Sanna Marin

  • 943 001
  • 8 446

Ilmari Ahde

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukiputaan huorakuoro
On kyllä varsinkin twitterin tietyllä päädyllä pinna kireällä, kun Sanna on Ruisrockissa eikä hoitamassa valtion velkaa heti tänään pois. Noin muuten, niin onpa upea festarityyli!
”Jos se ja se olisi pääministeri, niin... Ei kyllä Kekkosen aikaan tämmöistä...”
 

chauron

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIMARS
Aivan vitun typerää arvostella jonkun vuosilomalla olevaa vaatetusta, kun ollaan jo loman puolella. Hienot vaatteet vielä ja tilanteen mukaiset.

Haukkujilla on aika varmasti itellä jotkut paskaset verkkarit ja hankkijan lippikset yms mökkikamat päällä ”ja se on eri asia”.
 
Viimeksi muokattu:

Dynastia

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Alkaa Sanna olemaan jo silmiinpistävän laiha, se on viimeaikojen kuvista käynyt ilmi.Mistähän lie johtuu. Noin muuten, kyllä poliitikotkin ovat lomansa ansainneet.
 

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Moi oon Sanna 40v, mut henkisesti oon 16.

Helpoin tapa tehdä asiallinen vaikutus on pukeutua ja käyttäytyä asiallisesti. Marin on yhä sisimmiltään kassatyttö. Toivottavasti seuraava pm ei ole pelle.
Vaikuttaa enemmänkin, että sinä olet lapsi, kun oletat aikuisten pukeutuvan festareilla jakkupukuihin ja pukuihin
 

Wiljami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, sympatiaa muuhun Savoon ja Kaakonkulmalle
Moi oon Sanna 40v, mut henkisesti oon 16.

Helpoin tapa tehdä asiallinen vaikutus on pukeutua ja käyttäytyä asiallisesti. Marin on yhä sisimmiltään kassatyttö. Toivottavasti seuraava pm ei ole pelle.
Meinaat että aikuiset ihmiset ei saa käydä festareilla tai rokkikeikoilla? Aika monta "henkisesti 16"-vuotiasta "sisimmältään kassatyttöä" ja "pelleä" taitaa löytyä kriteereilläsi vaikkapa JA:n musiikkiketjuista.
 

Barnes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tasuno Tasalakki
Moi oon Sanna 40v, mut henkisesti oon 16.

Helpoin tapa tehdä asiallinen vaikutus on pukeutua ja käyttäytyä asiallisesti. Marin on yhä sisimmiltään kassatyttö. Toivottavasti seuraava pm ei ole pelle.
Tuntuu nyt kyllä siltä, että sinun arvomaailmasi on kovin tiukka. Seuraavaksi varmaan ihmettelet, että saunoo alasti (en valitettavasti tiedä, saunooko) eikä pyyhe päällä. Mariini on helvetti festareilla, siellä nimenomaan joku Vuittonin liituraita olisi epäasiallista.

Lisää vaan Soinin, Pekkarisen ja Vanhasen kaltaisia "kerran poliitikko, aina poliitikko" -tyyppejä, eivätpähän ole pellejä. Puku päällä aina ja puhuvat politiikkaa unissaankin. Hauskaa on pidetty ehkä pari kertaa ja silloinkin vahingossa. Tai Soini on varmaan useamminkin, mutta miehen ihmiskuva on niin ahdas.
 

UnenNukkuja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aika moni, kunhan on turkulainen
Sannalle pisteet festarityylistä, Ruissin tyyliin ei vain sovi mikään liian kankea pukeutuminen.

Lisäys: ja tuokin itse asiassa varsin asiallinen, kun miettii minkä näköistä juoksijaa näkee tällaisena viikonloppuna kaupungilla.
 

chauron

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIMARS
Moi oon Sanna 40v, mut henkisesti oon 16.

Helpoin tapa tehdä asiallinen vaikutus on pukeutua ja käyttäytyä asiallisesti. Marin on yhä sisimmiltään kassatyttö. Toivottavasti seuraava pm ei ole pelle.
Mulla taitaa olla tuttuina ja kollegoina pelkästään pellejä kun tuo asu tuntuu olevan trendikäs minkä ikäisellä vaan.

Pitäiskö sen näyttää Jutta Urpilaiselta tai Krista Kiurulta?

Ps

Aquanquan logiikalla pitää ottaa vastaan suoraan joku johtajan työ ettei vaan leimaannu ekaan opiskelija-ajan ammattiin. Tai ehkä se ongelma on siellä setämiehen päässä.

Ehkä aquanqua onkin niitä sankareita mitkä menee suoraan kouluista toimarinpaikoille niin on mistä haukkua muiden uria?
 

Animal

Jäsen
Sanna Marin ja tiiminsä pyörittää mediaa ja somekanavia erittäin taitavasti eikä sitä sovi moittia. Otetaan kauniin, kuvauksellisen ja vielä toistaiseksi melko nuoren naisen ulkonäöllä ne pinnat kotiin, mitä on otettavissa. Kotiläksyt 2000-luvun ensimmäisten vuosikymmenten huomiotaloudesta ja somemarkkinoinnista on selvästi luettu ja saatu taustalle oikeat ihmiset vetelemään naruista ja luomaan imagoa. Tässä ei ole mitään väärää ja tavallaan olen jopa vähän yllättynyt, että SDP on näin hyvin "kiinni ajassa" tässä suhteessa.

Tästä päästään sujuvasti kiinni koko imagopolitikoinnin vaarallisuuteen ja varsinkin siihen, että toteuttajana on SDP. Sosialistipuolueen ohjelma ja sisältö on edelleen 1900-luvulta eikä puolueella ole mitään vastauksia tämän vuosituhannen haasteisiin Suomessa ja maailmalla, jos haluavat pitää kiinni omista periaatteistaan. SDP on saavuttanut monet 1900-luvun alun tavoitteistaan ja ne ovat osittain nykyään itsestäänselvyyksiä ihmisille. Sanna Marin on kaikesta PM ajan turbulenssista huolimatta poliitikkona melko kokematon ja substanssiltaan ERITTÄIN heikko esim. talousasioissa ja kokonaisuuksien ja syy-seuraussuhteiden hahmottamisessa. Valitettavasti monelle nämä varsin oleelliset vaatimukset poliitikolle unohtuvat valovoimainen someimagon varjoon.
 

Animal

Jäsen
Toivottavasti joku media nyt tarttuu tähän kunnolla ja kysyy Sannalta toimiko Lost Societyn uudempi matsku livenä, vai olisiko pitänyt olla enemmän vanhempaa rässiä.
Näin on. Sanna Marin on kyllä rockein mimmi (tai henkilö) koko Ruisrockissa pukeutumisensa puolesta huomioiden ettei siellä taida olla esiintynyt oikeastaan ainoatakaan rock, punk tai metalliyhtyettä varmaan viiteen vuoteen joihin Sanna tyylillään viittaa. Tai no on siellä kait Blind Channel tänä vuonna.
 

Siivu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Habs, Ilves
Kyllä olisi pitänyt peittävä jakkupuku päällä tuonne saapua, ssattana ja vilkuttaa kameralle arvovaltaisin elein, perkkele.

Helvetin hienoa, että tuota kaavoihinsa kangistunutta prässiporukkaa haastetaan nuoremman sukupolven toimesta.

Zelenskyi kärjessä, Marin heti toisena hyvissä kyttäysasemissa...
 

Yläpesä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Mielenkiintoista nähdä HBO:n dokkarisarja Sannasta (ja toki muistakin muikkeliministereistä) aikanaan. Saako tuotantotiimi riittävän vapaat kädet kiinnostavien kuvien ja keskusteluiden muodossa vai mennäänkö supo-johtoisessa setämieslinjassa vakuutellen turpo/utva/tupo-linjojen ikuista pysyvyyttä?
 

Ilmari Ahde

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukiputaan huorakuoro
Puuttuu vain toisesta kädestä lonkerotölkki ja toisesta rööki *hymiö*
Jos kuvassa olisi ollut euroedustaja Teuvo Hakkarainen, toisessa kädessä rööki, toinen suussa ja toisessa kädessä kiljupääläri, mennyt pummilla sisään vaikka olisi ollut lippukin taskussa. *ilman hymiötä*
 

PataJaska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, sympatiat HPK ja Kiekko-Espoo
Aivan upea ilmestys ja tyyliltään ikonisen rohkea pääministeri. Sanna Marin on voittanut minun puolelleen, viimeistään sillä miten paljon pyllykipua hän aiheuttaa setämiespäädyssä.
Tosiaan tästä on pakko nostaa hattua korkealle, miten Sanna on oman sukupolvensa (myös minun sukupolveni) edustajana todellakin ottanut valtiohallinnossa homman haltuun näissä imagoasioissa. Ihmisellä voi ihan oikeasti olla työminä ja vapaa-ajan minä, ihan siis iästä tai asemasta riippumatta. Tämähän on toisaalta vielä enemmän persoonakysymys kuin sukupolvikysymys, sillä onhan nyt vaikka samanikäinen Ohisalo aivan karmean tätimäinen tuossa rinnalla..

Näin on. Sanna Marin on kyllä rockein mimmi (tai henkilö) koko Ruisrockissa pukeutumisensa puolesta huomioiden ettei siellä taida olla esiintynyt oikeastaan ainoatakaan rock, punk tai metalliyhtyettä varmaan viiteen vuoteen joihin Sanna tyylillään viittaa. Tai no on siellä kait Blind Channel tänä vuonna.
Heh, nauroin tänään kuvan nähdessäni samaa.. että perhana soikoon, kun Ruispopin/Ruisräpin ohjelmisto ei vain ole enää nykyään se kirsikka Sannan festarityylin päälle
 

UnenNukkuja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aika moni, kunhan on turkulainen
Kai Sannalle on varattu Ruissalon kylpylän sviitti ja koko saunaosasto? Juuri kun Turun Setämies ry:n piti kokoustaa tuolla!

Ja joo, itsekin kun lähes Sannan ikäinen olen, voin vain hämmästellä tuota tietoisuutta somen käytössä. Samaan aikaan moni konkaripoliitikko vuodattaa jotain kilometrien avautumisia jostain lopulta pienestä asiasta. Luulevat, että kannattajansa niitä lukee.
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Moi oon Sanna 40v, mut henkisesti oon 16.

Helpoin tapa tehdä asiallinen vaikutus on pukeutua ja käyttäytyä asiallisesti. Marin on yhä sisimmiltään kassatyttö. Toivottavasti seuraava pm ei ole pelle.

Kuulostat aivan vanhalta ja katkeralta ämmältä.

Sanna on ensimmäinen pääministeri elinaikanani (olen syntynyt 70-luvulla), joka ei ole pelle. Enpä olisi halunnut joutua esim. koronakriisiin edellisen hallituksen tyhjäntoimittajalestan alaisuudessa, puhumattakaan jostain kokoomuslaisesta. Olisi pihdattu rahaa siihen asti, kun kaikki on hengiltä.
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Alkaa Sanna olemaan jo silmiinpistävän laiha, se on viimeaikojen kuvista käynyt ilmi.Mistähän lie johtuu. Noin muuten, kyllä poliitikotkin ovat lomansa ansainneet.

Olen kiinnittänyt samaan huomiota. On itse asiassa aivan liian laiha. Itselleni on Marinia katsellessani tullut mieleen, että kun hän tuntuu olevan jonkun sortin kontrollifriikki ja kun parin viime vuoden aikana oikein mitään ei ole pystynyt kontrolloimaan, syöminen on asia, mikä on vahvasti omassa kontrollissa. Stressi ei yksin laihduta, vaan usein ihminen stressissä korjaa myös omaa toimintaansa. Ja kun osa ”vetovoimasta” perustuu ulkonäköön ja kehuja tulee tilanteessa kuin tilanteessa kuitenkin ulkonäöstä, ajautuu toimimaan tietyllä tavalla. Mikä ei välttämättä ole terveellistä itselle, mutta ruokkii itse itseään. On inhimillistä, mutta olisi tärkeää tunnistaa ne asiat itsessään, jotta voisi oikeasti hyvin. Yleensä pitää kuitenkin tapahtua jotain, että ihminen herää realiteetteihin. Puhun kokemuksen syvällä rintaäänellä.

Plus, että moni ”siivoaminen on rentouttavaa ja siivoan aina vapaa-ajalla, koska se on kivaa”-tyyppi on oikeasti kontrollifriikki eikä se itse siivoaminen ole mitenkään erityisen kivaa, vaan se kaikki muu siihen kuuluva tuo sen hyvänolontunteen.

En ikinä äänestäisi Marinia, mutta totta kai PM saa mennä festareille rennoissa vaatteissa ja bailata ihan niin kuin haluaa. Jos vetää ihan räkä poskella, kokee seuraukset sitten myöhemmin.
 

Mauri-Antero

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
En olisi ikinä uskonut, että mielipiteeni jostain ihmisestä kääntyy näin päälaelleen. Se, millä tarmolla Marin on viime kuukaudet reissannut jatkuvasti pitkin poikin hoitelemassa Nato- kuvioita valmiiksi, ratkaisi minun hyväksyntäni. Ei hän edelleenkään mielessäni mikään Risto Ryti ole, mutta en ainakaan hauku häntä enää. Sydäntäni sulattaa koko ajan enemmän, kun Marin viettää aikaa kansan parissa juhliessa muki kädessä.

Mutta onhan se taivaan tosi, että sisimmissään Sanna Marin kiittää hiljaa mielessään Venäjän hyökkäyksen ilman edelläkäypää sodanjulistusta Ukrainaan. Sillä päivämäärällä oli pois pyyhitty kaikki mahdolliset kohut, ja nyt niitä ei muista kukaan. Ehkä Marin myös haistoi viisaana tilaisuuden saada tuhannen taalan paikka korjata uransa, ja sen hän totisesti myös näyttää tehneen.
 

Mojo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Buli
Sanna on ensimmäinen pääministeri elinaikanani (olen syntynyt 70-luvulla), joka ei ole pelle. Enpä olisi halunnut joutua esim. koronakriisiin edellisen hallituksen tyhjäntoimittajalestan alaisuudessa, puhumattakaan jostain kokoomuslaisesta. Olisi pihdattu rahaa siihen asti, kun kaikki on hengiltä.
Tyhjäntoimittajalesta. Ihanko itse keksit?

Valitettavasti politiikan kommentointi on mennyt tälle tasolle, ja näitä löytyy niin oikealta kuin vasemmaltakin. Onneksi maltillista porukkaa on ainakin toivottavasti vielä enemmistö, mutta nämä äänekkäimmät vievät tietenkin suurimman huomion.
 
Viimeksi muokattu:

Salama15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lankisen Lukupiiri - Zervuska Haidis
Olis vissiin bile-Ilmarin pitänyt Sannalle kertoa, että Ruissiin ollaan menossa, eikä Tuskaan…
 

Kyle

Jäsen
Nyt on jengi tippunut trendin aallonharjalta. Nopee googletus maihareista sen todistaa:



Kyllä rokkifestivaaleilla käytetään nykyään Vansia ja Conversea ja maiharit on nyt ne mainstream kengät.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös