Niinpä. Luulisi, että tämä olisi ollut sitä paljon puhuttua jatkuvuutta?
Hyvät palstaveljet. Ajattelin pitkästä aikaa rikkoa hiljaisuuden ja tuoda oman näkemykseni asiaan ja, koska sitä on paljon yritän olla tehokas ja tiivistää sen mahdollisimman lyhkäiseksi mutta en lupaa, että se onnistuu.
Tuote nimeltään HIFK ei ole ollut moneen kauteen kunnossa. Ei kentällä ei katsomossa ei puitteiden osalta ei oikeastaan yhtään missään paitsi markkinoinnissa ja asioissa mitkä hoidetaan tyylikkäästi kentän ulkopuolella.
Faneille myydään kausi toisensa perään mielikuvaa isosta pahasta stadilaisesta jengistä mutta totuus on ihan toinen. Väliin saattaa osua joitain yksittäisiä suonenvetoja.
TS on nyt kuudetta kautta UTJ ja siihen on mahtunut peräti 2 pronssia. Vau. 2 pronssia seuralta, jonka budjetti on aina kauden alussa isompien joukossa mutta silti tulosta ei tule.
Koko seuran pitäisi uudistua. Siirtyä 2000 luvulle eikä elää enää siellä historiassa ja perinteissä. Toki ne on upeita asioita mutta ei niillä voiteta mestaruuksia. Koko organisaation olisi aika katsoa peiliin ja tehdä muutoksia. Garden hanketta on hierottu vuosikausia ja valmista ei näytä tulevan.
Kuinka kauan maksava yleisö jaksaa tätä ? Muutaman viime kauden aikana on ollut jopa ilo huomata se, että jengi on alkanut ottaa vihdoinkin niitä punaisia laseja pois silmiltä ja alkaneet heräämään siihen todellisuuteen. Itse olen lopen kyllästynyt siihen jargoniin missä esimerkiksi minua arvostellaan siitä, että en ole se kuuluisa aitotosifani mutta en ole siihen saanut vielä määritystä sille mikä se on ?
Itse olen jo ajat sitten vetäytynyt pois hallin käytäviltä ja siirtynyt telkkarin ääreen. Totta kai toivon, uskon ja haluan, että HIFK pärjää mutta tällä hetkellä se tuote ei ole kunnossa millään osa alueella. Sen pitää muuttua ennen kuin on liian myöhäistä.