteri on sellainen, ettei edes optimistisimmat posipetterit usko mestaruuteen. Ennenkuulumatonta.
Parempaa pitää pystyä.
Paljon parempaa.
Mut ei se vitussakaan auta et joka ketjussa itketään ja puretaan pahaa oloa, no tää on kyllä oikea ketju siihen
Itse tykkään IFK:sta ja lätkästä niin paljon et haluan imeä kaikkea sisältöä itseeni, kaikki tieto mitä oppii kokoajan on kun söisi karkkia.
Viime aikoina ei ole oikein halunnut käydä täällä lukemassa juttuja ku kaikki suunnilleen samaa kollektiivista melankoliaa. Tässähän tälläinen positiivisella elämänasenteella elämään suhtautuva tyyppi masentuu ku lukee tätä IFK osiota. En tiedä onko se tarkoituskin?
Ja olen sitä mieltä että kaikkia näkökulmia pitääkin tuoda esille, eihän me missään Venäjällä olla.
Se täs on vaan vituttanut et ku avaa ihan minkä ketjun vaan IFK osiosta niin sama paska laulu tulee vastaan.
Anteeksi IFK juniorit ketju on tainnut pysyy ulkopuolella, toivottavasti pysyykin, muuten menee usko lopullisesti.
Ai niin kollit veti vihkoon harkkakauden ainakin tuloksen osalta mut ku KAUSI alkoi niin onkin mennyt todella hyvin, eli toivoa on:)