Sanna Marin

  • 957 517
  • 8 479

finnjewel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, KooKoo, KPL, Kiovan Dynamo
Täällä kerrotaan enemmän tuosta huumetestistä joka otetaan hiuksista ja tuon perusteella ihmiset eivät taatusti olisi olleet tyytyväisiä tulokseen. Se olisi kuitenkin otettu väärin, käytetty vanhoja hiuksia tai muuta vastaavaa.
Tuli mieleen testaamisesta erään helsinkiläisen tuttavan muistelot 30-luvulta.
Varakkaiden suosiossa olevan koulun oppilaita oli pyydettiy tuomaan ulostenäyte tutkittavaksi, koska kaupungissa pelättiin lavantautiepidemian puhkeamista.
Yksi oppilas keksi sitten pakata ja myydä omaa paskaansa hienosteleville vauraan väen kakaroille.
Tällä kauppamiehellä oli tietenkin itsellään jo alkanut lavantauti, joten sekamelska oli suuri, kun tapauksia löytyi varsin runsaasti ...
 

Barcelona

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat
Kyllä taitaa olla kohu laantumassa, jos edes Seiska ei löydä laarinpohjalta enää mitään muuta
Piti googlettaa milloin Seiska ilmestyy ja näköjään päivä on torstain. Keltainen lehdistö yleensä jätää sen mehukkaimman paljastuksen lehteen ja kyseiselle päivälle. Sillä paria päivää vanhoilla jutuilla ei tommosta lehtä myydä vaan täysin uusilla paljastuksilla. Se on voiton maksimointia ja fygyt halutaan sekä lehtimyynistä että klikeistä.
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Vaikka en todellakaan ole mikään Sanna Marin-fani, pikemminkin päinvastoin, pyrin kuitenkin aina olemaan objektiivinen ja kohtuullinen. Tämä bilekeissi on todella haastava, koska olen ehdottomasti sitä mieltä, että PM:kin on ihminen ja saa bailata ja tanssia ja vaikka juoda teräviäkin. Kaikelle on kuitenkin aikansa ja paikkansa. Ja koska itsekin joudun tekemään tiettyjä järjestelyjä mennessäni vetämään ns. mutkat suoriksi, samaa voi varmaankin odottaa myös Sanna Marinilta?

En tykkää jeesustelusta, mutta samaan aikaan siltä ei voi oikein välttyäkään, koska tilanne on niin monimuotoinen. Itselläni on todella ristiriitaiset fiilikset koko asiasta. Lähes jokaisen työt asettavat yleensä ainakin jonkinlaiset raamit, milloin voi käydä radalla ja mitä korkeammassa asemassa henkilö on, sitä tiukemmat ne raamit ovat. Jos ihminen ei sitä itse ymmärrä, hän on väärässä pestissä. Mun mielestäni PM:n pitää olla normaalia varovaisempi ihan kaikessa toiminnassaan, mutta tämä on vain minun mielipiteeni.
 

SlamDunk71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Odottelinkin koska @BOL tulee jotain kommentoimaan. Ei ole vielä viestiäkään jossa olisin ollut eri mieltä, en ainakaan ole törmännyt. Ja allekirjoitan jälleen. Samankaltainen kuin oma viestini, vähintään jossain määrin.

Nykyajan suurimpiin ongelmiin mielestäni kuuluu se että on oltava vahvasti jotain mieltä, neutraali ja kehittävä keskustelu on tylsää eikä saa tulta alleen. Lisäksi suurin osa ihmisistä nauttii huomiosta joka itsessään ajaa siihen että on oltava vahva mielipide josta ei voi joustaa. Tätä kautta saadaan juuri enemmän vastakkain asettelua kuin kehittävää keskustelua joka on havaittavissa täälläkin lähes joka ketjussa.
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Vaikka en todellakaan ole mikään Sanna Marin-fani, pikemminkin päinvastoin, pyrin kuitenkin aina olemaan objektiivinen ja kohtuullinen. Tämä bilekeissi on todella haastava, koska olen ehdottomasti sitä mieltä, että PM:kin on ihminen ja saa bailata ja tanssia ja vaikka juoda teräviäkin. Kaikelle on kuitenkin aikansa ja paikkansa. Ja koska itsekin joudun tekemään tiettyjä järjestelyjä mennessäni vetämään ns. mutkat suoriksi, samaa voi varmaankin odottaa myös Sanna Marinilta?

En tykkää jeesustelusta, mutta samaan aikaan siltä ei voi oikein välttyäkään, koska tilanne on niin monimuotoinen. Itselläni on todella ristiriitaiset fiilikset koko asiasta. Lähes jokaisen työt asettavat yleensä ainakin jonkinlaiset raamit, milloin voi käydä radalla ja mitä korkeammassa asemassa henkilö on, sitä tiukemmat ne raamit ovat. Jos ihminen ei sitä itse ymmärrä, hän on väärässä pestissä. Mun mielestäni PM:n pitää olla normaalia varovaisempi ihan kaikessa toiminnassaan, mutta tämä on vain minun mielipiteeni.
Olen jokseenkin samaa mieltä. Sinänsä minua ei kiinnosta, miten pääministeri käyttää rajallisen vapaa-aikansa, kunhan nyt noudattaa Suomen lakia ja mielellään vielä hyviä tapojakin, kansakunnan kaapin päällä oleva hahmo kun ainakin pääministeriaikanaan on.

Marinin bileissä ja festareilla käyminen on viestintää, jonka on tarkoituskin upota määrättyihin kohderyhmiin. Tuo ei ole demarien kannalta niin huono juttu, koska bile-sannailu puree niihin porukoihin, joissa Marinin ja demarien pitääkin tehdä vaikutusta. Peridemarit, eli 70-100-vuotiaat ex-työläiset ja ex-alemmat toimihenkilöt äänestävät demareita muutenkin, koska he kuvittelevat, että niin kuuluu tehdä. Tuossa porukassa demaripääministerin yöelämää ei välttämättä katsota niin hyvälläkään, mutta Sannalla on myös varaa olla mielistelemättä vanhuksia.

Minun puolestani pääministeri saa ravata yökerhoissa ja pitää julkkisystävilleen pippaloita, jos siltä tuntuu. Jos taas tuo on millinkin verran pois työtehtävien hoidosta, tai käy ilmi, että PM:n toimintakyky tai arvostelukyky on vaarantunut olennaisesti juhlimisen takia, niin tilanne on toinen. Lisäksi on hyvä huomata, että korkeassa asemassa olevan ihmisen kohdalla riittää joskus pelkkä epäilys siihen, että tämän kyky olla tehtäviensä tasalla on kyseenalaistettu. Olisi tietysti fiksuinta toimia siten, ettei omia vapaa-ajan tekemisiä tarvitsisi joutua selittelemään jälkeenpäin.
 

Johnnie

Jäsen
Valitettavasti toisille tänne kirjoittaville taitaa olla normaalitila lukea ja uskoa Seiskaa.
Mikä tämä juttu on, että Seiska kirjoittelisi jotenkin perättömiä uutisia? Yksityisyyttä loukkaavia ja mauttomia kyllä, mutta enpä itse ainakaan muista yhtään tapausta, jossa Seiska olisi saatu kiinni valehtelusta.

Muista asioistahan lehti on kyllä käynyt oikeutta, lähinnä juuri tuohon yksityisyydensuojaan liittyen.
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Ainoa mitä nyt varmuudella selvisi on se että Sanna ei rännittänyt kolaa päivää ennen tiedotustilaisuutta, todella tärkeä tieto kokonaisuuden kannalta.

Eli ainoa kansanedustaja, joka voi todistaa nyt olleensa ilman huumeita. Kaikkia muita voi epäillä.
 
Olen jokseenkin samaa mieltä. Sinänsä minua ei kiinnosta, miten pääministeri käyttää rajallisen vapaa-aikansa, kunhan nyt noudattaa Suomen lakia ja mielellään vielä hyviä tapojakin, kansakunnan kaapin päällä oleva hahmo kun ainakin pääministeriaikanaan on.

Marinin bileissä ja festareilla käyminen on viestintää, jonka on tarkoituskin upota määrättyihin kohderyhmiin. Tuo ei ole demarien kannalta niin huono juttu, koska bile-sannailu puree niihin porukoihin, joissa Marinin ja demarien pitääkin tehdä vaikutusta. Peridemarit, eli 70-100-vuotiaat ex-työläiset ja ex-alemmat toimihenkilöt äänestävät demareita muutenkin, koska he kuvittelevat, että niin kuuluu tehdä. Tuossa porukassa demaripääministerin yöelämää ei välttämättä katsota niin hyvälläkään, mutta Sannalla on myös varaa olla mielistelemättä vanhuksia.

Minun puolestani pääministeri saa ravata yökerhoissa ja pitää julkkisystävilleen pippaloita, jos siltä tuntuu. Jos taas tuo on millinkin verran pois työtehtävien hoidosta, tai käy ilmi, että PM:n toimintakyky tai arvostelukyky on vaarantunut olennaisesti juhlimisen takia, niin tilanne on toinen. Lisäksi on hyvä huomata, että korkeassa asemassa olevan ihmisen kohdalla riittää joskus pelkkä epäilys siihen, että tämän kyky olla tehtäviensä tasalla on kyseenalaistettu. Olisi tietysti fiksuinta toimia siten, ettei omia vapaa-ajan tekemisiä tarvitsisi joutua selittelemään jälkeenpäin.
Sekin vielä jotenkin menee, että Sanna itse selittelee tekemisiään, mutta nyt saa lukea lehdistä näiden b-luokan julkkisten (jauhojengin) selittelyjä tapahtumien kulusta. Lisäksi saanut iltapuluista lukea, ketä kuuluu tähän suljettuun ryhmään, josta ilmeisesti kuvat ovat vuotaneet. Ihmettelen miksi Suomen pääministeri kuuluu tuollaiseen ryhmään/kaveriporukkaan. Teemu Selänne ei kuulemma kelpaa "somesekoilujen" takia Jokereiden keulakuvaksi, mutta pääministerimme sekoilut ei ole este ainakaan demareiden keulakuvaksi. Vaalit näyttää kelpaako jatkossa Suomen keulakuvaksi?
 

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
Sekin vielä jotenkin menee, että Sanna itse selittelee tekemisiään, mutta nyt saa lukea lehdistä näiden b-luokan julkkisten (jauhojengin) selittelyjä tapahtumien kulusta. Lisäksi saanut iltapuluista lukea, ketä kuuluu tähän suljettuun ryhmään, josta ilmeisesti kuvat ovat vuotaneet. Ihmettelen miksi Suomen pääministeri kuuluu tuollaiseen ryhmään/kaveriporukkaan. Teemu Selänne ei kuulemma kelpaa "somesekoilujen" takia Jokereiden keulakuvaksi, mutta pääministerimme sekoilut ei ole este ainakaan demareiden keulakuvaksi. Vaalit näyttää kelpaako jatkossa Suomen keulakuvaksi?
Minä ihmettelen sitä, että miksi kyseisiä ihmisiä ei ole kehotettu olemaan ottamaan mitään kantaa asiaan? Kuka vastaa SDPn tiedotuksesta? Kannattaisiko sinne palkata joku joka tietää jotain nykypäivän somemaailmasta?
 
Viimeksi muokattu:

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Minä olisin Sannana itse selvittänyt, minkälainen on kaikkein kattavin huumetesti ja teettänyt sellaisen. Tämä kusitesti oli mielestäni virhearvio kaikilta osallisilta, jos tarkoituksena on ollut osoittaa, että mitään salattavaa ei ole. Amatöörimäinen virhe.

En tiedä, minkälaisia ihmisiä Marinin lähipiirissä on, mutta ihan kartalla ei näytä kukaan heistä olevan. Jos kaikki muutkin selvitykset teetetään tältä pohjalta, niin eipä ole jännä, että päätöksetkin ovat ihan mitä sattuu.
 

peterra

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
@BOL joskus olet kirjoittanut asiaakin, mutta viimeiset viestit alkavat olla kyllä aivan puhdasta *askaa.

Ensinnäkin Marin ei itse päättänyt, millainen huumetesti tehdään vaan sen päättivät muut.
Toiseksi onko sinulle tuttu sellainen ajatus kuin syyttömyysolettama? Länsimaissa on ollut vuosia käytössä sellainen, että todistusvastuu ei ole sillä, joka puolustautuu vaan sillä, joka syyttää.

Marinin huumeiden käytöstä ei ole mitään todistetta olemassa yhtään missään. Tässä on yksi kohu, jossa oikeasti lähtökohta on aika sairas: Marinia kohtaan esitetään todella kova syytös:

Olet käyttänyt huumeita.

Marin yrittää puhdistaa maineensa teettämällä huumetestin, vaikkei edelleenkään huumeista ole esitetty mitään näyttöä. Kun huumetestin tulos saadaan niin aletaan vaatia erilaista testiä - ikään kuin sen varmistamiseksi, että saataisiin oikeanlainen tulos. Tämä ei ole nyt enää kovin tyylikästä. Helpoin selitys lienee totta: Marin ei ole käyttänyt huumeita, koska mitään todisteita siitä ei ole. Ei videoilla yhtään sen enempää kuin huumetestissäkään. Jospa siis annettaisiin todistusaineiston puuttuessa asian olla ihan kokonaan?
 
@BOL joskus olet kirjoittanut asiaakin, mutta viimeiset viestit alkavat olla kyllä aivan puhdasta *askaa.

Ensinnäkin Marin ei itse päättänyt, millainen huumetesti tehdään vaan sen päättivät muut.
Toiseksi onko sinulle tuttu sellainen ajatus kuin syyttömyysolettama? Länsimaissa on ollut vuosia käytössä sellainen, että todistusvastuu ei ole sillä, joka puolustautuu vaan sillä, joka syyttää.

Marinin huumeiden käytöstä ei ole mitään todistetta olemassa yhtään missään. Tässä on yksi kohu, jossa oikeasti lähtökohta on aika sairas: Marinia kohtaan esitetään todella kova syytös:

Olet käyttänyt huumeita.

Marin yrittää puhdistaa maineensa teettämällä huumetestin, vaikkei edelleenkään huumeista ole esitetty mitään näyttöä. Kun huumetestin tulos saadaan niin aletaan vaatia erilaista testiä - ikään kuin sen varmistamiseksi, että saataisiin oikeanlainen tulos. Tämä ei ole nyt enää kovin tyylikästä. Helpoin selitys lienee totta: Marin ei ole käyttänyt huumeita, koska mitään todisteita siitä ei ole. Ei videoilla yhtään sen enempää kuin huumetestissäkään. Jospa siis annettaisiin todistusaineiston puuttuessa asian olla ihan kokonaan?
Olet oikeassa. Mutta Sanna voisi vastedes hoitaa asiansa niin, että maailmalla Suomesta kertovien uutisten avainsanoina ei olisi: Suomi, pääministeri ja huumeet.
 

Ujcik#11

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Pittsburgh
@BOL Marin yrittää puhdistaa maineensa teettämällä huumetestin, vaikkei edelleenkään huumeista ole esitetty mitään näyttöä. Kun huumetestin tulos saadaan niin aletaan vaatia erilaista testiä - ikään kuin sen varmistamiseksi, että saataisiin oikeanlainen tulos.

Ymmärräthän itse myös, ettei tuolle testille voi antaa yhtään painoarvoa. Miksi teki testin jolla ei asiaan yhtään mitään arvoa. Vastaan itse, siksi kun yritti puhdistaa maineen. No miksi sitten tekee testin jolla ei voi mainetta puhdistaa kun sellainenkin testi olisi käytössä?

Kiteytettynä. Jos sinua epäiltäisiin rattijuoppoudesta perjantailta, olisit varma ettet olisi juonut ja olisi olemassa testi joka aukottomasti todistaisi sen. Kuitenkin tekisit maanantaina normaalin testin joka luonnollisesti näyttäisi nollaa ja varma aukoton testi jäisi tekemättä. Olisiko maine puhdistettu ?

En ota muuhun kantaa asiassa kuin siihen että tuolla testillä ei ole valitettavasti mitään arvoa noihin tapahtumiin. Sellainen testi olisi ollut, muttei sitä tehnyt.
 

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
Olet oikeassa. Mutta Sanna voisi vastedes hoitaa asiansa niin, että maailmalla Suomesta kertovien uutisten avainsanoina ei olisi: Suomi, pääministeri ja huumeet.
Mitä vain naurettavaahan voidaan kirjoittaa nettiin ja sitten joku lehti sen jutun kaivaa. Suomen media toki voisi jotain vastuuta kantaa eikä klikkiorsioida juttuja. Niistähän ulkomanamediatkin tuon paskan kaivaa.
 

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
Ymmärräthän itse myös, ettei tuolle testille voi antaa yhtään painoarvoa. Miksi teki testin jolla ei asiaan yhtään mitään arvoa. Vastaan itse, siksi kun yritti puhdistaa maineen. No miksi sitten tekee testin jolla ei voi mainetta puhdistaa kun sellainenkin testi olisi käytössä?

Kiteytettynä. Jos sinua epäiltäisiin rattijuoppoudesta perjantailta, olisit varma ettet olisi juonut ja olisi olemassa testi joka aukottomasti todistaisi sen. Kuitenkin tekisit maanantaina normaalin testin joka luonnollisesti näyttäisi nollaa ja varma aukoton testi jäisi tekemättä. Olisiko maine puhdistettu ?

En ota muuhun kantaa asiassa kuin siihen että tuolla testillä ei ole valitettavasti mitään arvoa noihin tapahtumiin. Sellainen testi olisi ollut, muttei sitä tehnyt.
Oikeastihan ei tarvitsisi todistaa syyttömyyttä, vaan syyllisyys.

Täällä oli varastettu polkupyöriä viikko sitten. Miten todistan etten se ollut minä? Suoraan sanottuna en ilman pieniä selvittelyjä edes muista mitä tein viikko sitten
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
@BOL joskus olet kirjoittanut asiaakin, mutta viimeiset viestit alkavat olla kyllä aivan puhdasta *askaa.

Ensinnäkin Marin ei itse päättänyt, millainen huumetesti tehdään vaan sen päättivät muut.
Toiseksi onko sinulle tuttu sellainen ajatus kuin syyttömyysolettama? Länsimaissa on ollut vuosia käytössä sellainen, että todistusvastuu ei ole sillä, joka puolustautuu vaan sillä, joka syyttää.
Sivummalta huomautan, ettei @BOL mielestäni väittänyt, että Marin olisi päättänyt testaustavan. Eikä BOL väittänyt sitäkään, että Marin olisi sen enempää syyllinen johonkin, tai olisi käyttänyt huumeitakaan.

Tottahan se on, että jos lähdetään PM:n aloitteesta puhdistamaan omaa mainetta tarpeettomilta syytöksiltä, niin kaipa tuo kannattaa tehdä heti kerralla niin perusteellisesti, että epäilyksille jää mahdollisimman vähän tilaa, ja mieluiten ei lainkaan. Vaikka Marin on tuskin itse vaatinut vähemmän perusteellista testaustapaa, niin hän tai joku paremmin tietävä palkollinen vaikkapa siitä massiivisesta avustajakaartista olisi voinut hoitaa asian kuten pitääkin. En kyllä millään lailla pidä luultavana, että Marinin hiuksia tutkimalla paljastuisi jonkin esim. laittoman huumausaineen käyttöä, mutta spekulaatioille olisi tätä kautta laitettu kunnolla piste.

Mielestäni jotain on jo mennyt vituralleen pääministerin puolella, jos omaa vapaa-ajan viettoa pitää selitellä julkisuudessa, ja käydä vielä yleisön rauhoittamiseksi huumetestissä. Kai tämä nyt kuuluu siihen Marinin henkilöbrändäämiseen, jolle koko pääministerin tehtävän hoitaminen tuntuu olevan alisteista.
 

Ujcik#11

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Pittsburgh
Oikeastihan ei tarvitsisi todistaa syyttömyyttä, vaan syyllisyys.

Täällä oli varastettu polkupyöriä viikko sitten. Miten todistan etten se ollut minä? Suoraan sanottuna en ilman pieniä selvittelyjä edes muista mitä tein viikko sitten

En ota kantaa tarvitseeko todistaa. Testi olisi olemassa millä voisi aukottomasti todistaa. Sitten on testi millä ei voi todistaa. Valitsi näistä kahdesta sen jolla ei voi todistaa.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: BOL

erku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat
En nyt äkkiseltään keksi, miten ihminen voi paremmin puolustautua huumeiden käyttäjä -juoruja vastaan kuin teettämällä huumetestin.

Täällä meininki on kohta vähän sama kuin uskovaisten retoriikassa, jossa ateisteille asetetaan näyttötaakka sen suhteen, että Jumalaa ei ole olemass.a
 

Steril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kivikovat liiganousijat
En nyt äkkiseltään keksi, miten ihminen voi paremmin puolustautua huumeiden käyttäjä -juoruja vastaan kuin teettämällä huumetestin.
Niin - tekemällä testin, joka näyttää tulokset siltä aikaväliltä, kuin mitä epäillystä ajankohdasta tähän hetkeen on. Ei parilta päivältä.

Jos kerta kokaiinin jäljet säilyy virtsatestissä vain 1-4 päivää (mitä monessa eri lähteessä sanotaan), silloin sen luulisi olevan tyhmimmällekin selvää, ettei tuo kyseinen testi todista yhtään mitään tuon viikonlopun (6-7.8) osalta.

Käytät vertailua Jumalan olemassaolosta ja todistustaakasta, tällä hetkellä tilanne on täysin sama - kumpaakaan vaihtoehtoa ei voida aukottomasti todistaa.

Ja vänkääjille - ei, en väitä että Marin olisi käyttänyt kokaiinia tai muita huumeita.
 

RockTheRink

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, NHL
Joku näköjään postannut Ylilaudalle Sabina Särkän TikTokista peräisin olevia hauskoja selfietä, jotka on ilmeisesti otettu Ruisrockin jatkoilla Kesärannassa. :D

Joku tuosta bileporukasta nyt ottaa noita julkaisuja talteen ja vuotaa eteenpäin, tiedä sitten mikä on motiivina. Mitään laitontahan tuossakaan ei kyllä mielestäni tapahdu.
 

Ann Arbor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
En nyt äkkiseltään keksi, miten ihminen voi paremmin puolustautua huumeiden käyttäjä -juoruja vastaan kuin teettämällä huumetestin.
No vaikka teettämällä sen hiustestin. Kun "epäillystä huumeidenkäytöstä" on kulunut jo pari viikkoa, ei virtsatestistä ole enää käytännön apua sen selvittämiseen, mutta negatiivinen tulos hiustestistä olisi tehokkaasti hiljentänyt epäilyt. Tälläkin hetkellä eräs "valehteleva verovelkainen" saarnaa Twitterin puolella juuri tästä nyanssista. Tietty nämä voi aina jättää omaan arvoonsa, mutta mitä ihmettä jättää epäilyksille ja lyömäaseille sijaa, kun olisi kerralla voinut sulkea casen?
 

SJK10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
En nyt äkkiseltään keksi, miten ihminen voi paremmin puolustautua huumeiden käyttäjä -juoruja vastaan kuin teettämällä huumetestin.

Siis spinnaako jengi tätä testitulosta nyt ihan oikeasti tiedostaen vai ei vaan ymmärrä vieläkään, ettei tuo testi todista yhtään mitään kohutun bileillan aikaisista tekemisistä? Ihan uskomatonta kommenttia tulee jatkuvasti.
 

erku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat
No vaikka teettämällä sen hiustestin. Kun "epäillystä huumeidenkäytöstä" on kulunut jo pari viikkoa, ei virtsatestistä ole enää käytännön apua sen selvittämiseen, mutta negatiivinen tulos hiustestistä olisi tehokkaasti hiljentänyt epäilyt. Tälläkin hetkellä eräs "valehteleva verovelkainen" saarnaa Twitterin puolella juuri tästä nyanssista. Tietty nämä voi aina jättää omaan arvoonsa, mutta mitä ihmettä jättää epäilyksille ja lyömäaseille sijaa, kun olisi kerralla voinut sulkea casen?
Näille valavuorille mikään negatiivinen tulos millään testausmenetelmällä ei kelpaisi. Siellä on päätetty, että kyse on Marinin kokaiinijengistä ja argumentit keksitään aina uudestaan, kun aiemmat on ammuttu alas. Epäilemättä negatiivinen testitulos olisi väärennetty tai muuta vastaavaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös